Hier enkel wachtlijst helaas.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:17 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer kaartjes voor Taylor Swift te krijgen. Dat vinden de meeste mensen die geen 16 jarige tienermeisjes zijn verschrikkelijk, maar toch. Anyhow, je moet je dus eerst aanmelden, dan krijg je eventueel kans om toegang te krijgen tot de echte verkoop. En bij die echte verkoop is het alsnog een wedstrijdje first come, first serve. Ik word daar altijd een beetje nerveus van.
Ik had me dus o.a. ingeschreven voor twee locaties in Duitsland. Voor eentje sta ik dus al op de waitlist, dus daar mag ik niet eens proberen om te kopen. En voor Hamburg mag ik volgende week woensdag wel een poging wagen.
Wat een gedoe joh.![]()
#fistworldproblems
Ik weet niet eens meer voor welke locaties ik me allemaal had aangemeld. Volgens mij Amsterdam, Parijs, Dublin en dus Duitsland.
Is het al bekend? Ik had me niet ingeschreven want twijfelde en toen ik bedacht dat ik dat beter later kon doen was het dichtquote:
Mensen die musicals leuk vinden hebben volgens mij nooit andere hobby's of ze zijn bejaard, vreselijk "vermaak"quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vooral Russell Crowe![]()
Verder krijg je bij een film nooit het echt musical gevoel.
Musicals
Jij bent ook echt summa cum laude geslaagd voor de opleiding “hork”?quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Mensen die musicals leuk vinden hebben volgens mij nooit andere hobby's of ze zijn bejaard, vreselijk "vermaak"
Iedereen vindt andere dingen leuk, ik stoor me er verder niet aan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij bent ook echt summa cum laude geslaagd voor de opleiding “hork”?
Gelukkig ben jij de norm niet en bepaal je die ook niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Mensen die musicals leuk vinden hebben volgens mij nooit andere hobby's of ze zijn bejaard, vreselijk "vermaak"
Ah kijk een voetbalfan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:19 schreef Vanyel het volgende:
Musicals.
Doe mij maar Once more with feeling
Seems legitquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Even mijn iCloud opslag upgraden…
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer voor wereldvreemde/rare opmerking.quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:27 schreef Jeroboam het volgende:
Komt er ook een gender reveal party?quote:
Dat dan weer niet. Maar we xzagen vandaag wel een hartslag. Dus ik word (inshallah) net als Al Pacino op mijn oude dag nog vader.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Maar we xzagen vandaag wel een hartslag. Dus ik word (inshallah) net als Al Pacino op mijn oude dag nog vader..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Hoiquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik ben bejaard, heb geen hobby's en vind niettemin musicals vreselijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:03 schreef Troel het volgende:
[..]
HoiIk ben niet bejaard, heb zeer zeker wel andere hobby's en vind musicals wel leuk. Sorry
Al Pacino was wat ouder joh. Je bent nog een jonge godquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:47 schreef Kreator het volgende:
Dat dan weer niet. Maar we xzagen vandaag wel een hartslag. Dus ik word (inshallah) net als Al Pacino op mijn oude dag nog vader..
Bonuspunten voor je "ijs & weder dienende".quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk, gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 juli 2023 21:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat leuk voor jullie! Van Harte.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Of Rob de NijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli papi @Kreator!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |