quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef robdriessen het volgende:
Ondertussen in de R49 studio....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef Stranger het volgende:
Nou ik ben ingeschakeld hoor just me
Ben benieuwd
Ondertussen in de R49 studio....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom jij aan die foto van just me?
petter?quote:
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Ondertussen in de R49 studio....just me, 10 met een griffel voor je kledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ha Stranger, welkomquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef Stranger het volgende:
Ben benieuwd
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is nog gezond. Ik slikte mijn shaggie bijna in
scherpquote:
hij zei dat hij mijn beide benen poten zou breken als ik ooit iets zou gebruiken!quote:
Kwam hij zingend binnen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef just me het volgende:
We zijn verhuisd naar Delft waar o.a. e bekende band Tee Set vandaar kwam. Peter Tetteroo is hier thuis geweest als...
en, nooit iets gebroken, nooit iets gerookt?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
hij zei dat hij mijn beide benen poten zou breken als ik ooit iets zou gebruiken!
Hij had wel zwarte pieten bij zichquote:
quote:
Je vertelt echt je verhaal, leukquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef just me het volgende:
We zijn verhuisd naar Delft waar o.a. e bekende band Tee Set vandaar kwam. Peter Tetteroo is hier thuis geweest als...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef just me het volgende:
Mijn ouders draaiden veel platen en het was verplicht luisteren als wij op zondag van de hockey thuiskwamen. Mijn vader was fan van Marlène en hij kon zo kon genieten van dit nummer terwijl aan zijn drankje nipte
Maar ga je ook nog zélf iets zeggen?quote:
Hij was dus geen soldaat?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef just me het volgende:
Mijn ouders draaiden veel platen en het was verplicht luisteren als wij op zondag van de hockey thuiskwamen. Mijn vader was fan van Marlène en hij kon zo kon genieten van dit nummer terwijl aan zijn drankje nipte
die trichquote:
wellicht een schuinsmarcheerderquote:
Ik had vanavond bijna 'sag mir wo die blumen sind' gedraaidquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef PP_Sound het volgende:
Kingstown zou nu dansend door de woonkamer gaan in zijn tanga slip.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had vanavond bijna 'sag mir wo die blumen sind' gedraaid
mental imagequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef PP_Sound het volgende:
Kingstownquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef PP_Sound het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:12 schreef PP_Sound het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef just me het volgende:
Hij dronk graag wat verder...duh....
met bijvoorbeeld Louis Armstrong op de achtergrond,
zingen kon hij helaas niet, alhoewel hij bij dit nummer en wat whisky's dacht dat hij het wel kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |