SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Absoluut zegquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet slecht hè, voor een premiere show
just me komt er wel als radio49 DJ
nee, dat klopt. ik had er op een gegeven moment wel 7quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Metal is niet voor iedereen weggelegd. Vaak wel voor mensen die ook klassiek kunnen waarderen overigens.
ja, ofnietquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Auch, nu klinkt het net of just me net pas op de wereld komt kijken
Noem je haar nu eenquote:
Jij balen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik ga door tot de laatste ook verdwenen is. Muts boos heerlijk.
En jij ook bedankt voor deze GEWELDIGE showquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef just me het volgende:
Wat kan ik nog meer zeggen, dank jullie lieve mensen van R49 en andere topics
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef just me het volgende:
Wat kan ik nog meer zeggen, dank jullie lieve mensen van R49 en andere topics
![]()
Mooi, ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef just me het volgende:
* just me zit met een smile van oor tot oor
ik betrapte me erop om mee te neuriën.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Terecht, ook wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Niets hoor, standaard Pavlov reaktiequote:Op vrijdag 13 november 2015 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik betrapte me erop om mee te neuriën.
What's wrong with meeeeeeeeeeeee
Dat die ene hardnekkige luisteraar blijft hangen.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef knokkels het volgende:
was het de bedoeling dat ik hierna ging dan?
Was jij daar niet al voor een playlist aan het samenstellen?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef knokkels het volgende:
was het de bedoeling dat ik hierna ging dan?
Ik kon het niet helpenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets hoor, standaard Pavlov reaktie
Dat.quote:
was jij niet alvast naar het rooster aan het gaan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Was jij daar niet al voor een playlist aan het samenstellen?
Ik heb gewoon met volle borst meegeblerd, mijn post was niet serieusquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik betrapte me erop om mee te neuriën.
What's wrong with meeeeeeeeeeeee
Ja Fogel... waar was je nu met de Carminaquote:
ik begin het zowaar te kunnen handelenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon met volle borst meegeblerd, mijn post was niet serieus
* Bos81 houdt van ABBA![]()
![]()
![]()
![]()
Heb een vaste fan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat die ene hardnekkige luisteraar blijft hangen.
klinkt leukquote:
Oooh die gaat balenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Vera![]()
Vera én Marlène in één show, dat ben ik alleen van Melting gewend.
just me, je hebt zojuist 1000 bonuspunten erbij gekregen
Dank voor de mooie selectie songs die een kijkje in jouw leven hebben gegeven.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:55 schreef just me het volgende:
dan nog een oldbie
van de ene oldie naar die andere olbie
tering... moet opeens denken aan 5-5 2015
ik moest daarna golfen
Aan het klooien in de de kelder.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ja Fogel... waar was je nu met de Carmina
Er zijn nu wel meerdere roosteraars in het topic, en als jijzelf er tijd voor hebt, mag het natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
was jij niet alvast naar het rooster aan het gaan?![]()
of iemand anders natuurlijk
Je staat eropquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
was jij niet alvast naar het rooster aan het gaan?![]()
of iemand anders natuurlijk
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn nu wel meerdere roosteraars in het topic, en als jijzelf er tijd voor hebt, mag het natuurlijk ook!
over klooien gesproken, ik ga eens even kijken wat er van banggood nog allemaal binnen moet komenquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aan het klooien in de de kelder.
Thanks voor het stuk show dat ik meekreeg
Done itquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn nu wel meerdere roosteraars in het topic, en als jijzelf er tijd voor hebt, mag het natuurlijk ook!
Whehe, wat heb je allemaal besteld?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
over klooien gesproken, ik ga eens even kijken wat er van banggood nog allemaal binnen moet komen
Alles om jou te ondersteunen met je gevecht tegen de streamhoerverslaving?quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:58 schreef knokkels het volgende:
just me, jij moet echt vaker draaien
dankuquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Done it
En ik ben niet eens een roosteraarster, officieel dan
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles om jou te ondersteunen met je gevecht tegen de streamhoerverslaving?
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Done it
En ik ben niet eens een roosteraarster, officieel dan
quote:
Scanmanquote:
usb connectoren/dc connectoren, printplaten, behuizingen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, wat heb je allemaal besteld?
Doe je voorzichtig?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:02 schreef sacha het volgende:
dank jm, voor dit spannende, emotionele kijkje in je leven!![]()
nu moet ik naar Parijs
Peuk.quote:
Ja dochquote:
quote:
Nee, gewoon een sigaretje, heb al het nodige achter de kiezen.quote:
sigaretje ook ook lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, gewoon een sigaretje, heb al het nodige achter de kiezen.
heel graag gedaan raf!quote:
Dat lukt zelfs in de snelkookpan nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Knokkels, niet om wat, maar een sucadelapje kan je onmogelijk binnen 15 minuten gaar krijgen.
45 minuten tot een uur minimaal. 3 uur is leuker.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Knokkels, niet om wat, maar een sucadelapje kan je onmogelijk binnen 15 minuten gaar krijgen.
Daarom, ik zit er al de hele avond mee in mijn kop.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat lukt zelfs in de snelkookpan niet
echt wel... Gewoon aan de zeentjes insnijden, en dan heeeeeeeel heet bakken, voor een paar minuten. Dan wordt ie lekker malsquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat zekerquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
45 minuten tot een uur minimaal. 3 uur is leuker.
Uh, in de pan op een laag vuurtje lekker een nacht laten stoven werkt beter dan ze in je kop hebben zitten hoorquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, ik zit er al de hele avond mee in mijn kop.
Ik heb geen vodka im hausquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:10 schreef Fogel het volgende:
Sinasappelsap? Niet eens als een schroevendraaier?
[ afbeelding ]
Ja, relevant, want er was een Redneckgast die een screwdriver wilde en ze begrijpen dat natuurlijk niet daar in het VK
Amateurquote:
Dan wel heel dunne lapjes snijden. Minute lapjes dus.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:10 schreef knokkels het volgende:
Maar ik probeerde de poor man's steak uit.![]()
Best te doen hoor
Ik weet heus wel hoe een sucadelap te bakken, ik schrok vanmiddag van Knok....quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, in de pan op een laag vuurtje lekker een nacht laten stoven werkt beter dan ze in je kop hebben zitten hoor
Ik laat het meestal garenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Vlees 24 uur oid laten geren is zo tof.
Ik hou erg van een lekker speciaalbiertje, maar thuis ben ik niet zo'n drinker. In mijn eentje dan.quote:
die drinken toch heul niet...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hou erg van een lekker speciaalbiertje, maar thuis ben ik niet zo'n drinker. In mijn eentje dan.![]()
Het is weer anders met wat andere luitjes hier. Dat dan weer wel
een lekker grote varkensschouder 24 uur marineren en dan 7 uur in de oven hebben is ook heel fijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Vlees 24 uur oid laten garen is zo tof.
Ik gooi er rum bij. Verdampt toch.quote:
Knok gooit veel zout over een sucadelap en bakt het als biefstukquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet heus wel hoe een sucadelap te bakken, ik schrok vanmiddag van Knok....
Nou ja, dat was een verkapte uitnodigingquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
een lekker grote varkensschouder 24 uur marineren en dan 18 uur op de BBQ hebben is ook heel fijn.
Gewoon doen alsof je niet thuis bentquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hou erg van een lekker speciaalbiertje, maar thuis ben ik niet zo'n drinker. In mijn eentje dan.![]()
Het is weer anders met wat andere luitjes hier. Dat dan weer wel
nee niet eens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knok gooit veel zout over een sucadelap en bakt het als biefstuk
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je niet thuis bent
in dat geval...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, dat was een verkapte uitnodiging
18 uur BBQ gaat ie niet overleven.quote:
Prutser!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
18 uur BBQ gaat ie niet overleven.
Ja ja, op een laag vuur gaat ie redden, maar hoeveel mensen doen datquote:
Uh, mensen als Fogel en andere slowcookersquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ja, op een laag vuur gaat ie redden, maar hoeveel mensen doen dat![]()
Veel plezier.
Low & Slow moet het dan ook.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Veel plezier.
Moet je de temperatuur wel heel goed in de gaten kunnen houden..quote:
Ja, dat is zwart aan de buitenkant en rauw van binnen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Low & Slow moet het dan ook.
's Avonds opzetten, de volgende dag als diner prima.
Beter dan al die verbrande shit door al die zogenaamde BBQ'ers...
meldt!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Veel plezier.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet je de temperatuur wel heel goed in de gaten kunnen houden..
hihi ik had AUX2 bevolktquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, dat was het eerste dat ik hier ooit las...
En je zult het nog wel vaker lezenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem je me traag?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, mensen als Fogel en andere slowcookers
Traagquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Noem je me traag?
Oudjaarsthema gaat dit jaar waarschijnlijk Italie worden.
Ik wil het nu gewoon even niet weten.. laat mij nog maar even zwevenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:22 schreef ToT het volgende:
Maar Raf, dat van Parijs is idd ÉCHT heftig!!!!
[LIVE] 'Zeker 40 doden, gijzelneming bij terreuraanval Parijs'
Heheh gelijk heb je!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil het nu gewoon even niet weten.. laat mij nog maar even zweven
Ja, ik las het ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:22 schreef ToT het volgende:
Maar Raf, dat van Parijs is idd ÉCHT heftig!!!!
[LIVE] 'Zeker 40 doden, gijzelneming bij terreuraanval Parijs'
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik las het ook
Maar ik wil vanavond in een plezierige flow blijven en niet in NWS gaan hangen, maar hier blijven
Nee, hoeft niet slow.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Traag
Geduldig
Italie in de slow cooker? Leuk thema wel, kan je alle kanten mee op.
soms wil ik het gewoon niet weten en kruip ik wel onder die steen.quote:
Op de website kijken van bijv. dat restaurant in de buurt van Napels?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet slow.
Ik moet proberen te herinneren wat ik als 7-gangendiner kreeg in Italie twee jaar geleden... Probleem was dat het gepaard met wijn ging
Deze versie!quote:
beterquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil het nu gewoon even niet weten.. laat mij nog maar even zweven
Jij hebt het toch wel erg beroerdquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet slow.
Ik moet proberen te herinneren wat ik als 7-gangendiner kreeg in Italie twee jaar geleden... Probleem was dat het gepaard met wijn ging
Ik hekel mij meer aan alle hypocrieten die nu berichtjes gaan schrijven als "My thoughts and prayers are with those in Paris"quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
soms wil ik het gewoon niet weten en kruip ik wel onder die steen.
Ik kruip naast jequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
soms wil ik het gewoon niet weten en kruip ik wel onder die steen.
Mmmm minder dus...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter
de stemming hier in de woonkamer is ook al naadje intussen
* just me zoekt grote steenquote:
Hier passen we wel onderquote:
Dat was dit jaarquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de website kijken van bijv. dat restaurant in de buurt van Napels?
Ik spiek meestal bij de betere restaurants wat ze op de kaart hebben
Ik moest de dag daarna wel gewoon werken jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt het toch wel erg beroerd
oh je hekelt je dus aan mij maar meer aan die andere hypcrieten ik begrijp ik je weer verkeerd ?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hekel mij meer aan alle hypocrieten die nu berichtjes gaan schrijven als "My thoughts and prayers are with those in Paris"
Het betekent niks en je doet niks anders dan zeggen: vergeet mij niet vandaag.
dat gaat vast wel lukken met onze posturenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier passen we wel onder
[ afbeelding ]
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef just me het volgende:
\
[..]
oh je hekelt je dus aan mij maar meer aan die andere hypcrieten ik begrijp ik je weer verkeerd ?
Ik had ook wel een enorm valse start met een mic die niet aanstond in de eerste twee couplettenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels,
Je kan het niet bijbenen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
dat gaat vast wel lukken met onze posturen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog meer afgevallen12 kilo nu inmiddels, en dan roept iedereen die mij tegen komt 'Oh, wat zie jij er goed uit!"
Man, man, man, hang die checklist dan ook op, die ik je gegeven hebquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had ook wel een enorm valse start met een mic die niet aanstond in de eerste twee coupletten
Dat was UITvallen wat je deed Fogelquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:32 schreef Fogel het volgende:
Nadat ik een paar keer uit een boom gedonderd ben, ben ik klaar met afvallen
Uitvallenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:32 schreef Fogel het volgende:
Nadat ik een paar keer uit een boom gedonderd ben, ben ik klaar met afvallen
Nee, nee. Van een tak AF.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was UITvallen wat je deed Fogel
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was UITvallen wat je deed Fogel
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] hier de NOS indringer
En hierna komt een techno versie van PopCorn ?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hierna komt een techno versie van PopCorn ?
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]bestaat die? die heb ik nog niet in mijn collectie dan
quote:
ik had hem doorquote:
Neu, je kuchte/schraapte je keelquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef knokkels het volgende:
Maar wat floot ik goed in de maat, he
en ik floot ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, je kuchte/schraapte je keel
quote:
Ow dat hoorde ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
en ik floot ook![]()
Alleen tussen mijn tanden door dan, maar wel exact op de maat
quote:
quote:
Uh, valt wel mee hoor. Het was nog niet onderschrift waardigquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef knokkels het volgende:
Ik heb 8 luisteraars voor het leven getekend met mijn live versie van Annabel Lee
Ik ook niet, maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij op de maat flootquote:
Fluiten lukt nog wel, lastig nummer als Annabel Lee vergt wat meer trainingquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij op de maat floot
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:45 schreef knokkels het volgende:
Ik heb 8 luisteraars voor het leven getekend met mijn live versie van Annabel Lee
quote:
ik heb volgens mij de hele discography zellufsquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
Hé Knok, jij hebt wel een van de Ill Minds van Hopsin toch?
Em?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb volgens mij de hele discography zellufs
en ik draai sowieso zo iets wat jij wel interessant vind, volgens mij
Sage Francisquote:
Hip Hop is (bijna) altijd goedquote:
* Fogel geeft JM 15 kilo chocoladequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:55 schreef just me het volgende:
als ik een dikke kont zou hebben zou ik die nu schudden
Uh, je mag wel van mijn dieetdrankjes hebben hoor 400Kcal in één flesjequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:55 schreef just me het volgende:
als ik een dikke kont zou hebben zou ik die nu schudden
Lindt?quote:
Da's goed spul inderdaad.quote:
Dit was een TOP-avondquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Mensen, dank voor deze memorabele avond.
Tot een volgende ronde...
Welcomequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:57 schreef MadMaster het volgende:
LOL ik ben bang dat dat niet in mijn kont gaat zittenquote:
Eerste keer in een Britse supermarkt, ik heb een uur alleen maar bij de chocolade gestaanquote:
ZEER begrijpelijk, en hopelijk volgen meer landen dat voorbeeld!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
Frankrijk sluit per direct de grenzen!
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:59 schreef Spezza19 het volgende:
Frankrijk sluit per direct de grenzen!
Hadden ze allang moeten doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
ZEER begrijpelijk, en hopelijk volgen meer landen dat voorbeeld!
Uh, Schengen verdrag?quote:
SeeYa.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:57 schreef MadMaster het volgende:
That's a punquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:00 schreef knokkels het volgende:
With a little touch of magic, i let David Cop a Feel
Goed gebruik van zinsconstructies
Die hele cd staat er vol van.quote:
'quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om een bed op te zoekenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, nee, het is weer zover, de zwarte pietjes en sintjes voor de naam
Ik wil liever zwarte Piet zijn!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
Het is random geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi moment om een bed op te zoeken
Thanks knokkels
AHh, dan kan ik zo dus een bijpassend liedje draaienquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
Te weinig GOAquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef EggsTC het volgende:
wtfffffffffff gebeurt er in parijs men
Minimaal 60 doden, grens gesloten, en ik ben blij dat ik hier zit en naar Radio49 kan luisterenquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef EggsTC het volgende:
Heftige shit ouwequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef EggsTC het volgende:
Eggs waar was jequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef EggsTC het volgende:
Blijkbaar was een keer een beschuitje met Eggs eten niet genoegquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
Eggs waar was je
heb je nu echt mijn show gemist !!
Echt he!quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef EggsTC het volgende:
Alles wat met 'religie' te maken heeft zou je moeten bejubelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef EggsTC het volgende:
een eitje met Eggsquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkbaar was een keer een beschuitje met Eggs eten niet genoeg
Is nu bijgesteld naar 42, maar de 100 gegijzelden worden één voor één afgeslacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Minimaal 60 doden, grens gesloten, en ik ben blij dat ik hier zit en naar Radio49 kan luisteren
Bron?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Is nu bijgesteld naar 42, maar de 100 gegijzelden worden één voor één afgeslacht.
Concertbezoekers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Is nu bijgesteld naar 42, maar de 100 gegijzelden worden één voor één afgeslacht.
* just me zit in de ontkenningsfasequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bron?
Kan nergens iets vinden over die gijzeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Kutquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
Eggs waar was je
heb je nu echt mijn show gemist !!
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
volgens nu.nlquote:- De politie heeft bevestigd dat er bij diverse schietpartijen zeker 60 doden zijn gevallen, melden Franse media.
FPquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bron?
eikolquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kut![]()
ik vergat het veel aan mn hoofd men
Bij een concert van Eagles Of Death Metal, band is safe.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bron?
Dan zit er niets anders op dan je nogmaals in te laten roosterenquote:
Frontpage.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bron?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef knokkels het volgende:
[..]Dit dus ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat ook op nu.nlquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bron?
Lekkere bandnaam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij een concert van Eagles Of Death Metal, band is safe.
Voor wat dat waard is...
En nu echt weg...
als just me eenmaal de smaak te pakken heeftquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja klote, maar je gaat wel vaker tock?
Ja maar op de Frontpage zeggen ze dat het nu toch 42 zijn i.p.v. de 60 die eerst gezegd waren, maar ik verwacht wel dat het toch wel boven de 60 uit gaat komen.quote:
Zit daar hip hop in?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef knokkels het volgende:
Moet ik mijn Parijs show weer uit de kast gaan trekken?
quote:
checken we effequote:
Zoeken we even opquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef just me het volgende:
* just me neemt laatste biertje en ligt dan keurig in bed als zoonlief thuiskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |