SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Absoluut zegquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet slecht hè, voor een premiere show
just me komt er wel als radio49 DJ
nee, dat klopt. ik had er op een gegeven moment wel 7quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Metal is niet voor iedereen weggelegd. Vaak wel voor mensen die ook klassiek kunnen waarderen overigens.
ja, ofnietquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Auch, nu klinkt het net of just me net pas op de wereld komt kijken
Noem je haar nu eenquote:
Jij balen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik ga door tot de laatste ook verdwenen is. Muts boos heerlijk.
En jij ook bedankt voor deze GEWELDIGE showquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef just me het volgende:
Wat kan ik nog meer zeggen, dank jullie lieve mensen van R49 en andere topics
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef just me het volgende:
Wat kan ik nog meer zeggen, dank jullie lieve mensen van R49 en andere topics
![]()
Mooi, ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef just me het volgende:
* just me zit met een smile van oor tot oor
ik betrapte me erop om mee te neuriën.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Terecht, ook wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Niets hoor, standaard Pavlov reaktiequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik betrapte me erop om mee te neuriën.
What's wrong with meeeeeeeeeeeee
Dat die ene hardnekkige luisteraar blijft hangen.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef knokkels het volgende:
was het de bedoeling dat ik hierna ging dan?
Was jij daar niet al voor een playlist aan het samenstellen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef knokkels het volgende:
was het de bedoeling dat ik hierna ging dan?
Ik kon het niet helpenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets hoor, standaard Pavlov reaktie
Dat.quote:
was jij niet alvast naar het rooster aan het gaan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Was jij daar niet al voor een playlist aan het samenstellen?
Ik heb gewoon met volle borst meegeblerd, mijn post was niet serieusquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik betrapte me erop om mee te neuriën.
What's wrong with meeeeeeeeeeeee
Ja Fogel... waar was je nu met de Carminaquote:
ik begin het zowaar te kunnen handelenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met volle borst meegeblerd, mijn post was niet serieus
* Bos81 houdt van ABBA![]()
![]()
![]()
![]()
Heb een vaste fan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat die ene hardnekkige luisteraar blijft hangen.
klinkt leukquote:
Oooh die gaat balenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Vera![]()
Vera én Marlène in één show, dat ben ik alleen van Melting gewend.
just me, je hebt zojuist 1000 bonuspunten erbij gekregen
Dank voor de mooie selectie songs die een kijkje in jouw leven hebben gegeven.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef just me het volgende:
dan nog een oldbie
van de ene oldie naar die andere olbie
tering... moet opeens denken aan 5-5 2015
ik moest daarna golfen
Aan het klooien in de de kelder.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ja Fogel... waar was je nu met de Carmina
Er zijn nu wel meerdere roosteraars in het topic, en als jijzelf er tijd voor hebt, mag het natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
was jij niet alvast naar het rooster aan het gaan?![]()
of iemand anders natuurlijk
Je staat eropquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
was jij niet alvast naar het rooster aan het gaan?![]()
of iemand anders natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |