Er komt zoveel onzin uitquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:06 schreef Hoempah het volgende:
[..]
van een hele knappe man en het heet Tony en heeft de ogen van Zoë (zegt Zoë)
Mooi!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me opvalt op andere sociale media is dat de meningen over Babbelkous allemaal negatief zijn. Ook over poederloeder alleen maar negatief.
99,9 % is positief over Wendy.
Als die 2 bitches thuis zijn en dan toch gaan kijken hoe de buitenwereld over hun denken schrikken ze zich de tering.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me opvalt op andere sociale media is dat de meningen over Babbelkous allemaal negatief zijn. Ook over poederloeder alleen maar negatief.
Als die 2 bitches thuis zijn en dan toch gaan kijken hoe de buitenwereld over hun denken schrikken ze zich de tering.
Als "Tony" maar kijktquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Het jurkje van Zoë kan ook niet korter![]()
Gaat ze daar mee zo de loods in, niet wetende wat ze zo moeten doen.
Hoe korter hoe sportiever de opdracht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ja daar kan je echt van op aan.. gooit je onder de bus waar je bij staat..quote:
Waarschijnlijk leert Babette hier niet van en zegt ze als ze merkt hoe er buiten over gedacht wordt dat 'ze het spel gespeeld heeft en in het echt niet zo is'. Die lult er wel weer een punt aan...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:07 schreef OmaJacky het volgende:
Altijd toch...quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze ziet er keurig uit voor een exit zij denkt natuurlijk dat dat gala is live op tvquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop dat ze op der kop moet hangen zoquote:
Utopia heeft een diepe indruk achter gelaten. Tijd voor een nieuw seizoen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben het over de tweeling uit Utopia Fay en haar tweeling zus en dat die een relatie heeft met twee andere van Utopis Chipp en Senna
Ze zijn goed op de hoogte over Utopia
quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze op der kop moet hangen zo
Zat mij al af te vragen wat ze daar nu mee bedoelde?quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha: als ze NU een eliminatie doen is het spel echt veranderd.......
Dat was vanwege Jeff, ingelaste eli.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat mij al af te vragen wat ze daar nu mee bedoelde?
Vorige keer na dat Moraima manager is geworden was er ook een eliminatie
Ik denk dat Babs buiten zeker anders is. Het eerste half jaar was Babs best wel heel anders als dat ze nu is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:10 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leert Babette hier niet van en zegt ze als ze merkt hoe er buiten over gedacht wordt dat 'ze het spel gespeeld heeft en in het echt niet zo is'. Die lult er wel weer een punt aan...
oh dan vraagt ze weer aan de scheidsrechter of ze zich mag gaan verkleden (heeft ze wel vaker gedaan)quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze op der kop moet hangen zo
Tuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was vanwege Jeff, ingelaste eli.
Hoezo ingelast dan?quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was vanwege Jeff, ingelaste eli.
juistquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat mij al af te vragen wat ze daar nu mee bedoelde?
Vorige keer na dat Moraima manager is geworden was er ook een eliminatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |