quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik las het ook
Maar ik wil vanavond in een plezierige flow blijven en niet in NWS gaan hangen, maar hier blijven
Nee, hoeft niet slow.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Traag
Geduldig
Italie in de slow cooker? Leuk thema wel, kan je alle kanten mee op.
soms wil ik het gewoon niet weten en kruip ik wel onder die steen.quote:
Op de website kijken van bijv. dat restaurant in de buurt van Napels?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet slow.
Ik moet proberen te herinneren wat ik als 7-gangendiner kreeg in Italie twee jaar geleden... Probleem was dat het gepaard met wijn ging
Deze versie!quote:
beterquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil het nu gewoon even niet weten.. laat mij nog maar even zweven
Jij hebt het toch wel erg beroerdquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet slow.
Ik moet proberen te herinneren wat ik als 7-gangendiner kreeg in Italie twee jaar geleden... Probleem was dat het gepaard met wijn ging
Ik hekel mij meer aan alle hypocrieten die nu berichtjes gaan schrijven als "My thoughts and prayers are with those in Paris"quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
soms wil ik het gewoon niet weten en kruip ik wel onder die steen.
Ik kruip naast jequote:Op vrijdag 13 november 2015 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
soms wil ik het gewoon niet weten en kruip ik wel onder die steen.
Mmmm minder dus...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter
de stemming hier in de woonkamer is ook al naadje intussen
* just me zoekt grote steenquote:
Hier passen we wel onderquote:
Dat was dit jaarquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de website kijken van bijv. dat restaurant in de buurt van Napels?
Ik spiek meestal bij de betere restaurants wat ze op de kaart hebben
Ik moest de dag daarna wel gewoon werken jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt het toch wel erg beroerd
oh je hekelt je dus aan mij maar meer aan die andere hypcrieten ik begrijp ik je weer verkeerd ?quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hekel mij meer aan alle hypocrieten die nu berichtjes gaan schrijven als "My thoughts and prayers are with those in Paris"
Het betekent niks en je doet niks anders dan zeggen: vergeet mij niet vandaag.
dat gaat vast wel lukken met onze posturenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier passen we wel onder
[ afbeelding ]
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:29 schreef just me het volgende:
\
[..]
oh je hekelt je dus aan mij maar meer aan die andere hypcrieten ik begrijp ik je weer verkeerd ?
Ik had ook wel een enorm valse start met een mic die niet aanstond in de eerste twee couplettenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
Knokkels,
Je kan het niet bijbenen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
dat gaat vast wel lukken met onze posturen
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog meer afgevallen12 kilo nu inmiddels, en dan roept iedereen die mij tegen komt 'Oh, wat zie jij er goed uit!"
Man, man, man, hang die checklist dan ook op, die ik je gegeven hebquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had ook wel een enorm valse start met een mic die niet aanstond in de eerste twee coupletten
Dat was UITvallen wat je deed Fogelquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:32 schreef Fogel het volgende:
Nadat ik een paar keer uit een boom gedonderd ben, ben ik klaar met afvallen
Uitvallenquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:32 schreef Fogel het volgende:
Nadat ik een paar keer uit een boom gedonderd ben, ben ik klaar met afvallen
Nee, nee. Van een tak AF.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was UITvallen wat je deed Fogel
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was UITvallen wat je deed Fogel
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] hier de NOS indringer
En hierna komt een techno versie van PopCorn ?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En hierna komt een techno versie van PopCorn ?
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]bestaat die? die heb ik nog niet in mijn collectie dan
quote:
ik had hem doorquote:
Neu, je kuchte/schraapte je keelquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:42 schreef knokkels het volgende:
Maar wat floot ik goed in de maat, he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |