Nee ik wil geen ander werk.quote:
Nee, dat moet niet. NIet langer dan een halve dag, maximaal 1 dag graagquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh, ik dacht dat dit heel zeldzaam was. Niemand in mijn vrienden of familiekring heeft dit. Lage bloeddruk kan het niet zijn. Heb het ook niet vaak, maar de laatste keer was direct na het stoppen bij laatste werkgever en dat duurde toch wel anderhalve week
Ik heb het nog wel, maar wil het eigenlijk niet meer gebruiken. Al die bakken ellende en scheldpartijen en zonde van mijn tijd. Heb veel accounts overgedaan naar mijn fb bubbel en nu ik twitter (sinds kort) niet meer open hou ik ook nog tijd over voor een boek, artikelen in een krant en andere leukere dingen die ik in die tijd kan doenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:51 schreef Troel het volgende:
Ow, dat is wel kut![]()
Gelukkig gebruik ik het eigenlijk nooit meer.
Dat is helemaal vervelend. Wel bijzonder hoe lichamen werken, zeker bij stress.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Stress uit zich in rare dingen, ik krijg, na afloop van stress, vaak last van een soort duizeligheid/draaierigheid. Weet dat niet goed te omschrijven. Maar moet niet te snel omdraaien
Dan moet ze een kleiner stuk kopen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:47 schreef Kreator het volgende:
Mijn partner houdt wel van belegen kaas, maar eet de onderste helft niet op 'want die is hard'. Nu eet ik dus nooit meer zachte kaas omdat er altijd wel een overgebleven stukje kaas in de koelkast ligt.
Best erg.
Je vriendin je partner noemenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:47 schreef Kreator het volgende:
Mijn partner houdt wel van belegen kaas, maar eet de onderste helft niet op 'want die is hard'. Nu eet ik dus nooit meer zachte kaas omdat er altijd wel een overgebleven stukje kaas in de koelkast ligt.
Best erg.
Wat is daar mis mee?quote:
Invriezen? Of vergeet je het dan alsnog?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
@:Kreator, ik maal de stukjes overgebleven kaas fijn in het hakmolentje van de staafmixer en gebruik het als geraspte kaas. Of eigenlijk probeer ik dat. Ik verzamel de kaas met dat voornemen in een bakje en laat dat dan in de koelkast staan tot ik een bakje vol schimmelige stukjes heb.
Dat is wel een goed idee. Ik vries wel kontjes parmezaan in om die ooitquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:58 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Invriezen? Of vergeet je het dan alsnog?
En ditquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:00 schreef fietsie het volgende:
OK, jullie kiezen er voor dit als een serieuze post te lezen?
Ja. Krea heeft ook gevoel. En gevoelens over kaasgebrek zijn best erg.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:00 schreef fietsie het volgende:
Ja ik voel je. Maar een halve kaas van de markt van 16 euro, is 8 euro aan geraspte kaas per week, minimaal. Dat is toch best zonde. En de 'harde kaas' is gewoon eetbaar. Dus ik vind het moeilijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
, ik maal de stukjes overgebleven kaas fijn in het hakmolentje van de staafmixer en gebruik het als geraspte kaas.
Laatste stukje raspen, en het is harde kaas dus dat kan je ook nog eens invriezenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:47 schreef Kreator het volgende:
Best erg.
Ik rasp altijd laatste stuk van de kaas en vries het in.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Ik vries wel kontjes parmezaan in om die ooitin een stoofpot ofzo te gebruiken.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lieve dingen: vriendin
Lekkere dingen: schatje
Stomme dingen: partner.
Oow.. nieuwe inzichten.quote:
#truestory.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:00 schreef fietsie het volgende:
Mja. Blokjes door de salade doen ofzo dan. Of gewoon accepteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik voel je. Maar een halve kaas van de markt van 16 euro, is 8 euro aan geraspte kaas per week, minimaal. Dat is toch best zonde. En de 'harde kaas' is gewoon eetbaar. Dus ik vind het moeilijk.
Ik moet de hele tijd denken aan dat LS gezegd heeft dat ze blij is dat haar lover een tondeusekapsel heeft omdat dat veel kosten uitspaart.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds aan jou te vragen: bevalt je nieuwe kapsel ??
Wel goed. Ik doe het alleen nog steeds meestal in een staart. En ik vind nog steeds dat er niet echt een model in zit. Gewoon alles op 1 lengte maar dan een stuk korter dan normaal. Het voordeel is dat ik nu gewoon weer een jaar kan wachten voor ik naar de kapper gaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds aan jou te vragen: bevalt je nieuwe kapsel ??
Aangezien mijn ervaring met glasvezelaanleggers is dat ze geen enkele moeite hebben dwars door al bestaande kabels en leidingen te gaan, houdt een bult snippers ze vast ook niet tegen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel goed. Ik doe het alleen nog steeds meestal in een staart. En ik vind nog steeds dat er niet echt een model in zit. Gewoon alles op 1 lengte maar dan een stuk korter dan normaal. Het voordeel is dat ik nu gewoon weer een jaar kan wachten voor ik naar de kapper ga![]()
Er wordt hier straks 6 of 12 kuub houtsnippers voor de deur gestort. Men is vandaag begonnen met het aanleggen van de glasvezel, ook voor de deur dus. We kunnen die snippers pas vrijdag verplaatsen. Dit gaat vast goedkomen.
We gaan het zien. Ik zie nog geen graafmachines. Alleen paarse rollen en heen en weer lopende kerels. Als het morgen niet al te extreem hoost, kunnen we dan wat wegscheppen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aangezien mijn ervaring met glasvezelaanleggers is dat ze geen enkele moeite hebben dwars door al bestaande kabels en leidingen te gaan, houdt een bult snippers ze vast ook niet tegen.
-sommige- van die aanlegploegen hebben een pneumatische grond-boor die de kabel onder je erf door tot de gevel brengt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik zie nog geen graafmachines. Alleen paarse rollen en heen en weer lopende kerels. Als het morgen niet al te extreem hoost, kunnen we dan wat wegscheppen.
De kabel moet nog aangelegd worden dus de dijk moet open. Snippers liggen deels op de dijk, op mijn parkeerplaats naast jouw hek.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
-sommige- van die aanlegploegen hebben een pneumatische grond-boor die de kabel onder je erf door tot de gevel brengt.
De budgetgraafploegen doen gewoon een middeleeuwse gleuf.
Heel verstandig, dat zou ik ook niet doen nee. Je weet nooit wat men van jou neer zet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:54 schreef Blues het volgende:
Werd net gebeld door dat castingbureau voor de documentaire over amateur pianisten. Leuk gesprek met een aardige redacteur.
Maar... al kiezen ze me uit, ik ga het niet doen... mijn onderbuik zegt nee... ik heb totaal geen invloed op hoe ze me in beeld gaan brengen en bovendien willen ze heeeeel veel weten van je hele hebben en houden en levensverhaal. En dan ook nog voor de commerciële tv.
Eh no thankyou
Zoveel van die docu's gezien, en dan wat je allemaal over je heen krijgt naderhand op social media zie ik ook niet zitten
Het was allee wat je ervan hoopt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja. Blokjes door de salade doen ofzo dan. Of gewoon accepteren.
Nu we het toch over je partner hebben, is de gender reveal al geweest?
Jammer, fokkers op tv is altijd leukquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:54 schreef Blues het volgende:
Werd net gebeld door dat castingbureau voor de documentaire over amateur pianisten. Leuk gesprek met een aardige redacteur.
Maar... al kiezen ze me uit, ik ga het niet doen... mijn onderbuik zegt nee... ik heb totaal geen invloed op hoe ze me in beeld gaan brengen en bovendien willen ze heeeeel veel weten van je hele hebben en houden en levensverhaal. En dan ook nog voor de commerciële tv.
Eh no thankyou
Zoveel van die docu's gezien, en dan wat je allemaal over je heen krijgt naderhand op social media zie ik ook niet zitten
Ja hoi …de brandweer had er een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik zie nog geen graafmachines. Alleen paarse rollen en heen en weer lopende kerels. Als het morgen niet al te extreem hoost, kunnen we dan wat wegscheppen.
Clown paspoortgate op NOS?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem er eens een paar die je daar al hebt gezien...
dr_Flash in man bijt hontquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee over wie je het hebt.quote:
Die is de status 'fok user' decennia geleden al ontgroeit...quote:Nico Dijkshoorn
I.R.Baboonquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Clown = Oversightquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee over wie je het hebt.
Maakt ook niet uit.
[..]
Die is de status 'fok user' decennia geleden al ontgroeit...
Een retorische vraag die geen retorische vraag blijkt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Oei, waar een retorische vraag al niet toe kan leiden...
Komt redelijk op hetzelfde neer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Komt redelijk op hetzelfde neer.ach, die gast uit HellevoetsluisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennelijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een retorische vraag die geen retorische vraag blijkt.
Braam?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:52 schreef borisz het volgende:
Die ene die hier in de sc zat en deelnam aan die datingshow van Eddy Zoey.
Dat hebben we toen nog gekeken op de BBQ-meet bij B&G.
MadMasterchef? = de vriendin van MadMasterquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heeft er ook ooit iemand die hier wel eens langs kwam bij Masterchef gezeten. Maar geen flauw idee meer wat zijn naam was.
Oh ja!! Was ik helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:52 schreef borisz het volgende:
Die ene die hier in de sc zat en deelnam aan die datingshow van Eddy Zoey.
Dat hebben we toen nog gekeken op de BBQ-meet bij B&G.
Waar?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennelijk.
Ik kan het rijtje op zich ook nog wel verder aanvullen, want er zijn genoeg (ex-)Fokkers op TV geweest.
Zelf heb ik die dubieuze eer ook enkele keren gehad...
Vooral Ajax gerelateerd, toen ik daar nog een actieve rol had bij supportersaangelegenheden.quote:
Ik herinner me nu dat bij ons op school, 5e klas lagere school, een team van de IKON langskwam om thema's te bespreken zoals vriendschap, eenzaamheid e.d.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:11 schreef Morgane89 het volgende:
Ik zat in een aflevering van Je zal het maar hebben i.v.m. een vriend van ons.
Hele ervaring, zo'n crew (inclusief Valerio) bij ons thuis
Die foto'squote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:44 schreef derLudolf het volgende:
Soms kom je nog een pareltje tegen uit de begintijd van het internet![]()
http://www.grunbauer.nl/
Wat? Bij het Vluchtelingenwerk?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm afgewezen. Een van de redenen was "werkervaring". Da's nieuw. Meeste mensen worden afgewezen wegens te weinig werkervaringmaar te veel, die ken ik nog niet
Jammerquote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm afgewezen. Een van de redenen was "werkervaring". Da's nieuw. Meeste mensen worden afgewezen wegens te weinig werkervaringmaar te veel, die ken ik nog niet
Twaaide Mond, dat is in de buurt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:53 schreef sigme het volgende:
Ik heb er nog wel eentje in ruil:
http://handelvanhenk.nl
En als je 'm belt krijg je z'n vrouw aan de lijn en die weet er verder niks van
Nee, bij een secretariele baan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, @Kaatje1 over werkervaring. Fraai synoniem voor té oud naar onze zin.![]()
Hij heeft wel interessant assortiment, vond ik. Aan de prijzen te zien geen topspul, maar dat hoef ik ook niet altijd. Kon er wel vinden wat ik wou hebben (kruiwagenbinnenbandjes met haaks ventiel voor een euro of 4; bij de welkoop kosten ze 13quote:
Met name Duitse websites zijn vaak nog HTML 1.0 versies, maar daar lopen ze qua digitale toepassingen in algemene zin toch vaak achter…quote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:44 schreef derLudolf het volgende:
Soms kom je nog een pareltje tegen uit de begintijd van het internet![]()
http://www.grunbauer.nl/
Hmm, kan daar geen ranking per land van vinden.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met name Duitse websites zijn vaak nog HTML 1.0 versies, maar daar lopen ze qua digitale toepassingen in algemene zin toch vaak achter…
Ik baseer me op persoonlijke ervaringen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hmm, kan daar geen ranking per land van vinden.
Dat sowieso, D loopt een 10 jaar achter imho als het om digitalisering gaat, als het geen 20 is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:40 schreef Clubsoda het volgende:
Daar heb ik geen ranking voor nodig, om te weten dat Duitsland daarin enorm achterloopt op Nederland
Priscella bij Big Brotherquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:10 schreef MadMaster het volgende:
20 jaar geleden in de VS kon je zelfs je hotdog op straat met je CC betalenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:05 schreef Troel het volgende:
Maar in Duitsland kan ik dan wel overal betalen met mijn creditcard, dat is in Nederland dan weer een no go. (en ergens vind ik dat goed hoor, maar ook een betutteling).
Klopt. Morgen afspraak bij ziekenhuis om datum te plannen om haar te halen. Wordt na 7 juli ergens.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:17 schreef AnneX het volgende:
De Annies zouden toch ongeveer nu ‘uitgeteld’ zijn? @:Amthraxx
Gebruik van cash zit gelukkig al weer in de lift sinds Coronaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Overal betalen met je PinPas? Pas sinds Corona kan dit op de meeste plekken, maar zeker niet overal
Voor de heel gewone burger is het 1 keer in de week X euro pinnen en als dat op is, is het op voor die week, budgetteren voor de heel gewone burgerquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik probeer altijd heel hard te bedenken wat het voordeel van contant is voor de gewone burger maar ik kom er niet uit
Soms krijg je de afrondingscent!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik probeer altijd heel hard te bedenken wat het voordeel van contant is voor de gewone burger maar ik kom er niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |