quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef Stranger het volgende:
Nou ik ben ingeschakeld hoor just me
Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef robdriessen het volgende:
Ondertussen in de R49 studio....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom jij aan die foto van just me?
petter?quote:
Ben benieuwd
Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef robdriessen het volgende:
Ondertussen in de R49 studio....just me, 10 met een griffel voor je kledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ha Stranger, welkomquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef Stranger het volgende:
Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is nog gezond. Ik slikte mijn shaggie bijna in
scherpquote:
hij zei dat hij mijn beide benen poten zou breken als ik ooit iets zou gebruiken!quote:
Kwam hij zingend binnen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef just me het volgende:
We zijn verhuisd naar Delft waar o.a. e bekende band Tee Set vandaar kwam. Peter Tetteroo is hier thuis geweest als...
en, nooit iets gebroken, nooit iets gerookt?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
hij zei dat hij mijn beide benen poten zou breken als ik ooit iets zou gebruiken!
Hij had wel zwarte pieten bij zichquote:
quote:
Je vertelt echt je verhaal, leukquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef just me het volgende:
We zijn verhuisd naar Delft waar o.a. e bekende band Tee Set vandaar kwam. Peter Tetteroo is hier thuis geweest als...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef just me het volgende:
Mijn ouders draaiden veel platen en het was verplicht luisteren als wij op zondag van de hockey thuiskwamen. Mijn vader was fan van Marlčne en hij kon zo kon genieten van dit nummer terwijl aan zijn drankje nipte
Maar ga je ook nog zélf iets zeggen?quote:
Hij was dus geen soldaat?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef just me het volgende:
Mijn ouders draaiden veel platen en het was verplicht luisteren als wij op zondag van de hockey thuiskwamen. Mijn vader was fan van Marlčne en hij kon zo kon genieten van dit nummer terwijl aan zijn drankje nipte
die trichquote:
wellicht een schuinsmarcheerderquote:
Ik had vanavond bijna 'sag mir wo die blumen sind' gedraaidquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef PP_Sound het volgende:
Kingstown zou nu dansend door de woonkamer gaan in zijn tanga slip.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had vanavond bijna 'sag mir wo die blumen sind' gedraaid
mental imagequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef PP_Sound het volgende:
Kingstownquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef PP_Sound het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef PP_Sound het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef just me het volgende:
Hij dronk graag wat verder...duh....
met bijvoorbeeld Louis Armstrong op de achtergrond,
zingen kon hij helaas niet, alhoewel hij bij dit nummer en wat whisky's dacht dat hij het wel kon
men denkt vaak bij dronkenschap dat men goed kan zingen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef just me het volgende:
Hij dronk graag wat verder...duh....
met bijvoorbeeld Louis Armstrong op de achtergrond,
zingen kon hij helaas niet, alhoewel hij bij dit nummer en wat whisky's dacht dat hij het wel kon
Louis Armstrong niet zwoel genoeg voor jou?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef robdriessen het volgende:
Ik blijf maar wachten op dat zwoele stemgeluid
Louis niet zwoel genoeg?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef robdriessen het volgende:
Ik blijf maar wachten op dat zwoele stemgeluid
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Louis Armstrong niet zwoel genoeg voor jou?
dat denk jijquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
men denkt vaak bij dronkenschap dat men goed kan zingen.
Gelukkig zijn de bewijzen bij mij verdwenen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Dit was zo mooi bij Moeder ik wil bij de Revue
Als ik later groot ben, ga ik met just me zoals op de foto trouwen...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef just me het volgende:
Wij gingen als gezin heel vaak op vakantie naar Oisterwijk, logeren en meewerken op een boerderij,
waar de foto genomen is die in de OP staat.
Ik had een dvd waar ik na 2 liter tempranillo Nirvana - Where Did You Sleep Last Night (Unplugged) zong.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef just me het volgende:
Wij gingen als gezin heel vaak op vakantie naar Oisterwijk, logeren en meewerken op een boerderij,
waar de foto genomen is die in de OP staat.
Op zijn sterfbed hebben wij hem moeten beloven regelmatig terug te gaan naar Brabant en dat hebben we nog jaren gedaan en als de kabouter iets groter is gaat ze zeker mee naar het carnaval.
En ik vind het ook niet vervelend om naar Brabant te gaan
Die laatste emicon zegt dus van niet??quote:
Er zit geen een echte pittige bij. Jammer, welquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm Doritos Roulette is wel apart. Maar een echt pittige ben ik nog niet tegengekomen
Chilisaus als dipsaus gebruiken kan meespelen
zo ben ik helaas niet meerquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik later groot ben, ga ik met just me zoals op de foto trouwen...
juist wel!!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die laatste emicon zegt dus van niet??
Dan interpreteer ik dequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef just me het volgende:
Toen werd ik een pubertje en verliefd, niet eenmaal, niet tweemaal, maar iets meer
Waarom verbaast me dat helemaal niets...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef just me het volgende:
Toen werd ik een pubertje en verliefd, niet eenmaal, niet tweemaal, maar iets meer
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat helemaal niets...
All together now!!!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef just me het volgende:
gezond liedje dus welquote:
De liefde van de man........quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gehoopt op een rustig avondje muziekjes van just me te luisteren. Helaas
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Good luck, Deis!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
#bummerquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
En een paar jaar later gingen ze zelf zeker ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef just me het volgende:
We gingen op vakantie naar Zuid-Afrika, schande zeiden mijn vrienden, dat doe je niet![]()
maar we gingen toch en hebben genoten van de lieve vriendelijke mensen, de schitterende natuur en natuurlijk nagedacht...
Ain't Gonna Play Sun City!!!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef just me het volgende:
We gingen op vakantie naar Zuid-Afrika, schande zeiden mijn vrienden, dat doe je niet![]()
maar we gingen toch en hebben genoten van de lieve vriendelijke mensen, de schitterende natuur en natuurlijk nagedacht...
Dat is best wel ver vliegen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En een paar jaar later gingen ze zelf zeker ook
ik had er op ee haar na gewoondquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef just me het volgende:
Wie is haar?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had er op ee haar na gewoond
Niet overal toch?? Is er niet een deel waar het een uur later is??quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde tijdzone, geen jetlag.
Scheelt weer...
Een uur verschil.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet overal toch?? Is er niet een deel waar het een uur later is??![]()
Dat is peanuts inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een uur verschil.
Dat hebben we hier soms ook...
Ach in sommige provincies heb je soms een eeuw tijdverschilquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een uur verschil.
Dat hebben we hier soms ook...
Niet als je in Flevoland woont...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach in sommige provincies heb je soms een eeuw tijdverschil
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef just me het volgende:
Toen we terugkwamen uit Zuid-Afrika bleek ik zwanger te zijn, een godswondertje, dit muziekje hebben wij "Merel" meegegeven als doopliedje...
* just me is een sentimentele emo-doos
Je bent toch niet daar bezwangerd??quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef just me het volgende:
Toen we terugkwamen uit Zuid-Afrika bleek ik zwanger te zijn, een godswondertje, dit muziekje hebben wij "Merel" meegegeven als doopliedje...
Nu ik wat meer op leeftijd ben, vind ik dat wel prettig eik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach in sommige provincies heb je soms een eeuw tijdverschil
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef just me het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent toch niet daar bezwangerd??
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef just me het volgende:
[..]door mijn eigen man hoor niet door een Zulu
![]()
Ik ben niet op leeftijd maar met een hoop dingen had ik liever in een andere decennium geleefd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nu ik wat meer op leeftijd ben, vind ik dat wel prettig eik.
Merel heeft geen zwarte krullen volgens mij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent toch niet daar bezwangerd??
Oh okeequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:36 schreef just me het volgende:
Nadat Merel was opgehouden elke nacht te blčren, kwam Junior..
dit is het liedje voor hem
Jij bent een echte moeder, in vele opzichten...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:36 schreef just me het volgende:
Nadat Merel was opgehouden elke nacht te blčren, kwam Junior..
dit is het liedje voor hem
Ja, dit!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:36 schreef ToT het volgende:
Maar meid, echt een ijzersterke premičre!
Kip is echt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar dat betekent dus ook Kip = Jezus?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent een echte moeder, in vele opzichten...
Zoonlief had spleetogen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:40 schreef PP_Sound het volgende:
Een kameraad van me keek wel wat vreemd op bij geboorte van zoon, die leek niet echt op 'm.
quote:
Ja? Die blote piemels vond je wel interessant ja?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:41 schreef just me het volgende:
* just me had genoeg air miles gespaard en we gingen met het hele gezin naar Zuid-Afrika op vakantie
![]()
![]()
die Zulu's zijn wel erg... uh.... leuk om te zien
We wachten de geboorte van de 3e wel af...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:41 schreef just me het volgende:
* just me had genoeg air miles gespaard en we gingen met het hele gezin naar Zuid-Afrika op vakantie
![]()
![]()
die Zulu's zijn wel erg... uh.... leuk om te zien
o,a,quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Die blote piemels vond je wel interessant ja?
direct na de geboorte een PR makenquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We wachten de geboorte van de 3e wel af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |