Uiteraard mag je meeluisteren en -lezen...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
Ik luister mee als jullie het goed vinden![]()
![]()
Moet straks wel even de kabouters in bed leggen, maar dat zou mama wel gesnapt hebben
Tuurlijk! Leuk dat je meeluistert. En als just me er nog was, had zij dat wel voor je gedaan, zodat jij verder kon luisteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
![]()
Moet straks wel even de kabouters in bed leggen, maar dat zou mama wel gesnapt hebben
Fijn dat je er bentquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef just me het volgende:
Ik ga jullie n klein stukje mee op reis nemen door mijn leven, gordels om... we gaan op weg!
Mijn vader moest zo nodig bij de Politie in Tegelen gaan werken en daar ben ik geboren
Welkomquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:19 schreef Merel het volgende:
![]()
ToT is niet meer zo veel FOK! tegenwoordig. Ik heb hem een seintje gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:05 schreef just me het volgende:
Mijn eerste plaatje was Peter van Sweet Sixteen, de andere kant was eigenlijk nog mooier, kon je zo heerlijk op janken, eenzaam, eenzaamMaar nu genieten van Peter....
Vandaag maak ik graag een uitzonderingquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Normaal ben je niet zo enthousiast bij dit nummer
Ook wel in het hedenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:36 schreef livelink het volgende:
We hebben allemaal wel een Peter in ons verleden.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:07 schreef just me het volgende:
We zijn verhuisd naar Delft waar o.a. de bekende band Tee Set vandaan kwam.
Peter Tetteroo is hier thuis geweest als...
Daar zal Merel wel geen actieve herinneringen aan hebben, gok ik.quote:
Geboren en getogenquote:
Haar geboorte komt dan ook pas veel later in de uitzending aan bod...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zal Merel wel geen actieve herinneringen aan hebben, gok ik.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het blijft vreselijke muziek dit. Maar ik moet altijd aan Sinterklaas denken als deze band weer eens in een show van Melting voorbij komt
Ik vind het best oké, dit nummer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het blijft vreselijke muziek dit. Maar ik moet altijd aan Sinterklaas denken als deze band weer eens in een show van Melting voorbij komt
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef just me het volgende:
Mijn ouders draaiden veel platen en het was verplicht luisteren als wij op zondag van de hockey thuiskwamen. Mijn vader was fan van Marlène en hij kon zo kon genieten van dit nummer terwijl aan zijn drankje nipte
Was dat de reden waarom just me lang na de hockey bleef hangen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Marlene Dietrich - Wenn die Soldaten
[..]
Ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Marlene Dietrich - Wenn die Soldaten
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:14 schreef just me het volgende:
Hij dronk graag wat verder... duh.... met bijvoorbeeld Louis Armstrong op de achtergrond,
Zingen kon hij helaas niet, alhoewel hij bij dit nummer en wat whisky's dacht dat hij het wel kon
Und der Haifisch, der hat Zähne..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit in de versie van Hildegard Knef - Mackie Messer. Dat heb ik grijs gedraaid.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:17 schreef just me het volgende:
Wij gingen als gezin heel vaak op vakantie naar Oisterwijk, logeren en meewerken op een boerderij, waar de foto genomen is die in de OP staat.
Op zijn sterfbed hebben wij hem moeten beloven regelmatig terug te gaan naar Brabant en dat hebben we nog jaren gedaan en als de kabouter iets groter is gaat ze zeker mee naar het carnaval.
En ik vind het ook niet vervelend om naar Brabant te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |