Laten we het hopen!quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:25 schreef Varen het volgende:
Isaac en Rupie: Boontje komt om zijn loontje (Babette?)
Ik weet ook niet of ie nou Babs of Wendy bedoelde.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:25 schreef Varen het volgende:
Isaac en Rupie: Boontje komt om zijn loontje (Babette?)
Marciano is zelf een bezitterige manipulerende eikel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:32 schreef Varen het volgende:
Marciano vindt Zoë ook een kinderachtig kind die veel aandacht vraagt van Babette.
Oh?quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:33 schreef BigBreg83 het volgende:
Aha Wendy heeft dus achter gehoord welke naam er geroepen is buiten de poort.
Welke naam dan ??quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:33 schreef BigBreg83 het volgende:
Aha Wendy heeft dus achter gehoord welke naam er geroepen is buiten de poort.
Ja zei ze net tegen sasha.quote:
Gekerftquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:36 schreef Judiwi het volgende:
Zei Babet nu dat Zoë op de toilet had verteld dat Isaac een hartje had geverft met hun initialen. Marciano vroeg waar? Babette zei daar achter.
Aan de andere kant, als vier mensen de naam Wendy horen roepen....... K5 kan ook manipuleren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja zei ze net tegen sasha.
Omdat sasha had gezegt dat Wendy werd genoemt. Maar Wendy weet nu dat dat niet zo is.
Ze hebben daar een normaal gesprekje over gehad.
zelfs ice heeft de naam wendy gehoordquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als vier mensen de naam Wendy horen roepen....... K5 kan ook manipuleren.
Ik heb het filmpje tig keer terug geluisterd, ik kon er geen Wendy van makenquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als vier mensen de naam Wendy horen roepen....... K5 kan ook manipuleren.
Ice is de grootste leugenaar daar....quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
zelfs ice heeft de naam wendy gehoord
Is er een klikbare link naar dat filmpje?quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:40 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje tig keer terug geluisterd, ik kon er geen Wendy van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |