gaat hier niet gebeuren, hier zijn teveel mensen die gruwelijk veel geld verdienen aan die mensenhandel wat ze vluchtelingen noemenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja zag het.. Stikstof potje gelijk naar de zorg en huizenbouw doen. En niks meer binnenhalen. Denemarken heeft maar 2000 asielzoekers, en zeggen klaarrr geen geld en huisvesting. Hier ook doen
Echt oorlogsslachtoffers mogen van mij wel komen voor tijdelijke opvang. \Maar hetl loopt een beetje uit de klauwenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja zag het.. Stikstof potje gelijk naar de zorg en huizenbouw doen. En niks meer binnenhalen. Denemarken heeft maar 2000 asielzoekers, en zeggen klaarrr geen geld en huisvesting. Hier ook doen
Morguh Devquote:
Als simpele jongen met boerenverstand gaat deze keer mijn proteststem niet naar BBN.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Uitgekookte zak, BBB gaat de scepter zwaaien. Rutte opzouten... Frisse wind erdoorheen
We gaan het zien Harrie, zal echt anders moeten hier. Trustequote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
gaat hier niet gebeuren, hier zijn teveel mensen die gruwelijk veel geld verdienen aan die mensenhandel wat ze vluchtelingen noemen
maar ik ben weer weg
Jammer Harrie, als je gaat slapen slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
gaat hier niet gebeuren, hier zijn teveel mensen die gruwelijk veel geld verdienen aan die mensenhandel wat ze vluchtelingen noemen
maar ik ben weer weg
niet bestquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Keelontsteking en ontstoken oog
Idd oorlogvluchtelingen welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt oorlogsslachtoffers mogen van mij wel komen voor tijdelijke opvang. \Maar hetl loopt een beetje uit de klauwen
Lekker is andersquote:
Echt harstikke leuk. Een idyllische waterval in tropisch bos vlak bij een actieve (yeah right) vulkaan. Wandeling was een beetje afzien, maar daar zwemmen was het waard. Oh, en nog aapjes gezien op de terug wegquote:
Vol is vol, Nederland barst straks uit zijn voegenquote:
schlafen is fur der Marioquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer Harrie, als je gaat slapen slaap lekker
O leuk zeg een hele ervaring dus. En je dochter hield het ook vol. Een leuke herinnering gemaakt samenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt harstikke leuk. Een idyllische waterval in tropisch bos vlak bij een actieve (yeah right) vulkaan. Wandeling was een beetje afzien, maar daar zwemmen was het waard. Oh, en nog aapjes gezien op de terug weg
Heb je al geslapen, of moet je nog?quote:
Daarom ook bouwen bouwen en stikstof komt over 20j welquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vol is vol, Nederland barst straks uit zijn voegen
Mensen van 30 wonen nog thuis en kunnen geen huis krijgen.
Ze kunnen niet aan het toekomst beginnen, geen gezin starten
Stikstof is natuurlijk ook een probleem wat we niet moeten onderschatten\quote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Daarom ook bouwen bouwen en stikstof komt over 20j wel
Ruimte zat hoor in het noordenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stikstof is natuurlijk ook een probleem wat we niet moeten onderschatten\
Maar er gaat ook veel geboeid worden is allemaal vast gelegd in de Nationale Prestatieafspraken.
Er moet alleen plaats zijn om te bouwen. HIier is niet veel ruimte meer om te bouwen.
Dan zal daar veel gebouwd kunnen worden.quote:
Maar dat stikstof gelul moet ff van tafel totdat er genoeg huizen staan.dat stikstof beleid is een lachertje 20 miljard voor 0.00039 proc minderquote:Op zaterdag 8 juli 2023 04:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal daar veel gebouwd kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |