Yes, Ma'amquote:
nee, je moet IN een kruis gaan hangenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga ook niet aan dat kruis hangen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, je moet IN een kruis gaan hangen
Geen succes?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef just me het volgende:
en toen werd just me na lange tijd weer verliefd en ging samenwonen
Met Pasen ben ik altijd druk, open dag showtime dan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de Jesus Christ Superstar musical live ergens in Nederland met Pasen, geloof ik...
And they lived happily ever after!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef just me het volgende:
en toen werd just me na lange tijd weer verliefd en ging samenwonen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef just me het volgende:
opeens overleed mijn lieve schoonzusje na een hartstilstand, eerst gereanimeerd door mijn broer, toen in coma en daarna overleden,..
Cheers Linda
*plop*
Ow...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef just me het volgende:
opeens overleed mijn lieve schoonzusje na een hartstilstand, eerst gereanimeerd door mijn broer, toen in coma en daarna overleden,..
Cheers Linda
*plop*
Dat is dan ook weer niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je combi muziek/verhaal is beter dan die van The Passion...
ouchquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef just me het volgende:
Cheers Linda
*plop*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |