abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2023 @ 18:40:08 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_209761582
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209761658
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Voor de heel gewone burger is het 1 keer in de week X euro pinnen en als dat op is, is het op voor die week, budgetteren voor de heel gewone burger
Maar dat kan ook digitaal, dus dat vind ik niet direct een voordeel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 18:50:21 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_209761741
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, maar digitaal krijg je hem niet, het is alleen bij contant.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209761926
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 18:44 schreef Clubsoda het volgende:

Als je moeite hebt met budgetteren dan krijg je altijd het advies wat Troel al zei: geld 1x per week opnemen en daar alles van betalen. Geld in je handen uitgeven voelt anders dan ergens een pasje voor houden. Dus voor heel veel mensen is dat een betere manier om met geld om te gaan.

En dan nog het uitbetalen van je zwart werkende schoonmaker natuurlijk en die wil ook graag dat geld gewoon overal weer kunnen gebruiken :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209762191
Oh ja…het is @Anthraxx ,dat ik de h en de xx nog wist, is al knap genoeg.

“Een zij halen” als je dat al genoemd had, ben ik het vergeten. B-)
Zag onderweg affiches van 1:5 krijgt later dementie. Is dat nu al? 8)7
Blijkbaar is het de week van …

Een halve vlaai, ga je uitdelen @Cat.? Of inVriezen of of of ….opeten?
pi_209762400
Nou leuk. We zijn er bijna…nu in Katwijk. @Myraela😎

Op de camping: het waait 😂
pi_209762436
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:40 schreef AnneX het volgende:
Nou leuk. We zijn er bijna…nu in Katwijk. @:Myraela😎

Oeh, en hoe lang blijf je daar (mag je in een tent slapen)? Ik hoorde dat het morgen flink gaat stormen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_209762922
quote:

Oh ben je op vakantie? Helemaal gemist *G* Veel plezier!
pi_209762928
Ik deed een avondwandelingetje (camera dit keer niet vergeten)
pi_209763078
Nee 😂 het programma met de caravans op reis zijn van Vlieland naar Katwijk!

Wij verrtrekken vrijdag voor 2 nachtjes slapen in het weiland in een very tiny house. De andere mensen gingen liever in de boerderij.

En nu @Candaasje : Bonifatio, Corsica op npo2 Reizen dwars door de Middellandse Zee. 😉 @Kreator
pi_209763121
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:19 schreef Blues het volgende:
Ik deed een avondwandelingetje (camera dit keer niet vergeten)
[ link | afbeelding ]
Zou het dezelfde (eend) zijn, die de vorige keer een jonkie op de rug had?
pi_209763124
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:28 schreef AnneX het volgende:

Wij verrtrekken vrijdag voor 2 nachtjes slapen in het weiland in een very tiny house. De andere mensen gingen liever in de boerderij.

Dat is toch een hh :+

Oh heel benieuwd naar het tinyhousegevoel! :D
pi_209763133
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:31 schreef AnneX het volgende:

Zou het dezelfde (eend) zijn, die de vorige keer een jonkie op de rug had?
Fuut.
Nou ja... ze zijn meestal wel elk jaar in dezelfde vijver te vinden.. zou best kunnen. Of het jonkie zelf O+
Deze zwom nu helemaal alleen. Meestal samen of met een jonkie. (Die was laatst al best groot, nu nergens te vinden)
pi_209763138
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Fuut.
Nou ja... ze zijn meestal wel elk jaar in dezelfde vijver te vinden.. zou best kunnen. Of het jonkie zelf O+
O+

Ow, een hh. Dacht al vanwege de maskers op de boot naar Vlieland.
Blijkbaar eerder gemist. Altijd wel grappige slow tv.
pi_209763154
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:28 schreef AnneX het volgende:

En nu @:Candaasje : Bonifatio, Corsica op npo2 Reizen dwars door de Middellandse Zee. 😉 @:Kreator
_O- Dat had ik ook niet bedacht

Zou geloof ik ook gaan voor een tiny house Neem aan dat je daar je eigen sanitair hebt.
pi_209763280
Tiny house ofwel room with a view.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209763320
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:32 schreef AnneX het volgende:

[..]
O+

Ow, een hh. Dacht al vanwege de maskers op de boot naar Vlieland.
Blijkbaar eerder gemist. Altijd wel grappige slow tv.
Ja heerlijke tv
pi_209763454
Wat gaaf, zo’n room with a view.
En ja het is een herhaling uit 2021 en vanwege corona bleven ze in Nederland. Volgens mij begint eind van de maand de nieuwe serie
pi_209763532
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:42 schreef AnneX het volgende:
Tiny house ofwel room with a view.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow lijkt me helemaal leuk *O*
pi_209763584
@Clubsoda
Voor mijn moeder is contant geld een uitkomst. Een keer in de week met veel moeite pinnen -- meestal laat ze pas en/of geld in de machine zitten, of ze is haar pincode vergeten -- en de rest van de week kan ze daarmee de boodschappen doen. Ze haalt er een hoop trots uit dat ze zelf de boodschappen voor haar huishouden kan doen op die manier. :Y
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 21:31:37 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209764063
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:32 schreef AnneX het volgende:

[..]
O+

Ow, een hh.
Ik moest even schakelen, want ik las vanochtend een discussie online. Waarom Duitse kenteken soms met HH beginnen, hebben ze niet nagedacht, dat is Heil Hitler.

Heb ik nog nooit over nagedacht. Hanzestadt Hamburg. Net als HB en HRO.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 21:32:42 #22
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209764084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:01 schreef Tele6 het volgende:
@:Clubsoda
Voor mijn moeder is contant geld een uitkomst. Een keer in de week met veel moeite pinnen -- meestal laat ze pas en/of geld in de machine zitten, of ze is haar pincode vergeten -- en de rest van de week kan ze daarmee de boodschappen doen. Ze haalt er een hoop trots uit dat ze zelf de boodschappen voor haar huishouden kan doen op die manier. :Y
Of voor kinderen, mee naar het zwembad ofzo.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 21:36:43 #23
63722 z80
I fink you freaky
pi_209764143
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik moest even schakelen, want ik las vanochtend een discussie online. Waarom Duitse kenteken soms met HH beginnen, hebben ze niet nagedacht, dat is Heil Hitler.

Er rijden er ook zat en een EU kenteken (Euskirchen).
Hier een makkelijk lijstje:
https://home.deds.nl/~marcel83/DE_A-Z.html
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209764280
Kuurtje antibiotica, kosten ¤3
Terhandstelling door de apotheek, kosten ¤27

_O-
pi_209764439
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wordt eigenlijk SD en SS inmiddels gebruikt in Nederland?

Hemeltje…wat een geld. Hebben ze het goed uitgelegd 🙃 @Tele6
Affijn, het is een afgesproken tarief met de zv.
pi_209764875
Gaan we weer 6-7 brandweerwagens komen langsrijden. 3 grote en 3 of 4 wat kleinere
pi_209764884
Toch weer bijna 8 uur aan het werk geweest.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 22:36:13 #28
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209764935
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wordt eigenlijk SD en SS inmiddels gebruikt in Nederland?
quote:
Ongewenste lettercombinaties op een kentekenplaat

In het kenteken staan letters. Bijvoorbeeld 12 - ABC - 3. Deze letters kunnen ongewenste woorden of afkortingen vormen. Daarom heeft het kenteken alleen medeklinkers. Sommige lettercombinaties zijn verboden: GVD, KKK, NSB, PKK, PSV, TBS, SS en SD.
https://www.rijksoverheid(...)en-zijn-verkrijgbaar
pi_209764965
quote:
PSV staat wel een beetje raar in dat rijtje :D
pi_209764991
quote:
Oh kijk.nog steeds van toepassing. Terecht.
Dank voor uitzoeken.

En ik schijt zeven kleuren voor code gee/oranje/rood morgen.
Of de verder briljante suneclipse zonwering het houdt :?
pi_209765054
We moeten morgenochtend een tent voor een condoleance opbouwen in een weiland en rond de middag een tent voor een bar bij een theatershow, ook buiten. Ergo, morgen weer chaos-dag. ^O^
  dinsdag 4 juli 2023 @ 22:47:23 #32
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209765060
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]
PSV staat wel een beetje raar in dat rijtje :D
Eens.

Er is echter een tijd geweest dat ik niet eens het woord 'Amsterdam' (in combinatie met de naam van de autodealer) op de lijst van mijn kenteken wilde hebben, omdat ik dan bij het parkeren in de stad waar Ajax een uitwedstrijd speelde, een steen door mijn raam kon verwachten.
De lijst van mijn kenteken was dus altijd neutraal, dat was mijn eis bij de aankoop van een nieuwe auto…
  dinsdag 4 juli 2023 @ 22:51:38 #33
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209765107
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:41 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh kijk.nog steeds van toepassing. Terecht.
Dank voor uitzoeken.

En ik schijt zeven kleuren voor code gee/oranje/rood morgen.
Of de verder briljante suneclipse zonwering het houdt :?
Die suneclipse zonwering heeft het hier tot nu toe altijd gehouden.
Morgen is het 'maar' windkracht 6, vanuit het westen. En ik woon vlak bij Schiphol, waar ze dan wel weer vluchten gaan schrappen… :?
pi_209765114
Ik had mijn stageverslag gistermiddag ingeleverd, maar achteraf bleek ik, volgens de handleiding, nog een beoordeling van mijn stagebegeleider te moeten toevoegen. Gisteravond gelijk email gestuurd naar beoordelaar dat ik dat nog moet veranderen (ik moest afgelopen nacht werken) en vanochtend een email dat ik extra tijd kreeg. Tussen slapen, kind uit school halen, zwemles, dus geen tijd gehad voor verbeteringen....krijg ik vanmiddag een email dat mijn verslag met uitmuntend is beoordeeld! _O- _O- _O-
Goed, mijn eerst schooljaar is hiermee afgerond! *O*

@sigme: Ik volg een deeltijd opleiding, dat is eigenlijk een voltijd opleiding, maar dan minder contacturen en meer zelfstudie. Opleiding duurt ook gewoon vier jaar. Ik heb het zelf betaald, als tweede bacheloropleiding, maar onderwijs, dus collegegeld ipv instellingsgeld.
Op mijn werk heb ik wel een persoonlijk (opgelopen tot 2000 euro), maar die werken met Studytube :r Voor komend schooljaar had ik goedkeuring om budget te gebruiken voor opleiding, maar Studytube had mijn aanvraag geannuleerd. Dit omdat hogescholen werken met studielink en niet met zo'n website. NCOI staat er wel op met een soortgelijke opleiding, maar dat kost bijna 23.000 euro voor 46 maanden... ^p^
Afgelopen zaterdag heb ik ook mijn speaking exam bij Cambridge institute gedaan, geen flauw idee hoe ik het heb gedaan. Komende zaterdag nog listening, reading and writing en dan eind van de maand uitslag.

O, ik heb ook iets nieuws geprobeerd! Bij het neerzetten van boodschappentas, viel die om. Was er een ei gekneusd, dus https://www.simplyrecipes.com/recipes/microwave_poached_eggs/
Bovenkant was goed, na extra 20 seconden, maar onderkant nog helemaal vloeibaar, dus ik moet nog even oefenen hiermee. Wel een snelle manier om een ei klaar te maken.

Vandaag had kind dansuitvoering van school in een theater. Eerst de kleuters, die zijn zoooo leuk en schattig! En mijn eigen houterig dansend kind (heeft die niet van een vreemde :P )... Hij was geweldig!

[ Bericht 0% gewijzigd door Yinny op 05-07-2023 04:03:41 ]
  dinsdag 4 juli 2023 @ 22:53:26 #35
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209765129
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 21:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Of voor kinderen, mee naar het zwembad ofzo.
Kinderen van vrienden krijgen gewoon digitaal geld van hun ouders om een ijsje ofzo mee af te rekenen.

Ik heb gisteren loten voor de lokale feestweek gekocht bij een deurverkoper van de carnavalsvereniging. Die jongen had duidelijk een afstand. Hij vond de QR code allemaal zo spannend en ingewikkeld dat ik maar een graai gedaan heb in mijn zakelijke geldkistje en contant heb afgerekend.

Morgen geef ik 5 euro contant aan iemand van mijn sportgroep om bloemen te kopen voor iemand van de groep. Er zitten een paar zeventigers en tachtigers in de groep en digitaal geld is te ingewikkeld voor hen.
Spoilers!
  dinsdag 4 juli 2023 @ 23:00:21 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209765199
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:47 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Eens.

Er is echter een tijd geweest dat ik niet eens het woord 'Amsterdam' (in combinatie met de naam van de autodealer) op de lijst van mijn kenteken wilde hebben, omdat ik dan bij het parkeren in de stad waar Ajax een uitwedstrijd speelde, een steen door mijn raam kon verwachten.
De lijst van mijn kenteken was dus altijd neutraal, dat was mijn eis bij de aankoop van een nieuwe auto…
Wat sneu is dat toch. Ik heb eens op een verjaardag gezeten waar ook Feyenoord holligans zaten. Die wilden geen Jupiler want door de sponsoring van de Jupiler League was Jupiler indirect pro Ajax :') :') :')

Yinny, jij baas _O_ Je werkt, bent moeder en haalt ook nog eens bizar goede cijfers bij je opleiding. _O_
Spoilers!
  dinsdag 4 juli 2023 @ 23:08:07 #38
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209765262
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat sneu is dat toch. Ik heb eens op een verjaardag gezeten waar ook Feyenoord holligans zaten. Die wilden geen Jupiler want door de sponsoring van de Jupiler League was Jupiler indirect pro Ajax :') :') :')
Dat soort kromme redenaties heb ik nooit begrepen.
Alsof het 2e elftal van Ajax de enige deelnemer aan die competitie is. :?

Ik moet wel bekennen dat ik tijden lang geen Philips spullen wilde aanschaffen.
Want Philips was 1 op 1 PSV…
pi_209765288
@Yinny _O_ wat goed van je, al die ballen in de lucht.

Hoorde een verhaal van collega van goede kennis. Die collega had een vriendin in Deventer of Zutphen, woonde zelf in Nijmegen en was NEC fan. Wanneer hij met de trein naar z’n vriendin ging deed hij dat via Den Bosch en Utrecht. Want via Arnhem (vitesse) was onvoorstelbaar.

Ik heb nog wel contant geld en best wel wat. Enorm lastig want ik vergeet het steeds uit te geven. Is geld dat ik terug kreeg voor AH koopzegels. Sinds een tijdje kan je het op je rekening laten zetten gelukkig.

Meeste regen/wind is volgens nieuws in het westen, hopelijk ontspringen jullie een beetje de ellende @Lonaa
pi_209765381
@Yinny wat goed joh *O*

[ Bericht 29% gewijzigd door Blues op 04-07-2023 23:47:44 ]
  dinsdag 4 juli 2023 @ 23:31:11 #43
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209765434
Teckel with attitude O+
pi_209765505
@Yinny _O_ wat een mooi resultaat! Goed zeg!
pi_209765548
Ja zeg…ook vanavond loten aan de deur voor de dorpse vakantieweek van de fietsertjes.
(Vorig jaar de hoofdprijs gewonnen!)

Ok. Vijf loten / ¤ 1 per stuk. Kan ik QR’en? Ja, zegt de buurjongen vanaf ¤ 10,- want er zijn ook kosten verbonden aan de QR gebruiken….😳
Nou doe dan maar ¤ 10,- en contant. (Want ik had geen brieffie van ¤ 5,-)

De ¤ 2,- munten uit het potje zijn voor de collectebussen. Iedereen krijgt geld. Al is het al voor de moeite om langs de deur te gaan. Toch ook zo ¤ 40-50 euro/jaar.
Vermoed ik.
pi_209765560
Nou, succes dan @Lonaa . Is er een plan B vanwege de tenten en code geel/oranje/rood?
pi_209765722
Jarig *O*

Taart voor iedereen. Of een slaapmutsje :+
pi_209765761
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Jarig *O*

Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Dronk een alcholvrije mojito (soort ranja) maar wat is dat smerig. Kijk ik op de ingrediëntenlijst…munt heel veel munt brrrr
pi_209765823
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 00:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dronk een alcholvrije mojito (soort ranja) maar wat is dat smerig. Kijk ik op de ingrediëntenlijst…munt heel veel munt brrrr
Haha dat is juist weer mijn favoriet van de Tesseire 0% cocktail smaken *)

Gefeliciteerd @mascara-klodder!
pi_209765838
quote:

[..]

Tnx O+

Ik gruwel ook van munt. Heel subtiel kan ik het hebben maar verder: rilllll
pi_209765873
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 00:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha dat is juist weer mijn favoriet van de Tesseire 0% cocktail smaken *)

Gefeliciteerd @:mascara-klodder!
Ik heb nog net niet door de gootsteen gegoten. Mocht iemand t lusten geef ik m meteen weg. Ik moet weer op zoek naar de spritz versie
pi_209766174
@mascara-klodder: hieperdepiep, HOERA! Gefeliciteerd met je verjaardag!
pi_209766362
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 22:52 schreef Yinny het volgende:
Ik had mijn stageverslag gistermiddag ingeleverd, maar achteraf bleek ik, volgens de handleiding, nog een beoordeling van mijn stagebegeleider te moeten toevoegen. Gisteravond gelijk email gestuurd naar beoordelaar dat ik dat nog moet veranderen (ik moest afgelopen nacht werken) en vanochtend een email dat ik extra tijd kreeg. Tussen slapen, kind uit school halen, zwemles, dus geen tijd gehad voor verbeteringen....krijg ik vanmiddag een email dat mijn verslag met uitmuntend is beoordeeld! _O- _O- _O-
Goed, mijn eerst schooljaar is hiermee afgerond! *O*

@:sigme: Ik volg een deeltijd opleiding, dat is eigenlijk een voltijd opleiding, maar dan minder contacturen en meer zelfstudie. Opleiding duurt ook gewoon vier jaar. Ik heb het zelf betaald, als tweede bacheloropleiding, maar onderwijs, dus collegegeld ipv instellingsgeld.
()
Poeh, zware combinatie. Zo te lezen lukt het allemaal _O_
Die regels voor bepaling collegegeld heb ik veel aan gewerkt (als softwaretester).
Nichtje van me zou ook wel onderwijs in willen maar die rekenregels hebben een uitzondering voor als iemand al een opleiding heeft gedaan in zorg of onderwijs: dan moet je wel instellingsgeld betalen...

Gefeliciteerd met het behalen van het 1e jaar *O*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 5 juli 2023 @ 07:16:55 #56
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209766422
quote:
Jarig *O*

Gefeliciteerd!
Ik kies het slaapmutsje voor de komende uren…
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 07:18:05 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209766431
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:46 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg…ook vanavond loten aan de deur voor de dorpse vakantieweek van de fietsertjes.
(Vorig jaar de hoofdprijs gewonnen!)

Ok. Vijf loten / ¤ 1 per stuk. Kan ik QR’en? Ja, zegt de buurjongen vanaf ¤ 10,- want er zijn ook kosten verbonden aan de QR gebruiken….😳
Nou doe dan maar ¤ 10,- en contant. (Want ik had geen brieffie van ¤ 5,-)

De ¤ 2,- munten uit het potje zijn voor de collectebussen. Iedereen krijgt geld. Al is het al voor de moeite om langs de deur te gaan. Toch ook zo ¤ 40-50 euro/jaar.
Vermoed ik.
Buurjongen had ook geen wisselgeld?

Ik heb laatst al een zootje ¤5 gepind, zaterdag jaarmarkt, zullen vast weer allerlei verengingen staan met lootjes. En spekkedikken en kniepertjes van de kerk.

Om 6u begonnen op het werk zodat ik om 14:30 vrij ben. We hebben gisteren maar besloten ivm kut weer alle straatversiering plat te leggen. Vanavond is rijdt de jury rond dus moet alles er weer staan.
pi_209766444
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Buurjongen had ook geen wisselgeld?

Ik heb laatst al een zootje ¤5 gepind, zaterdag jaarmarkt, zullen vast weer allerlei verengingen staan met lootjes. En spekkedikken en kniepertjes van de kerk.

Om 6u begonnen op het werk zodat ik om 14:30 vrij ben. We hebben gisteren maar besloten ivm kut weer alle straatversiering plat te leggen. Vanavond is rijdt de jury rond dus moet alles er weer staan.
Zo'n mooi voorbeeld van waarom spaties belangrijk zijn :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 07:31:36 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209766538
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zo'n mooi voorbeeld van waarom spaties belangrijk zijn :D
Waar ontbreekt die?
pi_209766620
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waar ontbreekt die?
Kut weer
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 5 juli 2023 @ 07:41:51 #61
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209766634
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 23:47 schreef AnneX het volgende:
Nou, succes dan @:Lonaa . Is er een plan B vanwege de tenten en code geel/oranje/rood?
Ik verwacht dat na de uitvaartplechtigheid de as meteen verstrooid wordt…
pi_209766647
@mascara-klodder Van Harte met je jaardag. Had Jeroen een kadootje? 🎉
Hoe bevalt het modden eigenlijk?

@derLudolf buurjongen had vast wel wisselgeld. Vanwege de fan.tas.tische en unieke week besloot ik, dat 10 loten ook goed is.
(Met de taalverbeteraars hier weet ik niet eens meer waar en óf er komma’s horen in de laatste zin. @sigme @Vanyel ? )
In ieder geval veel plezier met en op jullie jaarmarkt! En alle versieringen.
Heb je nog een foto van de affe ijsco wagen?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 juli 2023 @ 07:43:34 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209766663
Voor de regen op kantoor :+.
De horrorstormdesdoods was iets uitgesteld

Feli MK *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 5 juli 2023 @ 07:44:03 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_209766670
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:42 schreef AnneX het volgende:
@:mascara-klodder Van Harte met je jaardag. Had Jeroen een kadootje? 🎉

@:derLudolf buurjongen had vast wel wisselgeld. Vanwege de fan.tas.tische en unieke week besloot ik, dat 10 loten ook goed is.
(Met de taalverbeteraars hier weet ik niet eens meer waar en óf er komma’s horen in de laatste zin. @:sigme @:Vanyel ? )
Geen komma :P (Maar daar hoef je geen taalverbeteraar voor te zijn toch :P )

Normaal gebruik je ook minder punten, dus ik snap wel dat je die komma gebruikt om het iets recht te trekken B-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 juli 2023 @ 07:44:26 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_209766674
quote:
Jarig *O*

Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209766676
Het is 5 juli. Mijn verjaardag *O* Wederom kutweer :7

(Ik vier het zaterdag, 32 graden :') en zo'n 30/40 mensen in mijn mini-woning :') )
pi_209766695
Vandaag is het mijn dag.
pi_209766697
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:44 schreef Troel het volgende:

[..]
Geen komma :P (Maar daar hoef je geen taalverbeteraar voor te zijn toch :P )

Normaal gebruik je ook minder punten, dus ik snap wel dat je die komma gebruikt om het iets recht te trekken B-)
😂

Merci.
pi_209766701
Ik wilde eigenlijk gewoon kutweer speciaal voor @Vanyel goed gebruiken :@
  woensdag 5 juli 2023 @ 07:48:24 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_209766703
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:47 schreef Co_de_Roodt het volgende:
Vandaag is het mijn dag.
Alleen als je getrouwd bent met meneer de Oranje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 juli 2023 @ 07:51:06 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_209766719
Vandaag dus nog een dagje thuis. Bloeddruk is inmiddels weer zo goed als normaal, maar nog steeds wel licht in het hoofd.
Mijn moeder was al bang voor een bloeding, maar mijn bloeddruk is wel vaker ineens laag, dus ik ben daar niet zo bang voor.

Wat ik met name vervelend vind is dat gewoon niet echt helder na kan denken en dus ook niet verder kan met mijn examen. Dat moet ik wel vrijdag inleveren. Vind dat best jammer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 07:55:28 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209766748
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:40 schreef sigme het volgende:

[..]
Kut weer
Oh, zo Duits ben ik nou ook weer niet. Sinds wanneer worden hier bijvoeglijk en zelfstandig naamwoord samengevoegd?
  woensdag 5 juli 2023 @ 07:57:00 #73
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209766761
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh, zo Duits ben ik nou ook weer niet. Sinds wanneer worden hier bijvoeglijk en zelfstandig naamwoord samengevoegd?
Kutweer is een zelfstandig naamwoord…
  woensdag 5 juli 2023 @ 07:57:47 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_209766770
Precies. O en het is inmmiddels code rood inderdaad. Damn :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 juli 2023 @ 07:58:40 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_209766781
En de woninghuurwebsite ligt eruit dus nu kan ik niet kijken of ik een beetje gunstig geloot ben :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209766792
quote:

Ik moest haar een uur geleden tillen naar het grasveld want ze weigerde naar buiten te gaan want kutweer.

Ze heeft daar wel een groot kado achtergelaten die ik natuurlijk moest ruimen :')

Het modden is best lastig soms. Het kwam tegelijkertijd met mijn vader in coma en nieuw werk.

Vanochtend in elk geval vrij want cliënt heeft afgezegd.
pi_209766871
quote:
Jarig *O*

Gefeliciteerd *O*

quote:

[..]

Van Teissere?
pi_209766896
Geen een keer wakker geweest vannacht *O* Wel pech voor de katten want die krijgen nu pas weer nieuwe brokjes.
pi_209766992
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik verwacht dat na de uitvaartplechtigheid de as meteen verstrooid wordt…
Die is morgen. :7
pi_209767039
Gisteren een borrel gewerkt, waar mojito's gemaakt en geschonken moesten worden. Heb ook een alcoholvrije variant gemaakt. Wat munt, limoen, suikersiroop en een shot bitter lemon ipv rum. Dan crushed ijs en aftoppen met spa rood.
Was erg lekker en viel goed in de smaak. :+
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:36:47 #81
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209767094
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren een borrel gewerkt, waar mojito's gemaakt en geschonken moesten worden. Heb ook een alcoholvrije variant gemaakt. Wat munt, limoen, suikersiroop en een shot bitter lemon ipv rum. Dan crushed ijs en aftoppen met spa rood.
Was erg lekker en viel goed in de smaak. :+
Misschien kan je met jouw brouwsel @Kaatje over de streep halen:
quote:

pi_209767113
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:36 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Misschien kan je met jouw brouwsel @:Kaatje over de streep halen:
[..]

Ja, dat was waarom ik m uittypte. Vergat alleen Kaatje te taggen. :+
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:38:51 #83
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209767140
quote:

Sterkte met dit weer.
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:44:21 #85
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209767174
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 20:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Fuut.

Drijfsijs
pi_209767197
quote:

@:derLudolf buurjongen had vast wel wisselgeld. Vanwege de fan.tas.tische en unieke week besloot ik, dat 10 loten ook goed is.
(Met de taalverbeteraars hier weet ik niet eens meer waar en óf er komma’s horen in de laatste zin. @:sigme @:Vanyel ? )
Je kan het muggenziften vinden maar het is toch een groot verschil of je de straatversiering weghaalt vanwege een kut of vanwege het weer :+
pi_209767259
Wij zouden vandaag een teamuitje hebben om te gaan roeien en daarna te eten bij een zaakje waar niets overdekt is. Tot gisteren waren ze nog hoopvol en was ik al aan het bedenken hoe ik zou afzeggen. Maar gelukkig zijn ze nu allemaal tot de conclusie gekomen dat het geen succes gaat zijn.
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:55:48 #88
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209767299
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:46 schreef Clubsoda het volgende:

muggenziften
Bedacht me ineens, wtf is ziften, is dus zeven. Muggenzeven dus.
pi_209767325
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 07:40 schreef sigme het volgende:

[..]
Kut weer
Vind ik nou echt kut weer, dat je dat zo overneemt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209767339
quote:

Van mij had er geen gehoeven hoor.
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:03:50 #91
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209767437
Mogge!

Hier valt de wind nog wel mee, maar er staan een paar bomen, flink in blad die bij planten begin jaren zestig een levensduur van 30-40 jaar meekregen :o

@Lonaa’s cocktail zou ik best willen (ook met rum) maar zonder munt, want munt :r

Ja @Sarabi van teissere. Mocht je tijdens je biertournee in de buurt zijn mag je m komen ophalen
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:11:58 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209767529
Dat school om 8:30 appt te sluiten. " Voor het hoogtepunt van de storm om 10:00 verwachten we dat de leeringen dan weer thuis kunnen zijn"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209767547
Maar de kern van een mojito is toch munt? :D hoewel verse munt wel van een andere orde is dan in een stroopje. Verse mojito O+
pi_209767550
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:06 schreef Kaatje1 het volgende:
@:lonaa’s cocktail zou ik best willen (ook met rum) maar zonder munt, want munt :r

Waarom kies je dan mojito? :D
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:20:09 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_209767658
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:03 schreef MadMaster het volgende:
Woeiiii!

[ afbeelding ]
Waarom dit nu weer in het Engels moet. :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:20:58 #97
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209767669
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:11 schreef fietsie het volgende:
Dat school om 8:30 appt te sluiten. " Voor het hoogtepunt van de storm om 10:00 verwachten we dat de leeringen dan weer thuis kunnen zijn"
Schiphol was gisteren al zo slim
pi_209767673
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waarom kies je dan mojito? :D
Ik had alleen limoen gezien. Nog nooit een mojito gehad en dacht limoen en rum en dat lust ik wel, lekker fris.
Hoop wel dat ze ook margaritas in de collectie nemen :9~
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:21:21 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_209767675
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:11 schreef fietsie het volgende:
Hier is er dus eentje onderweg voor de toetsweek. Ruim op tijd vertrokken, want je weet het niet. Je wilt ook eigenlijk geen toets missen hierom (en met de auto zit er nu niet in). Maar stiekem hoop ik dat school ook hier slim genoeg is om te zeggen "we verschuiven de toetsen naar aanstaande maandag".
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:21:42 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209767681
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Schiphol was gisteren al zo slim
Sjah ik denk dan "dat had ook best wat vroeger gekund zodat je voorkomt dat kinderen gaan fietsen"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:21:45 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_209767682
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik had alleen limoen gezien. Nog nooit een mojito gehad en dacht limoen en rum en dat lust ik wel, lekker fris.
Hoop wel dat ze ook margaritas in de collectie nemen :9~
Ik ben dol op de passievrucht van die serie :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:22:19 #102
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209767695
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Sjah ik denk dan "dat had ook best wat vroeger gekund zodat je voorkomt dat kinderen gaan fietsen"
Nu fietsen die kinderen 2x door de storm, lekker slim ja. _O-
pi_209767702
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:20 schreef Troel het volgende:

[..]
Omdat veel mensen geen Nederlands kunnen lezen en ook niet naar de weersvoorspellingen luisteren. Neem aan dat dat de reden is
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:23:37 #104
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209767718
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nu fietsen die kinderen 2x door de storm, lekker slim ja. _O-
Ik heb er een aantal opgepikt, die breng ik dan morgen wel weer als de ouders dat zelf niet kunnen.
Fiets lekker daar gelaten.
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:23:55 #105
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209767721
Zou het dan ook in het Nederlands doen, want er zijn denk ik minstens net zoveel Nederlanders die geen Engels beheersen/
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:24:47 #106
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209767738
quote:

[..]
Mijn ouders en zus kregen hem in het Nederlands.
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:25:44 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209767755
Volgens Windy.com schuift de grootste ellende hier net onder ons door, en krijgen wij pas serieuze storm na het passeren van de bulk
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:26:21 #108
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209767765
quote:

[..]
Ook in het Nederlands kwam 'ie binnen:

Echt paniek nu, 'levensgevaarlikjke situatie'... :P
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:28:13 #109
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209767798
Had voor onze Vereniging op het zomerfeest een mixoloog geregeld, die maakte Moctails (waren erg lekker, doet ook cocktails, maar we hebben geen alcoholvergunning)
Groot succes, behalve 1 zeer ontevreden bejaarde, die wilde de Moctail zonder ijs en klaagde daarna steen en been dat haar beker maar half vol was...
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:28:36 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_209767805
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Omdat veel mensen geen Nederlands kunnen lezen en ook niet naar de weersvoorspellingen luisteren. Neem aan dat dat de reden is
Doe het dan in allebei de talen?

Ah, ik zie dat ze dat inderdaad gedaan hebben. Dat zou mijn keuze dus inderdaad zijn ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:38:11 #111
217702 Lonaa
Honger!
pi_209767969
Ik had met de bedrijfsbus naar huis moeten rijden gisteren. * Lonaa voorziet door de zeikregen fietsen.
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:39:22 #112
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209767980
Laatste tijd zelf pornstar martini, tequila sunrise, Pineapple Cobler, sex on the beach, Piña Colada, Long Island Iced Tea en blue lagoon gemaakt, maar favoriet is (met afstand) frozen strawberry daiquiri (met Lambada's)
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:40:26 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209767992
Hallo. Dag drie van een tot nu toe heel suffe vakantie. Vanochtend unfucken we de meterkast. Vanmiddag verplaatsen we snippers.
Spoilers!
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:40:36 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_209767996
Goede Pornstar Martini's O+ Vanille wodka, passievruchtpuree. Bohhh :9
pi_209767999
Hier in het zuiden valt het voorlopig behoorlijk mee.

Wat niet meevalt is mijn spierpijn. Tering. Ik weet wel dat de opbouw de eerste keren het zwaarste is, maar ik vind dit niet grappig.
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:41:41 #116
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209768004
De storm is ook niet heel zwaar, probleem is dat alle bomen in blad staan en de wind er veel grip op heeft

Edit, dat neem ik terug
'Zwaarste zomerstorm ooit gemeten: windstoot van 146 km/uur in IJmuiden'
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:43:16 #117
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209768027
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Laatste tijd zelf pornstar martini, tequila sunrise, Pineapple Cobler, sex on the beach, Piña Colada, Long Island Iced Tea en blue lagoon gemaakt, maar favoriet is (met afstand) frozen strawberry daiquiri (met Lambada's)
Vond die daiquiri zo'n goed idee maar toch niet meer gemaakt en nu is de aardbeien productie alweer ingezakt en beperkt tot het laatste groepje doordragers. ;(
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:43:20 #118
35189 Troel
scherp en bot
pi_209768029
Mijn jongste is in ieder geval veilig op school aangekomen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:44:23 #119
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209768038
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Vond die daiquiri zo'n goed idee maar toch niet meer gemaakt en nu is de aardbeien productie alweer ingezakt en beperkt tot het laatste groepje doordragers. ;(
En Supermarkt aardbeien zijn niet zo lekker
Had een 1,5 kilo gekocht en portiegewijs ingevroren. Wilde nog meer van mijn aardbeienboer, maar die heeft niet meer
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:44:27 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209768039
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De storm is ook niet heel zwaar, probleem is dat alle bomen in blad staan en de wind er veel grip op heeft

Edit, dat neem ik terug
'Zwaarste zomerstorm ooit gemeten: windstoot van 146 km/uur in IJmuiden'
Ik las die eerste zin en dacht meteen: euh heb je het nieuws gelezen :D
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:44:49 #121
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209768046
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En Supermarkt aardbeien zijn niet zo lekker
Nee die koop ik niet eens, ben nu verwend met de smaak _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 juli 2023 @ 09:47:05 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209768084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nee die koop ik niet eens, ben nu verwend met de smaak _O-
De lekkerste aardbeien komen uit De Biezen. De rest vd aardbeien zijn toch altijd mweh :P
Uit Opa's tuin en later een collega die daar een moestuin had.
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:47:48 #123
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209768098
NS stopt met rijden
pi_209768108
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:26 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ook in het Nederlands kwam 'ie binnen:

[ afbeelding ]

Echt paniek nu, 'levensgevaarlikjke situatie'... :P
Mij viel het Zennnn plaatje op i.c.m. de waarschuwing! 😎
pi_209768117
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:40 schreef Tuindier het volgende:
Hier in het zuiden valt het voorlopig behoorlijk mee.

Wat niet meevalt is mijn spierpijn. Tering. Ik weet wel dat de opbouw de eerste keren het zwaarste is, maar ik vind dit niet grappig.
Kwam dat van crossfit? Vervelend, je kunt nu ook op je werk niet even onder een warme douche
  woensdag 5 juli 2023 @ 09:50:53 #126
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209768142
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:47 schreef borisz het volgende:

[..]
De lekkerste aardbeien komen uit De Biezen. De rest vd aardbeien zijn toch altijd mweh :P
Uit Opa's tuin en later een collega die daar een moestuin had.
Mijn opa en vader hadden/hebben die bij De Hofgeest, ben er mee opgegroeid ja O+
pi_209768256
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kwam dat van crossfit? Vervelend, je kunt nu ook op je werk niet even onder een warme douche
Ze noemen het geen CrossFit, maar het lijkt er wel op volgens mij. Het gaat ook vast wel weer over, maar ik voel wel alles :') .
pi_209768268
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
NS stopt met rijden
Dat doen ze hier meestal :') (brabant) Ik mis de randstad alleen om het werkende openbaar vervoer :@
pi_209768564
Wat een ellende hier in NH.
Ik had een bijna doodervaring onderweg van de auto naar het ziekenhuis.. op werkelijk een haar na een enorm stuk boom voor me op de straat :X :X :o .
1 stap harder en ik was er niet meer geweest.

1 na de andere patiënt belt af. Of we zetten de afspraak om in een bel.
Tel staat roodgloeiend.
  woensdag 5 juli 2023 @ 10:26:59 #130
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209768583
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
Ik had een bijna doodervaring onderweg van de auto naar het ziekenhuis.. op werkelijk een haar na een enorm stuk boom voor me op de straat :X :X :o .
.
Ahjakkes
pi_209768598
Jeetje :o ik hoop dat de storm is gaan liggen als je naar huis gaat!

Het is tijd voor een dutje vind ik, het is ook weer om in bed te kruipen :Y
pi_209768610
quote:

Tel staat roodgloeiend.
Woah. blij dat je niet net een beetje harder had gelopen of gereden :X Hier ligt het ook bezaaid met takken. Grote takken. Ik heb vanmorgen even kunnen wandelen, want nog niets aan de hand, maar nu blijf ik absoluut binnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209768624
quote:

Tel staat roodgloeiend.
Oh bah.
  woensdag 5 juli 2023 @ 10:30:14 #134
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209768625
quote:

Tel staat roodgloeiend.
:o :o :o
  woensdag 5 juli 2023 @ 10:33:36 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_209768664
Jakkes Blues!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 10:34:21 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209768676
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 09:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
NS stopt met rijden
Dat zegt niet heel veel :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 juli 2023 @ 10:38:16 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209768740

Ondertussen in Haarlem.
  woensdag 5 juli 2023 @ 10:38:40 #138
217702 Lonaa
Honger!
pi_209768745
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 10:38 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in Haarlem.
Woah.
  woensdag 5 juli 2023 @ 10:38:50 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209768747
Hier in de buurt stuurt net een thuiszorgmedewerkster een foto van een boom net voor haar auto..
pi_209768759
pi_209768773
quote:
[ afbeelding ]
Ondertussen in Haarlem.
Oef
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 juli 2023 @ 10:41:03 #142
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209768785
Ik maak graag grappen over storm als briesje. In IJmuiden waait het altijd. Windkracht 8-9 doet ons Ijmuidenaren niet zoveel. Maar wat vandaag overtrekt is echt andere koek.
pi_209768787
Jross is tegenwoordig postbode. Ze moeten gewoon op pad *O* Post moet voor 5 uur bezorgd worden.
  woensdag 5 juli 2023 @ 10:41:34 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209768794
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Jross is tegenwoordig postbode. Ze moeten gewoon op pad *O* Post moet voor 5 uur bezorgd worden.
quote:
Besoargers PostNL net de dyk op
Besoargers fan PostNL gean yn ferbân mei de stoarm net de dyk op yn Fryslân. Dizze maatregel jildt yn elts gefal oant 15.00 oere. De besoarchtiden wurde ferromme oant 21.00 oere.
  woensdag 5 juli 2023 @ 10:42:23 #145
217702 Lonaa
Honger!
pi_209768802
Dat Fries is ook echt niet te doen he.
pi_209768809
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 10:41 schreef fietsie het volgende:

Nou, hier is het enige dat de teamleider heeft gedeeld in de groepsapp dat de post er is (dus dan kan je naar het depot komen om het op te halen) :')
pi_209768811
quote:

Tel staat roodgloeiend.
Laat ons niet zo schrikken joh.
  woensdag 5 juli 2023 @ 10:43:30 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209768812
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2023 10:42 schreef Lonaa het volgende:
Dat Fries is ook echt niet te doen he.
quote:
Koade read is yngien
It KNMI hat koade read yn ús provinsje wat nei foaren helle. It heechste waaralarm is no yngien. Foarearst is de warskôging oant 14.00 oere fan krêft. Dêrnei jildt noch in oere koade giel.
Foarearst O+
  woensdag 5 juli 2023 @ 10:43:50 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_209768814
quote:
[ afbeelding ]
Ondertussen in Haarlem.
En die auto heeft niets zeker :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 juli 2023 @ 10:46:33 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209768848
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 10:43 schreef Troel het volgende:

[..]
En die auto heeft niets zeker :P

Deze compenseert dat
pi_209768876
quote:
[ afbeelding ]
Ondertussen in Haarlem.
Pffft
pi_209768879
Djeezus.
@Blues Voor de schrik :*

Wat een ellende. Stond net ook even te kijken naar de bomen voor de deur.
En te rekenen in meters.

Straks toch de deur uit voor Bieb opruimen laatste keer en lunch met de
Biebcollega’s.
# regio midden
  woensdag 5 juli 2023 @ 10:52:31 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_209768914
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 10:46 schreef fietsie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Deze compenseert dat

Die arme fiets ook :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 10:53:54 #154
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209768936
Omhakken al die bomen :P
  woensdag 5 juli 2023 @ 10:56:44 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209768979
Nog een mooi taalpareltje, gecombineerd met best iets bijzonders: de wind drukt het water naar het oosten, waardoor er daar dus te hoog peil ontstaat...

quote:
Kearslûzen Lege Wâlden ek ticht
Wetterskip Fryslân hat besletten om de kearslûzen yn de Lege Wâlden te sluten. Mei it sluten fan de sluzen besiket it Wetterskip foar te kommen dat der te folle wetter fan it westen nei it easten fan de provinsje stoot.
besiket O+
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 11:05:46 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209769122
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 10:56 schreef fietsie het volgende:
Nog een mooi taalpareltje, gecombineerd met best iets bijzonders: de wind drukt het water naar het oosten, waardoor er daar dus te hoog peil ontstaat...
[..]
besiket O+
Wat betekent dat?
  woensdag 5 juli 2023 @ 11:08:09 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209769168
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 11:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wat betekent dat?
Probeert / heeft tot doel / onderneemt een poging
  woensdag 5 juli 2023 @ 11:14:13 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209769259
In Haarlem iemand die een vallende boom niet heeft overleefd.
pi_209769290
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juli 2023 11:14 schreef fietsie het volgende:
Ja, vreselijk. Dat dacht ik gisteren nog: het zijn er toch elke hevige storm weer 1-2 die door bijv een boom de avond niet halen -O-
  woensdag 5 juli 2023 @ 11:17:07 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209769305
Het is hier ineens -volkomen- Windstil.

Ergens vind ik dat nog veel enger.
pi_209769324
@Blues :o Schrikken!

Hier is het een stevige wind, paar blaadjes die van bomen vallen maar dat is het tot dusver wel. Zoals voorspeld.
Evengoed vind ik het prettig dat ik vandaag een thuiswerkdag heb met nul afspraken buiten de deur / kluizenaar
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 5 juli 2023 @ 11:22:11 #162
217702 Lonaa
Honger!
pi_209769396
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 11:17 schreef fietsie het volgende:
Het is hier ineens -volkomen- Windstil.

Ergens vind ik dat nog veel enger.
Ja, was hier zo net ook. Daar krijg ik dan altijd bibbers van :')

Ik ga even een rondje met Dora lopen. Want moet.
pi_209769402
Het was even rustig en maar vast gegaan. Onderweg een wolkbreuk. En de groep 8 ging via een glijbaan de klas uit en plons in de wetering. Tientallen kijkers. Zelfs de zon scheen eventjes!

Wat ontzettend triest van bomen die op mensen vallen.
pi_209769565
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juli 2023 11:14 schreef fietsie het volgende:
Yups -O-
pi_209769589
quote:

Tel staat roodgloeiend.
-O- schrikken, gelukkig heb je niets.

Hier valt het nog wel mee als ik lees hoe het in de rest van het land is. Afentoe wel opeens een windstoot en de brandweer heb ik ook al meerdere keren gehoord de afgelopen uren.
pi_209769710
Dus eerst lopen we te zeuren dat er om niks waarschuwing worden afgegeven voor code oranje/rood. En dan nu natuurlijk 'waarom pas zo laat die waarschuwing'.
Mensen :') .
  woensdag 5 juli 2023 @ 11:44:13 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209769723
quote:
"We sitte op dit stuit yn it each fan de stoarm", seit waarfrou Tjitske Wiebenga. "Tusken it waarmte- en kjeldfront is der romte foar opklearringen, mar ek op de plakken dêr't no de sinne skynt, komme der noch wol swiere buien."
  woensdag 5 juli 2023 @ 11:46:46 #168
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209769759
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 11:43 schreef Tuindier het volgende:
Dus eerst lopen we te zeuren dat er om niks waarschuwing worden afgegeven voor code oranje/rood. En dan nu natuurlijk 'waarom pas zo laat die waarschuwing'.
Mensen :') .
In plaats van zelf waar te nemen en daar naar te handelen staart iedereen zich tegenwoordig blind op telefoon apps en code X meldingen, die nooit voor iedereen gelden. En dus is het nooit goed...

Zeuren is menselijk. :P
  woensdag 5 juli 2023 @ 11:49:01 #169
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209769809
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 11:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]
In plaats van zelf waar te nemen en daar naar te handelen staart iedereen zich tegenwoordig blind op telefoon apps en code X meldingen, die nooit voor iedereen gelden. En dus is het nooit goed...

Zeuren is menselijk. :P
En zelfs al krijgen ze die NLalert zijn ze nog vrolijk in de auto gestapt naar hun werk.
Echt hoor.
  woensdag 5 juli 2023 @ 11:49:46 #170
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209769826
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 11:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik begrijp hieruit dat iedereen die lid is van de Friese Elfstedenverenging zich overmorgen bij de Frieslandhal in Leeuwarden kan melden. It giet oan! ^O^
  woensdag 5 juli 2023 @ 11:51:51 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209769860
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 11:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
En zelfs al krijgen ze die NLalert zijn ze nog vrolijk in de auto gestapt naar hun werk.
Echt hoor.
Maar dat snap ik deels wel want een aanzienlijk contingent werkgevers heeft toch de focus op het netto bedrag op de prive rekening en minder op verantwoord werkgeverschap.
"Dat kost je dan een vrije dag". enz enz.
pi_209770188
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 11:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Maar dat snap ik deels wel want een aanzienlijk contingent werkgevers heeft toch de focus op het netto bedrag op de prive rekening en minder op verantwoord werkgeverschap.
"Dat kost je dan een vrije dag". enz enz.
Of van die stomme argumenten als: 'als die alleenstaande diabeet niet gespoten wordt gaat hij dood' :{w ;)

Natuurlijk gaan er mensen onnodig de weg op, maar in sommige beroepen is het gewoon noodzaak.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 5 juli 2023 @ 12:11:13 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209770219
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 12:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Of van die stomme argumenten als: 'als die alleenstaande diabeet niet gespoten wordt gaat hij dood' :{w ;)

Natuurlijk gaan er mensen onnodig de weg op, maar in sommige beroepen is het gewoon noodzaak.
-dat- type de weg op gaan is natuurlijk in volume niet het grootste volume van passanten die nu over de snelwegen snelt...
  woensdag 5 juli 2023 @ 12:32:16 #174
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209770509
Mijn Zus woont in Noord Duitsland, sprak haar vanmorgen, die had de kleinkinderen thuis gehouden ivm de aankomende storm. Nam gewoon haar eigen verantwoording zonder eerst af te wachten..
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 15:01:36 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209772608
Hier in het dorp was een vrachtwagen met ruiten of glasplaten z'n lading verloren. Wat een rommel :7

Beoordeling van straatversiering is verplaatst naar vrijdag.

Er was ook al een boog van een andere staat omgewaaid.
pi_209772648
Via WA regels uit songteksten uit Les Miserables geeken O+

*O* Zondag heen *O* In Carree *O*
  woensdag 5 juli 2023 @ 15:16:15 #177
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209772776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat :?

quote:
Ben benieuwd wat je er van vindt.

Heb inmiddels diverse versies over de hele wereld er van bezocht en deze versie, die ik ongeveer 2 maanden geleden heb bezocht, week daar m.i. flink van af. Even los van het flink opgepimpte decor, wat het weer een extra dimensie geeft...
  woensdag 5 juli 2023 @ 15:29:11 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209772936
Nou een laatste quote dan uit de Friese Media:

quote:
Spoor mooglik swier skansearre
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 15:32:29 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209773001
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:29 schreef fietsie het volgende:
[..]

Best handig dat Google translate ook werkt met Fries
  woensdag 5 juli 2023 @ 15:34:03 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_209773030
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 12:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Mijn Zus woont in Noord Duitsland, sprak haar vanmorgen, die had de kleinkinderen thuis gehouden ivm de aankomende storm. Nam gewoon haar eigen verantwoording zonder eerst af te wachten..
Ik zou dat ook graag willen, maar hier was het 'slechts' oranje (en vanaf hier naar school met oranje is nog steeds een stuk met veel bomen waarvan normaal al takken afbreken enzo) en dan krijg je echt wel shit als je ze thuis laat in de toetsweek :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 juli 2023 @ 15:35:12 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_209773053
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

Do you hear the people sing? Singing the song of angry man O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209773123
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:16 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wat :?
Nou, dat wij als een stelletje geeks songteksten zitten uit te wisselen.
FOUR DAYS MOOOOORE!

En zo :+

quote:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt.

Heb inmiddels diverse versies over de hele wereld er van bezocht en deze versie, die ik ongeveer 2 maanden geleden heb bezocht, week daar m.i. flink van af. Even los van het flink opgepimpte decor, wat het weer een extra dimensie geeft...
:D

Nog benieuwder dan.
Na Antwerpen, Londen (tig keer...), Dubai en Oslo werd het tijd dat ik hem eens op Hollandse bodem ging zien.
  woensdag 5 juli 2023 @ 15:45:11 #183
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209773190
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:29 schreef fietsie het volgende:
[..]

Grappig
quote:
Spoor mooglik swier skansearre
Skansearre is Deens, Noors en Zweeds voor wapenkamer of arsenaal. Vraag me af wat de ethymologie is.
Sowieso, als je Fries, Nederlands en Duits kent, dan begrijp je Deense teksten grotendeels (te lezen)
pi_209773397
Eens kijken of dit filmpje werkt?

Doordat we een semi-transparant label hebben moeten we deze keer alle 3000 flesjes met de hand plakken. Om het iets makkelijker te maken hebben we een etiketteeraparaat gekocht.
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:02:38 #185
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209773412
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:01 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]

Doordat we een semi-transparant label hebben moeten we deze keer alle 3000 flesjes met de hand plakken. Om het iets makkelijker te maken hebben we een etiketteeraparaat gekocht.
Ziet er wel top uit zo, mooi label!
pi_209773420
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:01 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]

Dat is al een stuk handiger dan echt met de hand _O_ Ziet er netjes uit hoor!
pi_209773494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ziet er wel top uit zo, mooi label!
Thanks! Hans is zelf ook het meest tevreden over dit label :)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is al een stuk handiger dan echt met de hand _O_ Ziet er netjes uit hoor!
Dankjewel en ja dit is al 100x beter. Recht plakken is erg lastig met de hand.
pi_209773519
Ik heb Les Miserables een keer gezien en vond het saai :@ ik snap de hype niet :+
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:18:16 #189
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209773598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:10 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb Les Miserables een keer gezien en vond het saai :@ ik snap de hype niet :+
Mijn man is er ook idolaat van, de theaternicht, ik heb er helemaal niets mee. Net als Elisabeth. Niets tegen het vakmanschap dat er in zit, goede gespeelde muziek en zang, heel knap, maar boeien, nee, voor geen meter.
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:19:55 #190
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209773620
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nou, dat wij als een stelletje geeks songteksten zitten uit te wisselen.
FOUR DAYS MOOOOORE!

En zo :+

quote:
:D

Nog benieuwder dan.
Na Antwerpen, Londen (tig keer...), Dubai en Oslo werd het tijd dat ik hem eens op Hollandse bodem ging zien.
Ik heb 'm 3 keer hier gezien (Carré, Nieuwe Doelen en weer Amsterdam), daarnaast Londen, Edinburgh, New York en Antwerpen.
De laatste keer in Carré viel mij vooral qua zang iets op... :P
pi_209773636
quote:
Ik ging naar de film in de bios met Lein en eh....ik was serieus niet zo blij dat álles gezongen was _O- Zingen tussen 'normaal acteren' door prima. Maar elke fucking zin gezongen. Echt vreselijk. Jaja, ben zeker een cultuurbarbaar omdat dat waarschijnlijk altijd zo was en hoort. Dan nog vond ik het helemaal niks.
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:24:33 #192
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209773666
quote:
You love it or you hate it.
Na mijn eerste bezoek aan een musical (Cats in Carré in 1994 of zo) vond ik het een boeiende vorm van theater. Ik heb sindsdien veel musicals bezocht.
Niet alles kan ik waarderen, maar dat heb ik ook met andere vormen van theater en muziek. Ik geef het vaak wel gewoon een kans...

Edit: Cats was al in 1987, lees ik net... :@
pi_209773676
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Vind ik nou echt kut weer, dat je dat zo overneemt.
Ik heb een collega die opspringt wanneer er een kut valt en roept 'Hoorden jullie dat? Er vloog een kut over! Kijk, kijk, daar gaat de kut!'

Ik moest daar even aan wennen, maar nu vind ik het wel hilarisch.
pi_209773681
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ging naar de film in de bios met Lein en eh....ik was serieus niet zo blij dat álles gezongen was _O- Zingen tussen 'normaal acteren' door prima. Maar elke fucking zin gezongen. Echt vreselijk. Jaja, ben zeker een cultuurbarbaar omdat dat waarschijnlijk altijd zo was en hoort. Dan nog vond ik het helemaal niks.
Ja precies, dat trek ik ook niet. Dan ga ik wel naar een opera :P
pi_209773719
quote:

[..]
De film was ook niet heel erg goed :+ dat hielp ook niet.
pi_209773730
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:27 schreef Sarabi het volgende:

Dit klopt ook 8-)
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:30:28 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209773749
quote:

[..]
En @Leintjuh zat helemaal idolaat in haar eigen wereld naar het scherm te staren?
pi_209773759
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:30 schreef fietsie het volgende:
En @:Leintjuh zat helemaal idolaat in haar eigen wereld naar het scherm te staren?
Nope.
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:31:55 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209773765
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:31 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Nope.
sorry, -e vergeten in je nick :@
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:34:26 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209773788
Ik heb sowieso bij al die musicals waarvoor de kaartverkoop 10 jaar lang "nu voor de laatste keer ooit" nooit begrepen waarom mensen nog kaartjes kochten, en dat zoiets van verfimd wordt... :D :X
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:36:27 #201
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209773817
De Film versie, vre-se-lijk. Ben na een 20 minuten naar bed gegaan.
pi_209773818
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:31 schreef Leintjeuh het volgende:

Nope.
Dit.
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:37:49 #203
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209773841
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit.
Kort.
Krachtig.
pi_209773845
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Vooral Russell Crowe :( ;(

Verder krijg je bij een film nooit het echt musical gevoel.

Musicals O+
pi_209773855
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:34 schreef fietsie het volgende:
Ik heb sowieso bij al die musicals waarvoor de kaartverkoop 10 jaar lang "nu voor de laatste keer ooit" nooit begrepen waarom mensen nog kaartjes kochten, en dat zoiets van verfimd wordt... :D :X
Er komen telkens nieuwe liefhebbers bij en vergeet de junkies niet o|O
pi_209773859
Zomaar mijn musicals ridiculiseren. Tsk :(
pi_209773877
quote:
Ellert en Brammert aan de dood ontsnapt
Het zijn twee reuzen op de hei, Ellert en Brammert. Maar bijna lagen ze op hun rug. Storm Poly werd de twee reuzen die bij het Openluchtmuseum Ellert en Brammer in Schoonoord bijna fataal.
De storm zorgde ervoor dat twee bomen omvielen en zo in de schoot van de reuzen zijn terechtgekomen.
Ellert en Brammert hebben geen schrammetje. "De boom viel precies goed", aldus een medewerker van het openluchtmuseum.
Pfew. Hier in Drenthe lijkt het redelijk mee te vallen voorlopig, qua schade.
pi_209773881
Ik heb op zich niets tegen musicals, ik begrijp alleen niet wat er zo indrukwekkend en ontroerend en weet ik wat is aan Les Mis :D
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:42:44 #209
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209773897
Musicals die ik wel goed vind
Rocky Horror Picture Show, zowel de film als op toneel, heerlijk camp
The Producers
Oliver!
The Wizard of Oz
Sweeney Todd
Corpse Bride
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:47:40 #210
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209773984
The Blues Brothers
Moulin Rouge
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:48:02 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_209773991
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zomaar mijn musicals ridiculiseren. Tsk :(
Nou dit. Belachelijk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:50:20 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209774024
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Hamilton O+
Hij gaat naar Ferrari?
pi_209774025
Cats O+ In Londen en in Amsterdam. Dat was overweldigend.
Daarna was het op. Nog een of andere tapdans musical gezien in Congrescentrum Den Haag, omdat moeders dat wilde. Kun je nagaan hoe lang dat geleden is.
En de film les Mis. Tralalalala.

Desondanks: veel voorpret en plezier @Cat-astrophe B-)
pi_209774052
quote:
80s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:25 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb een collega die opspringt wanneer er een kut valt en roept 'Hoorden jullie dat? Er vloog een kut over! Kijk, kijk, daar gaat de kut!'

Ik moest daar even aan wennen, maar nu vind ik het wel hilarisch.
Ik had collega's die bij elke kut riepen Was het maar kut, dan kon je het neuken.
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:53:51 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209774080
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik had collega's die bij elke kut riepen Was het maar kut, dan kon je het neuken.
Da's wel een wat eenzijdige benadering.
pi_209774082
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hmm, dat vind ik dan toch minder. Om dan ook neuken aan het kantoorrepertoire toe te voegen.

Maar ik ga als het zich voordoet tegen m'n collega zeggen dat ze niet zo lullig moet doen :D
  woensdag 5 juli 2023 @ 17:06:10 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209774323
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:53 schreef sigme het volgende:

[..]
Hmm, dat vind ik dan toch minder. Om dan ook neuken aan het kantoorrepertoire toe te voegen.

Zou door mijn team niet echt gewaardeerd worden iig.
pi_209774348
quote:
Hamilton O+
In oktober in Londen *O*
En dan ook Harry Potter and the cursed child.

Maar eerst in NL nog naar Six })
pi_209774476
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 17:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
In oktober in Londen *O*

Jaloers O+
pi_209774482
Ik probeer kaartjes voor Taylor Swift te krijgen. Dat vinden de meeste mensen die geen 16 jarige tienermeisjes zijn verschrikkelijk, maar toch. Anyhow, je moet je dus eerst aanmelden, dan krijg je eventueel kans om toegang te krijgen tot de echte verkoop. En bij die echte verkoop is het alsnog een wedstrijdje first come, first serve. Ik word daar altijd een beetje nerveus van.

Ik had me dus o.a. ingeschreven voor twee locaties in Duitsland. Voor eentje sta ik dus al op de waitlist, dus daar mag ik niet eens proberen om te kopen. En voor Hamburg mag ik volgende week woensdag wel een poging wagen.

Wat een gedoe joh. :')
#fistworldproblems

Ik weet niet eens meer voor welke locaties ik me allemaal had aangemeld. Volgens mij Amsterdam, Parijs, Dublin en dus Duitsland.
pi_209774489
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 17:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die was zooooooooooooooo leuk. O+ O+
  woensdag 5 juli 2023 @ 17:22:57 #223
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209774579
quote:
Hamilton O+
In Hamburg hadden ze heel veel moeite gedaan maar flopte enorm.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 juli 2023 @ 17:23:28 #224
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209774587
Met een omweg thuis.
Bij mijn flat is één boom gesneuveld die niet in de weg ligt. Een andere is één van de twee grote takken afgebroken. Ligt in de 'hondenuitlaatstraat'.
Voor de rest in de buurt vooral bladeren en kleine takken.
  woensdag 5 juli 2023 @ 17:23:51 #225
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209774595
Er komen gewoon nog steeds P2000 meldingen van stormschade langs.
  woensdag 5 juli 2023 @ 17:24:46 #226
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209774610
Morgenochtend eens kijken wat er hier in het bos omgegaan is, volgens mij niet veel
pi_209774643
Toch bijna een andere auto. Stond er een metertje naast.
SPOILER
  woensdag 5 juli 2023 @ 17:29:23 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209774664
Volgende keer beter mikken ;)
  woensdag 5 juli 2023 @ 17:30:02 #229
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209774676
Ben blij dat de Ceder uit de voortuin weg is.
pi_209774756
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 17:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
In Hamburg hadden ze heel veel moeite gedaan maar flopte enorm.
Ik kan me goed voorstellen dat dit soort musicals niet voor iedereen is.

Wij hebben hem Ondertussen al 10+ bekeken op Disney+.
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 17:46:23 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209774892
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 17:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik kan me goed voorstellen dat dit soort musicals niet voor iedereen is.

Wij hebben hem Ondertussen al 10+ bekeken op Disney+.
Niet voor iedereen... Maar in een stad als het Hamburg, de tweede stad van Duitsland met zo'n 2 miljoen mensen het niet lukt...

Vanuit Limburg of Drenthe ben je naar de theaterhangar ook wel 3u onderweg. Reken de straal van ruim 3u er bij en het halve Ruhrgebiet hoort er ook bij. Berlijn is met de ICE nog geen 2u
pi_209774941
O+ Hamilton O+ in december nog gezien in London.
pi_209774956
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 17:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Niet voor iedereen... Maar in een stad als het Hamburg, de tweede stad van Duitsland met zo'n 2 miljoen mensen het niet lukt...

Vanuit Limburg of Drenthe ben je naar de theaterhangar ook wel 3u onderweg. Reken de straal van ruim 3u er bij en het halve Ruhrgebiet hoort er ook bij. Berlijn is met de ICE nog geen 2u
Nog steeds is dat niet iedereen.

Ik kan me goed voorstellen dat een Duitse publiek minder interesse heeft in een rapmusical over de Amerikaanse geschiedenis.
pi_209775410
Ben geloof ik naar 2 musicals geweest (buiten die van kinderen in familie/vriendenkring) Mamamia in Utrecht en Aïda op Broadway. We hadden toen naar Lion King gewild (die speelde net) maar de directie vond dat te kinderachtig (baal nu nog ervan)

Nu helemaal kapot, fysiofitness geweest en alles een slagje opgehoogd.
pi_209775587
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 18:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben geloof ik naar 2 musicals geweest (buiten die van kinderen in familie/vriendenkring) Mamamia in Utrecht en Aïda op Broadway. We hadden toen naar Lion King gewild (die speelde net) maar de directie vond dat te kinderachtig (baal nu nog ervan)

Dat is wel heel jammer -O-
Ik heb Lion King in Londen gezien, dat was echt heel bijzonder.
pi_209775598
Alleen JCSuperstar.
Was meteen weer genezen.
Musicals zijn niet aan mij besteed.. schrok ook bij Rocketman, maar dat kon ik wel hebben :D
pi_209775696
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 18:25 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik heb me wel enorm vermaakt bij Mamamia O+ Ik heb Phantom of the Opera gezien op Broadway :7
En Chicago op West End - en dat was tenenkrommend slecht _O- Het zag er serieus uit alsof ze er geen van allen zin in hadden, maar het moest weer even want het stond op het programma en daar word je salaris uit betaald. Of zoiets.
pi_209775725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 17:17 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer kaartjes voor Taylor Swift te krijgen. Dat vinden de meeste mensen die geen 16 jarige tienermeisjes zijn verschrikkelijk, maar toch. Anyhow, je moet je dus eerst aanmelden, dan krijg je eventueel kans om toegang te krijgen tot de echte verkoop. En bij die echte verkoop is het alsnog een wedstrijdje first come, first serve. Ik word daar altijd een beetje nerveus van.

Ik had me dus o.a. ingeschreven voor twee locaties in Duitsland. Voor eentje sta ik dus al op de waitlist, dus daar mag ik niet eens proberen om te kopen. En voor Hamburg mag ik volgende week woensdag wel een poging wagen.

#fistworldproblems

Ik weet niet eens meer voor welke locaties ik me allemaal had aangemeld. Volgens mij Amsterdam, Parijs, Dublin en dus Duitsland.
Taylor Swift heeft toch wel meer publiek dan enkel pubermeisjes?
Ik ken het alleen in de serieuze muziekhoek in elk geval.
pi_209775798
Oh ja, we keken gisteren The Witcher, eerste aflevering seizoen 3. En Henry Cavill is fijn om naar te kijken. Maar boh wat slecht geschreven :X
pi_209775916
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, we keken gisteren The Witcher, eerste aflevering seizoen 3. En Henry Cavill is fijn om naar te kijken. Maar boh wat slecht geschreven :X
Maar toch Henry Cavill :9~
  woensdag 5 juli 2023 @ 19:39:04 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_209776433
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 17:17 schreef Myraela het volgende:

#fistworldproblems

Hier enkel wachtlijst helaas.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 5 juli 2023 @ 20:07:40 #242
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209776816
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 19:39 schreef Troel het volgende:

[..]
Hier enkel wachtlijst helaas.
Is het al bekend? Ik had me niet ingeschreven want twijfelde en toen ik bedacht dat ik dat beter later kon doen was het dicht ;(
Mijn bestie heeft wel ingeschreven dus mag met haar mee als het haar lukt.
pi_209776992
Musicals.
Doe mij maar Once more with feeling :D
pi_209777134
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vooral Russell Crowe :( ;(

Verder krijg je bij een film nooit het echt musical gevoel.

Musicals O+
Mensen die musicals leuk vinden hebben volgens mij nooit andere hobby's of ze zijn bejaard, vreselijk "vermaak"
pi_209777215
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 20:27 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Mensen die musicals leuk vinden hebben volgens mij nooit andere hobby's of ze zijn bejaard, vreselijk "vermaak"
Jij bent ook echt summa cum laude geslaagd voor de opleiding “hork”?
pi_209777231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jij bent ook echt summa cum laude geslaagd voor de opleiding “hork”?
Iedereen vindt andere dingen leuk, ik stoor me er verder niet aan.
  woensdag 5 juli 2023 @ 20:39:35 #247
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209777263
quote:

[..]
Gelukkig ben jij de norm niet en bepaal je die ook niet.
En nu weer terug je hobbyhok in…
  woensdag 5 juli 2023 @ 20:45:59 #248
63722 z80
I fink you freaky
pi_209777325
Gefeliciteerd mascara-klodder.
  woensdag 5 juli 2023 @ 20:50:57 #249
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209777367
quote:

[..]
Ah kijk een voetbalfan.
  woensdag 5 juli 2023 @ 20:55:35 #250
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209777419
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 20:19 schreef Vanyel het volgende:
Musicals.
Doe mij maar Once more with feeling :D
O+
Spoilers!
  woensdag 5 juli 2023 @ 20:57:00 #251
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  woensdag 5 juli 2023 @ 20:58:00 #252
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209777452
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Even mijn iCloud opslag upgraden…

[ afbeelding ]
Seems legit *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209777825
quote:

Wat is dit nou weer voor wereldvreemde/rare opmerking.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 juli 2023 @ 21:27:05 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209777985
Qua musicals heb ik Copacabana in Utrecht gezien en ik heb Monty Python in Londen gezien. :+
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 juli 2023 @ 21:31:59 #255
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209778071
Ok, ik geef 1 hint.

woensdag 5 juli 2023 @ 21:38:18 #256
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209778176
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juli 2023 21:31 schreef Kreator het volgende:
Ok, ik geef 1 hint.

[ afbeelding ]
pi_209778199
quote:
Ok, ik geef 1 hint.

[ afbeelding ]
Komt er ook een gender reveal party?
  woensdag 5 juli 2023 @ 21:39:46 #258
63722 z80
I fink you freaky
pi_209778202
Ik kom niet verder dan een cd van Tsjechov (musical).
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 juli 2023 @ 21:47:37 #259
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209778318
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 21:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Komt er ook een gender reveal party?
Dat dan weer niet. Maar we xzagen vandaag wel een hartslag. Dus ik word (inshallah) net als Al Pacino op mijn oude dag nog vader. :').
  woensdag 5 juli 2023 @ 21:58:10 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209778493
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2023 21:47 schreef Kreator het volgende:

[..]
Dat dan weer niet. Maar we xzagen vandaag wel een hartslag. Dus ik word (inshallah) net als Al Pacino op mijn oude dag nog vader. :').
:')

SPOILER
Spoilers!
  woensdag 5 juli 2023 @ 22:03:58 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_209778593
quote:

[..]
Hoi :D Ik ben niet bejaard, heb zeer zeker wel andere hobby's en vind musicals wel leuk. Sorry :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209778704
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 22:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Hoi :D Ik ben niet bejaard, heb zeer zeker wel andere hobby's en vind musicals wel leuk. Sorry :P
Ik ben bejaard, heb geen hobby's en vind niettemin musicals vreselijk.
pi_209778716
quote:

Al Pacino was wat ouder joh. Je bent nog een jonge god *O* Gefeliciteerd man.
pi_209778720
quote:

[..]
Bonuspunten voor je "ijs & weder dienende".
pi_209779129
quote:

[..]
Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd
pi_209779191
quote:
Ok, ik geef 1 hint.

[ afbeelding ]
Wat leuk voor jullie! Van Harte.

Wil je vriendin/partner/liefje/verloofde nu ook een gender reveal? En mogen wij komen? Met kadootjes…
pi_209779236
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

:')

SPOILER
Of Rob de Nijs w/
Feli papi @Kreator!
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 22:52:11 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209779238
Nou ja, wat betreft musicals... Ik vind Soldaat van oranje best prima, maar dat zingen hadden ze van mij best achterwege mogen laten. :P

Ja, dame Blanche is ook het lekkerste zonder chocoladesaus :+
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 22:53:33 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209779254
Gefeliciteerd @Kreator
pi_209779490
Oh felicitaties! Gefeliciteerd @Kreator met de aanstaande gender reveal party, babyshower en deo volente ook kraamvisite.

En gefeliciteerd ook nog aan @mascara-klodder

Verder ook gefeliciteerd aan iedereen die Poly ongedeerd aan zich voorbij heeft zien trekken.
pi_209779527
Jeuh, naast een babyshower heb ik binnenkort ook een vrijgezellenfeestje, fijn -O-
pi_209779534
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2023 22:10 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik ben bejaard, heb geen hobby's en vind niettemin musicals vreselijk.
Jij hebt wel hobby´s zoals schapen, honden, wandelen etc.
pi_209779776
Ik was vanmiddag zó boos en gefrustreerd door een mail die ik van een collega kreeg, dat ik ervan moest huilen.
En ik bestelde sushi, omdat ik vond dat ik dat wel verdiend had na de stomme werkdag. Maar bij open maken bakjes rook het wel heel vissig, en het likje aan de zalm uit elk bakje smaakte ook discutabel, dus die heb ik niet durven eten. Maar ik was teveel door mn energie heen om het op te kunnen brengen ze daarover te bellen. Dus nu ligt er ¤22 in de prullenbak.
Hoe was jullie dag? :+

[ Bericht 20% gewijzigd door vlindertje89 op 05-07-2023 23:59:52 ]
pi_209780292
Mijn nácht was in ieder geval verreweg de beste van de afgelopen week *O*

Stom zeg van de sushi :(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 juli 2023 @ 06:06:14 #275
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209780356
Gefeliciteerd Krea
pi_209780401
Goftedomme ging de bel zomaar vanzelf.
Wekker nog niet }:|
pi_209780521
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 20:36 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Iedereen vindt andere dingen leuk, ik stoor me er verder niet aan.
Niet aan storen zeg je _O- Al je lompe opmerkingen doen echt anders vermoeden.

Volgens mij zit jij op je zolderkamertje te zieden over mensen die andere meningen hebben dan jij O+
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 07:40:48 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209780593
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 07:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Niet aan storen zeg je _O- Al je lompe opmerkingen doen echt anders vermoeden.

Volgens mij zit jij op je zolderkamertje te zieden over mensen die andere meningen hebben dan jij O+
Jullie hebben echt honger of niet.
Laat lekker gaan, dat kun je d'r ook uitgooien om lekker te zeuren.

Degene die gefrustreerd raken zijn degene die er nog serieus tegen in verweer gaan ook. :P
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 07:41:18 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209780596
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 06:42 schreef Vanyel het volgende:
Goftedomme ging de bel zomaar vanzelf.
Wekker nog niet }:|
Vast een hele slimme bel :+
pi_209780653
Ik stond gisterenavond bij een kasteel en vergat mn deet en nu heb ik 135013894 muggenbulten waarvan 1 op m'n voorhoofd en ik draai zo een uitvaart. Topdag.
  donderdag 6 juli 2023 @ 08:00:46 #281
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209780682
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 07:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik stond gisterenavond bij een kasteel en vergat mn deet en nu heb ik 135013894 muggenbulten waarvan 1 op m'n voorhoofd en ik draai zo een uitvaart. Topdag.
Ik was eens zo verrot gestoken dat men dacht dat ik Mazelen had.
pi_209780719
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 08:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik was eens zo verrot gestoken dat men dacht dat ik Mazelen had.
2 weken geleden stond ik bij een ander landhuis en daar waren echt monstermuggen. Had wel deet maar ze staken door m'n kleding. Allergische reactie alles. Van die grote, dikke, rode schijven van 10 cm doorsnee. En dan 12 ofzo. Echt tof.
pi_209780775
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2023 08:08 schreef Lonaa het volgende:

2 weken geleden stond ik bij een ander landhuis en daar waren echt monstermuggen. Had wel deet maar ze staken door m'n kleding. Allergische reactie alles. Van die grote, dikke, rode schijven van 10 cm doorsnee. En dan 12 ofzo. Echt tof.
Hey, zo'n mug had ik een 2 weken geleden. Echt enorme plakaten. Maar waren ook weer best snel verdwenen itt tot de normale bultjes.

Was het verder nog gelukt met het opzetten van de tenten?

@vlindertje89 een knuf voor je kutdag. Hopelijk vandaag beter :*

[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 06-07-2023 08:21:45 ]
  donderdag 6 juli 2023 @ 08:20:02 #284
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209780799
Gummen en Wepsen zijn Tuk
  donderdag 6 juli 2023 @ 08:20:33 #285
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209780802
Elseviers zijn tof
pi_209781006
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2023 23:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik was vanmiddag zó boos en gefrustreerd door een mail die ik van een collega kreeg, dat ik ervan moest huilen.
En ik bestelde sushi, omdat ik vond dat ik dat wel verdiend had na de stomme werkdag. Maar bij open maken bakjes rook het wel heel vissig, en het likje aan de zalm uit elk bakje smaakte ook discutabel, dus die heb ik niet durven eten. Maar ik was teveel door mn energie heen om het op te kunnen brengen ze daarover te bellen. Dus nu ligt er ¤22 in de prullenbak.
Hoe was jullie dag? :+
Wat vreemd ja dat de geur van zalm je aan vis doet denken. Ik heb ook wel eens dat ik van te voren veel zin in sushi heb en zodra ik het bakje opentrek dat de geur me ook een beetje tegenvalt. Ik eet het dan toch op maar met jouw aandoening is het niet gek om het zekere voor het onzekere te nemen en het weg te gooien, wel zonde geld :+

En laat je niet gek maken door die collega, soms zeggen mensen onhandige dingen.
pi_209781031
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 08:48 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Wat vreemd ja dat de geur van zalm je aan vis doet denken. Ik heb ook wel eens dat ik van te voren veel zin in sushi heb en zodra ik het bakje opentrek dat de geur me ook een beetje tegenvalt. Ik eet het dan toch op maar met jouw aandoening is het niet gek om het zekere voor het onzekere te nemen en het weg te gooien, wel zonde geld :+

En laat je niet gek maken door die collega, soms zeggen mensen onhandige dingen.
Moest lachen.
pi_209781036
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 08:51 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Moest lachen.
O+

En de dag is pas net begonnen.
pi_209781172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 08:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hey, zo'n mug had ik een 2 weken geleden. Echt enorme plakaten. Maar waren ook weer best snel verdwenen itt tot de normale bultjes.

Was het verder nog gelukt met het opzetten van de tenten?

@:vlindertje89 een knuf voor je kutdag. Hopelijk vandaag beter :*
Zeker. Wel nat geregend, maar verder geen issues.
pi_209781181
Ik ben vanaf 6.45 alweer concept mails aan het typen en naar (aardige) collega aan t sturen ter check, en heb een scriptie doorgelezen waar ik zo nog even wat vragen over moet beantwoorden voor student, dus mijn dag voelt als al wel even bezig.

Thanks @Isabeau :*
  donderdag 6 juli 2023 @ 09:39:48 #291
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209781472
Damn, kom er net achter dat Rowan Atkinson een miniserie (2 seizoenen, 4 lange afleveringen) heeft gemaakt waar hij Maigret speelt.
Helemaal aan me voorbij gegaan
pi_209781666
Wat een rare dag gister, Vlinder 😘 Vandaag een nieuwe goeie dag dan maar.
Bijna vakantie…

Zojuist 2 ebikes gereserveerd. Met de te verwachten warmte ga ik liever wind vangen op de fiets dan lopen door leuke stadjes, dorpjes en Leeuwarden.
Dan gaan we wel terug met mindere temperaturen.
pi_209781807
@Blues hoe is het ermee? Na de enorme schrik en stomme boom gister! 😘
pi_209781834
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 09:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Damn, kom er net achter dat Rowan Atkinson een miniserie (2 seizoenen, 4 lange afleveringen) heeft gemaakt waar hij Maigret speelt.
Helemaal aan me voorbij gegaan
Interessant! Waar te zien?
  donderdag 6 juli 2023 @ 10:12:52 #295
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209781847
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2023 10:12 schreef sigme het volgende:

[..]
Interessant! Waar te zien?
Hier in D bij Amazon Prime
Is een ITV serie
pi_209781881
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 09:06 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben vanaf 6.45 alweer concept mails aan het typen en naar (aardige) collega aan t sturen ter check, en heb een scriptie doorgelezen waar ik zo nog even wat vragen over moet beantwoorden voor student, dus mijn dag voelt als al wel even bezig.

Thanks @:Isabeau :*
Balen van collega en sushi!
Hoeveel dagen nog tot vakantie?

@Kreator 🎉🩵🩷🩵🩷🩵🩷🩵🩷🩵🩷🎉
  donderdag 6 juli 2023 @ 10:21:19 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_209781953
quote:
Ok, ik geef 1 hint.

[ afbeelding ]
Wat ontzettend gaaf en leuk! Wanneer is de genderrevealparty :+ (echte spuit 11 reactie zie ik al)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 6 juli 2023 @ 10:22:45 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_209781974
Heb vandaag met de gemeente gebeld met de vraag of zij mogelijk iets kunnen betekenen op het gebied van huisvesting en de wooncorporatie. Ik hoor volgende week meer. Ik hoop zo ongelooflijk erg dat ze iets kunnen doen. :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209782063
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2023 10:22 schreef Troel het volgende:
Heb vandaag met de gemeente gebeld met de vraag of zij mogelijk iets kunnen betekenen op het gebied van huisvesting en de wooncorporatie. Ik hoor volgende week meer. Ik hoop zo ongelooflijk erg dat ze iets kunnen doen. :@
Lijkt me een drama om nu een huis te krijgen via een woco, veel succes Troel. Hopelijk levert het iets op maar je moet toch dealen met ambtenaren.
  donderdag 6 juli 2023 @ 10:33:41 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_209782120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 10:29 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Lijkt me een drama om nu een huis te krijgen via een woco, veel succes Troel. Hopelijk levert het iets op maar je moet toch dealen met ambtenaren.
Ach, dat is eigenlijk altijd al drama geweest sinds ik hier weer terug ben. Toen ik terug kwam had ik geluk dat ik nog 10 loten kreeg omdat ik het maximale aantal punten had, maar tegenwoordig is alles loting.
En heel lullig, ik houd dit niet heel lang meer vol en meestal zijn er nog honderden mensen voor me. Nu hebben ze sinds maart een website waar alle 14 woco's in samen werken en van al die woco's kunnen dus al die mensen overal op reageren. Dat is op zich geen probleem voor mensen die in een gebied wonen waar je alleen op inschrijfduur kunt meedingen, maar voor de loting is het natuurlijk funest :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209782141
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')