Laten we het hopen!quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:25 schreef Varen het volgende:
Isaac en Rupie: Boontje komt om zijn loontje (Babette?)
Ik weet ook niet of ie nou Babs of Wendy bedoelde.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:25 schreef Varen het volgende:
Isaac en Rupie: Boontje komt om zijn loontje (Babette?)
Marciano is zelf een bezitterige manipulerende eikel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:32 schreef Varen het volgende:
Marciano vindt Zoë ook een kinderachtig kind die veel aandacht vraagt van Babette.
Oh?quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:33 schreef BigBreg83 het volgende:
Aha Wendy heeft dus achter gehoord welke naam er geroepen is buiten de poort.
Welke naam dan ??quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:33 schreef BigBreg83 het volgende:
Aha Wendy heeft dus achter gehoord welke naam er geroepen is buiten de poort.
Ja zei ze net tegen sasha.quote:
Gekerftquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:36 schreef Judiwi het volgende:
Zei Babet nu dat Zoë op de toilet had verteld dat Isaac een hartje had geverft met hun initialen. Marciano vroeg waar? Babette zei daar achter.
Aan de andere kant, als vier mensen de naam Wendy horen roepen....... K5 kan ook manipuleren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja zei ze net tegen sasha.
Omdat sasha had gezegt dat Wendy werd genoemt. Maar Wendy weet nu dat dat niet zo is.
Ze hebben daar een normaal gesprekje over gehad.
zelfs ice heeft de naam wendy gehoordquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als vier mensen de naam Wendy horen roepen....... K5 kan ook manipuleren.
Ik heb het filmpje tig keer terug geluisterd, ik kon er geen Wendy van makenquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als vier mensen de naam Wendy horen roepen....... K5 kan ook manipuleren.
Ice is de grootste leugenaar daar....quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
zelfs ice heeft de naam wendy gehoord
Is er een klikbare link naar dat filmpje?quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:40 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje tig keer terug geluisterd, ik kon er geen Wendy van maken
Voor 186 euro voor huishoudelijke dingenquote:
Die wordt ook met de dag arroganter hequote:Op donderdag 6 juli 2023 11:45 schreef engine het volgende:
186 euro voor van alles en nog wat.
Moriama doet dwars
Zeker doet hij dit goed, hij heeft ook zelf een inventaris gemaakt van de keuken en van de voorraad,quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:46 schreef engine het volgende:
Imi doet dit wel goed. Iedereen kan even de lijst bekijken die wil.
Zal me niets verbazen als Zoë dat zelf heeft gedaan (Maar nu Ice de schuld geeft) en Ice er niet vanaf weet zo'n kut is het ook nog wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:36 schreef Judiwi het volgende:
Zei Babet nu dat Zoë op de toilet had verteld dat Isaac een hartje had geverft met hun initialen. Marciano vroeg waar? Babette zei daar achter.
maarre,, waar is Zoequote:Op donderdag 6 juli 2023 11:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als Zoë dat zelf heeft gedaan (Maar nu Ice de schuld geeft) en Ice er niet vanaf weet zo'n kut is het ook nog wel.
Ze heeft het over Eunicequote:Op donderdag 6 juli 2023 11:56 schreef Dotteke het volgende:
Zegt Mirthe nu dat ze te laat heeft gezien hoe ze was, bedoeld ze daar Wendy mee?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Is er een klikbare link naar dat filmpje?
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:13 schreef Hoempah het volgende:
Geschreeuw van buiten
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen zijn die gesprekken en die zijn meestal na een eliquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:03 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik meen gehoord te hebben dat er vandaag psychologische gesprekken waren voor de bewoners
Ik spotte net haar achterhoofd heel even.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:09 schreef schizolientje het volgende:
Zoe heeft vast een vrije dag, die is vandaag nog helemaal niet in beeld geweest
Volgens mij heeft ze ook afgeluisterd bij het gegil van Babette tegen Wendyquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:09 schreef schizolientje het volgende:
Zoe heeft vast een vrije dag, die is vandaag nog helemaal niet in beeld geweest
Oh ja, daar stond ze ook idd bij.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:11 schreef Verida het volgende:
volge
[..]
Volgens mij heeft ze ook afgeluisterd bij het gegil van Babette tegen Wendy
Ik heb 2 streams aan. Ik zie haar bij Babs en Morrie zitten, maar ik kan dat getetter van Babs even niet meer horen dus ik heb het geluid van stream 2 uit staan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Echt Mirthe valt mij echt zo vies tegen nu
zoe mssquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Triest hoe iedereen over Wendy roddelt en zwart maakt. Nare meiden, allemaal.![]()
![]()
Gelukkig weet Wendy nu wel van achter dat haar naam niet geroepen is, tis alleen de vraag, wie dan bewust tegen de anderen heeft gezegd dat het om Wendy ging
Ik kan die babette ook niet meer aan horen maar ben te nieuwgierig wat die anderen zeggenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb 2 streams aan. Ik zie haar bij Babs en Morrie zitten, maar ik kan dat getetter van Babs even niet meer horen dus ik heb het geluid van stream 2 uit staan.
Die liegt ook over alles.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe zegt dat Wendy in de hottub een tijdje terug gezegd dat ze Marciano wilde
Ik snap je dilemma, voor mij sloeg de weegschaal de andere kant opquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan die babette ook niet meer aan horen maar ben te nieuwgierig wat die anderen zeggen
heeft ze vast weer van horen zeggen en verkondigt het als waarheidquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe zegt dat Wendy in de hottub een tijdje terug gezegd dat ze Marciano wilde
Mirthe heeft hier weinig mee te maken. En haar band met Eunice is wel degelijk helemaal anders.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe die zich zo 'onschuldig en naïef' voordoet weet feilloos wat ze tegen wie moet zeggen!!
We hebben het met Jeffrey en JW meegemaakt, die ze met haar opmerkingen bij anderen probeerde af te maken (bang voor ze zijn, Jeffrey was de duivel e.d.)
Ze draait en ze lult met iedereen, maar altijd net zo dat ze doet of ze iets niet zeker weet...... dat zij 'gevoelens' heeft bij bepaalde personen.
Wat heeft ze allemaal niet over Eunice lopen zeggen en sorry hoor, maar van afstand houden zie ik niets, het is weer knuffelen en regelmatig 'plakken'....
Nu met Wendy, zogenaamd bezorgd, meevoelend, maar intussen hoort ze haar uit, roddelt alles weer door tegen anderen en doet mee met het zwart maken van Wendy....
Engine ik weet hoe jij over Mirthe denkt en dat is jouw goed recht, we zien haar nu eenmaal allebei andersquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:26 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe heeft hier weinig mee te maken. En haar band met Eunice is wel degelijk helemaal anders.
En dit omdat Wendy en Babette ruzie hebbenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe, lieve schattige Mirthe, die anderen voor dief en leugenaar uitmaakt.. en die al 10 maanden in de nacht op strooptocht gaat...nooit eten e.d. tekort komt, daar zorgt ze zelf wel voor!!!
het is haar manier van overleven. Ze heeft echt wel een tijd afstand gehouden van eunice, volgt ook geen "les"meer van Eunice En dat ze weer regelmatig dingen samen doen, tja, ze leven met nog maar een klein groepje in de loods. Maar de "macht" die eunice had over Mirthe is helemaal weg.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe die zich zo 'onschuldig en naïef' voordoet weet feilloos wat ze tegen wie moet zeggen!!
We hebben het met Jeffrey en JW meegemaakt, die ze met haar opmerkingen bij anderen probeerde af te maken (bang voor ze zijn, Jeffrey was de duivel e.d.)
Ze draait en ze lult met iedereen, maar altijd net zo dat ze doet of ze iets niet zeker weet...... dat zij 'gevoelens' heeft bij bepaalde personen.
Wat heeft ze allemaal niet over Eunice lopen zeggen en sorry hoor, maar van afstand houden zie ik niets, het is weer knuffelen en regelmatig 'plakken'....
Nu met Wendy, zogenaamd bezorgd, meevoelend, maar intussen hoort ze haar uit, roddelt alles weer door tegen anderen en doet mee met het zwart maken van Wendy....
Prima. Doe jij even je gal spuwen dan ga ik even lunchenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Engine ik weet hoe jij over Mirthe denkt en dat is jouw goed recht, we zien haar nu eenmaal allebei anders
Voor mij is het typerend hoe iemand is, terwijl ze haar mond vol heeft over anderenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
En dit omdat Wendy en Babette ruzie hebben
Wat dat deel betreft heb je gelijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
het is haar manier van overleven. Ze heeft echt wel een tijd afstand gehouden van eunice, volgt ook geen "les"meer van Eunice En dat ze weer regelmatig dingen samen doen, tja, ze leven met nog maar een klein groepje in de loods. Maar de "macht" die eunice had over Mirthe is helemaal weg.
eetse enne... valt wel mee er lopen daar 'ergere lui' in de rondtequote:Op donderdag 6 juli 2023 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Prima. Doe jij even je gal spuwen dan ga ik even lunchen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:19 schreef spapaars het volgende:
Heb zo'n 7 minuten, maar ook even meegenomen een afluisterende Marciano
https://streamable.com/h2hb3w
[ afbeelding ]
Mooie uitspraak van Jappie..quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:33 schreef Dotteke het volgende:
De zwaarste gevechten zijn voor de sterkste soldaten zegt Jasper tegen Wendy
Doet het tot nu toe boven verwachtingquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:34 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin laat nu wel een andere kant van zichzelf zien
wow.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe, lieve schattige Mirthe, die anderen voor dief en leugenaar uitmaakt.. en die al 10 maanden in de nacht op strooptocht gaat...nooit eten e.d. tekort komt, daar zorgt ze zelf wel voor!!!
Wel eens, ze doet het elke nacht en soms ook snel als het alarm is gegaanquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
wow.![]()
ze eet wel eens een schep pindakaas als avondsnack en ze heeft ooit in het begin een stuk kaas in haar bh gestopt.
Ja is het ookquote:
Weleens?????quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
wow.![]()
ze eet wel eens een schep pindakaas als avondsnack en ze heeft ooit in het begin een stuk kaas in haar bh gestopt.
poepoe een hele lepel pindakaas, of misschien soms wel twee lepels.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel eens, ze doet het elke nacht en soms ook snel als het alarm is gegaan
Staat wel in het topic vragen en bedankjes over filmpjesquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:37 schreef Wibehh het volgende:
Waarom werken de video's niet meer in de video topic?
Erg hequote:Op donderdag 6 juli 2023 12:38 schreef xsaskiax het volgende:
pffffffff wat zit Babette opvallend te slijmen bij Imadiddin...... hard lachend zeggen dat het toch wel geweldig zou zijn dat ze eigenlijk manager zou worden en nu kans op eliminatie heeft (woorden van die strekking)
en dan even afkloppen aan het bureau...... HAHAHAHAHAHA
(was het maar waar!!!!)
Geen enkele manager durft hij aan te spreken maar Immi ineens wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:00 schreef Rhosyn het volgende:
De gier Erik bemoeit zich met de bestellingen. Hij vindt dat Immi beter moet controleren wat een ieder nog heeft want dan hoef je minder te bestellen bv ipv 5 tandenborstels bv 2...dat scheelt weer
Jaaa dat hij nou 1 maand doet met 1 wc rol, een jaar met 1 tube tandpasta en zijn hele leven met 1 tandenborstel...
Deze video is niet meer beschikbaar. Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld, is beëindigd.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:37 schreef Wibehh het volgende:
Waarom werken de video's niet meer in de video topic?
Hij heeft moiraima gister en eerder nog aangesproken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geen enkele manager durft hij aan te spreken maar Immi ineens wel.
Sasha heeft gezegd dat ze Wendy hoorde. Als enige, andere hebben niks duidelijk gehoord.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik begrijp het, er worden hoe langer hoe meer oude koeien uit de sloot gehaald om Wendy zwarter dan zwart te praten...
Eerst werd er gezegd dat er Babette werd geroepen ook in de cos... ik kreeg het niet mee, maar de naam Wendy kan ik er helemaal niet van maken... wat een gelul allemaal.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
poepoe een hele lepel pindakaas, of misschien soms wel twee lepels.
zouden ze een gele kaart voor moeten geven
Kenzy zei ook altijd tegen Mirthe dat zmiryhe moet stoppen met aannames en di gen intevullen voor een anderquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Precies dit. En dan voor het gemak ook maar even vergeten dat Babette zelf zo vreselijk pissed off was omdat Wendy haar niet vertelde dat ze met Japie had geslapen. Wendy moet haar alles vertellen anders is ze geen goeie vriendin, maar dat geldt andersom niet voor Babette.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:19 schreef OmaJacky het volgende:
Bitch als zogenaamde aanstaande psygoloog moet toch kunnen begrijpen dat vriendin Wendy niet verdrietig is vanwege wat er geroepen zou zijn, maar dat bitch niet naar haar toe gekomen is om het te vertellen.
Dat is wat Wendy ook meerdere keren tegen haar heeft gezegd.
Maar bitch vind het beter om er met iedereen over te lullen en Wendy bij iedereen zwart te maken dan het met Wendy te bespreken.
Ze lult zo verschrikkelijk als ze zegt dat ze het uit bescherming van Wendy niet heeft gezegd.
Ze gebruikt het om Wendy de grond in te trappen.
Vuil vies wijf is het.
Ze is zo verschrikkelijk bang van Wendy dat ze van haar verliest in een proef.
Dit is geen gesprek, Babette blijft maar overheersend lullen en Wendy overschreeuwen om haar geen kans te geven rake dingen te zeggen. Dat is altijd Babette haar tactiek, als ik praat kan een ander niets zeggen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:19 schreef spapaars het volgende:
Heb zo'n 7 minuten, maar ook even meegenomen een afluisterende Marciano
https://streamable.com/h2hb3w
[ afbeelding ]
Dat blijf je benoemen maar Sascha was niet de enige. Er waren 5 mensen die dat gehoord hadden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:40 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Sasha heeft gezegd dat ze Wendy hoorde. Als enige, andere hebben niks duidelijk gehoord.
4 hebben het gehoord ook icequote:Op donderdag 6 juli 2023 12:40 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Sasha heeft gezegd dat ze Wendy hoorde. Als enige, andere hebben niks duidelijk gehoord.
Babette loopt iedereen in te palmen, dat ze nog geen slijmspoor achter laat... deze vrouw is zo berekenend...quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
Jee Babette zit zich in te slijmen bij Imadiddin
Ze wil dat de mensen zien hoe zij Imadiddin zit, hij is slim ij is, hij is, hij is bla bla bla
Mensen kunnen oppervlakkig zijn maar Imandiddin kan wel naar voren komen
Ik kijk de tv uitzendingen bijna elke avond. Daar is het duidelijk te zien dat Babette behoorlijk de baas speelt en altijd gelijk wil hebben, haar bek moeilijk kan houden, achter de rug van sommige loopt te roddelen, kortom ik vind het geen sympathiek persoonquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De ruzie tussen Babet en Wendy is geen tv maken, die is echt, Wendy snikt het uit, het is pijnlijk om aan te zien. Onze nep psycholoog kan maar beter een beetje dimmen, volgens mij zijn de meeste streamers haar helemaal zat, benieuwd hoe ze in de uitzendingen neergezet wordt. Iemand?
Ja vreselijk mensquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette loopt iedereen in te palmen, dat ze nog geen slijmspoor achter laat... deze vrouw is zo berekenend...
Dat laten ze goed zien op tv op de streams is het een en al Babette maar op TV ookquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:44 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik kijk de tv uitzendingen bijna elke avond. Daar is het duidelijk te zien dat Babette behoorlijk de baas speelt en altijd gelijk wil hebben, haar bek moeilijk kan houden, achter de rug van sommige loopt te roddelen, kortom ik vind het geen sympathiek persoon
gaat altijd om sasha of bern bij haarquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat blijf je benoemen maar Sascha was niet de enige. Er waren 5 mensen die dat gehoord hadden.
Ik had zo de hoop dat Ice haar doorzag maar die lijkt ook weer op haar hand.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Babette loopt iedereen in te palmen, dat ze nog geen slijmspoor achter laat... deze vrouw is zo berekenend...
Die heeft haar nodig in zijn 'groepje; ..quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik had zo de hoop dat Ice haar doorzag maar die lijkt ook weer op haar hand.
Wanda heeft haar insta weer op privé gezet zag ik.. misschien heeft ze wel weer een hoop gezeik over zich heen gehad over weer het bed delen van Jasper met Wendy..quote:
Pff zal ook niet ...ik vind haar zo vreemd en maar onnozel doenquote:
Een tijdje geleden zei hij nog dat hij haar weg zou sturen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die heeft haar nodig in zijn 'groepje; ..
denk eerder na de uithaal van kim d naar wanda in hun yt filmpjequote:Op donderdag 6 juli 2023 12:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wanda heeft haar insta weer op privé gezet zag ik.. misschien heeft ze wel weer een hoop gezeik over zich heen gehad over weer het bed delen van Jasper met Wendy..
Ik vind dat je dat netjes zegt 🙈quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:44 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik kijk de tv uitzendingen bijna elke avond. Daar is het duidelijk te zien dat Babette behoorlijk de baas speelt en altijd gelijk wil hebben, haar bek moeilijk kan houden, achter de rug van sommige loopt te roddelen, kortom ik vind het geen sympathiek persoon
Dat dacht ik ook even... maar helaas... maar Babette gaat nog wel op haar smoeltje vroeg of laat.. dat moet gewoon..quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik had zo de hoop dat Ice haar doorzag maar die lijkt ook weer op haar hand.
Die man die roeptoeterd van alles...Waait met alle winden mee..quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Een tijdje geleden zei hij nog dat hij haar weg zou sturen.
Helemaal mee eens. Je kan niet kleine hoeveelheden pakken. Pakken is pakken. Stelen is stelen. Mirthe pakt/steelt maar dan moet ze inderdaad niet steeds anderen beschuldigen. En zelf haar handen wassen in onschuld.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Weleens?????
Je ziet haar bijna iedere avond/nacht uit de pindakaaspot snoepen (laatst switchte ze naar chocopasta) en ook vaak voor een opdracht gaat ze even 'energie opdoen' zoals ze zei.
Ik gun het iedereen hoor, daar niet van, maar noem anderen dan geen dieven e.d.
We gaan het zien hoe lang hij dat vol gaat houdenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:34 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin laat nu wel een andere kant van zichzelf zien
Ik hoorde het live en eigenlijk kon je er niets van maken . Beps eerste reactie tegen Marciano was je moet naar huisquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat blijf je benoemen maar Sascha was niet de enige. Er waren 5 mensen die dat gehoord hadden.
Was in een onderonsje met Jeff en ik had het idee dat die elkaar wel vertrouwden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die man die roeptoeterd van alles...Waait met alle winden mee..
Jij schrijft het beter dan ik, het klopt precies wat je schrijftquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat netjes zegt 🙈
Ik vind haar een vuile bitch die alleen maar met zichzelf bezig is . Zogenaamd met iedereen vriendjes maar een heel egoïstisch persoon is .
En iemand die haar voor haar voeten loopt de grond in trapt.
In dat filmpje hadden we geen zicht op heel de tuin dus iedereen zou er gezeten en het gehoord kunnen hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik hoorde het live en eigenlijk kon je er niets van maken . Beps eerste reactie tegen Marciano was je moet naar huis
Ik verstond stuur baps naar huis. Daarna kon je er niets van maken. Ook zeiden ze dat de stem van Kim was maar die leek er niet op.
Ice was er helemaal niet bij toch?
Volgens mijbheeft Tiano dit de wereld in geholpen, maar ja dat is ook een aanname
Die is allang blij dat Babette dingen uitvoert die hij heeft verzonnen, en niet onbelangrijk, babette houdt zoe bezig,quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die man die roeptoeterd van alles...Waait met alle winden mee..
Als Mirthe alleen in de keuken is om bv haar ontbijt te maken, neemt ze ook altijd extra veel op haar mes uit de potten en wat teveel is gaat langs haar vingers haar mond in. Met de volgende boterham doet ze weer hetzelfde.. ze komt iig nooit iets te kortquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Weleens?????
Je ziet haar bijna iedere avond/nacht uit de pindakaaspot snoepen (laatst switchte ze naar chocopasta) en ook vaak voor een opdracht gaat ze even 'energie opdoen' zoals ze zei.
Ik gun het iedereen hoor, daar niet van, maar noem anderen dan geen dieven e.d.
Nogmaals Sasha is degene die er het dichtstbijzijnde stond. En zij heeft tegen de andere gezegd dat het Wendy was. SASHAquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Geen Zoë geen Babet of Marciano of Isaac. Nee nogmaals het was Sashaquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:54 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nogmaals Sasha is degene die er het dichtstbijzijnde stond. En zij heeft tegen de andere gezegd dat het Wendy was. SASHA
Oww die heb ik nog niet gezien.. zal ik eens even gaan bekijken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk eerder na de uithaal van kim d naar wanda in hun yt filmpje
Een tijd geleden ging het over een stukje slagroom taart. Mirthe zei dat ze geen tweede stukje had genomen en Zoe zei van wel want het was Zoë's stukje taart. Mirthe werd boos en zei dat zij of all people nooooooit iets extras neemt, geen stukje zelfs geen hapje!quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:48 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Je kan niet kleine hoeveelheden pakken. Pakken is pakken. Stelen is stelen. Mirthe pakt/steelt maar dan moet ze inderdaad niet steeds anderen beschuldigen. En zelf haar handen wassen in onschuld.
dat deed Erik keurig en t was meer overleg omdat ze niet meer zo lang hebben en sommige dingen dan zonde zijn om op voorraad over te hebben. Immadin bedankte Erik voor het mee denkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb die stream al uitgezet, wordt moe van zijn manier van praten. Vind het heel irritant. En dan ook nog samen met Babettequote:Op donderdag 6 juli 2023 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
We gaan het zien hoe lang hij dat vol gaat houden
Dat verstond ik ookquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik hoorde het live en eigenlijk kon je er niets van maken . Beps eerste reactie tegen Marciano was je moet naar huis
Ik verstond stuur baps naar huis. Daarna kon je er niets van maken. Ook zeiden ze dat de stem van Kim was maar die leek er niet op.
Ice was er helemaal niet bij toch?
Volgens mijbheeft Tiano dit de wereld in geholpen, maar ja dat is ook een aanname
Lekker relevant wel voor de streams van dit momentquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als Mirthe alleen in de keuken is om bv haar ontbijt te maken, neemt ze ook altijd extra veel op haar mes uit de potten en wat teveel is gaat langs haar vingers haar mond in. Met de volgende boterham doet ze weer hetzelfde.. ze komt iig nooit iets te kort
quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:55 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Geen Zoë geen Babet of Marciano of Isaac. Nee nogmaals het was Sasha
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker relevant wel voor de streams van dit moment
Alsof Imma dat zelf niet kan bedenken. Imma is niet achterlijk ookal denkt Erik dat ( heeft hij meerdere keren gezegd samen met JW.) JW kwam er later nog op terug toen Immi het couplet van het Wilhelmus opzei met 1 klein foutje dat vond JW knap en had het niet verwacht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:58 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat deed Erik keurig en t was meer overleg omdat ze niet meer zo lang hebben en sommige dingen dan zonde zijn om op voorraad over te hebben. Immadin bedankte Erik voor het mee denken
Dat was precies de trigger waarom het mij irriteerde.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was in een gesprek en pas na een kwartier ofzo. Hij reageerde op wat Moirama zei.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft moiraima gister en eerder nog aangesproken.
Is toch niet zo gek om een zuinigheids tip te geven als er haast geen geld is?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was in een gesprek en pas na een kwartier ofzo. Hij reageerde op wat Moirama zei.
Dit was nadat eerst Immi aan hem de bestellijst liet zien en of hij akkoord ging. Erik ging akkoord en daarna ging hij naar het kantoor om Immi zogenaamd een tip te geven. Een zuinigheidstip.
Focking hellquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:06 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Fijn dat je het met me eens bent. Dat Sasha degene was die vertelde dat het Wendy was.
Het niet kunnen verstaan van Imi vind ik vreselijk... laten we het over Babette maar niet hebben...quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb die stream al uitgezet, wordt moe van zijn manier van praten. Vind het heel irritant. En dan ook nog samen met Babette
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:06 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Fijn dat je het met me eens bent. Dat Sasha degene was die vertelde dat het Wendy was.
Ik dacht eigenlijk dat die bestelling uit de winpot ging. Dat er een stelling ging komen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:11 schreef Verida het volgende:
is to
[..]
Is toch niet zo gek om een zuinigheids tip te geven als er haast geen geld is?
Klopt er komt een stellingquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat die bestelling uit de winpot ging. Dat er een stelling ging komen?
Omdat het huishoudspullen zijn.
Ik vind hem nu beter te verstaan dan de afgelopen maandenquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het niet kunnen verstaan van Imi vind ik vreselijk... laten we het over Babette maar niet hebben...
ah.quote:
Mirthe heeft ook al een paar keer de opmerking gehad dat ze haar brood te dik belegd... en als ik dat wel eens zie, moet ik ze gelijk geven...quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als Mirthe alleen in de keuken is om bv haar ontbijt te maken, neemt ze ook altijd extra veel op haar mes uit de potten en wat teveel is gaat langs haar vingers haar mond in. Met de volgende boterham doet ze weer hetzelfde.. ze komt iig nooit iets te kort
Ik hoop het!quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet ik, maar de FEBO kan wel andere plannen hebben
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie zegt tegen Mirthe dat ze vaak met een cameltoe loopt en haar sportbroekjes in haar naad trekt, was mij ook al opgevallen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe heeft een cameltoe en Erik vraagt mag ik het zien.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat hij niet weet wat dat is.
Het is uit de prijzenpotquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:11 schreef Verida het volgende:
is to
[..]
Is toch niet zo gek om een zuinigheids tip te geven als er haast geen geld is?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy heeft nog steeds rode ogen en een huilgezicht.![]()
Erik wordt een beetje overmoedig sinds hij zo vaak met Mirthe optrekt, terwijl Mirthe gewoon niemand anders heeft daar in de loods om mee te bonden dus die wordt gewoon gebruikt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
Sas is ook niet eerlijk. Het spel wordt nu echt gespeeldquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik ging toch echt als ik Wendy was niet bij Babette aan tafel zitten, was mooi bij Bern en Sas gaan zitten
Niet...quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
Niet te vreten waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:34 schreef pingu66 het volgende:
Bij Babbel hebben ze brood in van die papieren zakken, zo gezellig brood vindt Babbel dat
Juist wel brood uit papieren zak is lekkerder dan uit plastic zak maar hetc feitc datx ze zegt bij ons hebben ze brood in papieren zakken...quote:
Omdat Moraima al 61 jaar is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:31 schreef tonja het volgende:
Ik snap niet dat ze daar U zeggen tegen die achterlijke blob. (morrie)
Jawel. Jasper en Sasha bijvoorbeeld. Maar het is ook Wendy haar eigen keuze om zich bij Babette en consorten te blijven voegen. Gisteren stemde ze ook weer braaf mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:44 schreef Thorelf het volgende:
Ziet nou niemand in de loods hoe Babette echt is. Lijkt wel of de meeste Wendy links laten liggen. Is er niemand die achter Wendy staat?
Maar Sas begon met de roddel dat er Wendy geroepen werdt, maar dat was niet zo..als je niet zeker weet houd je je mondquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel. Jasper en Sasha bijvoorbeeld. Maar het is ook Wendy haar eigen keuze om zich bij Babette en consorten te blijven voegen. Gisteren stemde ze ook weer braaf mee.
eerst babbel en dan zowie lekker laten spartelen zonder haarquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:53 schreef xsaskiax het volgende:
Laat het aub een eliminatie zijn...... hoe en waarom Zoë vertrekt zal me een biet zijn, ALS ze maar vertrekt!!
quote:
ook goedquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
eerst babbel en dan zowie lekker laten spartelen zonder haar
Ze hebben nu wel voedsel, maar een lange opdracht kan ook, uitbetaling is dan ook daarna.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:51 schreef schizolientje het volgende:
Waarom weet ik niet maar ik heb t vermoeden een eliminatie en dat Zoe zo de kans krijgt te vertrekken zonder gerzchts verlies, Ze was veel achter en sprak veel over huis ( net nog met Erik ) Mssch heb ik het mis maar dit is wat ik denk
Heeft Sasha dat tegen Zoë gezegd? Sasha heeft dat zo gehoord ja maar is zij degene die het verspreid heeft?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Maar Sas begon met de roddel dat er Wendy geroepen werdt, maar dat was niet zo..als je niet zeker weet houd je je mond
Zou zo maar kun kunnen Isaac en Babette zijn haar zeikgedrag ook zat... want eigenijk wil Zoe daar niet meer zijn als ik Babette moet geloven..quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:51 schreef schizolientje het volgende:
Waarom weet ik niet maar ik heb t vermoeden een eliminatie en dat Zoe zo de kans krijgt te vertrekken zonder gerzchts verlies, Ze was veel achter en sprak veel over huis ( net nog met Erik ) Mssch heb ik het mis maar dit is wat ik denk
Door er gewoon bij te gaan zitten, geeft ze wel het signaal dat ze zich niet weg laat jagen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel. Jasper en Sasha bijvoorbeeld. Maar het is ook Wendy haar eigen keuze om zich bij Babette en consorten te blijven voegen. Gisteren stemde ze ook weer braaf mee.
Je hoort Zoë de laatste dagen over niets anders (tussen het roddelen over Wendy door) dan 'de baby', haar hond, haar familiequote:Op donderdag 6 juli 2023 13:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou zo maar kun kunnen Isaac en Babette zijn haar zeikgedrag ook zat... want eigenijk wil Zoe daar niet meer zijn als ik Babette moet geloven..
Marciano naar huis is ook wel wat Babs haar vriendje wegquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:00 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe naar huis vind ik te makkelijk.
Dan is Babette van haar af. Dat gun ik haar niet.
Maar. Het is wel een stem minder voor Iceteam.
Die hoorde uren terug al wat activiteiten buiten de poort, en zei, er komt een verdienopdracht.quote:
Ik heb het nog niet zo meegekregen maar ik hoorde Babette het zeggen gisteren of eergisteren..quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je hoort Zoë de laatste dagen over niets anders (tussen het roddelen over Wendy door) dan 'de baby', haar hond, haar familie
van een hele knappe man en het heet Tony en heeft de ogen van Zoë (zegt Zoë)quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Babette denkt dat Zoë over twee jaar een kind heeft
Wat is ze toch een fijne vriendinquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet zo meegekregen maar ik hoorde Babette het zeggen gisteren of eergisteren..
Lekker 24 uur aanvragen...tjuus Zoe.. ik begeleid je wel naar buiten..
Een hele knappe man die haar dagelijks de tent door rost..quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:06 schreef Hoempah het volgende:
[..]
van een hele knappe man en het heet Tony en heeft de ogen van Zoë (zegt Zoë)
Er komt zoveel onzin uitquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:06 schreef Hoempah het volgende:
[..]
van een hele knappe man en het heet Tony en heeft de ogen van Zoë (zegt Zoë)
Mooi!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me opvalt op andere sociale media is dat de meningen over Babbelkous allemaal negatief zijn. Ook over poederloeder alleen maar negatief.
99,9 % is positief over Wendy.
Als die 2 bitches thuis zijn en dan toch gaan kijken hoe de buitenwereld over hun denken schrikken ze zich de tering.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me opvalt op andere sociale media is dat de meningen over Babbelkous allemaal negatief zijn. Ook over poederloeder alleen maar negatief.
Als die 2 bitches thuis zijn en dan toch gaan kijken hoe de buitenwereld over hun denken schrikken ze zich de tering.
Als "Tony" maar kijktquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Het jurkje van Zoë kan ook niet korter![]()
Gaat ze daar mee zo de loods in, niet wetende wat ze zo moeten doen.
Hoe korter hoe sportiever de opdracht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ja daar kan je echt van op aan.. gooit je onder de bus waar je bij staat..quote:
Waarschijnlijk leert Babette hier niet van en zegt ze als ze merkt hoe er buiten over gedacht wordt dat 'ze het spel gespeeld heeft en in het echt niet zo is'. Die lult er wel weer een punt aan...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Altijd toch...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze ziet er keurig uit voor een exit zij denkt natuurlijk dat dat gala is live op tvquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop dat ze op der kop moet hangen zoquote:
Utopia heeft een diepe indruk achter gelaten. Tijd voor een nieuw seizoen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben het over de tweeling uit Utopia Fay en haar tweeling zus en dat die een relatie heeft met twee andere van Utopis Chipp en Senna
Ze zijn goed op de hoogte over Utopia
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze op der kop moet hangen zo
Zat mij al af te vragen wat ze daar nu mee bedoelde?quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha: als ze NU een eliminatie doen is het spel echt veranderd.......
Dat was vanwege Jeff, ingelaste eli.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat mij al af te vragen wat ze daar nu mee bedoelde?
Vorige keer na dat Moraima manager is geworden was er ook een eliminatie
Ik denk dat Babs buiten zeker anders is. Het eerste half jaar was Babs best wel heel anders als dat ze nu is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:10 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leert Babette hier niet van en zegt ze als ze merkt hoe er buiten over gedacht wordt dat 'ze het spel gespeeld heeft en in het echt niet zo is'. Die lult er wel weer een punt aan...
oh dan vraagt ze weer aan de scheidsrechter of ze zich mag gaan verkleden (heeft ze wel vaker gedaan)quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze op der kop moet hangen zo
Tuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was vanwege Jeff, ingelaste eli.
Hoezo ingelast dan?quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
juistquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat mij al af te vragen wat ze daar nu mee bedoelde?
Vorige keer na dat Moraima manager is geworden was er ook een eliminatie
????quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat mocht de laatste keer niet... na na na na na.. lekker puh...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh dan vraagt ze weer aan de scheidsrechter of ze zich mag gaan verkleden (heeft ze wel vaker gedaan)
Ik denk ook zeker dat haar gedrag in de buitenwereld minder extreem is dan nu, hier in een besloten setting. Maar ze heeft totaal geen reflectie op haar eigen (schandalig) gedrag en is (vind ik) echt onuitstaanbaar. Het gedrag van haar nu zegt wel iets over haar persoonlijkheid.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat Babs buiten zeker anders is. Het eerste half jaar was Babs best wel heel anders als dat ze nu is.
ja!!!! hahahaha die kop van haarquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En dat mocht de laatste keer niet... na na na na na.. lekker puh...
Volgens mij reageerde ik gewoon over een post die over Mirthe en haar onhebbelijkheden ging dus snap niet wat het probleem isquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker relevant wel voor de streams van dit moment
Ik heb vanaf het eerste moment al een antipathie tegen haar. Bij sommige mensen heb je dat gewoon. Je voelt aan je water dat iemand niet oké is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat Babs buiten zeker anders is. Het eerste half jaar was Babs best wel heel anders als dat ze nu is.
Dat ga je niet reddenquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:20 schreef Yver73 het volgende:
Mensen van de FEBO, schiet eens op met die eli, ik heb om 14.30 een teams-meeting...
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
Babette trekt weer andere kleding aan...... ze blijft zich verkleden...... die wil er natuurlijk netjes uitzien als ze naar huis gestuurd wordt!!!
![]()
Dat heb ik met Zoë.... vanaf dag 1 heb ik echt een hekel aan haar .... en dat wordt alleen maar bevestigd (en erger)quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het eerste moment al een antipathie tegen haar. Bij sommige mensen heb je dat gewoon. Je voelt aan je water dat iemand niet oké is.
Soms moet ik daar later op terug komen, maar bij haar is mijn antipathie alleen maar gegroeid.
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik moet Zoë ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat heb ik met Zoë.... vanaf dag 1 heb ik echt een hekel aan haar .... en dat wordt alleen maar bevestigd (en erger)
Dat gaat um niet worden ben ik bang, als ze straks los mogen duurt het minstens nog 10 min voordat de stem uit haar holletje komt... sorry...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:20 schreef Yver73 het volgende:
Mensen van de FEBO, schiet eens op met die eli, ik heb om 14.30 een teams-meeting...
Ik hoop dat het nog even duurt zodat Wendy nog even die vrijstelling heeft en meer tijd om te zien wat haar ex vriendinnen allemaal doen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:24 schreef tonja het volgende:
Ik hoop zooooo dat het een eliminatie is. Maar het zal wel niet.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:24 schreef Alocanda het volgende:
Bep heeft het maar over haar praktijk die ze op wil zetten. Ze moet nog jaren studeren.
Ik zou uitkijken met wat je zegt want als het niet “relevant” is volgens sommigen dan krijg je dat meteen te horenquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe heeft ook al een paar keer de opmerking gehad dat ze haar brood te dik belegd... en als ik dat wel eens zie, moet ik ze gelijk geven...
Nu al??? Nu pas….quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Bep zou het niet leuk vinden om er nu uit te moeten......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |