Uiteraard mag je meeluisteren en -lezen...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
Ik luister mee als jullie het goed vinden![]()
![]()
Moet straks wel even de kabouters in bed leggen, maar dat zou mama wel gesnapt hebben
Tuurlijk! Leuk dat je meeluistert. En als just me er nog was, had zij dat wel voor je gedaan, zodat jij verder kon luisteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
![]()
Moet straks wel even de kabouters in bed leggen, maar dat zou mama wel gesnapt hebben
Fijn dat je er bentquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef just me het volgende:
Ik ga jullie n klein stukje mee op reis nemen door mijn leven, gordels om... we gaan op weg!
Mijn vader moest zo nodig bij de Politie in Tegelen gaan werken en daar ben ik geboren
Welkomquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
![]()
ToT is niet meer zo veel FOK! tegenwoordig. Ik heb hem een seintje gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:05 schreef just me het volgende:
Mijn eerste plaatje was Peter van Sweet Sixteen, de andere kant was eigenlijk nog mooier, kon je zo heerlijk op janken, eenzaam, eenzaamMaar nu genieten van Peter....
Vandaag maak ik graag een uitzonderingquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Normaal ben je niet zo enthousiast bij dit nummer
Ook wel in het hedenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:36 schreef livelink het volgende:
We hebben allemaal wel een Peter in ons verleden.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef just me het volgende:
We zijn verhuisd naar Delft waar o.a. de bekende band Tee Set vandaan kwam.
Peter Tetteroo is hier thuis geweest als...
Daar zal Merel wel geen actieve herinneringen aan hebben, gok ik.quote:
Geboren en getogenquote:
Haar geboorte komt dan ook pas veel later in de uitzending aan bod...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zal Merel wel geen actieve herinneringen aan hebben, gok ik.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het blijft vreselijke muziek dit. Maar ik moet altijd aan Sinterklaas denken als deze band weer eens in een show van Melting voorbij komt
Ik vind het best oké, dit nummer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het blijft vreselijke muziek dit. Maar ik moet altijd aan Sinterklaas denken als deze band weer eens in een show van Melting voorbij komt
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef just me het volgende:
Mijn ouders draaiden veel platen en het was verplicht luisteren als wij op zondag van de hockey thuiskwamen. Mijn vader was fan van Marlène en hij kon zo kon genieten van dit nummer terwijl aan zijn drankje nipte
Was dat de reden waarom just me lang na de hockey bleef hangen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Marlene Dietrich - Wenn die Soldaten
[..]
Ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Marlene Dietrich - Wenn die Soldaten
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef just me het volgende:
Hij dronk graag wat verder... duh.... met bijvoorbeeld Louis Armstrong op de achtergrond,
Zingen kon hij helaas niet, alhoewel hij bij dit nummer en wat whisky's dacht dat hij het wel kon
Und der Haifisch, der hat Zähne..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit in de versie van Hildegard Knef - Mackie Messer. Dat heb ik grijs gedraaid.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef just me het volgende:
Wij gingen als gezin heel vaak op vakantie naar Oisterwijk, logeren en meewerken op een boerderij, waar de foto genomen is die in de OP staat.
Op zijn sterfbed hebben wij hem moeten beloven regelmatig terug te gaan naar Brabant en dat hebben we nog jaren gedaan en als de kabouter iets groter is gaat ze zeker mee naar het carnaval.
En ik vind het ook niet vervelend om naar Brabant te gaan
quote:
Ik vind die foto zo ontzettend mooi en leuk.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind die foto zo ontzettend mooi en leuk.
Eenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:50 schreef Fogel het volgende:
Kan helaas niet intunen, maar eenmoet ik even kwijt.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:20 schreef just me het volgende:
Toen werd ik een pubertje en verliefd, niet eenmaal, niet tweemaal, maar iets meer
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb ooit ook beloofd dat ik over 30 jaar met just me zou trouwen...
Dank je, maar de aandacht hier is voor just me en merelquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eenvoor jou vanwege de rollercoaster waar jullie nu in zitten
Whahahaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dagboeken vol schreef ze toen, als het goed is heeft ze die zelf nog weggegooid want ‘dat hoeven mijn kinderen niet te lezen als ze ooit mijn spullen moeten gaan opruimen’
Neejoh!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dank je, maar de aandacht hier is voor just me en merel
Heeft just me eigenlijk in protestmarsen meegelopen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Boudewijn De Groot - Welterusten, Mijnheer De President
[..]
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dagboeken vol schreef ze toen, als het goed is heeft ze die zelf nog weggegooid want ‘dat hoeven mijn kinderen niet te lezen als ze ooit mijn spullen moeten gaan opruimen’
Ik weet het eigenlijk niet, iemand hier wel? Denk niet dat dat van opa mochtquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft just me eigenlijk in protestmarsen meegelopen?
Zeker, ik heb van haar een kettinkje gekregen met het logo van 'Weg met de neutronenbom', wat ze destijds tijdens gekocht heeft. Was wel wat jaren later...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft just me eigenlijk in protestmarsen meegelopen?
Oh wat cool!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, ik heb van haar een kettinkje gekregen met het logo van 'Weg met de neutronenbom', wat ze destijds tijdens gekocht heeft...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:27 schreef just me het volgende:
We gingen op vakantie naar Zuid-Afrika, schande zeiden mijn vrienden, dat doe je niet![]()
maar we gingen toch en hebben genoten van de lieve vriendelijke mensen, de schitterende natuur en natuurlijk nagedacht...
En... Negen maanden later werd ik geborenquote:
Heel slim. Ik heb met de verhuizing van mijn dochter vorige week een oud dagboek van haar gevonden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Het Afrikaanse wondertjequote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
En... Negen maanden later werd ik geboren
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb je haar daar al mee geconfronteerd?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel slim. Ik heb met de verhuizing van mijn dochter vorige week een oud dagboek van haar gevonden.
Ik citeer:
"Ik haat mijn moeder, want ze laat me nooit dragen wat ik wil!"
En een paar jaar later: "Ik haat mijn moeder, want ik mag geen tweede gaatje".
Het bewijs dat het maar goed is dat ze toch zijn gegaanquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze las het zelf aan me voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je haar daar al mee geconfronteerd?
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel slim. Ik heb met de verhuizing van mijn dochter vorige week een oud dagboek van haar gevonden.
Ik citeer:
"Ik haat mijn moeder, want ze laat me nooit dragen wat ik wil!"
En een paar jaar later: "Ik haat mijn moeder, want ik mag geen tweede gaatje".
Toen ik 17 was zijn we nog een keer met het gezin naar Zuid-Afrika geweest. Ging ze de plekken aanwijzen waar ik mogelijk verwekt wasquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Toen ik 17 was zijn we nog een keer met het gezin naar Zuid-Afrika geweest. Ging ze de plekken aanwijzen waar ik mogelijk verwekt was
[..]
Toen ik 17 was zijn we nog een keer met het gezin naar Zuid-Afrika geweest. Ging ze de plekken aanwijzen waar ik mogelijk verwekt was
Whehehehequote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:00 schreef Merel het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaaquote:
Niet voorzeggen...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[..]
[..]
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:33 schreef just me het volgende:
Toen we terugkwamen uit Zuid-Afrika bleek ik zwanger te zijn, een godswondertje, dit muziekje hebben wij "Merel" meegegeven als doopliedje...
* just me is een sentimentele emo-doos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |