SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef just me het volgende:
en toen ging het even wat minder met just me, alles was zo kwetsbaar...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:45 schreef just me het volgende:
en toen ging het even wat minder met just me, alles was zo kwetsbaar...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]Maar wel een heel mooi nummer daar bij!
Nu ben ik even geen rockquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
had ik al eens gezegd dat just me een top vrouw is? Nee? dan bij dezen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
Meervoudige QFT...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
Je combi muziek/verhaal is beter dan die van The Passion...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:49 schreef just me het volgende:
het einde van mijn huwelijk... het was op, we zijn respectvol uit elkaar gegaan en daar zijn we allebei ontzettend trots op, zeker voor Merel en Junior.
Dit nummer geeft wel aan hoe ik me voelde...
Ik ga ook niet aan dat kruis hangenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je combi muziek/verhaal is beter dan die van De Passie...
Is dat een musical?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je combi muziek/verhaal is beter dan die van De Passie...
Die ben ik aan het koelen met de ijsblokjes uit de badkuip van just me.quote:
nog wel laten liggen hèquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die ben ik aan het koelen met de ijsblokjes uit de badkuip van just me.
Yes, Ma'amquote:
nee, je moet IN een kruis gaan hangenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga ook niet aan dat kruis hangen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, je moet IN een kruis gaan hangen
Geen succes?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef just me het volgende:
en toen werd just me na lange tijd weer verliefd en ging samenwonen
Met Pasen ben ik altijd druk, open dag showtime dan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de Jesus Christ Superstar musical live ergens in Nederland met Pasen, geloof ik...
And they lived happily ever after!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:53 schreef just me het volgende:
en toen werd just me na lange tijd weer verliefd en ging samenwonen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef just me het volgende:
opeens overleed mijn lieve schoonzusje na een hartstilstand, eerst gereanimeerd door mijn broer, toen in coma en daarna overleden,..
Cheers Linda
*plop*
Ow...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef just me het volgende:
opeens overleed mijn lieve schoonzusje na een hartstilstand, eerst gereanimeerd door mijn broer, toen in coma en daarna overleden,..
Cheers Linda
*plop*
Dat is dan ook weer niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je combi muziek/verhaal is beter dan die van The Passion...
ouchquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:56 schreef just me het volgende:
Cheers Linda
*plop*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |