Dat was in een gesprek en pas na een kwartier ofzo. Hij reageerde op wat Moirama zei.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft moiraima gister en eerder nog aangesproken.
Is toch niet zo gek om een zuinigheids tip te geven als er haast geen geld is?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was in een gesprek en pas na een kwartier ofzo. Hij reageerde op wat Moirama zei.
Dit was nadat eerst Immi aan hem de bestellijst liet zien en of hij akkoord ging. Erik ging akkoord en daarna ging hij naar het kantoor om Immi zogenaamd een tip te geven. Een zuinigheidstip.
Focking hellquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:06 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Fijn dat je het met me eens bent. Dat Sasha degene was die vertelde dat het Wendy was.
Het niet kunnen verstaan van Imi vind ik vreselijk... laten we het over Babette maar niet hebben...quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb die stream al uitgezet, wordt moe van zijn manier van praten. Vind het heel irritant. En dan ook nog samen met Babette
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:06 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Fijn dat je het met me eens bent. Dat Sasha degene was die vertelde dat het Wendy was.
Ik dacht eigenlijk dat die bestelling uit de winpot ging. Dat er een stelling ging komen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:11 schreef Verida het volgende:
is to
[..]
Is toch niet zo gek om een zuinigheids tip te geven als er haast geen geld is?
Klopt er komt een stellingquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat die bestelling uit de winpot ging. Dat er een stelling ging komen?
Omdat het huishoudspullen zijn.
Ik vind hem nu beter te verstaan dan de afgelopen maandenquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het niet kunnen verstaan van Imi vind ik vreselijk... laten we het over Babette maar niet hebben...
ah.quote:
Mirthe heeft ook al een paar keer de opmerking gehad dat ze haar brood te dik belegd... en als ik dat wel eens zie, moet ik ze gelijk geven...quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als Mirthe alleen in de keuken is om bv haar ontbijt te maken, neemt ze ook altijd extra veel op haar mes uit de potten en wat teveel is gaat langs haar vingers haar mond in. Met de volgende boterham doet ze weer hetzelfde.. ze komt iig nooit iets te kort
Ik hoop het!quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet ik, maar de FEBO kan wel andere plannen hebben
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie zegt tegen Mirthe dat ze vaak met een cameltoe loopt en haar sportbroekjes in haar naad trekt, was mij ook al opgevallen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe heeft een cameltoe en Erik vraagt mag ik het zien.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat hij niet weet wat dat is.
Het is uit de prijzenpotquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:11 schreef Verida het volgende:
is to
[..]
Is toch niet zo gek om een zuinigheids tip te geven als er haast geen geld is?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy heeft nog steeds rode ogen en een huilgezicht.![]()
Erik wordt een beetje overmoedig sinds hij zo vaak met Mirthe optrekt, terwijl Mirthe gewoon niemand anders heeft daar in de loods om mee te bonden dus die wordt gewoon gebruikt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
Sas is ook niet eerlijk. Het spel wordt nu echt gespeeldquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik ging toch echt als ik Wendy was niet bij Babette aan tafel zitten, was mooi bij Bern en Sas gaan zitten
Niet...quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
Niet te vreten waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:34 schreef pingu66 het volgende:
Bij Babbel hebben ze brood in van die papieren zakken, zo gezellig brood vindt Babbel dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |