ToTquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
ToT en ik draaien het.
Wie begon, geen idee
*kuch* ik ook hoorquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
The Raven
Met dank aan ToT neem ik aan
"goede" generale voor het EKquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
http://nos.nl/artikel/206(...)tijen-in-parijs.html
* just me praat zachtje mee...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
ToT en ik draaien het.
Wie begon, geen idee
quote:
Kumbaja heb ik niet, sorryquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Lekker gezellig doen met kampvuur muziek.
ToT heeft eens geprobeerd om het on air zelf te spreken. Dat was lastiger dan verwachtquote:
absoluut, daarom doe ik het ook zachtjesquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ToT heeft eens geprobeerd om het on air zelf te spreken. Dat was lastiger dan verwacht
Eer wie eer toe komt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ToT
Die draaide het drie jaar geleden al
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ToT heeft eens geprobeerd om het on air zelf te spreken. Dat was lastiger dan verwacht
Dat was een van je briljantste showsquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]Bedenk ik me ook elke keer als ik deze weer draai of hoor!
Nope, dat is van zo lang geleden,quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was een van je briljantste shows
Milord heeft ze vast wel, maar ik denk niet dat just me nu aan verzoekjes doetquote:
Ik ben nog aan het oefenenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is wel een lekker nummer, maar de tijd.... is tickingquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Milord heeft ze vast wel, maar ik denk niet dat just me nu aan verzoekjes doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |