Ik had mijn stageverslag gistermiddag ingeleverd, maar achteraf bleek ik, volgens de handleiding, nog een beoordeling van mijn stagebegeleider te moeten toevoegen. Gisteravond gelijk email gestuurd naar beoordelaar dat ik dat nog moet veranderen (ik moest afgelopen nacht werken) en vanochtend een email dat ik extra tijd kreeg. Tussen slapen, kind uit school halen, zwemles, dus geen tijd gehad voor verbeteringen....krijg ik vanmiddag een email dat mijn verslag met uitmuntend is beoordeeld!
Goed, mijn eerst schooljaar is hiermee afgerond!
@sigme: Ik volg een deeltijd opleiding, dat is eigenlijk een voltijd opleiding, maar dan minder contacturen en meer zelfstudie. Opleiding duurt ook gewoon vier jaar. Ik heb het zelf betaald, als tweede bacheloropleiding, maar onderwijs, dus collegegeld ipv instellingsgeld.
Op mijn werk heb ik wel een persoonlijk (opgelopen tot 2000 euro), maar die werken met Studytube

Voor komend schooljaar had ik goedkeuring om budget te gebruiken voor opleiding, maar Studytube had mijn aanvraag geannuleerd. Dit omdat hogescholen werken met studielink en niet met zo'n website. NCOI staat er wel op met een soortgelijke opleiding, maar dat kost bijna 23.000 euro voor 46 maanden...
Afgelopen zaterdag heb ik ook mijn speaking exam bij Cambridge institute gedaan, geen flauw idee hoe ik het heb gedaan. Komende zaterdag nog listening, reading and writing en dan eind van de maand uitslag.
O, ik heb ook iets nieuws geprobeerd! Bij het neerzetten van boodschappentas, viel die om. Was er een ei gekneusd, dus
https://www.simplyrecipes.com/recipes/microwave_poached_eggs/Bovenkant was goed, na extra 20 seconden, maar onderkant nog helemaal vloeibaar, dus ik moet nog even oefenen hiermee. Wel een snelle manier om een ei klaar te maken.
Vandaag had kind dansuitvoering van school in een theater. Eerst de kleuters, die zijn zoooo leuk en schattig! En mijn eigen houterig dansend kind (heeft die niet van een vreemde

)... Hij was geweldig!
[ Bericht 0% gewijzigd door Yinny op 05-07-2023 04:03:41 ]