sorry no pics allowedquote:
De live versie klinkt minder indrukwekkend, maar de performance er bij zien is wel weer geweldig!quote:
Ik 'schrok' de eerste keer toen ik dit nummer hoorde, als je het verhaal van Edgar Ellan Poe kent dan komt de sfeer gewoon heel goed over.quote:
DAT is nu juist zo leuk aan radio49quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk wel flink inspiratie opgedaan hier.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
Ik kan nog wel eens fel uit de hoek komen, op de verkeerde momenten, verkeerde manieren, verkeerde tijden, sorry daarvoor...maar ook dat ben ik... just me...
ik zet hem net in de playlistquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:42 schreef ToT het volgende:
Ook een ernstig bazige versie!
(Nu niet meteen aanklikken; NA de show natuurlijk pas!)
Of anders wil Knokkels deze zo vast wel draaien in een show!
Hé, dat herken ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
Ik kan nog wel eens fel uit de hoek komen, op de verkeerde momenten, verkeerde manieren, verkeerde tijden, sorry daarvoor...maar ook dat ben ik... just me...
wheheh oh ja? Wanneer dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
Zie mijn onderschrift, niet voor niets gekwoot...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
ga ik lekker niet vertellenquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
De traditionele 3 minuten uitloop is terug
Ahh, stout geweest in mijn downtime?quote:
Ik twijfel tussen de 2e en 3e.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn onderschrift, niet voor niets gekwoot...
+1quote:
Of eigenlijk moet ik zeggen: de Symphonele drie minuten uitloopquote:
Whehe idd!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of eigenlijk moet ik zeggen: de Symphonele drie minuten uitloop
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:46 schreef just me het volgende:
Nadat ik dit nummer voor het eerst gehoord had wist ik het... dit nummer wil ik hebben als mijn laatste doek gevallen is...
Dit is de Cats versiequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:46 schreef just me het volgende:
Nadat ik dit nummer voor het eerst gehoord had wist ik het... dit nummer wil ik hebben als mijn laatste doek gevallen is...
zoiets jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of eigenlijk moet ik zeggen: de Symphonele drie minuten uitloop
Niet slecht hè, voor een premiere showquote:
QFTquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet slecht hè, voor een premiere show
just me komt er wel als radio49 DJ
nee, met mijn metal show (wel doordeweeks dan) hield ik op een gegeven moment maar 4 luisteraars overquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verschilde met de ene show en de andere.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, met mijn metal show (wel doordeweeks dan) hield ik op een gegeven moment maar 4 luisteraars over
Ow, dat is nog veel, met mijn halloween show op zaterdagavond had ik maar 5 luisteraarsquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, met mijn metal show (wel doordeweeks dan) hield ik op een gegeven moment maar 4 luisteraars over
Jij bent een kerel, da's 2 keer zo hard werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Heb dit, gemixt met andere songs uit Cats, gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder.
Even diep zuchten...
Metal is niet voor iedereen weggelegd. Vaak wel voor mensen die ook klassiek kunnen waarderen overigens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
afgelopen halloween?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat is nog veel, met mijn halloween show op zaterdagavond had ik maar 5 luisteraars
ik haal ook diep adem Mad.....quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Heb dit, gemixt met andere songs uit Cats, gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder.
Even diep zuchten...
Ik ga door tot de laatste ook verdwenen is. Muts boos heerlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Even diep zuchten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |