Oow.. nieuwe inzichten.quote:
#truestory.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:00 schreef fietsie het volgende:
OK, jullie kiezen er voor dit als een serieuze post te lezen?
Mja. Blokjes door de salade doen ofzo dan. Of gewoon accepteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik voel je. Maar een halve kaas van de markt van 16 euro, is 8 euro aan geraspte kaas per week, minimaal. Dat is toch best zonde. En de 'harde kaas' is gewoon eetbaar. Dus ik vind het moeilijk.
Ik moet de hele tijd denken aan dat LS gezegd heeft dat ze blij is dat haar lover een tondeusekapsel heeft omdat dat veel kosten uitspaart.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds aan jou te vragen: bevalt je nieuwe kapsel ??
Wel goed. Ik doe het alleen nog steeds meestal in een staart. En ik vind nog steeds dat er niet echt een model in zit. Gewoon alles op 1 lengte maar dan een stuk korter dan normaal. Het voordeel is dat ik nu gewoon weer een jaar kan wachten voor ik naar de kapper gaquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds aan jou te vragen: bevalt je nieuwe kapsel ??
Aangezien mijn ervaring met glasvezelaanleggers is dat ze geen enkele moeite hebben dwars door al bestaande kabels en leidingen te gaan, houdt een bult snippers ze vast ook niet tegen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel goed. Ik doe het alleen nog steeds meestal in een staart. En ik vind nog steeds dat er niet echt een model in zit. Gewoon alles op 1 lengte maar dan een stuk korter dan normaal. Het voordeel is dat ik nu gewoon weer een jaar kan wachten voor ik naar de kapper ga![]()
Er wordt hier straks 6 of 12 kuub houtsnippers voor de deur gestort. Men is vandaag begonnen met het aanleggen van de glasvezel, ook voor de deur dus. We kunnen die snippers pas vrijdag verplaatsen. Dit gaat vast goedkomen.
We gaan het zien. Ik zie nog geen graafmachines. Alleen paarse rollen en heen en weer lopende kerels. Als het morgen niet al te extreem hoost, kunnen we dan wat wegscheppen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aangezien mijn ervaring met glasvezelaanleggers is dat ze geen enkele moeite hebben dwars door al bestaande kabels en leidingen te gaan, houdt een bult snippers ze vast ook niet tegen.
-sommige- van die aanlegploegen hebben een pneumatische grond-boor die de kabel onder je erf door tot de gevel brengt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik zie nog geen graafmachines. Alleen paarse rollen en heen en weer lopende kerels. Als het morgen niet al te extreem hoost, kunnen we dan wat wegscheppen.
De kabel moet nog aangelegd worden dus de dijk moet open. Snippers liggen deels op de dijk, op mijn parkeerplaats naast jouw hek.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
-sommige- van die aanlegploegen hebben een pneumatische grond-boor die de kabel onder je erf door tot de gevel brengt.
De budgetgraafploegen doen gewoon een middeleeuwse gleuf.
Heel verstandig, dat zou ik ook niet doen nee. Je weet nooit wat men van jou neer zet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:54 schreef Blues het volgende:
Werd net gebeld door dat castingbureau voor de documentaire over amateur pianisten. Leuk gesprek met een aardige redacteur.
Maar... al kiezen ze me uit, ik ga het niet doen... mijn onderbuik zegt nee... ik heb totaal geen invloed op hoe ze me in beeld gaan brengen en bovendien willen ze heeeeel veel weten van je hele hebben en houden en levensverhaal. En dan ook nog voor de commerciële tv.
Eh no thankyou
Zoveel van die docu's gezien, en dan wat je allemaal over je heen krijgt naderhand op social media zie ik ook niet zitten
Het was allee wat je ervan hoopt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja. Blokjes door de salade doen ofzo dan. Of gewoon accepteren.
Nu we het toch over je partner hebben, is de gender reveal al geweest?
Jammer, fokkers op tv is altijd leukquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:54 schreef Blues het volgende:
Werd net gebeld door dat castingbureau voor de documentaire over amateur pianisten. Leuk gesprek met een aardige redacteur.
Maar... al kiezen ze me uit, ik ga het niet doen... mijn onderbuik zegt nee... ik heb totaal geen invloed op hoe ze me in beeld gaan brengen en bovendien willen ze heeeeel veel weten van je hele hebben en houden en levensverhaal. En dan ook nog voor de commerciële tv.
Eh no thankyou
Zoveel van die docu's gezien, en dan wat je allemaal over je heen krijgt naderhand op social media zie ik ook niet zitten
Ja hoi …de brandweer had er een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik zie nog geen graafmachines. Alleen paarse rollen en heen en weer lopende kerels. Als het morgen niet al te extreem hoost, kunnen we dan wat wegscheppen.
Clown paspoortgate op NOS?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem er eens een paar die je daar al hebt gezien...
dr_Flash in man bijt hontquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee over wie je het hebt.quote:
Die is de status 'fok user' decennia geleden al ontgroeit...quote:Nico Dijkshoorn
I.R.Baboonquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Clown = Oversightquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee over wie je het hebt.
Maakt ook niet uit.
[..]
Die is de status 'fok user' decennia geleden al ontgroeit...
Een retorische vraag die geen retorische vraag blijkt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:51 schreef MadMaster het volgende:
Oei, waar een retorische vraag al niet toe kan leiden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |