Ik spotte net haar achterhoofd heel even.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:09 schreef schizolientje het volgende:
Zoe heeft vast een vrije dag, die is vandaag nog helemaal niet in beeld geweest
Volgens mij heeft ze ook afgeluisterd bij het gegil van Babette tegen Wendyquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:09 schreef schizolientje het volgende:
Zoe heeft vast een vrije dag, die is vandaag nog helemaal niet in beeld geweest
Oh ja, daar stond ze ook idd bij.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:11 schreef Verida het volgende:
volge
[..]
Volgens mij heeft ze ook afgeluisterd bij het gegil van Babette tegen Wendy
Ik heb 2 streams aan. Ik zie haar bij Babs en Morrie zitten, maar ik kan dat getetter van Babs even niet meer horen dus ik heb het geluid van stream 2 uit staan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Echt Mirthe valt mij echt zo vies tegen nu
zoe mssquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Triest hoe iedereen over Wendy roddelt en zwart maakt. Nare meiden, allemaal.![]()
![]()
Gelukkig weet Wendy nu wel van achter dat haar naam niet geroepen is, tis alleen de vraag, wie dan bewust tegen de anderen heeft gezegd dat het om Wendy ging
Ik kan die babette ook niet meer aan horen maar ben te nieuwgierig wat die anderen zeggenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb 2 streams aan. Ik zie haar bij Babs en Morrie zitten, maar ik kan dat getetter van Babs even niet meer horen dus ik heb het geluid van stream 2 uit staan.
Die liegt ook over alles.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe zegt dat Wendy in de hottub een tijdje terug gezegd dat ze Marciano wilde
Ik snap je dilemma, voor mij sloeg de weegschaal de andere kant opquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan die babette ook niet meer aan horen maar ben te nieuwgierig wat die anderen zeggen
heeft ze vast weer van horen zeggen en verkondigt het als waarheidquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe zegt dat Wendy in de hottub een tijdje terug gezegd dat ze Marciano wilde
Mirthe heeft hier weinig mee te maken. En haar band met Eunice is wel degelijk helemaal anders.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe die zich zo 'onschuldig en naïef' voordoet weet feilloos wat ze tegen wie moet zeggen!!
We hebben het met Jeffrey en JW meegemaakt, die ze met haar opmerkingen bij anderen probeerde af te maken (bang voor ze zijn, Jeffrey was de duivel e.d.)
Ze draait en ze lult met iedereen, maar altijd net zo dat ze doet of ze iets niet zeker weet...... dat zij 'gevoelens' heeft bij bepaalde personen.
Wat heeft ze allemaal niet over Eunice lopen zeggen en sorry hoor, maar van afstand houden zie ik niets, het is weer knuffelen en regelmatig 'plakken'....
Nu met Wendy, zogenaamd bezorgd, meevoelend, maar intussen hoort ze haar uit, roddelt alles weer door tegen anderen en doet mee met het zwart maken van Wendy....
Engine ik weet hoe jij over Mirthe denkt en dat is jouw goed recht, we zien haar nu eenmaal allebei andersquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:26 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe heeft hier weinig mee te maken. En haar band met Eunice is wel degelijk helemaal anders.
En dit omdat Wendy en Babette ruzie hebbenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe, lieve schattige Mirthe, die anderen voor dief en leugenaar uitmaakt.. en die al 10 maanden in de nacht op strooptocht gaat...nooit eten e.d. tekort komt, daar zorgt ze zelf wel voor!!!
het is haar manier van overleven. Ze heeft echt wel een tijd afstand gehouden van eunice, volgt ook geen "les"meer van Eunice En dat ze weer regelmatig dingen samen doen, tja, ze leven met nog maar een klein groepje in de loods. Maar de "macht" die eunice had over Mirthe is helemaal weg.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe die zich zo 'onschuldig en naïef' voordoet weet feilloos wat ze tegen wie moet zeggen!!
We hebben het met Jeffrey en JW meegemaakt, die ze met haar opmerkingen bij anderen probeerde af te maken (bang voor ze zijn, Jeffrey was de duivel e.d.)
Ze draait en ze lult met iedereen, maar altijd net zo dat ze doet of ze iets niet zeker weet...... dat zij 'gevoelens' heeft bij bepaalde personen.
Wat heeft ze allemaal niet over Eunice lopen zeggen en sorry hoor, maar van afstand houden zie ik niets, het is weer knuffelen en regelmatig 'plakken'....
Nu met Wendy, zogenaamd bezorgd, meevoelend, maar intussen hoort ze haar uit, roddelt alles weer door tegen anderen en doet mee met het zwart maken van Wendy....
Prima. Doe jij even je gal spuwen dan ga ik even lunchenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Engine ik weet hoe jij over Mirthe denkt en dat is jouw goed recht, we zien haar nu eenmaal allebei anders
Voor mij is het typerend hoe iemand is, terwijl ze haar mond vol heeft over anderenquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:27 schreef engine het volgende:
[..]
En dit omdat Wendy en Babette ruzie hebben
Wat dat deel betreft heb je gelijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
het is haar manier van overleven. Ze heeft echt wel een tijd afstand gehouden van eunice, volgt ook geen "les"meer van Eunice En dat ze weer regelmatig dingen samen doen, tja, ze leven met nog maar een klein groepje in de loods. Maar de "macht" die eunice had over Mirthe is helemaal weg.
eetse enne... valt wel mee er lopen daar 'ergere lui' in de rondtequote:Op donderdag 6 juli 2023 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Prima. Doe jij even je gal spuwen dan ga ik even lunchen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:19 schreef spapaars het volgende:
Heb zo'n 7 minuten, maar ook even meegenomen een afluisterende Marciano
https://streamable.com/h2hb3w
[ afbeelding ]
Mooie uitspraak van Jappie..quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:33 schreef Dotteke het volgende:
De zwaarste gevechten zijn voor de sterkste soldaten zegt Jasper tegen Wendy
Doet het tot nu toe boven verwachtingquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:34 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin laat nu wel een andere kant van zichzelf zien
wow.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe, lieve schattige Mirthe, die anderen voor dief en leugenaar uitmaakt.. en die al 10 maanden in de nacht op strooptocht gaat...nooit eten e.d. tekort komt, daar zorgt ze zelf wel voor!!!
Wel eens, ze doet het elke nacht en soms ook snel als het alarm is gegaanquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
wow.![]()
ze eet wel eens een schep pindakaas als avondsnack en ze heeft ooit in het begin een stuk kaas in haar bh gestopt.
Ja is het ookquote:
Weleens?????quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:34 schreef Verida het volgende:
[..]
wow.![]()
ze eet wel eens een schep pindakaas als avondsnack en ze heeft ooit in het begin een stuk kaas in haar bh gestopt.
poepoe een hele lepel pindakaas, of misschien soms wel twee lepels.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel eens, ze doet het elke nacht en soms ook snel als het alarm is gegaan
Staat wel in het topic vragen en bedankjes over filmpjesquote:Op donderdag 6 juli 2023 12:37 schreef Wibehh het volgende:
Waarom werken de video's niet meer in de video topic?
Erg hequote:Op donderdag 6 juli 2023 12:38 schreef xsaskiax het volgende:
pffffffff wat zit Babette opvallend te slijmen bij Imadiddin...... hard lachend zeggen dat het toch wel geweldig zou zijn dat ze eigenlijk manager zou worden en nu kans op eliminatie heeft (woorden van die strekking)
en dan even afkloppen aan het bureau...... HAHAHAHAHAHA
(was het maar waar!!!!)
Geen enkele manager durft hij aan te spreken maar Immi ineens wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:00 schreef Rhosyn het volgende:
De gier Erik bemoeit zich met de bestellingen. Hij vindt dat Immi beter moet controleren wat een ieder nog heeft want dan hoef je minder te bestellen bv ipv 5 tandenborstels bv 2...dat scheelt weer
Jaaa dat hij nou 1 maand doet met 1 wc rol, een jaar met 1 tube tandpasta en zijn hele leven met 1 tandenborstel...
Deze video is niet meer beschikbaar. Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld, is beëindigd.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:37 schreef Wibehh het volgende:
Waarom werken de video's niet meer in de video topic?
Hij heeft moiraima gister en eerder nog aangesproken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geen enkele manager durft hij aan te spreken maar Immi ineens wel.
Sasha heeft gezegd dat ze Wendy hoorde. Als enige, andere hebben niks duidelijk gehoord.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik begrijp het, er worden hoe langer hoe meer oude koeien uit de sloot gehaald om Wendy zwarter dan zwart te praten...
Eerst werd er gezegd dat er Babette werd geroepen ook in de cos... ik kreeg het niet mee, maar de naam Wendy kan ik er helemaal niet van maken... wat een gelul allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |