SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:13 schreef Hoempah het volgende:
Geschreeuw van buiten
[ afbeelding ]Was meer, ze liepen naar de schutting terwijl er nog steeds werd geroepen.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:13 schreef Hoempah het volgende:
Geschreeuw van buiten
[ afbeelding ]aha dank je welSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2xquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was meer, ze liepen naar de schutting terwijl er nog steeds werd geroepen.
Bab(ette)quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:15 schreef HappyCharly het volgende:
kan het niet horen..
marciano stuur... ... naar huis?
Welnee, Marciano is hechter met Babs, en daar was een waarschuwing voor van buiten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:21 schreef Judiwi het volgende:
Was eerder Marciano stuur Mirthe naar huis.
Kim heeft allang haar eigen leventje opgepakt en daar hoort Maria niet meer in dus lijkt het me stug dat ze gaat roepen aan het hek.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welnee, Marciano is hechter met Babs, en daar was een waarschuwing voor van buiten.
Misschien die kapster weer.
Stem leek ook op die van Mexx.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kim heeft allang haar eigen leventje opgepakt en daar hoort Maria niet meer in dus lijkt het me stug dat ze gaat roepen aan het hek.
Ben benieuwd of hij het er nog over gaat hebben met haar of iemand andersquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:15 schreef Thorelf het volgende:
hoop dat marcio gewaarschuwd woedt voor babs
Wat is ze nu weer aan het maken, verknippen, veranderen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
De Eunie-Show blijft op volle toeren draaien... iedereen moet er aan meewerken..
En onthoud, de kapsters/Kleermaaksters schop je er als láátste uit.. als ze geen nu meer hebben![]()
[ afbeelding ]
Een "Gala Jurk" natuurlijk... want ook Eunie heeft nooit wat om aan te trekkenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is ze nu weer aan het maken, verknippen, veranderen?
Ik zag een groot gat terhoogte van haar billenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een "Gala Jurk" natuurlijk... want ook Eunie heeft nooit wat om aan te trekken
'Tuurlijk.. Wendie is maar een Dienstmaagd, in dienst voor Eunie's Grote Egoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag een groot gat terhoogte van haar billen
Wendy zegt dat Eunice een mooie rug heeft, ze glundert helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |