Zonder in te lezen zou ik nu BBB of SP zeggen, in ieder geval geen partij van de zittende orde, ook geen FvD of PVV want die maken toch geen kans. Gelukkig duurt het nog even want wil goed weten waar het precies spaak is gelopen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
De SP zie ik nu in je correctie..... ik heb een heel gemengt gevoel bij de SP maar hun sociale visie mag er van mij komende tijd zeker wel in betrokken worden.
Of een eigen partij beginnen. Dan wordt in elk geval dat van het verbod op veel korting geven op bier afgeschaft.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is wel een zeer beperkt bereik dat pas niet zo goed bij mijn open visie van het politieke landschap denk ik
Morgen Maandag om 10.15u een debat erover in de Tweede Kamer. Dan zullen we het wel horen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zonder in te lezen zou ik nu BBB of SP zeggen, in ieder geval geen partij van de zittende orde, ook geen FvD of PVV want die maken toch geen kans. Gelukkig duurt het nog even want wil goed weten waar het precies spaak is gelopen.
Moggûh GG, politiek lees ik liever, kan ik beter in mij opnemen dan dat ik het hoor. Maar inderdaad, we zullen het wel te weten komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen om 10.15u een debat erover in de Tweede Kamer. Dan zullen we het wel horen.
Blijf het heel jammer vinden dat het sociale aspect van de PVV altijd volledig ondergesneeuwd wordt door een paar opmerkingen over geloof. Ik kijk regelmatig wat filmpjes op Youtube van Bosma voor de dagelijkse dosis humor op niveau en Harm Beertema en Fleur Agema (als ik die namen goed schrijf) zijn allemaal mensen die inhoudelijk zo goed op de hoogte zijn en een gezonde visie hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zonder in te lezen zou ik nu BBB of SP zeggen, in ieder geval geen partij van de zittende orde, ook geen FvD of PVV want die maken toch geen kans. Gelukkig duurt het nog even want wil goed weten waar het precies spaak is gelopen.
morgen = zondag ? ik had niet eens meegekregen dat het geklaopt was, ik kijk nooit staats tv en had muziek aan staanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen om 10.15u een debat erover in de Tweede Kamer. Dan zullen we het wel horen.
Ja, je hebt gelijk, die is maandag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
morgen = zondag ? ik had niet eens meegekregen dat het geklaopt was, ik kijk nooit staats tv en had muziek aan staan
Ik geloof ook dat er zeer zeker ook een zachte kant aan de PVV is, alleen "men" ziet alleen de harde, lompe kant en daardoor wordt PVV buitenspel gezet door het partijkartel en men slikt het als zoete koek.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Blijf het heel jammer vinden dat het sociale aspect van de PVV altijd volledig ondergesneeuwd wordt door een paar opmerkingen over geloof. Ik kijk regelmatig wat filmpjes op Youtube van Bosma voor de dagelijkse dosis humor op niveau en Harm Beertema en Fleur Agema (als ik die namen goed schrijf) zijn allemaal mensen die inhoudelijk zo goed op de hoogte zijn en een gezonde visie hebben.
zo lastig allemaal
Goede morgen konijnenboutje ik hoop dat u een goede nachtrust gehad heeft in die konijnenbunkerrrrrrrrrquote:
Dan kijk ik maandag avond op Youtube wel de samenvatting of de leuke details denk ik..... als die er al zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, die is maandag.
Ik heb wel lekker geslapen in mijn rukbunker konijnenholquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Goede morgen konijnenboutje ik hoop dat u een goede nachtrust gehad heeft in die konijnenbunkerrrrrrrrr
Gister onstuimig gedoe met verslaggevers en fotografen op het Binnenhof, en politici die niks wilden zeggen. Of dat ze het zonde en jammer vonden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan kijk ik maandag avond op Youtube wel de samenvatting of de leuke details denk ik..... als die er al zijn
Ik heb wel een keer PVV gestemt omdat ik elke keer geen idee heb wanneer ik het goed doe en laatste tijd zie ik regelmatig wat dingen waarbij ik alleen maar kan denken, ze zijn inhoudelijk op de hoogte en zijn veel socialer dan de anti Islam slogan doet vermoeden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat er zeer zeker ook een zachte kant aan de PVV is, alleen "men" ziet alleen de harde, lompe kant en daardoor wordt PVV buitenspel gezet door het partijkartel en men slikt het als zoete koek.
rukbunker klinkt zo eenzijdigquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker geslapen in mijn rukbunker konijnenhol
Ik heb genoeg personeel om me daarmee te helpenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
rukbunker klinkt zo eenzijdigals het niet jij zelf bent die er mee speelt krijgt het spontaan een andere lading
40 dagen zonder ....quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb genoeg personeel om me daarmee te helpen
Op de staatstelevisie vind ik het over het algemeen heel eenzijdig. ook over de oorlijk in Oekraine en het nati Trump collectief terwijl die grootsmoel meer vrede heeft gepredikt dan dat ie op oorlogstoer was. Details Detail en leugens.....quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister onstuimig gedoe met verslaggevers en fotografen op het Binnenhof, en politici die niks wilden zeggen. Of dat ze het zonde en jammer vonden.
Daar doen konijntjes niet aanquote:
Ik ben ook een zwevende kiezer, of eerder zoekende. Vind het altijd wel lastig want ik wil niet op het kartel stemmen, ik gun een ander de kans maar die wordt of tegengewerkt of verpest het voor zichzelf.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer PVV gestemt omdat ik elke keer geen idee heb wanneer ik het goed doe en laatste tijd zie ik regelmatig wat dingen waarbij ik alleen maar kan denken, ze zijn inhoudelijk op de hoogte en zijn veel socialer dan de anti Islam slogan doet vermoeden.
Toch waarderen we je bezoek hoe kort het ook isquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Moguh![]()
Ook weer weg zo
Flits bezoekje
+4quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb genoeg personeel om me daarmee te helpen
Zware sanctie welquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch waarderen we je bezoek hoe kort het ook is
Die 40 dagen zijn om voor je er erg in hebt...quote:
Geniet van de dag dan (snelle reactie voor het te laat is)quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Moguh![]()
Ook weer weg zo
Flits bezoekje
Deze voorzet op maat voor open goal laat ik maar even schietenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die 40 dagen zijn om voor je er erg in hebt...
Oh wat zonde, je had nu makkelijk kunnen scoren.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze voorzet op maat voor open goal laat ik maar even schieten
Wat vind je van Martin Bosma ?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben ook een zwevende kiezer, of eerder zoekende. Vind het altijd wel lastig want ik wil niet op het kartel stemmen, ik gun een ander de kans maar die wordt of tegengewerkt of verpest het voor zichzelf.
Ik wil hem als voorzitter, en die Bergkamp weg.quote:
Dat zeiden ze ook over die 80km en daar voel ik nu nog de details vanquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die 40 dagen zijn om voor je er erg in hebt...
Ik heb nog wel een kopje over voor jequote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Even koffie hoor mensen. Ik zit nog steeds inmodus.
Ja, verse koffie? Het apparaat hier heb ik al aangezet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kopje over voor je
Hij is (vind ik) de beste kamervoorzitter die ze ooit gehad hebben. zijn combinatie van humor en onpartijdig handelen doet vera klaarkomen in haar alles slechtste nachtmerrie en dan nog maakt hij geen fouten en blijft ie correct.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wil hem als voorzitter, en die Bergkamp weg.
Zou ik moeten opzoeken, ik ben dusdanig niet met politiek bezig dat ik op het moment dat het moet, mij inlees. Kan ik dus niet zeggen.quote:
Vers, vers. Het is gewoon filter koffie, maar wel vers ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, verse koffie? Het apparaat hier heb ik al aangezet.
Kan je alleen maar aanraden om er eens wat van te bekijken op bijvoorbeeld YT.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zou ik moeten opzoeken, ik ben dusdanig niet met politiek bezig dat ik op het moment dat het moet, mij inlees. Kan ik dus niet zeggen.
Vers gezet = verse koffie konijnenbalquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vers, vers. Het is gewoon filter koffie, maar wel vers ja.
Dat is waar, maar het is geen geweldige koffiequote:
Kritisch blijven is niks mis mee. Ouwe koffie lijkt me nog ergerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is geen geweldige koffie
Er zijn maar enkele dingen die oud lekker zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kritisch blijven is niks mis mee. Ouwe koffie lijkt me nog erger
Nou, graag een bakkie, bedankt.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vers, vers. Het is gewoon filter koffie, maar wel vers ja.
hoogste tijd om ze te benoemen danquote:Op zaterdag 8 juli 2023 06:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn maar enkele dingen die oud lekker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |