Komt redelijk op hetzelfde neer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Komt redelijk op hetzelfde neer.ach, die gast uit HellevoetsluisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kennelijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een retorische vraag die geen retorische vraag blijkt.
Braam?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:52 schreef borisz het volgende:
Die ene die hier in de sc zat en deelnam aan die datingshow van Eddy Zoey.
Dat hebben we toen nog gekeken op de BBQ-meet bij B&G.
MadMasterchef? = de vriendin van MadMasterquote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij heeft er ook ooit iemand die hier wel eens langs kwam bij Masterchef gezeten. Maar geen flauw idee meer wat zijn naam was.
Oh ja!! Was ik helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:52 schreef borisz het volgende:
Die ene die hier in de sc zat en deelnam aan die datingshow van Eddy Zoey.
Dat hebben we toen nog gekeken op de BBQ-meet bij B&G.
Waar?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kennelijk.
Ik kan het rijtje op zich ook nog wel verder aanvullen, want er zijn genoeg (ex-)Fokkers op TV geweest.
Zelf heb ik die dubieuze eer ook enkele keren gehad...
Vooral Ajax gerelateerd, toen ik daar nog een actieve rol had bij supportersaangelegenheden.quote:
Ik herinner me nu dat bij ons op school, 5e klas lagere school, een team van de IKON langskwam om thema's te bespreken zoals vriendschap, eenzaamheid e.d.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:11 schreef Morgane89 het volgende:
Ik zat in een aflevering van Je zal het maar hebben i.v.m. een vriend van ons.
Hele ervaring, zo'n crew (inclusief Valerio) bij ons thuis
Die foto'squote:Op dinsdag 4 juli 2023 16:44 schreef derLudolf het volgende:
Soms kom je nog een pareltje tegen uit de begintijd van het internet![]()
http://www.grunbauer.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |