men denkt vaak bij dronkenschap dat men goed kan zingen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef just me het volgende:
Hij dronk graag wat verder...duh....
met bijvoorbeeld Louis Armstrong op de achtergrond,
zingen kon hij helaas niet, alhoewel hij bij dit nummer en wat whisky's dacht dat hij het wel kon
Louis Armstrong niet zwoel genoeg voor jou?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef robdriessen het volgende:
Ik blijf maar wachten op dat zwoele stemgeluid
Louis niet zwoel genoeg?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef robdriessen het volgende:
Ik blijf maar wachten op dat zwoele stemgeluid
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Louis Armstrong niet zwoel genoeg voor jou?
dat denk jijquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
men denkt vaak bij dronkenschap dat men goed kan zingen.
Gelukkig zijn de bewijzen bij mij verdwenen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef Bos81 het volgende:
Dit was zo mooi bij Moeder ik wil bij de Revue
Als ik later groot ben, ga ik met just me zoals op de foto trouwen...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef just me het volgende:
Wij gingen als gezin heel vaak op vakantie naar Oisterwijk, logeren en meewerken op een boerderij,
waar de foto genomen is die in de OP staat.
Ik had een dvd waar ik na 2 liter tempranillo Nirvana - Where Did You Sleep Last Night (Unplugged) zong.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef just me het volgende:
Wij gingen als gezin heel vaak op vakantie naar Oisterwijk, logeren en meewerken op een boerderij,
waar de foto genomen is die in de OP staat.
Op zijn sterfbed hebben wij hem moeten beloven regelmatig terug te gaan naar Brabant en dat hebben we nog jaren gedaan en als de kabouter iets groter is gaat ze zeker mee naar het carnaval.
En ik vind het ook niet vervelend om naar Brabant te gaan
Die laatste emicon zegt dus van niet??quote:
Er zit geen een echte pittige bij. Jammer, welquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm Doritos Roulette is wel apart. Maar een echt pittige ben ik nog niet tegengekomen
Chilisaus als dipsaus gebruiken kan meespelen
zo ben ik helaas niet meerquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik later groot ben, ga ik met just me zoals op de foto trouwen...
juist wel!!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die laatste emicon zegt dus van niet??
Dan interpreteer ik dequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef just me het volgende:
Toen werd ik een pubertje en verliefd, niet eenmaal, niet tweemaal, maar iets meer
Waarom verbaast me dat helemaal niets...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef just me het volgende:
Toen werd ik een pubertje en verliefd, niet eenmaal, niet tweemaal, maar iets meer
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat helemaal niets...
All together now!!!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef just me het volgende:
gezond liedje dus welquote:
De liefde van de man........quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik had gehoopt op een rustig avondje muziekjes van just me te luisteren. Helaas
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Good luck, Deis!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
#bummerquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Deisyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |