En een paar jaar later gingen ze zelf zeker ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef just me het volgende:
We gingen op vakantie naar Zuid-Afrika, schande zeiden mijn vrienden, dat doe je niet![]()
maar we gingen toch en hebben genoten van de lieve vriendelijke mensen, de schitterende natuur en natuurlijk nagedacht...
Ain't Gonna Play Sun City!!!quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef just me het volgende:
We gingen op vakantie naar Zuid-Afrika, schande zeiden mijn vrienden, dat doe je niet![]()
maar we gingen toch en hebben genoten van de lieve vriendelijke mensen, de schitterende natuur en natuurlijk nagedacht...
Dat is best wel ver vliegen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En een paar jaar later gingen ze zelf zeker ook
ik had er op ee haar na gewoondquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef just me het volgende:
Wie is haar?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had er op ee haar na gewoond
Niet overal toch?? Is er niet een deel waar het een uur later is??quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde tijdzone, geen jetlag.
Scheelt weer...
Een uur verschil.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet overal toch?? Is er niet een deel waar het een uur later is??![]()
Dat is peanuts inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een uur verschil.
Dat hebben we hier soms ook...
Ach in sommige provincies heb je soms een eeuw tijdverschilquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een uur verschil.
Dat hebben we hier soms ook...
Niet als je in Flevoland woont...quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach in sommige provincies heb je soms een eeuw tijdverschil
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef just me het volgende:
Toen we terugkwamen uit Zuid-Afrika bleek ik zwanger te zijn, een godswondertje, dit muziekje hebben wij "Merel" meegegeven als doopliedje...
* just me is een sentimentele emo-doos
Je bent toch niet daar bezwangerd??quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef just me het volgende:
Toen we terugkwamen uit Zuid-Afrika bleek ik zwanger te zijn, een godswondertje, dit muziekje hebben wij "Merel" meegegeven als doopliedje...
Nu ik wat meer op leeftijd ben, vind ik dat wel prettig eik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach in sommige provincies heb je soms een eeuw tijdverschil
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef just me het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent toch niet daar bezwangerd??
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef just me het volgende:
[..]door mijn eigen man hoor niet door een Zulu
![]()
Ik ben niet op leeftijd maar met een hoop dingen had ik liever in een andere decennium geleefd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nu ik wat meer op leeftijd ben, vind ik dat wel prettig eik.
Merel heeft geen zwarte krullen volgens mij.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent toch niet daar bezwangerd??
Oh okeequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:34 schreef just me het volgende:
[..]door mijn eigen man hoor niet door een Zulu
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |