Uiteraard mag je meeluisteren en -lezen...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
Ik luister mee als jullie het goed vinden![]()
![]()
Moet straks wel even de kabouters in bed leggen, maar dat zou mama wel gesnapt hebben
Tuurlijk! Leuk dat je meeluistert. En als just me er nog was, had zij dat wel voor je gedaan, zodat jij verder kon luisteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
![]()
Moet straks wel even de kabouters in bed leggen, maar dat zou mama wel gesnapt hebben
Fijn dat je er bentquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef just me het volgende:
Ik ga jullie n klein stukje mee op reis nemen door mijn leven, gordels om... we gaan op weg!
Mijn vader moest zo nodig bij de Politie in Tegelen gaan werken en daar ben ik geboren
Welkomquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
![]()
ToT is niet meer zo veel FOK! tegenwoordig. Ik heb hem een seintje gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:05 schreef just me het volgende:
Mijn eerste plaatje was Peter van Sweet Sixteen, de andere kant was eigenlijk nog mooier, kon je zo heerlijk op janken, eenzaam, eenzaamMaar nu genieten van Peter....
Vandaag maak ik graag een uitzonderingquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Normaal ben je niet zo enthousiast bij dit nummer
Ook wel in het hedenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:36 schreef livelink het volgende:
We hebben allemaal wel een Peter in ons verleden.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef just me het volgende:
We zijn verhuisd naar Delft waar o.a. de bekende band Tee Set vandaan kwam.
Peter Tetteroo is hier thuis geweest als...
Daar zal Merel wel geen actieve herinneringen aan hebben, gok ik.quote:
Geboren en getogenquote:
Haar geboorte komt dan ook pas veel later in de uitzending aan bod...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zal Merel wel geen actieve herinneringen aan hebben, gok ik.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het blijft vreselijke muziek dit. Maar ik moet altijd aan Sinterklaas denken als deze band weer eens in een show van Melting voorbij komt
Ik vind het best oké, dit nummer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het blijft vreselijke muziek dit. Maar ik moet altijd aan Sinterklaas denken als deze band weer eens in een show van Melting voorbij komt
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef just me het volgende:
Mijn ouders draaiden veel platen en het was verplicht luisteren als wij op zondag van de hockey thuiskwamen. Mijn vader was fan van Marlène en hij kon zo kon genieten van dit nummer terwijl aan zijn drankje nipte
Was dat de reden waarom just me lang na de hockey bleef hangen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Marlene Dietrich - Wenn die Soldaten
[..]
Ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Marlene Dietrich - Wenn die Soldaten
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef just me het volgende:
Hij dronk graag wat verder... duh.... met bijvoorbeeld Louis Armstrong op de achtergrond,
Zingen kon hij helaas niet, alhoewel hij bij dit nummer en wat whisky's dacht dat hij het wel kon
Und der Haifisch, der hat Zähne..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit in de versie van Hildegard Knef - Mackie Messer. Dat heb ik grijs gedraaid.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef just me het volgende:
Wij gingen als gezin heel vaak op vakantie naar Oisterwijk, logeren en meewerken op een boerderij, waar de foto genomen is die in de OP staat.
Op zijn sterfbed hebben wij hem moeten beloven regelmatig terug te gaan naar Brabant en dat hebben we nog jaren gedaan en als de kabouter iets groter is gaat ze zeker mee naar het carnaval.
En ik vind het ook niet vervelend om naar Brabant te gaan
quote:
Ik vind die foto zo ontzettend mooi en leuk.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind die foto zo ontzettend mooi en leuk.
Eenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:50 schreef Fogel het volgende:
Kan helaas niet intunen, maar eenmoet ik even kwijt.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef just me het volgende:
Toen werd ik een pubertje en verliefd, niet eenmaal, niet tweemaal, maar iets meer
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb ooit ook beloofd dat ik over 30 jaar met just me zou trouwen...
Dank je, maar de aandacht hier is voor just me en merelquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eenvoor jou vanwege de rollercoaster waar jullie nu in zitten
Whahahaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dagboeken vol schreef ze toen, als het goed is heeft ze die zelf nog weggegooid want ‘dat hoeven mijn kinderen niet te lezen als ze ooit mijn spullen moeten gaan opruimen’
Neejoh!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dank je, maar de aandacht hier is voor just me en merel
Heeft just me eigenlijk in protestmarsen meegelopen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Boudewijn De Groot - Welterusten, Mijnheer De President
[..]
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dagboeken vol schreef ze toen, als het goed is heeft ze die zelf nog weggegooid want ‘dat hoeven mijn kinderen niet te lezen als ze ooit mijn spullen moeten gaan opruimen’
Ik weet het eigenlijk niet, iemand hier wel? Denk niet dat dat van opa mochtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft just me eigenlijk in protestmarsen meegelopen?
Zeker, ik heb van haar een kettinkje gekregen met het logo van 'Weg met de neutronenbom', wat ze destijds tijdens gekocht heeft. Was wel wat jaren later...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft just me eigenlijk in protestmarsen meegelopen?
Oh wat cool!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, ik heb van haar een kettinkje gekregen met het logo van 'Weg met de neutronenbom', wat ze destijds tijdens gekocht heeft...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef just me het volgende:
We gingen op vakantie naar Zuid-Afrika, schande zeiden mijn vrienden, dat doe je niet![]()
maar we gingen toch en hebben genoten van de lieve vriendelijke mensen, de schitterende natuur en natuurlijk nagedacht...
En... Negen maanden later werd ik geborenquote:
Heel slim. Ik heb met de verhuizing van mijn dochter vorige week een oud dagboek van haar gevonden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Het Afrikaanse wondertjequote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
En... Negen maanden later werd ik geboren
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb je haar daar al mee geconfronteerd?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel slim. Ik heb met de verhuizing van mijn dochter vorige week een oud dagboek van haar gevonden.
Ik citeer:
"Ik haat mijn moeder, want ze laat me nooit dragen wat ik wil!"
En een paar jaar later: "Ik haat mijn moeder, want ik mag geen tweede gaatje".
Het bewijs dat het maar goed is dat ze toch zijn gegaanquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze las het zelf aan me voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je haar daar al mee geconfronteerd?
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel slim. Ik heb met de verhuizing van mijn dochter vorige week een oud dagboek van haar gevonden.
Ik citeer:
"Ik haat mijn moeder, want ze laat me nooit dragen wat ik wil!"
En een paar jaar later: "Ik haat mijn moeder, want ik mag geen tweede gaatje".
Toen ik 17 was zijn we nog een keer met het gezin naar Zuid-Afrika geweest. Ging ze de plekken aanwijzen waar ik mogelijk verwekt wasquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Toen ik 17 was zijn we nog een keer met het gezin naar Zuid-Afrika geweest. Ging ze de plekken aanwijzen waar ik mogelijk verwekt was
[..]
Toen ik 17 was zijn we nog een keer met het gezin naar Zuid-Afrika geweest. Ging ze de plekken aanwijzen waar ik mogelijk verwekt was
Whehehehequote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:00 schreef Merel het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaaquote:
Niet voorzeggen...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
[..]
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef just me het volgende:
Toen we terugkwamen uit Zuid-Afrika bleek ik zwanger te zijn, een godswondertje, dit muziekje hebben wij "Merel" meegegeven als doopliedje...
* just me is een sentimentele emo-doos
Oh, dat is wel heel mooi. Ik heb nog nooit van speciale doopliedjes gehoord, maar dat is wel bijzonder.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:36 schreef just me het volgende:
Nadat Merel was opgehouden elke nacht te blèren, kwam Junior..
Dit is het liedje voor hem
Ik voel me tot nu toe vooral blij en dankbaarquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je wel genoeg zakdoekjes paraat Merel?
Ja hoor, dat magquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:06 schreef Melting het volgende:
Mag ik just me er de schuld geven dat ik vanavond een biertje heb genomen?
Op een verjaardagsfeestje mag datquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:06 schreef Melting het volgende:
Mag ik just me er de schuld geven dat ik vanavond een biertje heb genomen?
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Laat je Junior ook weten dat we allemaal ook aan hem denken?
Ze is destijds heel erg druk geweest met het uitzoeken van de platen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Mooi nummer, de vorige (deze trouwens ook). Ik kende het niet.
Lieflijk liedje, mooi uitgezocht door just me
Ja, die tijdssloten waren toen nog wel een ding.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is destijds heel erg druk geweest met het uitzoeken van de platen.
De lijst is wel 6 keer veranderd, vooral omdat het iedere keer (nog) steeds te veel was voor de 2 uurtjes die ze had gekregen...
Voor ons als DJ's vast heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is destijds heel erg druk geweest met het uitzoeken van de platen.
De lijst is wel 6 keer veranderd, vooral omdat het iedere keer (nog) steeds te veel was voor de 2 uurtjes die ze had gekregen...
Ze heeft toen zelfs een eigen account gekregen in het roosterprogramma...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die tijdssloten waren toen nog wel een ding.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:41 schreef just me het volgende:
* just me had genoeg air miles gespaard en we gingen met het hele gezin naar Zuid-Afrika op vakantie
![]()
![]()
Die Zulu's zijn wel erg... uh.... leuk om te zien
Waren er toen al airmiles?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Margaret Singana - We Are Growing (Theme From Shaka Zulu)
[..]
Met wat Merel net vertelde lees ik deze post opeens een ietsiepietsie andersquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Margaret Singana - We Are Growing (Theme From Shaka Zulu)
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef just me het volgende:
En toen ging het even wat minder met just me, alles was zo kwetsbaar...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:49 schreef just me het volgende:
Het einde van mijn huwelijk...
Het was op, we zijn respectvol uit elkaar gegaan en daar zijn we allebei ontzettend trots op, zeker voor Merel en Junior.
Dit nummer geeft wel aan hoe ik me voelde...
Zeker. Dat hoor je niet vaak, dat het zo goed gaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ook fijn dat dat altijd zo gebleven is
Ja, daar mag je blij om zijn. Ik hoorde onlangs over gescheiden ouders die niet tegelijkertijd op de verjaardag van hun kleinkind kunnen zijn...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ook fijn dat dat altijd zo gebleven is
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef just me het volgende:
En toen werd just me na lange tijd weer verliefd en ging samenwonen
De hoop zonder hoop die uit dit liedje spreektquote:
Daar heb ik toestanden van meegemaakt bij mijn oppasgezin, tot aan mensen die niet gingen trouwen omdat de ouders niet samen in 1 ruimte konden zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, daar mag je blij om zijn. Ik hoorde onlangs over gescheiden ouders die niet tegelijkertijd op de verjaardag van hun kleinkind kunnen zijn...
just me was gek op de musical 'Cabaret'...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik had haar niet eens herkend, maar nu je het zegt...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef just me het volgende:
Opeens overleed mijn lieve schoonzusje na een hartstilstand, eerst gereanimeerd door mijn broer, toen in coma en daarna overleden...
Cheers Linda
*plop*
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Michael Ball - Love Changes Everything
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef just me het volgende:
En toen ging ook deze relatie naar de knoppen, het was verdrietig, maar het is ook goed, ik ben weer wie ik ben.. just me, niets meer en niets minder
Quote for truthquote:En toen ging ook deze relatie naar de knoppen, het was verdrietig, maar het is ook goed, ik ben weer wie ik ben.. just me, niets meer en niets minder
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:05 schreef just me het volgende:
Ik kan dus best wel zonder die "ene... al dacht ik in het begin van niet...
Ik ben het wel met je eens hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Niet iedereen zal het me eens zijn, maar zoals ik in 2015 al zei: Gruwelijk mooi...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:08 schreef just me het volgende:
En dan kom je via het 40 plus forum bij R49 terecht...
Dit nummer van Ria Valk (dank je Vout, sorry Mad) heeft me toch mooie 3e gemaakt bij de clubkampioenschappen, hoe serieus ben ik ?
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Ria Valk - 'n Chippie, 'n Putje en 'n Parretje
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:12 schreef just me het volgende:
Ik vertel het verhaal wel zelf , DDM voordat jij het doet
Dan die vrijdagavond, je komt hier binnenlopen na een golfavondje en je hoort een DJ praten en je zegt goh die stem, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten....
bij dit nummer schiet ik altijd in de lach en kan ik heel vrolijk van worden.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:16 schreef just me het volgende:
Dan de verschillende soorten muziek die ik hier heb leren luisteren of opnieuw heb leren waarderen..
Geniet lekker mee
Ja, dat nummer past zo bij hoe ik haar bij R49 heb leren kennen. Het nummer heb ik toen ook pas leren kennen.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:21 schreef just me het volgende:
Ik vergeet steeds in welke asbak mijn peuk ligt
druk druk druk
Ja, dat herken ik ook wel. Van prachtige nummers als "I Hope I Never" tot "Er wordt gepaard in de gang..."quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Just me: Dan de verschillende soorten muziek die ik hier heb leren luisteren of opnieuw heb leren waarderen..
Geniet lekker mee
De wegen van just me waren ondoorgrondelijk.quote:
Nee, dit was uit de GOA collectie van EggsTC...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Leg de kabouters maar eens uit dat een plaat uit oma’s platenkast is
Oh ja, EggsTC. Daar heb ik ook nog wat shows van meegekregen en wat diepere dm's mee gedeeld. Redelijk ondoorgrondelijk, zowel de shows als de dm's, maar wel leuk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit was uit de GOA collectie van EggsTC...
Ik heb er niet op gelet, maar het zou me niets verbazen...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
Zaten er sirenes aan het begin van dit nummer? Of verzon ik die er in mijn hoofd bij?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:32 schreef just me het volgende:
Ik moet ook even plassen en bier pakken tussendoor
Oma was van alle muzikale markten thuisquote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Leg de kabouters maar eens uit dat een plaat uit oma’s platenkast is
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:30 schreef just me het volgende:
Volgende nummer gaat weer een stuk rustiger worden....
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:32 schreef just me het volgende:
Hé @Fogel wanneer gaan we nu naar de Carmina ?
Voor dergelijke muziek moet je in de stemming zijn, ik ben eigenlijk nooit in die stemmingquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Of ze dit echt leuk vond, weet ik nog steeds niet.
Mijn 'herrie' kon ze ook niet altijd waarderen...
Klinkt interessant. Niet te zoet?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net maar even chocoladecupjes volgeschonken met Portugese kersendrank, dat namen we altijd als just me bij ons logeerde. Die fles raakt echt nooit leeg
Dit spul, maar dan zelf uit Portugal geimporteerd https://sunnytables.nl/winkel/dranken/likeur/ginja-de-obidos/
Uit de regio waar zowel just me als ik heel veel voetstappen hebben staan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net maar even chocoladecupjes volgeschonken met Portugese kersendrank, dat namen we altijd als just me bij ons logeerde. Die fles raakt echt nooit leeg
Dit spul, maar dan zelf uit Portugal geimporteerd https://sunnytables.nl/winkel/dranken/likeur/ginja-de-obidos/
Laat in avond/nacht lukt het bij mij wel. En dat was ook meestal de tijd dat Eggs draaide.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor dergelijke muziek moet je in de stemming zijn, ik ben eigenlijk nooit in die stemming
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:35 schreef just me het volgende:
The Raven, wie draaide dit, knokkels of ToT,
nog dank daarvoor!! Het was voor mij een bijzondere avond.
Ai, dan sla ik over.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook nog chocoladecupjes en zo'n fles staan.
Mierzoet, aanslag op je gebit...
Klinkt niet verkeerd. Proost!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Liet ze nog meer los over wat er zo bijzonder aan die avond was?quote:
Ah, kersenbonbons vind ik dan wel weer lekker af en toe.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De inhoud van een kersenbonbon met een beetje zurige noot in het zoete likeurtje
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Liet ze nog meer los over wat er zo bijzonder aan die avond was?
Het is een mooi nummer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet dat dit op een avond voorbij kwam en dat ze het geweldig vond...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:41 schreef just me het volgende:
* just me gaat zo met de billen bloot... figuurlijk dan
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het wel typische ToT-muziek. Ik mis alleen nog de gebruikelijke bandfoto met 4-5 boos kijkende mensen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
Ik kan nog wel eens fel uit de hoek komen, op de verkeerde momenten, verkeerde manieren, verkeerde tijden, sorry daarvoor... maar ook dat ben ik... just me...
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Animals - Don't Let Me Be Misunderstood
[..]
Zie mijn ondertitel...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:46 schreef just me het volgende:
Nadat ik dit nummer voor het eerst gehoord had wist ik het... dit nummer wil ik hebben als mijn laatste doek gevallen is...
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Elain Page - Andrew Lloyd Webber - Memory
[..]
[..]
Ik vond just me nooit ongenuanceerd uit de hoek komen eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Animals - Don't Let Me Be Misunderstood
[..]
Zie mijn ondertitel...
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond just me nooit ongenuanceerd uit de hoek komen eigenlijk.
Ik kan dit nummer al jaren niet horen zonder te janken, omdat we wisten dat dit ooit op haar uitvaart gedraaid zou gaan worden.quote:
Het is ook gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder, in een mix van nummers uit Cats die ik daarvoor had gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer al jaren niet horen zonder te janken, omdat we wisten dat dit ooit op haar uitvaart gedraaid zou gaan worden.
We zijn een paar jaar geleden nog met z'n drieën - mama, Junior en ik - naar Cats in Rotterdam geweest. Mooie herinnering
Dat zijn herinneringen om te koesteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik kan dit nummer al jaren niet horen zonder te janken, omdat we wisten dat dit ooit op haar uitvaart gedraaid zou gaan worden.
We zijn een paar jaar geleden nog met z'n drieën - mama, Junior en ik - naar Cats in Rotterdam geweest. Mooie herinnering
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef just me het volgende:
Wat kan ik nog meer zeggen, dank jullie lieve mensen van R49 en andere topics
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef just me het volgende:
* just me zit met een smile van oor tot oor
Momenten om te koesterenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Jullie waren zo speciaal voor mamaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef just me het volgende:
dan nog een oldbie
van de ene oldie naar die andere olbie
tering... moet opeens denken aan 5-5 2015
ik moest daarna golfen
Ik denk dat dit meer dan wederzijds was.quote:
Doet me denken aan mijn Wartime memories shows.... Vond just me ook altijd geweldig om te horen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Vera Lynn - From The Time You Say Goodbye
[..]
Je hebt er waarschijnlijk geen idee van hoeveel ze voor veel van de (voormalige) R49'ers betekent heeft. En ik ben ontzettend dankbaar dat ik haar heb leren kennen, dat we haar soms ook mochten oppeppen en dat we met elkaar veel lol hebben gehad.quote:
Precies dit dus!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt er waarschijnlijk geen idee van hoeveel ze voor veel van de (voormalige) R49'ers betekent heeft. En ik ben ontzettend dankbaar dat ik haar heb leren kennen, dat we haar soms ook mochten oppeppen en dat we met elkaar veel lol hebben gehad.
Ik mis het nog elke dag, ook hier in het topic...
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:27 schreef Merel het volgende:
Heel erg bedankt, dit was een fijne afsluiting van een moeilijk dag
Mooi gezegd en zo ontzettend waar.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt er waarschijnlijk geen idee van hoeveel ze voor veel van de (voormalige) R49'ers betekent heeft. En ik ben ontzettend dankbaar dat ik haar heb leren kennen, dat we haar soms ook mochten oppeppen en dat we met elkaar veel lol hebben gehad.
Ik mis het nog elke dag, ook hier in het topic...
Graag gedaan, ik had het beloofdquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:27 schreef Merel het volgende:
Heel erg bedankt, dit was een fijne afsluiting van een moeilijk dag
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn Wartime memories shows.... Vond just me ook altijd geweldig om te horen.
Vond dit bij het teruglezen van het topic van toen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Vera![]()
Vera én Marlène in één show, dat ben ik alleen van Melting gewend.
just me, je hebt zojuist 1000 bonuspunten erbij gekregen
Bij jullie is het nu al erg, he? Hier blijft het bij code geel, dus ik ga zo ook maar naar kantoor. Bij oranje was ik, denk ik, thuisgebleven.quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:17 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Ik ga me naar Haarlem laten waaien
Hier begint het nu. Ik was echt nét voor de bui binnenquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij jullie is het nu al erg, he? Hier blijft het bij code geel, dus ik ga zo ook maar naar kantoor. Bij oranje was ik, denk ik, thuisgebleven.
Stay safequote:Op woensdag 5 juli 2023 08:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik zet er geld op dat een boom hier vlakbij straks omwaait...
Goedemorgen!
Ik heb net al diverse losgerukte struiken van de straat opgeruimd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stay safe
De wind beukt hier aardig tegen het huis
Onderweg was het relatief heel rustig weer. Wel de ruitenwissers aan gehad, maar amper wind. Dat is nu wel anders.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stay safe
De wind beukt hier aardig tegen het huis
Dat is hier hemelsbreed heeeeel dichtbijquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Getverdemme, die vrouw die in Haarlem een boom op haar auto kreeg heeft het niet overleefd
Ja...quote:
Brrquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is hier hemelsbreed heeeeel dichtbij
Ik blijf binnen. Symph zit wel middenin de ellende, ik vind het maar eng allemaalquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:34 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Nog niemand weggewaaid, hoop ik?
Vervelend. Het waait hier ook nog flink. We zitten vanuit kantoor te kijken naar vrij jonge boom die het flink te verduren heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik blijf binnen. Symph zit wel middenin de ellende, ik vind het maar eng allemaal
Het is hier weer 'normaal', op de enorme ravage van omgevallen bomen en ladingen struiken/takken na.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik blijf binnen. Symph zit wel middenin de ellende, ik vind het maar eng allemaal
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Het dak van de gevangenis in Heerhugowaard is er af gewaaid
De regio Haarlem is keihard getroffen. Ook de hele snelweg Alkmaar-Haarlem en de randweg Haarlem en randweg Alkmaar lagen bezaaid met bomen. De vrachtwagen hadden ze blijkbaar net geborgen, die heb ik niet meer zien liggen. In Beverwijk en Heemskerk is de chaos ook compleet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:48 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg nog wel het alert, maar hier was de overlast niet noemenswaardig.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden net informatieavond voor de nieuwe wijk hier tegenover, ik vind ruim 80 woningen best veel en bijna al het verkeer komt voor onze deur langs. We hebben ons nooit gerealiseerd dat we hier ook weer aan een doorgaande weg zouden komen wonen. Naast dat we dus nog jaren al dat bouwverkeer voor onze kiezen gaan krijgen.
Welkom.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:01 schreef livelink het volgende:
Ik ben er hoor. Zou eigenlijk moeten wandelen, maar ach...
De eerste geef ik weg voor je:quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:01 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt mooi, maar ook heel erg onbekend.
Volgens mij wordt het dan gruwelijk warm en benauwd weer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Gewoon van het weekend gaan wandelen.
Oh? Even checken.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het dan gruwelijk warm en benauwd weer.
Nederlands.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:05 schreef livelink het volgende:
Is dit Nederlands of Belgisch qua artiest?
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:05 schreef livelink het volgende:
Het lijkt een beetje op Rosalyn van Vitesse
Nou..... ik vind het enorm knap dat je dat hoort.quote:
Toch een erg herkenbare stem.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:09 schreef livelink het volgende:
There goes my only possession, maar van wie ???
Kunnen er zoveel zijn.
Nou.... niet zo'n negatieve titel hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
Niet Tom Jones denk ik. Engelbert Humperdinck?
Is het dan There goes my reason for living?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |