Dan wel heel dunne lapjes snijden. Minute lapjes dus.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:10 schreef knokkels het volgende:
Maar ik probeerde de poor man's steak uit.![]()
Best te doen hoor
Ik weet heus wel hoe een sucadelap te bakken, ik schrok vanmiddag van Knok....quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, in de pan op een laag vuurtje lekker een nacht laten stoven werkt beter dan ze in je kop hebben zitten hoor
Ik laat het meestal garenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Vlees 24 uur oid laten geren is zo tof.
Ik hou erg van een lekker speciaalbiertje, maar thuis ben ik niet zo'n drinker. In mijn eentje dan.quote:
die drinken toch heul niet...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hou erg van een lekker speciaalbiertje, maar thuis ben ik niet zo'n drinker. In mijn eentje dan.![]()
Het is weer anders met wat andere luitjes hier. Dat dan weer wel
een lekker grote varkensschouder 24 uur marineren en dan 7 uur in de oven hebben is ook heel fijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Vlees 24 uur oid laten garen is zo tof.
Ik gooi er rum bij. Verdampt toch.quote:
Knok gooit veel zout over een sucadelap en bakt het als biefstukquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet heus wel hoe een sucadelap te bakken, ik schrok vanmiddag van Knok....
Nou ja, dat was een verkapte uitnodigingquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
een lekker grote varkensschouder 24 uur marineren en dan 18 uur op de BBQ hebben is ook heel fijn.
Gewoon doen alsof je niet thuis bentquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hou erg van een lekker speciaalbiertje, maar thuis ben ik niet zo'n drinker. In mijn eentje dan.![]()
Het is weer anders met wat andere luitjes hier. Dat dan weer wel
nee niet eens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knok gooit veel zout over een sucadelap en bakt het als biefstuk
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je niet thuis bent
in dat geval...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, dat was een verkapte uitnodiging
18 uur BBQ gaat ie niet overleven.quote:
Prutser!quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
18 uur BBQ gaat ie niet overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |