Vergeet de stippen nee zetten nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:45 schreef spapaars het volgende:
Om een ton te vullen met water een uur in de slaapkamer moeten wachten.
Ze hadden ook het zwembad voor dat kunnen gebruiken.
9 euro de man, dat wordt feesten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs een streepje 1 liter is dan hebben ze geen 30 euro
Was een streepje 2 liter dan hebben ze 60 euro
Maar ik hoor Sasha iets zeggen van 126 euro?
Ja maar dan was het mogelijk te winnen bedrag vele malen hogerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:45 schreef spapaars het volgende:
Om een ton te vullen met water een uur in de slaapkamer moeten wachten.
Ze hadden ook het zwembad voor dat kunnen gebruiken.
Dat doen ze natuurlijk expres om die verwende kutgroep . Op te naaienquote:
Ze hebben nooit zoveel water op gehaald volgens mijquote:
Ze hebben vooral het kunstgras veel water gegeven.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben nooit zoveel water op gehaald volgens mij
Ik meende het haar te horen zeggen maar durf niet met zekerheid te zeggen of ik het goed hoorde
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:49 schreef spapaars het volgende:
Ima over annuleren.
Mori, nee nee dat komt goed.
Terror Jaap en toen alles verloren door de DSB bank (waar is Dirk eigenlijk gebleven)quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Maar de les is duidelijk, ook dikke domme mensen kunnen zomaar ¤800.000 verdienen met een brutale bek, intimidatie en veel schreeuwen en janken , velen lukte het niet, maar een enkeling heeft mazzel
Laatst een bericht van de curators dat alle klanten hun geld terug hebben/krijgen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Terror Jaap en toen alles verloren door de DSB bank (waar is Dirk eigenlijk gebleven)
Jaap was niet zo'n mooi voorbeeld van Dik&Dom... hij won omdat 'ie een groot deel van de prijs aan een goed doel ging doneren... dat bleek laten Stichting Jaap zelf te zijn..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Terror Jaap en toen alles verloren door de DSB bank (waar is Dirk eigenlijk gebleven)
Maar als iemand dan iets uitlegt, doet ze ook niet echt haar best om het te onthouden...quote:
Alles wordt haar constant aangedragen en voor haar geregeld, ze is niet anders gewend lijkt het welquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar als iemand dan iets uitlegt, doet ze ook niet echt haar best om het te onthouden...
Dus Jaap ook zijn miljoen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laatst een bericht van de curators dat alle klanten hun geld terug hebben/krijgen.
Ik verstond: Marciano, stuur Bep eruit!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:10 schreef schizolientje het volgende:
werd er nu buiten geschreeuw?? Babette s naam en Marciano
Ze hadden het geluid weggedraaid.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:11 schreef xsaskiax het volgende:
Wat was er nou ineens aan de hand???
ik hoorde geen muziekje..... maar zie ze wel binnen
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:13 schreef Hoempah het volgende:
Geschreeuw van buiten
[ afbeelding ]Was meer, ze liepen naar de schutting terwijl er nog steeds werd geroepen.SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:13 schreef Hoempah het volgende:
Geschreeuw van buiten
[ afbeelding ]aha dank je welSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2xquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was meer, ze liepen naar de schutting terwijl er nog steeds werd geroepen.
Bab(ette)quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:15 schreef HappyCharly het volgende:
kan het niet horen..
marciano stuur... ... naar huis?
Welnee, Marciano is hechter met Babs, en daar was een waarschuwing voor van buiten.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:21 schreef Judiwi het volgende:
Was eerder Marciano stuur Mirthe naar huis.
Kim heeft allang haar eigen leventje opgepakt en daar hoort Maria niet meer in dus lijkt het me stug dat ze gaat roepen aan het hek.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welnee, Marciano is hechter met Babs, en daar was een waarschuwing voor van buiten.
Misschien die kapster weer.
Stem leek ook op die van Mexx.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kim heeft allang haar eigen leventje opgepakt en daar hoort Maria niet meer in dus lijkt het me stug dat ze gaat roepen aan het hek.
Ben benieuwd of hij het er nog over gaat hebben met haar of iemand andersquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:15 schreef Thorelf het volgende:
hoop dat marcio gewaarschuwd woedt voor babs
Wat is ze nu weer aan het maken, verknippen, veranderen?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
De Eunie-Show blijft op volle toeren draaien... iedereen moet er aan meewerken..
En onthoud, de kapsters/Kleermaaksters schop je er als láátste uit.. als ze geen nu meer hebben![]()
[ afbeelding ]
Een "Gala Jurk" natuurlijk... want ook Eunie heeft nooit wat om aan te trekkenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is ze nu weer aan het maken, verknippen, veranderen?
Ik zag een groot gat terhoogte van haar billenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een "Gala Jurk" natuurlijk... want ook Eunie heeft nooit wat om aan te trekken
'Tuurlijk.. Wendie is maar een Dienstmaagd, in dienst voor Eunie's Grote Egoquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag een groot gat terhoogte van haar billen
Wendy zegt dat Eunice een mooie rug heeft, ze glundert helemaal
Het wordt steeds bloterquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Tuurlijk.. Wendie is maar een Dienstmaagd, in dienst voor Eunie's Grote Ego
O wat mooi zegt Babette overdrevenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah. als ze haar tieten blijft vasthouden komt het allemaal we goed![]()
[ afbeelding ]
Babbel de Vliegende Stookster heeft weer nergens iets mee te maken? Tsss...quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat mooi zegt Babette overdreven
Babette weer iets over Bern, ze heeft niets gezegd of meegekregen zegt ze tegen Eunice
Bern heeft geen naam tegen haar genoemd, ze weet echt van nietsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babbel de Vliegende Stookster heeft weer nergens iets mee te maken? Tsss...
Mag nietquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij het er nog over gaat hebben met haar of iemand anders
Vreselijk mensquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
Iedereen is het met het voor Kut lopen van Eunie eens...![]()
Shah.. durf maar es nee te zeggen![]()
[ afbeelding ]
die hadden date night gepland ergens deze weekquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Wendy zegt ik zou er geen strikjes en tierlantijntjes op doen dat is niet mooi. ALthans ik vind dat niet mooi zegt ze tegen Eunice
Net vroeg Sacha of Bern zin had in vanavond, wat is er vanavond dan?
A thnx, dat zal vanavond dan wel ergens zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
die hadden date night gepland ergens deze week
Intussen ZweefTeeft ze ook naar de Finale.. nog nooit op de Exit stip gestaan, een paar keer een Lafstem gehad.. dus ook haar bullshit Show werkt nog steedsquote:
1 keer op exitstip gestaan tegen leilaquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
I
[..]
Intussen ZweefTeeft ze ook naar de Finale.. nog nooit op de Exit stip gestaan, een paar keer een Lafstem gehad.. dus ook haar bullshit Show werkt nog steeds
Ik hoor toch Mirthe. Het kan zijn dat de roeper de stream op zijn telefoon keek en zag dat Marcia buiten zat en daarom Marcia riep.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:39 schreef humpty het volgende:
[..]
Marciano stuur Bep eruit hoor ik twee keer
Ze gaan in de hottubquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Wendy zegt ik zou er geen strikjes en tierlantijntjes op doen dat is niet mooi. ALthans ik vind dat niet mooi zegt ze tegen Eunice
Net vroeg Sacha of Bern zin had in vanavond, wat is er vanavond dan?
Ohhja.. dat was ook al zo raar, alsof die hele groep van toen 35 lamlendelingen niemand beter konden verzinnen.. en daarna nóóit meerquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
1 keer op exitstip gestaan tegen leila
Ik hoorde ook Babsquote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik hoor toch Mirthe. Het kan zijn dat de roeper de stream op zijn telefoon keek en zag dat Marcia buiten zat en daarom Marcia riep.
Gezelligquote:
Laten we het hopen dat jullie gelijk hebben. Liever Bep weg dan Mirthe.quote:
wie is dat??quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
I
[..]
Intussen ZweefTeeft ze ook naar de Finale.. nog nooit op de Exit stip gestaan, een paar keer een Lafstem gehad.. dus ook haar bullshit Show werkt nog steeds
Ik hoor toch duidelijk Mirthequote:
Het zal mij de reet roesten Babs of Mirthe een van de twee was hetquote:
Volgens mij werd er bij beiden Mirthe geroepen..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja die tweede die eerste kon ik niet verstaan.
Toen had ze 15 stemmen ofzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 17:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
1 keer op exitstip gestaan tegen leila
Nouja, we zullen het nog wel horen. Sas stond eerste rang bij het hek dus zij moet het goed gehoord hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij werd er bij beiden Mirthe geroepen..
Ze mogen er volgens mij ook niet over praten toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nouja, we zullen het nog wel horen. Sas stond eerste rang bij het hek dus zij moet het goed gehoord hebben.
Die gaat echt wel een manier vinden om Bern op de hoogte te brengen.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen er volgens mij ook niet over praten toch?
Er zal vast wel iemand zijn mond voorbij pratenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nouja, we zullen het nog wel horen. Sas stond eerste rang bij het hek dus zij moet het goed gehoord hebben.
Mogen ze niet maar ja..quote:Op vrijdag 30 juni 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen er volgens mij ook niet over praten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |