sorry no pics allowedquote:
De live versie klinkt minder indrukwekkend, maar de performance er bij zien is wel weer geweldig!quote:
Ik 'schrok' de eerste keer toen ik dit nummer hoorde, als je het verhaal van Edgar Ellan Poe kent dan komt de sfeer gewoon heel goed over.quote:
DAT is nu juist zo leuk aan radio49quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:43 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk wel flink inspiratie opgedaan hier.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
Ik kan nog wel eens fel uit de hoek komen, op de verkeerde momenten, verkeerde manieren, verkeerde tijden, sorry daarvoor...maar ook dat ben ik... just me...
ik zet hem net in de playlistquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:42 schreef ToT het volgende:
Ook een ernstig bazige versie!
(Nu niet meteen aanklikken; NA de show natuurlijk pas!)
Of anders wil Knokkels deze zo vast wel draaien in een show!
Hé, dat herken ikquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
Ik kan nog wel eens fel uit de hoek komen, op de verkeerde momenten, verkeerde manieren, verkeerde tijden, sorry daarvoor...maar ook dat ben ik... just me...
wheheh oh ja? Wanneer dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
Zie mijn onderschrift, niet voor niets gekwoot...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:44 schreef just me het volgende:
ga ik lekker niet vertellenquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
De traditionele 3 minuten uitloop is terug
Ahh, stout geweest in mijn downtime?quote:
Ik twijfel tussen de 2e en 3e.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn onderschrift, niet voor niets gekwoot...
+1quote:
Of eigenlijk moet ik zeggen: de Symphonele drie minuten uitloopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |