Wat? Bij het Vluchtelingenwerk?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm afgewezen. Een van de redenen was "werkervaring". Da's nieuw. Meeste mensen worden afgewezen wegens te weinig werkervaringmaar te veel, die ken ik nog niet
Jammerquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm afgewezen. Een van de redenen was "werkervaring". Da's nieuw. Meeste mensen worden afgewezen wegens te weinig werkervaringmaar te veel, die ken ik nog niet
Twaaide Mond, dat is in de buurt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:53 schreef sigme het volgende:
Ik heb er nog wel eentje in ruil:
http://handelvanhenk.nl
En als je 'm belt krijg je z'n vrouw aan de lijn en die weet er verder niks van
Nee, bij een secretariele baan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, @Kaatje1 over werkervaring. Fraai synoniem voor té oud naar onze zin.![]()
Hij heeft wel interessant assortiment, vond ik. Aan de prijzen te zien geen topspul, maar dat hoef ik ook niet altijd. Kon er wel vinden wat ik wou hebben (kruiwagenbinnenbandjes met haaks ventiel voor een euro of 4; bij de welkoop kosten ze 13quote:
Met name Duitse websites zijn vaak nog HTML 1.0 versies, maar daar lopen ze qua digitale toepassingen in algemene zin toch vaak achter…quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:44 schreef derLudolf het volgende:
Soms kom je nog een pareltje tegen uit de begintijd van het internet![]()
http://www.grunbauer.nl/
Hmm, kan daar geen ranking per land van vinden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met name Duitse websites zijn vaak nog HTML 1.0 versies, maar daar lopen ze qua digitale toepassingen in algemene zin toch vaak achter…
Ik baseer me op persoonlijke ervaringen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hmm, kan daar geen ranking per land van vinden.
Dat sowieso, D loopt een 10 jaar achter imho als het om digitalisering gaat, als het geen 20 is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:40 schreef Clubsoda het volgende:
Daar heb ik geen ranking voor nodig, om te weten dat Duitsland daarin enorm achterloopt op Nederland
Priscella bij Big Brotherquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Noem er eens een paar die je daar al hebt gezien...
20 jaar geleden in de VS kon je zelfs je hotdog op straat met je CC betalenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:05 schreef Troel het volgende:
Maar in Duitsland kan ik dan wel overal betalen met mijn creditcard, dat is in Nederland dan weer een no go. (en ergens vind ik dat goed hoor, maar ook een betutteling).
Klopt. Morgen afspraak bij ziekenhuis om datum te plannen om haar te halen. Wordt na 7 juli ergens.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:17 schreef AnneX het volgende:
De Annies zouden toch ongeveer nu ‘uitgeteld’ zijn? @:Amthraxx
Gebruik van cash zit gelukkig al weer in de lift sinds Coronaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Overal betalen met je PinPas? Pas sinds Corona kan dit op de meeste plekken, maar zeker niet overal
Voor de heel gewone burger is het 1 keer in de week X euro pinnen en als dat op is, is het op voor die week, budgetteren voor de heel gewone burgerquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik probeer altijd heel hard te bedenken wat het voordeel van contant is voor de gewone burger maar ik kom er niet uit
Soms krijg je de afrondingscent!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik probeer altijd heel hard te bedenken wat het voordeel van contant is voor de gewone burger maar ik kom er niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |