Helemaal mee eens. Je kan niet kleine hoeveelheden pakken. Pakken is pakken. Stelen is stelen. Mirthe pakt/steelt maar dan moet ze inderdaad niet steeds anderen beschuldigen. En zelf haar handen wassen in onschuld.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Weleens?????
Je ziet haar bijna iedere avond/nacht uit de pindakaaspot snoepen (laatst switchte ze naar chocopasta) en ook vaak voor een opdracht gaat ze even 'energie opdoen' zoals ze zei.
Ik gun het iedereen hoor, daar niet van, maar noem anderen dan geen dieven e.d.
We gaan het zien hoe lang hij dat vol gaat houdenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:34 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin laat nu wel een andere kant van zichzelf zien
Ik hoorde het live en eigenlijk kon je er niets van maken . Beps eerste reactie tegen Marciano was je moet naar huisquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat blijf je benoemen maar Sascha was niet de enige. Er waren 5 mensen die dat gehoord hadden.
Was in een onderonsje met Jeff en ik had het idee dat die elkaar wel vertrouwden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die man die roeptoeterd van alles...Waait met alle winden mee..
Jij schrijft het beter dan ik, het klopt precies wat je schrijftquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat netjes zegt 🙈
Ik vind haar een vuile bitch die alleen maar met zichzelf bezig is . Zogenaamd met iedereen vriendjes maar een heel egoïstisch persoon is .
En iemand die haar voor haar voeten loopt de grond in trapt.
In dat filmpje hadden we geen zicht op heel de tuin dus iedereen zou er gezeten en het gehoord kunnen hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik hoorde het live en eigenlijk kon je er niets van maken . Beps eerste reactie tegen Marciano was je moet naar huis
Ik verstond stuur baps naar huis. Daarna kon je er niets van maken. Ook zeiden ze dat de stem van Kim was maar die leek er niet op.
Ice was er helemaal niet bij toch?
Volgens mijbheeft Tiano dit de wereld in geholpen, maar ja dat is ook een aanname
Die is allang blij dat Babette dingen uitvoert die hij heeft verzonnen, en niet onbelangrijk, babette houdt zoe bezig,quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die man die roeptoeterd van alles...Waait met alle winden mee..
Als Mirthe alleen in de keuken is om bv haar ontbijt te maken, neemt ze ook altijd extra veel op haar mes uit de potten en wat teveel is gaat langs haar vingers haar mond in. Met de volgende boterham doet ze weer hetzelfde.. ze komt iig nooit iets te kortquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Weleens?????
Je ziet haar bijna iedere avond/nacht uit de pindakaaspot snoepen (laatst switchte ze naar chocopasta) en ook vaak voor een opdracht gaat ze even 'energie opdoen' zoals ze zei.
Ik gun het iedereen hoor, daar niet van, maar noem anderen dan geen dieven e.d.
Nogmaals Sasha is degene die er het dichtstbijzijnde stond. En zij heeft tegen de andere gezegd dat het Wendy was. SASHAquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat blijf je benoemen maar Sascha was niet de enige. Er waren 5 mensen die dat gehoord hadden.
Geen Zoë geen Babet of Marciano of Isaac. Nee nogmaals het was Sashaquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:54 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nogmaals Sasha is degene die er het dichtstbijzijnde stond. En zij heeft tegen de andere gezegd dat het Wendy was. SASHA
Oww die heb ik nog niet gezien.. zal ik eens even gaan bekijken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk eerder na de uithaal van kim d naar wanda in hun yt filmpje
Een tijd geleden ging het over een stukje slagroom taart. Mirthe zei dat ze geen tweede stukje had genomen en Zoe zei van wel want het was Zoë's stukje taart. Mirthe werd boos en zei dat zij of all people nooooooit iets extras neemt, geen stukje zelfs geen hapje!quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:48 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Je kan niet kleine hoeveelheden pakken. Pakken is pakken. Stelen is stelen. Mirthe pakt/steelt maar dan moet ze inderdaad niet steeds anderen beschuldigen. En zelf haar handen wassen in onschuld.
dat deed Erik keurig en t was meer overleg omdat ze niet meer zo lang hebben en sommige dingen dan zonde zijn om op voorraad over te hebben. Immadin bedankte Erik voor het mee denkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geen enkele manager durft hij aan te spreken maar Immi ineens wel.
Ik heb die stream al uitgezet, wordt moe van zijn manier van praten. Vind het heel irritant. En dan ook nog samen met Babettequote:Op donderdag 6 juli 2023 12:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
We gaan het zien hoe lang hij dat vol gaat houden
Dat verstond ik ookquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik hoorde het live en eigenlijk kon je er niets van maken . Beps eerste reactie tegen Marciano was je moet naar huis
Ik verstond stuur baps naar huis. Daarna kon je er niets van maken. Ook zeiden ze dat de stem van Kim was maar die leek er niet op.
Ice was er helemaal niet bij toch?
Volgens mijbheeft Tiano dit de wereld in geholpen, maar ja dat is ook een aanname
Lekker relevant wel voor de streams van dit momentquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als Mirthe alleen in de keuken is om bv haar ontbijt te maken, neemt ze ook altijd extra veel op haar mes uit de potten en wat teveel is gaat langs haar vingers haar mond in. Met de volgende boterham doet ze weer hetzelfde.. ze komt iig nooit iets te kort
quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:55 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Geen Zoë geen Babet of Marciano of Isaac. Nee nogmaals het was Sasha
quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker relevant wel voor de streams van dit moment
Alsof Imma dat zelf niet kan bedenken. Imma is niet achterlijk ookal denkt Erik dat ( heeft hij meerdere keren gezegd samen met JW.) JW kwam er later nog op terug toen Immi het couplet van het Wilhelmus opzei met 1 klein foutje dat vond JW knap en had het niet verwacht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:58 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat deed Erik keurig en t was meer overleg omdat ze niet meer zo lang hebben en sommige dingen dan zonde zijn om op voorraad over te hebben. Immadin bedankte Erik voor het mee denken
Dat was precies de trigger waarom het mij irriteerde.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geen enkele manager durft hij aan te spreken maar Immi ineens wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |