SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Absoluut zegquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet slecht hè, voor een premiere show
just me komt er wel als radio49 DJ
nee, dat klopt. ik had er op een gegeven moment wel 7quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Metal is niet voor iedereen weggelegd. Vaak wel voor mensen die ook klassiek kunnen waarderen overigens.
ja, ofnietquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Auch, nu klinkt het net of just me net pas op de wereld komt kijken
Noem je haar nu eenquote:
Jij balen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik ga door tot de laatste ook verdwenen is. Muts boos heerlijk.
En jij ook bedankt voor deze GEWELDIGE showquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef just me het volgende:
Wat kan ik nog meer zeggen, dank jullie lieve mensen van R49 en andere topics
![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:52 schreef just me het volgende:
Wat kan ik nog meer zeggen, dank jullie lieve mensen van R49 en andere topics
![]()
Mooi, ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef just me het volgende:
* just me zit met een smile van oor tot oor
ik betrapte me erop om mee te neuriën.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Terecht, ook wel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:53 schreef just me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |