Er komt zoveel onzin uitquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:06 schreef Hoempah het volgende:
[..]
van een hele knappe man en het heet Tony en heeft de ogen van Zoë (zegt Zoë)
Mooi!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me opvalt op andere sociale media is dat de meningen over Babbelkous allemaal negatief zijn. Ook over poederloeder alleen maar negatief.
99,9 % is positief over Wendy.
Als die 2 bitches thuis zijn en dan toch gaan kijken hoe de buitenwereld over hun denken schrikken ze zich de tering.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me opvalt op andere sociale media is dat de meningen over Babbelkous allemaal negatief zijn. Ook over poederloeder alleen maar negatief.
Als die 2 bitches thuis zijn en dan toch gaan kijken hoe de buitenwereld over hun denken schrikken ze zich de tering.
Als "Tony" maar kijktquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Het jurkje van Zoë kan ook niet korter![]()
Gaat ze daar mee zo de loods in, niet wetende wat ze zo moeten doen.
Hoe korter hoe sportiever de opdracht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ja daar kan je echt van op aan.. gooit je onder de bus waar je bij staat..quote:
Waarschijnlijk leert Babette hier niet van en zegt ze als ze merkt hoe er buiten over gedacht wordt dat 'ze het spel gespeeld heeft en in het echt niet zo is'. Die lult er wel weer een punt aan...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Altijd toch...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze ziet er keurig uit voor een exit zij denkt natuurlijk dat dat gala is live op tvquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop dat ze op der kop moet hangen zoquote:
Utopia heeft een diepe indruk achter gelaten. Tijd voor een nieuw seizoen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben het over de tweeling uit Utopia Fay en haar tweeling zus en dat die een relatie heeft met twee andere van Utopis Chipp en Senna
Ze zijn goed op de hoogte over Utopia
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze op der kop moet hangen zo
Zat mij al af te vragen wat ze daar nu mee bedoelde?quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha: als ze NU een eliminatie doen is het spel echt veranderd.......
Dat was vanwege Jeff, ingelaste eli.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat mij al af te vragen wat ze daar nu mee bedoelde?
Vorige keer na dat Moraima manager is geworden was er ook een eliminatie
Ik denk dat Babs buiten zeker anders is. Het eerste half jaar was Babs best wel heel anders als dat ze nu is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:10 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leert Babette hier niet van en zegt ze als ze merkt hoe er buiten over gedacht wordt dat 'ze het spel gespeeld heeft en in het echt niet zo is'. Die lult er wel weer een punt aan...
oh dan vraagt ze weer aan de scheidsrechter of ze zich mag gaan verkleden (heeft ze wel vaker gedaan)quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze op der kop moet hangen zo
Tuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was vanwege Jeff, ingelaste eli.
Hoezo ingelast dan?quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
juistquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat mij al af te vragen wat ze daar nu mee bedoelde?
Vorige keer na dat Moraima manager is geworden was er ook een eliminatie
????quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat mocht de laatste keer niet... na na na na na.. lekker puh...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oh dan vraagt ze weer aan de scheidsrechter of ze zich mag gaan verkleden (heeft ze wel vaker gedaan)
Ik denk ook zeker dat haar gedrag in de buitenwereld minder extreem is dan nu, hier in een besloten setting. Maar ze heeft totaal geen reflectie op haar eigen (schandalig) gedrag en is (vind ik) echt onuitstaanbaar. Het gedrag van haar nu zegt wel iets over haar persoonlijkheid.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat Babs buiten zeker anders is. Het eerste half jaar was Babs best wel heel anders als dat ze nu is.
ja!!!! hahahaha die kop van haarquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En dat mocht de laatste keer niet... na na na na na.. lekker puh...
Volgens mij reageerde ik gewoon over een post die over Mirthe en haar onhebbelijkheden ging dus snap niet wat het probleem isquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker relevant wel voor de streams van dit moment
Ik heb vanaf het eerste moment al een antipathie tegen haar. Bij sommige mensen heb je dat gewoon. Je voelt aan je water dat iemand niet oké is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat Babs buiten zeker anders is. Het eerste half jaar was Babs best wel heel anders als dat ze nu is.
Dat ga je niet reddenquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:20 schreef Yver73 het volgende:
Mensen van de FEBO, schiet eens op met die eli, ik heb om 14.30 een teams-meeting...
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:21 schreef xsaskiax het volgende:
Babette trekt weer andere kleding aan...... ze blijft zich verkleden...... die wil er natuurlijk netjes uitzien als ze naar huis gestuurd wordt!!!
![]()
Dat heb ik met Zoë.... vanaf dag 1 heb ik echt een hekel aan haar .... en dat wordt alleen maar bevestigd (en erger)quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het eerste moment al een antipathie tegen haar. Bij sommige mensen heb je dat gewoon. Je voelt aan je water dat iemand niet oké is.
Soms moet ik daar later op terug komen, maar bij haar is mijn antipathie alleen maar gegroeid.
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik moet Zoë ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat heb ik met Zoë.... vanaf dag 1 heb ik echt een hekel aan haar .... en dat wordt alleen maar bevestigd (en erger)
Dat gaat um niet worden ben ik bang, als ze straks los mogen duurt het minstens nog 10 min voordat de stem uit haar holletje komt... sorry...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:20 schreef Yver73 het volgende:
Mensen van de FEBO, schiet eens op met die eli, ik heb om 14.30 een teams-meeting...
Ik hoop dat het nog even duurt zodat Wendy nog even die vrijstelling heeft en meer tijd om te zien wat haar ex vriendinnen allemaal doen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:24 schreef tonja het volgende:
Ik hoop zooooo dat het een eliminatie is. Maar het zal wel niet.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:24 schreef Alocanda het volgende:
Bep heeft het maar over haar praktijk die ze op wil zetten. Ze moet nog jaren studeren.
Ik zou uitkijken met wat je zegt want als het niet “relevant” is volgens sommigen dan krijg je dat meteen te horenquote:Op donderdag 6 juli 2023 13:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mirthe heeft ook al een paar keer de opmerking gehad dat ze haar brood te dik belegd... en als ik dat wel eens zie, moet ik ze gelijk geven...
Nu al??? Nu pas….quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Bep zou het niet leuk vinden om er nu uit te moeten......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |