Ik verwacht dat na de uitvaartplechtigheid de as meteen verstrooid wordt…quote:Op dinsdag 4 juli 2023 23:47 schreef AnneX het volgende:
Nou, succes dan @:Lonaa . Is er een plan B vanwege de tenten en code geel/oranje/rood?
Geen kommaquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:42 schreef AnneX het volgende:
@:mascara-klodder Van Harte met je jaardag. Had Jeroen een kadootje? 🎉
Hoe bevalt het modden eigenlijk?
@:derLudolf buurjongen had vast wel wisselgeld. Vanwege de fan.tas.tische en unieke week besloot ik, dat 10 loten ook goed is.
(Met de taalverbeteraars hier weet ik niet eens meer waar en óf er komma’s horen in de laatste zin. @:sigme @:Vanyel ? )
In ieder geval veel plezier met en op jullie jaarmarkt! En alle versieringen.
Heb je nog een foto van de affe ijsco wagen?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Jarig
Taart voor iedereen. Of een slaapmutsje
😂quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen komma(Maar daar hoef je geen taalverbeteraar voor te zijn toch
)
Normaal gebruik je ook minder punten, dus ik snap wel dat je die komma gebruikt om het iets recht te trekken![]()
Alleen als je getrouwd bent met meneer de Oranje.quote:
Oh, zo Duits ben ik nou ook weer niet. Sinds wanneer worden hier bijvoeglijk en zelfstandig naamwoord samengevoegd?quote:
Kutweer is een zelfstandig naamwoord…quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, zo Duits ben ik nou ook weer niet. Sinds wanneer worden hier bijvoeglijk en zelfstandig naamwoord samengevoegd?
Ik moest haar een uur geleden tillen naar het grasveld want ze weigerde naar buiten te gaan want kutweer.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:42 schreef AnneX het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 juli 2023 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Jarig
Taart voor iedereen. Of een slaapmutsje
Van Teissere?quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Dronk een alcholvrije mojito (soort ranja) maar wat is dat smerig. Kijk ik op de ingrediëntenlijst…munt heel veel munt brrrr
Die is morgen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwacht dat na de uitvaartplechtigheid de as meteen verstrooid wordt…
Misschien kan je met jouw brouwsel @Kaatje over de streep halen:quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Gisteren een borrel gewerkt, waar mojito's gemaakt en geschonken moesten worden. Heb ook een alcoholvrije variant gemaakt. Wat munt, limoen, suikersiroop en een shot bitter lemon ipv rum. Dan crushed ijs en aftoppen met spa rood.
Was erg lekker en viel goed in de smaak.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 00:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Dronk een alcholvrije mojito (soort ranja) maar wat is dat smerig. Kijk ik op de ingrediëntenlijst…munt heel veel munt brrrr
Ja, dat was waarom ik m uittypte. Vergat alleen Kaatje te taggen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien kan je met jouw brouwsel @:Kaatje over de streep halen:
[..]
Sterkte met dit weer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:40 schreef AnneX het volgende:
Nou leuk. We zijn er bijna…nu in Katwijk. @:Myraela😎
Op de camping: het waait 😂
Je kan het muggenziften vinden maar het is toch een groot verschil of je de straatversiering weghaalt vanwege een kut of vanwege het weerquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:42 schreef AnneX het volgende:
@:derLudolf buurjongen had vast wel wisselgeld. Vanwege de fan.tas.tische en unieke week besloot ik, dat 10 loten ook goed is.
(Met de taalverbeteraars hier weet ik niet eens meer waar en óf er komma’s horen in de laatste zin. @:sigme @:Vanyel ? )
Vind ik nou echt kut weer, dat je dat zo overneemt.quote:
Van mij had er geen gehoeven hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:42 schreef AnneX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |