SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef just me het volgende:
en toen ging het even wat minder met just me, alles was zo kwetsbaar...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef just me het volgende:
en toen ging het even wat minder met just me, alles was zo kwetsbaar...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]Maar wel een heel mooi nummer daar bij!
Nu ben ik even geen rockquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
had ik al eens gezegd dat just me een top vrouw is? Nee? dan bij dezen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
Meervoudige QFT...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
Je combi muziek/verhaal is beter dan die van The Passion...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:49 schreef just me het volgende:
het einde van mijn huwelijk... het was op, we zijn respectvol uit elkaar gegaan en daar zijn we allebei ontzettend trots op, zeker voor Merel en Junior.
Dit nummer geeft wel aan hoe ik me voelde...
Ik ga ook niet aan dat kruis hangenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je combi muziek/verhaal is beter dan die van De Passie...
Is dat een musical?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je combi muziek/verhaal is beter dan die van De Passie...
Die ben ik aan het koelen met de ijsblokjes uit de badkuip van just me.quote:
nog wel laten liggen hèquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die ben ik aan het koelen met de ijsblokjes uit de badkuip van just me.
Yes, Ma'amquote:
nee, je moet IN een kruis gaan hangenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga ook niet aan dat kruis hangen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, je moet IN een kruis gaan hangen
Geen succes?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef just me het volgende:
en toen werd just me na lange tijd weer verliefd en ging samenwonen
Met Pasen ben ik altijd druk, open dag showtime dan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de Jesus Christ Superstar musical live ergens in Nederland met Pasen, geloof ik...
And they lived happily ever after!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef just me het volgende:
en toen werd just me na lange tijd weer verliefd en ging samenwonen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef just me het volgende:
opeens overleed mijn lieve schoonzusje na een hartstilstand, eerst gereanimeerd door mijn broer, toen in coma en daarna overleden,..
Cheers Linda
*plop*
Ow...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef just me het volgende:
opeens overleed mijn lieve schoonzusje na een hartstilstand, eerst gereanimeerd door mijn broer, toen in coma en daarna overleden,..
Cheers Linda
*plop*
Dat is dan ook weer niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je combi muziek/verhaal is beter dan die van The Passion...
ouchquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef just me het volgende:
Cheers Linda
*plop*
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij komt wel aan je trekken zo...
sorryquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vind de versie van Freddie mooier
Ligt er aan in welke mood ik zit. Bij dit nummer voel ik iets meer emotie in het lied. (wat ook wel logisch is)quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vind de versie van Freddie mooier
Die kabouter en kleine PP moet maar eens keer meeten lijkt me.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef just me het volgende:
en toen ging ook deze relatie naar de knoppen, het was verdrietig, maar het is ook goed, ik ben weer wie ik ben.. just me, niets meer en niets minder
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:02 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die kabouter en kleine PP moet maar eens keer meeten lijkt me.
Beter zo dan op eierschalen lopen constant hequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:00 schreef just me het volgende:
en toen ging ook deze relatie naar de knoppen, het was verdrietig, maar het is ook goed, ik ben weer wie ik ben.. just me, niets meer en niets minder
sterk ben jequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:05 schreef just me het volgende:
Ik kan dus best wel zonder die "ene.. al dacht ik in het begin van niet..
echt hequote:
heb je nog een zakdoekjequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hoi, ben nu pas in getuned, mijn excuses, kon niet eerder.
How do, Moquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:08 schreef just me het volgende:
en dan kom je via het 40 plus bij R49 terecht...
Dit nummer van Ria Valk (dank je Vout, sorry Mad) heeft me toch mooie 3e gemaakt bij de clubkampioenschappen, hoe serieus ben ik ?
ik moest googlenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die heb je zeker altijd wel gereed staan?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:08 schreef just me het volgende:
Dit nummer van Ria Valk (dank je Vout, sorry Mad) heeft me toch mooie 3e gemaakt bij de clubkampioenschappen, hoe serieus ben ik ?
Het is je vergeven...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:08 schreef just me het volgende:
Wat wil je nu zeggen? Op naar de 50plus?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:08 schreef just me het volgende:
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen? Op naar de 50plus?
Dat is ze toch al?? Of zeg nu iets heel ergs doms???quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen? Op naar de 50plus?
Nee hoor, de waarheid mag zachtjes gezegd wordenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ze toch al?? Of zeg nu iets heel ergs doms???
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:12 schreef just me het volgende:
Ik vertel het verhaal wel zelf , DDM voordat jij het doet
Dan die vrijdagavond, je komt hier binnenlopen na een golfavondje en je hoort een DJ praten en je zegt goh die stem, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten....
bij dit nummer schiet ik altijd in de lach en kan ik heel vrolijk van worden.
Dan die vrijdagavond, je komt hier binnenlopen na een golfavondje en je hoort een DJ praten en je zegt goh die stem, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten....
die heeft zich verstoptquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
Spezz, kom er maar in met dat gifje
Was je fiets lek?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:17 schreef Spezza19 het volgende:
Dit nummer is waarheid. Geen vrouw, geen gejank
Uh, we krijgen toch geen fout ventje of brandend zand te horen? Toch?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:16 schreef just me het volgende:
Dan de verschillende soorten muziek die ik hier heb leren luisteren of opnieuw heb leren waarderen..
geniet lekker mee
Waaaaaaaaaar blijft de GOA daaaaaannnnnnnnn?quote:
niet op de zaken vooruitlopen Muisquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaar blijft de GOA daaaaaannnnnnnnn?
no wayquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:19 schreef just me het volgende:
vrijdag 13 november 2015 22:18 schreef MaryMouse het volgende:[/b]
[..]
Uh, we krijgen toch geen fout ventje of brandend zand te horen? Toch?
Sorry, dat is waren de vleugels van deze op Radio49 gevleugelde kreetquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
niet op de zaken vooruitlopen Muis
H. Finkers!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:21 schreef just me het volgende:
Ik vergeet steeds in welke asbak mijn peuk ligt
druk druk druk
nope just mequote:
zo lelijk ben ik nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwengejank.. ain't nobody got time for that
mysoginistquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwengejank.. ain't nobody got time for that
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Was it as good for you as it was for him?
Heb jij ook gedraaid hè Moquote:
My lips are sealedquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Was it as good for you as it was for him?
klopt, dat is mijn leven, van verrassing aan elkaarquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
je draait wel verschillende muziek
mooiquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
klopt, dat is mijn leven, van verrassing aan elkaar
quote:
check the pecks. Wooh HAH!quote:
joh...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ben het de volgende dag alweer vergeten wat ik gedraaid heb.
De spycholoog werd gek van mij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:27 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
kun je laten herstellen heb ik gehoord
Nuff Said!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ben het de volgende dag alweer vergeten wat ik gedraaid heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik ben nu hier, naar Parijs ga ik een ander keerquote:
Geschiet en granaten oid hebben ze het overquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nu hier, naar Parijs ga ik een ander keer
Het went vanzelfquote:
iets te lang... in totaal 8:54quote:
bier, goed idee.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:32 schreef just me het volgende:
Ik moet ook even plassen en bier pakken tussendoor
quote:
quote:
quote:
Kijk, men kent de klassiekers welquote:
We doen nu even leuk hier...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
http://nos.nl/artikel/206(...)tijen-in-parijs.html
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:35 schreef just me het volgende:
The Raven, wie draaide dit, knokkels of ToT,
nog dank daarvoor!! Het was voor mij een bijzondere avond.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
The Raven
Met dank aan ToT neem ik aan
ToT en ik draaien het.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:35 schreef just me het volgende:
Ik ben er mee begonnen, maar Knokkels draaide hem ook wel eens, vaak in combinatie met nog meer ernstig bazige muziek!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:35 schreef just me het volgende:
ToTquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
ToT en ik draaien het.
Wie begon, geen idee
*kuch* ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
The Raven
Met dank aan ToT neem ik aan
"goede" generale voor het EKquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
http://nos.nl/artikel/206(...)tijen-in-parijs.html
* just me praat zachtje mee...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
ToT en ik draaien het.
Wie begon, geen idee
quote:
Kumbaja heb ik niet, sorryquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Lekker gezellig doen met kampvuur muziek.
ToT heeft eens geprobeerd om het on air zelf te spreken. Dat was lastiger dan verwachtquote:
absoluut, daarom doe ik het ook zachtjesquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ToT heeft eens geprobeerd om het on air zelf te spreken. Dat was lastiger dan verwacht
Eer wie eer toe komt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ToT
Die draaide het drie jaar geleden al
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ToT heeft eens geprobeerd om het on air zelf te spreken. Dat was lastiger dan verwacht
Dat was een van je briljantste showsquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]Bedenk ik me ook elke keer als ik deze weer draai of hoor!
Nope, dat is van zo lang geleden,quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was een van je briljantste shows
Milord heeft ze vast wel, maar ik denk niet dat just me nu aan verzoekjes doetquote:
Ik ben nog aan het oefenenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is wel een lekker nummer, maar de tijd.... is tickingquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Milord heeft ze vast wel, maar ik denk niet dat just me nu aan verzoekjes doet
quote:
* just me zit met rode wangetjesquote:
Uh, iets te weinig shows van ToT of knokkels gehoord?quote:
nee hoorquote:
Liegemanquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik hem dan al ZO lang niet meer gedraaid?
Klopt, maar daarvoor HEUL Lang niet meer!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Liegeman
Die heb je laatst nog gedraaid in een show van je
draaien.. dat moet wel lukken, maarre.. The Raven reciteren?quote:
Ik denk het...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, iets te weinig shows van ToT of knokkels gehoord?
Ow, maar ik heb ook HEUL lang in het ziekenhuis gelegenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar daarvoor HEUL Lang niet meer!
ToT vergeet het ook.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Liegeman
Die heb je laatst nog gedraaid in een show van je
En zo hoor je nog eens iets nieuws/anders in een show van just mequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:41 schreef just me het volgende:
* just me gaat zo met de billen bloot... figuurlijk dan
Pics.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:41 schreef just me het volgende:
* just me gaat zo met de billen bloot... figuurlijk dan
Geen idee wat dat inhoudt... Akelas janken in de nacht ...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, dat is van zo lang geleden,
* just me was Balou bij de padvinderij
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En zo hoor je nog eens iets nieuws/anders in een show van just me
sorry no pics allowedquote:
De live versie klinkt minder indrukwekkend, maar de performance er bij zien is wel weer geweldig!quote:
Ik 'schrok' de eerste keer toen ik dit nummer hoorde, als je het verhaal van Edgar Ellan Poe kent dan komt de sfeer gewoon heel goed over.quote:
DAT is nu juist zo leuk aan radio49quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk wel flink inspiratie opgedaan hier.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
Ik kan nog wel eens fel uit de hoek komen, op de verkeerde momenten, verkeerde manieren, verkeerde tijden, sorry daarvoor...maar ook dat ben ik... just me...
ik zet hem net in de playlistquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:42 schreef ToT het volgende:
Ook een ernstig bazige versie!
(Nu niet meteen aanklikken; NA de show natuurlijk pas!)
Of anders wil Knokkels deze zo vast wel draaien in een show!
Hé, dat herken ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
Ik kan nog wel eens fel uit de hoek komen, op de verkeerde momenten, verkeerde manieren, verkeerde tijden, sorry daarvoor...maar ook dat ben ik... just me...
wheheh oh ja? Wanneer dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
Zie mijn onderschrift, niet voor niets gekwoot...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
ga ik lekker niet vertellenquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
De traditionele 3 minuten uitloop is terug
Ahh, stout geweest in mijn downtime?quote:
Ik twijfel tussen de 2e en 3e.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn onderschrift, niet voor niets gekwoot...
+1quote:
Of eigenlijk moet ik zeggen: de Symphonele drie minuten uitloopquote:
Whehe idd!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of eigenlijk moet ik zeggen: de Symphonele drie minuten uitloop
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:46 schreef just me het volgende:
Nadat ik dit nummer voor het eerst gehoord had wist ik het... dit nummer wil ik hebben als mijn laatste doek gevallen is...
Dit is de Cats versiequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:46 schreef just me het volgende:
Nadat ik dit nummer voor het eerst gehoord had wist ik het... dit nummer wil ik hebben als mijn laatste doek gevallen is...
zoiets jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of eigenlijk moet ik zeggen: de Symphonele drie minuten uitloop
Niet slecht hè, voor een premiere showquote:
QFTquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet slecht hè, voor een premiere show
just me komt er wel als radio49 DJ
nee, met mijn metal show (wel doordeweeks dan) hield ik op een gegeven moment maar 4 luisteraars overquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verschilde met de ene show en de andere.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, met mijn metal show (wel doordeweeks dan) hield ik op een gegeven moment maar 4 luisteraars over
Ow, dat is nog veel, met mijn halloween show op zaterdagavond had ik maar 5 luisteraarsquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, met mijn metal show (wel doordeweeks dan) hield ik op een gegeven moment maar 4 luisteraars over
Jij bent een kerel, da's 2 keer zo hard werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Heb dit, gemixt met andere songs uit Cats, gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder.
Even diep zuchten...
Metal is niet voor iedereen weggelegd. Vaak wel voor mensen die ook klassiek kunnen waarderen overigens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
afgelopen halloween?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat is nog veel, met mijn halloween show op zaterdagavond had ik maar 5 luisteraars
ik haal ook diep adem Mad.....quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Heb dit, gemixt met andere songs uit Cats, gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder.
Even diep zuchten...
Ik ga door tot de laatste ook verdwenen is. Muts boos heerlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Even diep zuchten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |