Juist wel brood uit papieren zak is lekkerder dan uit plastic zak maar hetc feitc datx ze zegt bij ons hebben ze brood in papieren zakken...quote:
Omdat Moraima al 61 jaar is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:31 schreef tonja het volgende:
Ik snap niet dat ze daar U zeggen tegen die achterlijke blob. (morrie)
Jawel. Jasper en Sasha bijvoorbeeld. Maar het is ook Wendy haar eigen keuze om zich bij Babette en consorten te blijven voegen. Gisteren stemde ze ook weer braaf mee.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:44 schreef Thorelf het volgende:
Ziet nou niemand in de loods hoe Babette echt is. Lijkt wel of de meeste Wendy links laten liggen. Is er niemand die achter Wendy staat?
Maar Sas begon met de roddel dat er Wendy geroepen werdt, maar dat was niet zo..als je niet zeker weet houd je je mondquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel. Jasper en Sasha bijvoorbeeld. Maar het is ook Wendy haar eigen keuze om zich bij Babette en consorten te blijven voegen. Gisteren stemde ze ook weer braaf mee.
eerst babbel en dan zowie lekker laten spartelen zonder haarquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:53 schreef xsaskiax het volgende:
Laat het aub een eliminatie zijn...... hoe en waarom Zoë vertrekt zal me een biet zijn, ALS ze maar vertrekt!!
quote:
ook goedquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
eerst babbel en dan zowie lekker laten spartelen zonder haar
Ze hebben nu wel voedsel, maar een lange opdracht kan ook, uitbetaling is dan ook daarna.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:51 schreef schizolientje het volgende:
Waarom weet ik niet maar ik heb t vermoeden een eliminatie en dat Zoe zo de kans krijgt te vertrekken zonder gerzchts verlies, Ze was veel achter en sprak veel over huis ( net nog met Erik ) Mssch heb ik het mis maar dit is wat ik denk
Heeft Sasha dat tegen Zoë gezegd? Sasha heeft dat zo gehoord ja maar is zij degene die het verspreid heeft?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Maar Sas begon met de roddel dat er Wendy geroepen werdt, maar dat was niet zo..als je niet zeker weet houd je je mond
Zou zo maar kun kunnen Isaac en Babette zijn haar zeikgedrag ook zat... want eigenijk wil Zoe daar niet meer zijn als ik Babette moet geloven..quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:51 schreef schizolientje het volgende:
Waarom weet ik niet maar ik heb t vermoeden een eliminatie en dat Zoe zo de kans krijgt te vertrekken zonder gerzchts verlies, Ze was veel achter en sprak veel over huis ( net nog met Erik ) Mssch heb ik het mis maar dit is wat ik denk
Door er gewoon bij te gaan zitten, geeft ze wel het signaal dat ze zich niet weg laat jagen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel. Jasper en Sasha bijvoorbeeld. Maar het is ook Wendy haar eigen keuze om zich bij Babette en consorten te blijven voegen. Gisteren stemde ze ook weer braaf mee.
Je hoort Zoë de laatste dagen over niets anders (tussen het roddelen over Wendy door) dan 'de baby', haar hond, haar familiequote:Op donderdag 6 juli 2023 13:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zou zo maar kun kunnen Isaac en Babette zijn haar zeikgedrag ook zat... want eigenijk wil Zoe daar niet meer zijn als ik Babette moet geloven..
Marciano naar huis is ook wel wat Babs haar vriendje wegquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:00 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe naar huis vind ik te makkelijk.
Dan is Babette van haar af. Dat gun ik haar niet.
Maar. Het is wel een stem minder voor Iceteam.
Die hoorde uren terug al wat activiteiten buiten de poort, en zei, er komt een verdienopdracht.quote:
Ik heb het nog niet zo meegekregen maar ik hoorde Babette het zeggen gisteren of eergisteren..quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je hoort Zoë de laatste dagen over niets anders (tussen het roddelen over Wendy door) dan 'de baby', haar hond, haar familie
van een hele knappe man en het heet Tony en heeft de ogen van Zoë (zegt Zoë)quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Babette denkt dat Zoë over twee jaar een kind heeft
Wat is ze toch een fijne vriendinquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet zo meegekregen maar ik hoorde Babette het zeggen gisteren of eergisteren..
Lekker 24 uur aanvragen...tjuus Zoe.. ik begeleid je wel naar buiten..
Een hele knappe man die haar dagelijks de tent door rost..quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:06 schreef Hoempah het volgende:
[..]
van een hele knappe man en het heet Tony en heeft de ogen van Zoë (zegt Zoë)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |