eikolquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kut![]()
ik vergat het veel aan mn hoofd men
Bij een concert van Eagles Of Death Metal, band is safe.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bron?
Kan nergens iets vinden over die gijzeling.
Dan zit er niets anders op dan je nogmaals in te laten roosterenquote:
Frontpage.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bron?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef knokkels het volgende:
[..]Dit dus ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat ook op nu.nlquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bron?
Lekkere bandnaam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij een concert van Eagles Of Death Metal, band is safe.
Voor wat dat waard is...
En nu echt weg...
als just me eenmaal de smaak te pakken heeftquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja klote, maar je gaat wel vaker tock?
Ja maar op de Frontpage zeggen ze dat het nu toch 42 zijn i.p.v. de 60 die eerst gezegd waren, maar ik verwacht wel dat het toch wel boven de 60 uit gaat komen.quote:
Zit daar hip hop in?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:15 schreef knokkels het volgende:
Moet ik mijn Parijs show weer uit de kast gaan trekken?
quote:
checken we effequote:
Zoeken we even opquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef just me het volgende:
* just me neemt laatste biertje en ligt dan keurig in bed als zoonlief thuiskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |