Peuk.quote:
Ja dochquote:
quote:
Nee, gewoon een sigaretje, heb al het nodige achter de kiezen.quote:
sigaretje ook ook lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, gewoon een sigaretje, heb al het nodige achter de kiezen.
heel graag gedaan raf!quote:
Dat lukt zelfs in de snelkookpan nietquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Knokkels, niet om wat, maar een sucadelapje kan je onmogelijk binnen 15 minuten gaar krijgen.
45 minuten tot een uur minimaal. 3 uur is leuker.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Knokkels, niet om wat, maar een sucadelapje kan je onmogelijk binnen 15 minuten gaar krijgen.
Daarom, ik zit er al de hele avond mee in mijn kop.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat lukt zelfs in de snelkookpan niet
echt wel... Gewoon aan de zeentjes insnijden, en dan heeeeeeeel heet bakken, voor een paar minuten. Dan wordt ie lekker malsquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat zekerquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
45 minuten tot een uur minimaal. 3 uur is leuker.
Uh, in de pan op een laag vuurtje lekker een nacht laten stoven werkt beter dan ze in je kop hebben zitten hoorquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, ik zit er al de hele avond mee in mijn kop.
Ik heb geen vodka im hausquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:10 schreef Fogel het volgende:
Sinasappelsap? Niet eens als een schroevendraaier?
[ afbeelding ]
Ja, relevant, want er was een Redneckgast die een screwdriver wilde en ze begrijpen dat natuurlijk niet daar in het VK
Amateurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |