Tof!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef just me het volgende:
Ik ga jullie n klein stukje mee op reis nemen door mijn leven, gordels om... we gaan op weg!
Mijn vader moest zo nodig bij de Politie in Tegelen gaan werken en daar ben ik geboren
Ik vergeet de namen van die gozers altijd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een hip hop / rapper waar ik graag naar luister
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Rustig wachten op de dag dat de Maas heel Limburg vult
iets halen ?quote:
Hierna dus Martine Bijl met het Limburgs klaaglied?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef just me het volgende:
Ik ga jullie n klein stukje mee op reis nemen door mijn leven, gordels om... we gaan op weg!
Mijn vader moest zo nodig bij de Politie in Tegelen gaan werken en daar ben ik geboren
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Rustig wachten op de dag dat de Maas heel Limburg vult
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:03 schreef robdriessen het volgende:
El presidente luistert stiekem ook al 20 minuten
Ha, El Presidentequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:03 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:03 schreef robdriessen het volgende:
just me heeft de badkuip al met ijsblokjes gevuldquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:04 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nog 82 te gaan, staat de extra koeling al paraat?
Het plot diktquote:
Hier is ook nog een heel interessante andere versie van!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:05 schreef just me het volgende:
Mijn eerste plaatje was Peter van Sweet Sixteen, de andere kant was eigenlijk nog mooier, kon je zo heerlijk op janken,eenzaam, eenzaamMaar nu genieten van Peter....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Dat is nog gezond. Ik slikte mijn shaggie bijna inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |