Ik ken alleen maar het stukje van de Muis in de Molenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de show met Rudi Carell, die van die Muis in die Molen...
Damn, die kan ik me nog iets herinneren!quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de show met Rudi Carell, die van die Muis in die Molen...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Gezellig samen op de bank, ieder op z'n eigen tablet
jammer dat jullie niet kunnen appen naar elkaar, nu moet je pratenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
If You Were The Only Boy In The World And I Was The Only Girl...quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, die kan ik me nog iets herinneren!
Uh, jaquote:
....then I'd still fuck a goat instead?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If You Were The Only Boy In The World And I Was The Only Girl...
Die muts hier neemt gelijk hele bank in beslag.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Leef je uit...quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
....then I'd still fuck a goat instead?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stapelen...quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die muts hier neemt gelijk hele bank in beslag.
konban waquote:
quote:
U zegt, wijquote:
Luistert ze wel mee?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:54 schreef just me het volgende:
[..]Sacha
en Fann is ziek! beterschap Fann
weet ik niet, ze heeft bronchitis en ging naar bed...quote:
Ai...quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
weet ik niet, ze heeft bronchitis en ging naar bed...
Dat wordt kippenbouillon dan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:54 schreef just me het volgende:
[..]Sacha
en Fann is ziek! beterschap Fann
wat doet Symp nu weerquote:
Nah, ik ben in een vriendelijke bui vanavond en heb de reppers achterwege gelatenquote:
verre van, welquote:
ze reageert niet op mijn appjesquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
jammer dat jullie niet kunnen appen naar elkaar, nu moet je praten
awwwquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ik ben in een vriendelijke bui vanavond en heb de reppers achterwege gelaten
Een hip hop / rapper waar ik graag naar luisterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |