Mijn opa en vader hadden/hebben die bij De Hofgeest, ben er mee opgegroeid jaquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:47 schreef borisz het volgende:
[..]
De lekkerste aardbeien komen uit De Biezen. De rest vd aardbeien zijn toch altijd mweh
Uit Opa's tuin en later een collega die daar een moestuin had.
Ze noemen het geen CrossFit, maar het lijkt er wel op volgens mij. Het gaat ook vast wel weer over, maar ik voel wel allesquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kwam dat van crossfit? Vervelend, je kunt nu ook op je werk niet even onder een warme douche
Ahjakkesquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
Wat een ellende hier in NH.
Ik had een bijna doodervaring onderweg van de auto naar het ziekenhuis.. op werkelijk een haar na een enorm stuk boom voor me op de straat![]()
![]()
.
1 stap harder en ik was er niet meer geweest.
.
Woah. blij dat je niet net een beetje harder had gelopen of geredenquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
Ik had een bijna doodervaring onderweg van de auto naar het ziekenhuis.. op werkelijk een haar na een enorm stuk boom voor me op de straat![]()
![]()
.
1 na de andere patiënt belt af. Of we zetten de afspraak om in een bel.
Tel staat roodgloeiend.
Oh bah.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
![]()
.
Tel staat roodgloeiend.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
![]()
.
Tel staat roodgloeiend.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Jross is tegenwoordig postbode. Ze moeten gewoon op padPost moet voor 5 uur bezorgd worden.
quote:Besoargers PostNL net de dyk op
Besoargers fan PostNL gean yn ferbân mei de stoarm net de dyk op yn Fryslân. Dizze maatregel jildt yn elts gefal oant 15.00 oere. De besoarchtiden wurde ferromme oant 21.00 oere.
Nou, hier is het enige dat de teamleider heeft gedeeld in de groepsapp dat de post er is (dus dan kan je naar het depot komen om het op te halen)quote:
Laat ons niet zo schrikken joh.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:25 schreef Blues het volgende:
![]()
.
Tel staat roodgloeiend.
quote:
Foarearstquote:Koade read is yngien
It KNMI hat koade read yn ús provinsje wat nei foaren helle. It heechste waaralarm is no yngien. Foarearst is de warskôging oant 14.00 oere fan krêft. Dêrnei jildt noch in oere koade giel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |