Valt me ook altijd op dat bij veel artiesten die dan een tour bekend maken ze bijvoorbeeld 3x in Amsterdam komen en dan 1x in Italië of Spanje bijvoorbeeld. Vaak uit verhouding met inwoneraantallen. Volgens mij is de vraag hier altijd mega en maken de hoge prijzen voor meerdere concerten ook minder uit ofzo? Het kan niet op lijkt het soms.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig met heel veel concerten raak. Ik las ook al iets over een enorme vraag voor kaartjes van Lana Del Rey. Na de magere coronajaren lijkt het alsof mensen veel in willen halen.
Buurlanden of bereikbaarheid kan daar ook nog uitmakenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Valt me ook altijd op dat bij veel artiesten die dan een tour bekend maken ze bijvoorbeeld 3x in Amsterdam komen en dan 1x in Italië of Spanje bijvoorbeeld. Vaak uit verhouding met inwoneraantallen. Volgens mij is de vraag hier altijd mega en maken de hoge prijzen voor meerdere concerten ook minder uit ofzo? Het kan niet op lijkt het soms.
Ja dat denk ik ook, zoiets las ik ook voor Taylor Swift. Veel mensen uit andere landen die zich voor Amsterdam geregistreerd hadden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Buurlanden of bereikbaarheid kan daar ook nog uitmakenDe Arena is prima te bereiken met easyJet en een trein vanuit een groot deel van Europa. Met Lissabon ligt dat misschien toch anders
Voor die eerste voorbeschouwingen moet je wel even flink wat tijd uittrekken, denk ik? Verwacht in het Baskenland toch een beschrijving van elke centimeter!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
TDF / [Etappe 1] Bilbao - Bilbao #1
Ook even hier de tip alvast voor de stukjes die @:Rellende_Rotscholier elke dag gaat schrijven voor de Tour
Damn, dit is wel heel lang.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
TDF / [Etappe 1] Bilbao - Bilbao #1
Ook even hier de tip alvast voor de stukjes die @:Rellende_Rotscholier elke dag gaat schrijven voor de Tour
Dat zijn ze vakerquote:
Drie posts om alles in kwijt te kunnen is zelfs voor RR-begrippen wel langquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zijn ze vakerIk ben geen wielerfan, maar vorig jaar heb ik er desondanks een paar met plezier gelezen
het is best wel vroeg nuquote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het idee om wat vroeger naar bed te gaan.
Gelukkig geen wekker om 6 uur straks.quote:
yessss zin inquote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig geen wekker om 6 uur straks.
Om 9 uur pas?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yessss zin in
maar vroeger kon ik wel tot 12:00 uitslapen, dat lukt me niet meer, ben er altijd wel 9:00-10:30 klaar mee
Ik dacht nog aan je toen ik ruzie had met mijn bag-in-box-wijnquote:
Ach wat lief jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan je toen ik ruzie had met mijn bag-in-box-wijn
Hmm ja dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dus je blijft nog even? NailQueen heeft vast net een nieuw wijntje gepakt
Haha, lekker genieten! Ik weet nog niet hoe ik morgen zit en of ik bij de retro editie kan zijn, maar ga mijn best doen.quote:
Zij timmeren niet meerquote:
Het gaat goed, hij lijkt steeds meer op de anderquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je voet? Is alle pijn nu weg?
Mijn film was intussen afgelopen, dus ben toen wel naar bed gegaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dus je blijft nog even? NailQueen heeft vast net een nieuw wijntje gepakt
Hoeveel wijn had je wel niet al op dat je ruzie weet te krijgen met een object wat niet eens terug kan praten?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan je toen ik ruzie had met mijn bag-in-box-wijn
Dan hoop ik dat je je andere voet niet gestoten hebt, waardoor ze op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Het gaat goed, hij lijkt steeds meer op de anderPijn is nog niet helemaal weg. Een groot deel van de tijd heb ik nergens last van, soms voel ik het weer wat erger. Het is sowieso nog te vroeg om de brace helemaal in de hoek te gooien ben ik achter. Ik zit sinds donderdag niet meer aan de pillen, maar ik heb nog wel pijnstillers als het ineens weer heftig wordt
Dat object begonquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoeveel wijn had je wel niet al op dat je ruzie weet te krijgen met een object wat niet eens terug kan praten?
Nog helemaal niks, daar ging die ruzie juist overquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoeveel wijn had je wel niet al op dat je ruzie weet te krijgen met een object wat niet eens terug kan praten?
Oh, was het zo'n blauwe knoop doos?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog helemaal niks, daar ging die ruzie juist over
Brace en pijnstillers doen een hoop goedquote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je je andere voet niet gestoten hebt, waardoor ze op elkaar lijken![]()
Het blijft knap dat je gewoon met zo'n pijn naar huis bent gaan rijden. Goed dat er vooruitgang in zit!
Wat was er met je voet? Dat klinkt niet bestquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Het gaat goed, hij lijkt steeds meer op de anderPijn is nog niet helemaal weg. Een groot deel van de tijd heb ik nergens last van, soms voel ik het weer wat erger. Het is sowieso nog te vroeg om de brace helemaal in de hoek te gooien ben ik achter. Ik zit sinds donderdag niet meer aan de pillen, maar ik heb nog wel pijnstillers als het ineens weer heftig wordt
Op vakantie werd ie ineens heel dik en pijnlijk en kon ik er niet op lopen. Na een tripje ziekenhuis ben ik voortijdig naar huis gegaan, omdat mijn vakantie afmaken zoals gepland er duidelijk niet in zatquote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat was er met je voet? Dat klinkt niet best
oh joh dat is niet fijnquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Op vakantie werd ie ineens heel dik en pijnlijk en kon ik er niet op lopen. Na een tripje ziekenhuis ben ik voortijdig naar huis gegaan, omdat mijn vakantie afmaken zoals gepland er duidelijk niet in zat
Als de Fransen het hebben gezegd heb ik het niet begrepenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh joh dat is niet fijn. Enig idee wat het dan was? Ontsteking?
Me! Me!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:58 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er straks zelfgemaakte koekjes? Er zitten M&M's en Oreo's in
Me Me Mequote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:58 schreef NailQueen het volgende:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:58 schreef NailQueen het volgende:
Zeker. Ook wel mooi dat de tweelingbroers het met elkaar uit moesten vechten voor de zegequote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Heb weleens een saaiere eerste etappe gezien
Dat zou wel genot zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:26 schreef Redefine het volgende:
De commentaren op HLN.be zullen wel een genot worden nu zeer zullen vinden dat Vingegaard voor Van Aert had moeten rijden.
Ik las in TdF al wat reacties van sociale media. Hele voorspelbare reactiesquote:
Ach ja. Roglic is er niet, dus nu zal de woede zich wel op Vingegaard gaan richten. De Belgen zijn nogal voorspelbaar, wat dat betreft. Als Van Aert niet wint ligt het altijd aan een ploegmaat.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las in TdF al wat reacties van sociale media. Hele voorspelbare reactiesMaar ja dat wordt al gevoerd door de Belgische commentatoren die het zelf al riepen.
Klopt. Roglic wordt gewoon omgewisseld voor Vingegaard in de reacties.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach ja. Roglic is er niet, dus nu zal de woede zich wel op Vingegaard gaan richten. De Belgen zijn nogal voorspelbaar, wat dat betreft. Als Van Aert niet wint ligt het altijd aan een ploegmaat.
Ik zie het ook bij Sporza staan nu. Beetje vreemd gedrag toch.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Roglic wordt gewoon omgewisseld voor Vingegaard in de reacties.
Muskerclassquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:11 schreef Em31 het volgende:
Wel knap dat Twitter het gewoon al uren niet meer doet.
Ja. Maar dat doen ze al een aantal jaar. Ze hebben daar meerdere commentatoren die hun eigen emotie meenemen bij het commentaar geven. Dat is prima als er een Belg wint. Maar erg vaak slaat het door.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie het ook bij Sporza staan nu. Beetje vreemd gedrag toch.
Weer een zware dag voor het Musk Webcare team op FOK!quote:
Hij doet in ieder geval wel z'n best!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:18 schreef Em31 het volgende:
Misschien moeten we maar hopen dat hij heel Twitter gewoon sloopt. Voor altijd.
Nee johquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Hahahahahahaha, nee, dit kan niet
[..]
Hij doet in ieder geval wel z'n best!
Zijn grote project "hoe verbrand ik 40 miljard dollar" wordt steeds succesvoller, zie ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
[..]
Gisteravond lag ik heel knus om 21:15 in bed met de gordijnen dicht en mijn nachtlampje aanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:44 schreef Yesse het volgende:
Zijn er hier meer mensen die liever de gordijnen dichtdoen en de lampen aan dan alles open te laten want het is nog licht buiten?
Het voelt gezelliger zo op de een of andere manier..
Hoeveel nuttige dingen je wel zou kunnen doen met 40 miljard..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zijn grote project "hoe verbrand ik 40 miljard dollar" wordt steeds succesvoller, zie ik.
Kan ik net de wekelijkse boodschappen van betalen. Alles is zo duur geworden de laatste tijd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoeveel nuttige dingen je wel zou kunnen doen met 40 miljard..
Ja je zou er bijvoorbeeld een zakje pijnboompitten van kunnen kopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kan ik net de wekelijkse boodschappen van betalen. Alles is zo duur geworden de laatste tijd.
Altruïsme, dat is niet de bedoeling. Dat is voor linkse mietjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoeveel nuttige dingen je wel zou kunnen doen met 40 miljard..
lol.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
Keti Koti in Harderwijk is waarschijnlijk de meest witte Keti Koti van het landZelfs de salsaband was wit.
Wij hébben hier geen Keti Kotiquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
Keti Koti in Harderwijk is waarschijnlijk de meest witte Keti Koti van het landZelfs de salsaband was wit.
Helemaal van het padje. Zo jammer, ik vind Twitter een practhtig medium voor nieuwsvergaring over allerlei onderwerpen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ja, ikkequote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:44 schreef Yesse het volgende:
Zijn er hier meer mensen die liever de gordijnen dichtdoen en de lampen aan dan alles open te laten want het is nog licht buiten?
Het voelt gezelliger zo op de een of andere manier..
Goed! Dit was bij m'n vriend dus deed niks af aan mijn voorraadquote:
Grote Graaiersquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kan ik net de wekelijkse boodschappen van betalen. Alles is zo duur geworden de laatste tijd.
Tijd om een schadevergoeding te eisen bij Van Heekquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hébben hier geen Keti Koti
Wij waren onze eigen slaven in de textielfabrieken
Ah, dus jouw kiloblikken hadden niets te vrezenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Goed! Dit was bij m'n vriend dus deed niks af aan mijn voorraad
Zeker nietquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dus jouw kiloblikken hadden niets te vrezen
Nee, ik wil nog niet.quote:
Dan ga je niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik wil nog niet.![]()
Beetje mensen vertellen dat ze naar bed moeten, tss, pff, sputter.![]()
Merci! Vandaag weer naar Les Misquote:
Supertofquote:Op zondag 2 juli 2023 08:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Merci! Vandaag weer naar Les Mis![]()
Als het goed is weer met René.
Tof! Veel plezier! Ik vind deze cast en productie echt geweldig.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zondag 2 juli 2023 08:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zal ik doenquote:Op zondag 2 juli 2023 09:56 schreef H_T het volgende:
@:AgnesGru mocht het toevallig lukken, zou je dan voor me willen kijken of er inmiddels een cd is met deze cast?
Ja, uitslapen kan ik niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En toch gewoon weer vroeg opstaan nadat je het zo laat gemaakt had. Netjes!
Ja, als je blijft liggen, dan slaap je ook niet meer.quote:Op zondag 2 juli 2023 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, uitslapen kan ik niet.
Daarnaast hoorde ik iets alsof er iemand in huis was, en ik vermoedde wel dat het bij de buren was, ik was toen toch klaar wakker, dus kon ik er net zo goed uitgaan om even voor de zekerheid te kijken.
Eerst had de F1 sprintrace teruggekeken, vervolgens wilde ik nog een filmpje op Youtube kijken, maar toen ik die net aan het kijken was, werd ik gebeld en vervolgens daar twee uur mee aan de lijn gehangen. Daarna wilde ik nog wel dat filmpje (ook nog een uurquote:Op zondag 2 juli 2023 11:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, als je blijft liggen, dan slaap je ook niet meer.
Ik ben nu wel benieuwd waarom je zo laat naar bed gegaan bent. Film of iets anders leuks?
Ik denk dat we allemaal razend benieuwd zijn of het die meid van laatst is, waar je twee uur mee gebeld hebtquote:Op zondag 2 juli 2023 11:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst had de F1 sprintrace teruggekeken, vervolgens wilde ik nog een filmpje op Youtube kijken, maar toen ik die net aan het kijken was, werd ik gebeld en vervolgens daar twee uur mee aan de lijn gehangen. Daarna wilde ik nog wel dat filmpje (ook nog een uur) kijken.
Nee, die niet. Die heeft al een nieuwe vriend voor een tijd. Bijna een jaar nu zeker.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal razend benieuwd zijn of het die meid van laatst is, waar je twee uur mee gebeld hebt
Dat gaat snel! Dat is al niet nieuw meer.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die niet. Die heeft al een nieuwe vriend voor een tijd. Bijna een jaar nu zeker.
Oh die, nee, daar heb ik verder geen contact mee.quote:Op zondag 2 juli 2023 12:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat gaat snel! Dat is al niet nieuw meer.
Ik bedoelde die meid waar je laatst mee ging eten, met je broer en zijn vriendin erbij.
Ohh leukquote:Op zondag 2 juli 2023 08:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind het voor mezelf een goede manier om minder vaak op Twitter te scrollen maar dit is echt bloedirritant ja.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:20 schreef Em31 het volgende:
Ik merk nu pas echt hoe vaak ik Twitter aanklik op mijn telefoon.en dan elke keer weer oh nee hij doet het niet. 5 minuten later zelfde verhaal.
Schijnt dat de website het dan wel doet.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:20 schreef Em31 het volgende:
Ik merk nu pas echt hoe vaak ik Twitter aanklik op mijn telefoon.en dan elke keer weer oh nee hij doet het niet. 5 minuten later zelfde verhaal.
Jammer, maar helaas. Bedankt voor het checkenquote:
Dat gaat over de vrouwen van Henry VIII toch?quote:Op zondag 2 juli 2023 12:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh leukIk mag over twee weken weer
![]()
En in oktober naar Six! Daar ben ik ook heel benieuwd naar
Lafay stuurt Van Aert het bos in.quote:Vinegard is een echt profiteur en gunt woud niets . De Cauwer is er recht op . Zie wat Pogacar allemaal niet uitgespookt en hij zou dat wel doen voor een ploegmaat .
Genotquote:
Het is gewoon echt niet meer te doen. Het toppunt was dat ze de Fransen super-chauvinistisch noemden. Ze hebben het zelf gewoon helemaal niet in de gaten. Kelderman rijdt zich helemaal het schompes en is "dom, dom, dom" dat hij niet gelijk op het wiel van Lafay springt. Dat kon hij helemaal niet, Renaat.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:25 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Optimaal genieten van Sporza ook deze dagen
Het is wel weer een beleving online, het is maar goed dat Vingegaard niet zelf zijn social media doet.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ze waren er verder vrij neutraal over op de NPO, nog genoeg realiteitszin.
Wel een garantie voor een top 10-plek!quote:Op zondag 2 juli 2023 18:55 schreef sportfreak het volgende:
Als Kelderman je aan een overwinning moet helpen weet je bij voorbaat al dat het niet gaat lukken natuurlijk gezien zijn eigen statistieken
Sporza is helemaal in elkaar gestort qua commentaarniveau. José en Michel hielden elkaar nog enigszins in evenwicht, al werd dat door de jaren heen ook wel steeds erger, maar De Cauwer is nu echt bezig aan z'n jaar te veel en zo'n Renaat of Karl die kunnen er, ja, zeg maar, niets van.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is gewoon echt niet meer te doen. Het toppunt was dat ze de Fransen super-chauvinistisch noemden. Ze hebben het zelf gewoon helemaal niet in de gaten. Kelderman rijdt zich helemaal het schompes en is "dom, dom, dom" dat hij niet gelijk op het wiel van Lafay springt. Dat kon hij helemaal niet, Renaat.
Het probleem is dat ze de hele finale willen controleren. Van Aert kan beter zelf aanvallen.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:23 schreef Em31 het volgende:
De NOS deed wel een beetje hetzelfde vandaagmaar was het nou echt gelukt mét hulp van Vingegaard dan? Het hele team kwam toch niet echt lekker mee, meteen al toen Van Aert zelf dicht moest rijden?
Dat Van Aert dan wegspringt en Pogacar meekrijgt bijvoorbeeld. En Jumbo dan het gat dichtrijdt voor Vingegaard.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze de hele finale willen controleren. Van Aert kan beter zelf aanvallen.
KWOAIE Belg in de comments gespotquote:
Ik vind de NOS wel prima eigenlijk, ik stoor me niet aan het commentaar.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel een garantie voor een top 10-plek!
[..]
Sporza is helemaal in elkaar gestort qua commentaarniveau. José en Michel hielden elkaar nog enigszins in evenwicht, al werd dat door de jaren heen ook wel steeds erger, maar De Cauwer is nu echt bezig aan z'n jaar te veel en zo'n Renaat of Karl die kunnen er, ja, zeg maar, niets van.
Erg spijtig dat Eurosport het Gouden Duo op de bank heeft zitten tijdens de Tour, want de NOS maakt er ook een potje van met Joris 'matige woordgrap' van den Berg en Stef
NOS is uiteindelijk ook mijn keuze, hoor. Maar Joris trek ik wel echt vrij slecht, eeuwige overacting van die manquote:Op zondag 2 juli 2023 20:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind de NOS wel prima eigenlijk, ik stoor me niet aan het commentaar.
quote:Op zondag 2 juli 2023 14:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat gaat over de vrouwen van Henry VIII toch?
Ik luister ook graag naar Marcel Kittel, zou die het niet kunnen?quote:Op zondag 2 juli 2023 20:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
NOS is uiteindelijk ook mijn keuze, hoor. Maar Joris trek ik wel echt vrij slecht, eeuwige overacting van die man
Stef is inhoudelijk wel prima, maar heeft gewoon niet zo'n heel geschikte stem. Bij de vrouwen hebben ze sinds Danny Nelissen een vieze Danny bleek te zijn wel een fijne commentator zitten, Andries Lamain. Die zouden ze van mij zo bij de mannen neer mogen zetten
Ik ben ook zowel met als zonder geluid groot fan van Marcel Kittel.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik luister ook graag naar Marcel Kittel, zou die het niet kunnen?
Al komt hij dan niet meer in beeld, en dat is natuurlijk wel heel erg jammer.![]()
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben ook zowel met als zonder geluid groot fan van Marcel Kittel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]Dacht dat Kittel ook in Oldenzaal woonde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, in Ootmarsum.quote:
Daar zijn oplossingen voor te bedenken! Zou het van mij wel mogen proberen, z'n analyses kan ik altijd wel prima naar luisteren. Zelfde geldt voor Tom Dumoulin!quote:Op zondag 2 juli 2023 20:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik luister ook graag naar Marcel Kittel, zou die het niet kunnen?
Al komt hij dan niet meer in beeld, en dat is natuurlijk wel heel erg jammer.![]()
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]Ik was hier even gestopt met lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:45 schreef Meke het volgende:
Na uitgebreid brononderzoek ben ik ook wel voor Marcel Kittel, misschien gewoon helemaal loskoppelen van het wielrennen anders?
quote:Op zondag 2 juli 2023 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was hier even gestopt met lezen.
Ik vond het al gekke informatie dat jij dat zou weten.quote:
Ik dacht ook even HO WACHT.quote:Op zondag 2 juli 2023 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was hier even gestopt met lezen.
Het helpt ook wel dat ze nu weer goed spelen. Op het EK was het niet om aan te gluren. Jonker heeft weer spelvreugde teruggebracht.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:53 schreef GeorgeM het volgende:
Wat een verademing, die Oranjeleeuwinnen tov de mannen. Niet dat gemekker tegen de scheidsrechter, niet met z’n allen eromheen, niet dat dramagedoe en driedubbele flikflaks
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 juli 2023 23:27 schreef Hamlapjes het volgende:
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door ESF1Gamer op 03-07-2023 07:13:09 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte!SPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus rest van de dag vrij?quote:Op maandag 3 juli 2023 09:18 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ben eigenlijk al wel klaar met deze werkdagIk was heel vroeg begonnen en de klus die ik wilde ging veeeeel sneller dan verwacht
Ik ben ook klaar met de werkdag maar dat komt vooral doordat ik geen zin hebquote:Op maandag 3 juli 2023 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus rest van de dag vrij?
Ik ben ook wel al klaar met deze werkdag. Maar dat komt, omdat het systeem erg traag is vandaag.
Eigenlijk zou ik ook liever terug in bed kruipen.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met de werkdag maar dat komt vooral doordat ik geen zin heb
Ik heb ook geen zin meerquote:Op maandag 3 juli 2023 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met de werkdag maar dat komt vooral doordat ik geen zin heb
quote:Op maandag 3 juli 2023 10:56 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag moet ik voor het eerst op de fiets naar mijn werk omdat mijn auto bij de garage staat. Ik wilde vanochtend op mijn fiets stappen en begint het in een keer flink te regenen
Het bleek dat mijn stuurbekrachtiging kapot is. Dat valt gelukkig nog te repareren. Ik kan hem vanmiddag alweer ophalen.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Is je auto nog repareerbaar of moet je dat nog horen?
Vervolgens heb je besloten om thuis te werken.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:56 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag moet ik voor het eerst op de fiets naar mijn werk omdat mijn auto bij de garage staat. Ik wilde vanochtend op mijn fiets stappen en begint het in een keer flink te regenen
Ik heb eerst gewacht tot de regenen voorbij was. Ik vertikte het om een half uur in de regen te fietsenquote:Op maandag 3 juli 2023 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vervolgens heb je besloten om thuis te werken.
Sterkte Hamquote:
SterkteSPOILER: Medische familie-updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Het past een stuk beter bij haar dan Burning Daylight vind ikquote:
Who the hell is Oscar?quote:Op maandag 3 juli 2023 11:47 schreef GeorgeM het volgende:
@:Meke, is het bij jou nog gelukt met het STAP-budget?
Sjorsjina heeft het net geprobeerd, maar Oscar niet doorheen gekomen.
Nope niet doorheen gekomen. Laatste kans verkekenquote:Op maandag 3 juli 2023 11:47 schreef GeorgeM het volgende:
@:Meke, is het bij jou nog gelukt met het STAP-budget?
Sjorsjina heeft het net geprobeerd, maar Oscar niet doorheen gekomen.
quote:Op maandag 3 juli 2023 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Nope niet doorheen gekomen. Laatste kans verkeken![]()
En het is niet alsof ik sowieso al elk jaar duizenden euro's zelf in m'n eigen studie stop hè, dus ik hoop dat alle mensen met hun wijnproeverijen in Parijs er veel profijt van hebben![]()
(Ik weet dat er (gelukkig!) ook wel veel mensen wel echt nuttige cursussen doen, maar het steekt wel dat er ook mensen echt nutteloze of privédingen mee doen)
Jammerquote:Op maandag 3 juli 2023 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
En het is niet alsof ik sowieso al elk jaar duizenden euro's zelf in m'n eigen studie stop hè, dus ik hoop dat alle mensen met hun wijnproeverijen in Parijs er veel profijt van hebben![]()
(Ik weet dat er (gelukkig!) ook wel veel mensen wel echt nuttige cursussen doen, maar het steekt wel dat er ook mensen echt nutteloze of privédingen mee doen)
Lekker danquote:Op maandag 3 juli 2023 12:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, al is het natuurlijk de vraag wat er live van overgebleven was op een ESF. Maar goed, dat is een gepasseerd station.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het past een stuk beter bij haar dan Burning Daylight vind ik
Ja en doordat het zo kut is krijgt het ook steeds media-aandachtquote:Op maandag 3 juli 2023 13:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Denk dat het ook steeds lastiger wordt door drukte omdat het gaat stoppen.
Ja ik vrees echt tegen de tijd dat ik afgestudeerd benquote:Op maandag 3 juli 2023 13:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer![]()
Stom systeem was het. Ik hoop echt dat er een beter plan komt voor scholing.
Nouja zul je zien dat jij nou net weer de gelukkige bentquote:Op maandag 3 juli 2023 15:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker danIk zou misschien ook nog een cursus gaan doen met een deel STAP-budget, maar dat zal er dan ook niet meer in zitten
Ik heb vandaag niets geprobeerd op dat vlak, dus die kans lijkt me minimaalquote:Op maandag 3 juli 2023 15:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja zul je zien dat jij nou net weer de gelukkige bent![]()
Ja ik bedoelde een volgende keerquote:Op maandag 3 juli 2023 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niets geprobeerd op dat vlak, dus die kans lijkt me minimaal
Ahquote:
Echt? Die tickets zijn dus wel erg gewildquote:Op maandag 3 juli 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
Zitten hier trouwens nog een of meerdere van de overige 3.999.999 mensen die zich hebben ingeschreven voor de kans om in de wachtrij voor Taylor Swift tickets te komen?
Ik heb mij daar op dringend verzoek van dochter voor ingeschreven en woensdag hoor je dan of je in de online wachtrij mag gaan staan bij Ticketmaster zodat je een kansje hebt om tickets te kopen
Ja, het schijnt dat er 4 miljoen registraties warenquote:Op maandag 3 juli 2023 17:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Echt? Die tickets zijn dus wel erg gewild
holy shitquote:Op maandag 3 juli 2023 17:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat er 4 miljoen registraties waren![]()
Voor 2 shows
Ah. Bedoelen ze dat met One in a million.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
Zitten hier trouwens nog een of meerdere van de overige 3.999.999 mensen die zich hebben ingeschreven voor de kans om in de wachtrij voor Taylor Swift tickets te komen?
Ik heb mij daar op dringend verzoek van dochter voor ingeschreven en woensdag hoor je dan of je in de online wachtrij mag gaan staan bij Ticketmaster zodat je een kansje hebt om tickets te kopen
Dat zijn slechts 2 miljoen mensen per show, gewoon een beetje handig stapelen en dan past het makkelijk.quote:Op maandag 3 juli 2023 17:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor 2 shows
Ja joh, eitje! Maar goed dat ze het MECC in Maastricht niet gekozen hebben, dan was het nog wel lastig gewordenquote:Op maandag 3 juli 2023 17:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zijn slechts 2 miljoen mensen per show, gewoon een beetje handig stapelen en dan past het makkelijk.
Ja, ik. Ik weet nog niet zeker of ik kaartjes wil en wacht vooral even de prijs af (en wie er eventueel mee willen gaan).quote:Op maandag 3 juli 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
Leuk! Het is je gegund.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een vakantie geboekt. Voor het eerst sinds jaren ga ik een klein weekje weg naar het buitenland
Het had nog even wat voeten in de aarde, want ik vond het lastig om ook echt een vakantie te boeken. Nu ga ik samen met een vriend op bezoek bij een kennis van ons.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Leuk! Het is je gegund.Waar ga je naartoe?
Ja ik, om geen kans te missenquote:Op maandag 3 juli 2023 17:06 schreef Arizona het volgende:
Leuk! Veel plezier alvastquote:Op maandag 3 juli 2023 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een vakantie geboekt. Voor het eerst sinds jaren ga ik een klein weekje weg naar het buitenland
Leuk dat je daar naartoe gaatquote:Op maandag 3 juli 2023 18:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het had nog even wat voeten in de aarde, want ik vond het lastig om ook echt een vakantie te boeken. Nu ga ik samen met een vriend op bezoek bij een kennis van ons.
Het wordt Belgrado, Servië. Niet mijn eerste keuze, maar daarom misschien ook wel juist een hele interessante keuze. We gaan midden september. Als ik het goed heb is @:Redefine er in het voorjaar geweest, dus ik hoop dat hij wat tips wil geven
Ow, oei. Dan wordt het lastig om tips te geven inderdaad.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuk dat je daar naartoe gaatMaar ik ben er zelf ook half september. In het voorjaar ben ik naar Istanboel geweest. In september wordt het dan Servië, Kosovo en Macedonië.
Dus ik kan nog geen tips geven. Nou ja behalve dan voor wat ik zelf heb opgezocht.
Gewoon aanpassen naar Moe. Dan maakt het niet veel uit.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De TT kan wel aangepast worden naar: "Moe het weekend uit".
Klopt al moet je in Belgrado sowieso naar het fort en de St. Sava geweest zijn. En als je er een paar dagen bent dan is een bezoekje aan Novi Sad ook wel een must.quote:Op maandag 3 juli 2023 19:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, oei. Dan wordt het lastig om tips te geven inderdaad.
Ik zat er ook net over te twijfelen.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:03 schreef Redefine het volgende:
Ondanks dat het wel lekker verkoelde heb ik mijn raam maar even dichtgedaan want het is flink aan het stormen hier.
Wat tof dat je op vakantie gaatquote:Op maandag 3 juli 2023 18:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het had nog even wat voeten in de aarde, want ik vond het lastig om ook echt een vakantie te boeken. Nu ga ik samen met een vriend op bezoek bij een kennis van ons.
Het wordt Belgrado, Servië. Niet mijn eerste keuze, maar daarom misschien ook wel juist een hele interessante keuze. We gaan midden september. Als ik het goed heb is @:Redefine er in het voorjaar geweest, dus ik hoop dat hij wat tips wil geven
Ik sta puur voor dochter geregistreerd, ik hoef er zelf niet naartoe. Dochter heeft hetzelfde als jij, ze is geen reusachtige fan maar ze heeft wel zoiets van "ik moet hierbij zijn" .quote:Op maandag 3 juli 2023 18:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik, om geen kans te missenIk weet niet of ik ga hoor, maar lijkt me wel tof
Heeel veel Amerikaanse vrienden van me zijn al geweest, dus heb al een en ander langs zien komen op Insta. En zo'n voorinschrijving geeft dan toch een "moet ik bij zijn" gevoel
quote:Op maandag 3 juli 2023 20:03 schreef Redefine het volgende:
Ondanks dat het wel lekker verkoelde heb ik mijn raam maar even dichtgedaan want het is flink aan het stormen hier.
Ik heb zojuist nog heerlijk getennistquote:Op maandag 3 juli 2023 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat er ook net over te twijfelen.
Een dag naar Novi Sad is het enige wat al vast staatquote:Op maandag 3 juli 2023 20:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt al moet je in Belgrado sowieso naar het fort en de St. Sava geweest zijn. En als je er een paar dagen bent dan is een bezoekje aan Novi Sad ook wel een must.
Plus dat ik zelf nog twee dagtochten ga maken naar een forten, grotten, kloosters, natuur etc.
Rakija drinken zal niet zo moeilijk zijnquote:Op maandag 3 juli 2023 20:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een dag naar Novi Sad is het enige wat al vast staatEn ik wil vast ergens rakija drinken
Goed voor de tuin.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zojuist nog heerlijk getennistmaar zie inderdaad dat het hier over 1 a 2 uur ook gaat regenen
Koekoekquote:Op maandag 3 juli 2023 17:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor 2 shows
Nee wacht de zon stond uit. Nu aangezet en nu zie ik de regen wel.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe hard het regent.
Wat is er waar van het gezegde 'The rain in Spain falls mainly on the plain'?quote:Op maandag 3 juli 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee wacht de zon stond uit. Nu aangezet en nu zie ik de regen wel.
Een grove leugen! Hij valt nérgensquote:Op maandag 3 juli 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat is er waar van het gezegde 'The rain in Spain falls mainly on the plain'?
Wat zal je het zwaar hebbenquote:
Ik las dat het ergens in Spanje tegen de 40 graden gaat lopen. Woon je daar in buurt?quote:Op maandag 3 juli 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee wacht de zon stond uit. Nu aangezet en nu zie ik de regen wel.
Waarom zou je daar tegen willen lopen?quote:Op maandag 3 juli 2023 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik las dat het ergens in Spanje tegen de 40 graden gaat lopen. Woon je daar in buurt?
Niet heel direct. Hier blijft het stabiel tussen de 30 en 32 graden. Waar m'n moeder woont op zo'n anderhalf uur van hier gaat het richting de 37 deze week.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik las dat het ergens in Spanje tegen de 40 graden gaat lopen. Woon je daar in buurt?
Mijn god wat een naam.quote:Jizz Hornkamp naar Heracles Almelo
Eredivisionist Heracles Almelo heeft zich versterkt met spits Jizz Hornkamp. De 25-jarige aanvaller komt voor een onbekend transferbedrag over van Willem II.
Voor zijn periode in Tilburg speelde Hornkamp voor FC Den Bosch en SC Heerenveen. Hornkamp heeft een contract getekend tot medio 2026.
Inderdaad! Hornkampquote:
Anders was je er wel in gaan dansen zoals dat in Spanje hoort.quote:
quote:
Nog niks over gehoord. Ik zal morgen wel vast meer weten, want donderdag is het eerste concert en ik ga de vrijdag.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde dat het concert van Rammstein misschien niet doorgaat, jij gaat daar toch naartoe? Heb je al iets gehoord?
Ook zonder harde tegenwind is een e-bike wel lekker fietsen hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Auto naar de garage gebracht om een trekhaak te laten monteren. Ik kreeg een elektrische leenfiets. Dat fietst wel lekker met die harde wind tegen.
Dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook zonder harde tegenwind is een e-bike wel lekker fietsen hoor
Ik haalde op de stukken zonder tegenwind en zonder hulp 20-25 km/h met die fiets. Dus dan vind ik hulp nog niet nodig.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moest ook naar de garage, maar mijn leenfiets kon nauwelijks remmen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Auto naar de garage gebracht om een trekhaak te laten monteren. Ik kreeg een elektrische leenfiets. Dat fietst wel lekker met die harde wind tegen.
Dat is geen pretje.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest ook naar de garage, maar mijn leenfiets kon nauwelijks remmen.
Dat heeft deze, maar die werkte zeg maar niet zo goed.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is geen pretje.
Normaal krijg ik altijd een leenfiets met terugtraprem.Dat is ook erg wennen als je daar weer eens op moet fietsen.
Ah, heel fijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft deze, maar die werkte zeg maar niet zo goed.
Boomer gespotquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Flintstonestechniek is altijd nog een optiequote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft deze, maar die werkte zeg maar niet zo goed.
Bejaarde meldt zich met dezelfde meningquote:Op dinsdag 4 juli 2023 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Boomer? Eerder middelbare-school-mentaliteit:quote:
Volgens mij zijn mijn leeftijdsgenoten, de 30'ers, de enige groep waarbij er meer mensen een normale dan een electrische fiets hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Boomer? Eerder middelbare-school-mentaliteit:
“Minimale inspanning, maximaal resultaat”
#powergeneratiequote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij zijn mijn leeftijdsgenoten, de 30'ers, de enige groep waarbij er meer mensen een normale dan een electrische fiets hebben.
De groep die nog heeft leren fietsen en niet lui is.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens mij zijn mijn leeftijdsgenoten, de 30'ers, de enige groep waarbij er meer mensen een normale dan een electrische fiets hebben.
Hij is ook om aan de hand te namen. Dan kun je zeggen You never walk alone, met je Leenfiets.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest ook naar de garage, maar mijn leenfiets kon nauwelijks remmen.
Ach ja, Spanje he?quote:Op maandag 3 juli 2023 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je daar tegen willen lopen?
Oef. 37 graden. Ik zou lekker thuis blijven met de airco aan.quote:Op maandag 3 juli 2023 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet heel direct. Hier blijft het stabiel tussen de 30 en 32 graden. Waar m'n moeder woont op zo'n anderhalf uur van hier gaat het richting de 37 deze week.
Er komt hopelijk nog wel wat meer, maar ik ben momenteel erg druk. Dus het is er voor gisteren niet van gekomen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:29 schreef NailQueen het volgende:
Is deel 7 het laatste deel van de Österdeals? Ik reageer niet altijd maar het is lekker leesvoer.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:03 schreef Arizona het volgende:
Ik ben te grazen genomen door een enorme stortbui tijdens de lunchpauze.![]()
Nu zit ik op kantoor met drijfnatte kleding voor de verwarming bij te komen
In je hoek, Fred.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is ook om aan de hand te namen. Dan kun je zeggen You never walk alone, met je Leenfiets.
Dit lijkt me een moment voor een tactische warme chocoquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:03 schreef Arizona het volgende:
Ik ben te grazen genomen door een enorme stortbui tijdens de lunchpauze.![]()
Nu zit ik op kantoor met drijfnatte kleding voor de verwarming bij te komen
Het is een dampende kop thee gewordenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit lijkt me een moment voor een tactische warme choco
Ook een goed ideequote:Op dinsdag 4 juli 2023 13:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een dampende kop thee geworden![]()
Mijn schoenen en sokken zijn nog steeds zeiknat, verder gaat het weer de goede op
Restant van de pasta die ik vorige week had gemaakt.quote:
Pizza van de bbqquote:
Wat voor groentes en vlees?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 15:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Groentes, krieltjes en vlees. Ik blijf een Nederlander he.
Ik weet het nog niet en probeerde zo op sluwe wijze informatie in te winnenquote:
Dat is geen vlees!quote:
Pasta met zalm en oosterse groenten en woksaus. En een salade van tomaatjes, wilde perziken, verse pesto, rucola en iberico ham.quote:
Hier ook. PostNL heeft problemen agv personeelstekorten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn pakketjes worden steeds later bezorgd is de verwachting
Hier GLS zou half zes zijn. Wordt nu 6 uur.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hier ook. PostNL heeft problemen agv personeelstekorten.
Nasi goreng gemaakt volgens het boek: De kookbijbel van Indonesische keukenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Pasta met zalm en oosterse groenten en woksaus. En een salade van tomaatjes, wilde perziken, verse pesto, rucola en iberico ham.
Ik ben net op een stoel gaan zitten en eerder zat ik op een andere stoel die op een andere plek stond. Tussendoor ben ik van de ene stoel naar de andere stoel gelopen. Ik denk dat ik vanavond misschien weer op een andere stoel ga zitten. Ik hou jullie op de hoogte.quote:
Poe, enerverend begin van je avond! Daar zul je wel even van moeten bijkomen! Doe je het wel rustig aan?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben net op een stoel gaan zitten en eerder zat ik op een andere stoel die op een andere plek stond. Tussendoor ben ik van de ene stoel naar de andere stoel gelopen. Ik denk dat ik vanavond misschien weer op een andere stoel ga zitten. Ik hou jullie op de hoogte.
Nou ik ben inderdaad best moe, vooral mentaal heeft het een flinke impact inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Poe, enerverend begin van je avond! Daar zul je wel even van moeten bijkomen! Doe je het wel rustig aan?
Het gaat morgen stormenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:15 schreef Strani het volgende:
Maar goed, heeft iemand nog een controversiële mening die gebruikt zou kunnen worden om deze SC wat up te spicen? En dan liefst niet over PostNL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |