Valt me ook altijd op dat bij veel artiesten die dan een tour bekend maken ze bijvoorbeeld 3x in Amsterdam komen en dan 1x in Italië of Spanje bijvoorbeeld. Vaak uit verhouding met inwoneraantallen. Volgens mij is de vraag hier altijd mega en maken de hoge prijzen voor meerdere concerten ook minder uit ofzo? Het kan niet op lijkt het soms.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 16:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig met heel veel concerten raak. Ik las ook al iets over een enorme vraag voor kaartjes van Lana Del Rey. Na de magere coronajaren lijkt het alsof mensen veel in willen halen.
Buurlanden of bereikbaarheid kan daar ook nog uitmakenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Valt me ook altijd op dat bij veel artiesten die dan een tour bekend maken ze bijvoorbeeld 3x in Amsterdam komen en dan 1x in Italië of Spanje bijvoorbeeld. Vaak uit verhouding met inwoneraantallen. Volgens mij is de vraag hier altijd mega en maken de hoge prijzen voor meerdere concerten ook minder uit ofzo? Het kan niet op lijkt het soms.
Ja dat denk ik ook, zoiets las ik ook voor Taylor Swift. Veel mensen uit andere landen die zich voor Amsterdam geregistreerd hadden.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Buurlanden of bereikbaarheid kan daar ook nog uitmakenDe Arena is prima te bereiken met easyJet en een trein vanuit een groot deel van Europa. Met Lissabon ligt dat misschien toch anders
Voor die eerste voorbeschouwingen moet je wel even flink wat tijd uittrekken, denk ik? Verwacht in het Baskenland toch een beschrijving van elke centimeter!quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
TDF / [Etappe 1] Bilbao - Bilbao #1
Ook even hier de tip alvast voor de stukjes die @:Rellende_Rotscholier elke dag gaat schrijven voor de Tour
Damn, dit is wel heel lang.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 21:44 schreef Momo het volgende:
TDF / [Etappe 1] Bilbao - Bilbao #1
Ook even hier de tip alvast voor de stukjes die @:Rellende_Rotscholier elke dag gaat schrijven voor de Tour
Dat zijn ze vakerquote:
Drie posts om alles in kwijt te kunnen is zelfs voor RR-begrippen wel langquote:Op vrijdag 30 juni 2023 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zijn ze vakerIk ben geen wielerfan, maar vorig jaar heb ik er desondanks een paar met plezier gelezen
het is best wel vroeg nuquote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het idee om wat vroeger naar bed te gaan.
Gelukkig geen wekker om 6 uur straks.quote:
yessss zin inquote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig geen wekker om 6 uur straks.
Om 9 uur pas?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yessss zin in
maar vroeger kon ik wel tot 12:00 uitslapen, dat lukt me niet meer, ben er altijd wel 9:00-10:30 klaar mee
Ik dacht nog aan je toen ik ruzie had met mijn bag-in-box-wijnquote:
Ach wat lief jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan je toen ik ruzie had met mijn bag-in-box-wijn
Hmm ja dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dus je blijft nog even? NailQueen heeft vast net een nieuw wijntje gepakt
Haha, lekker genieten! Ik weet nog niet hoe ik morgen zit en of ik bij de retro editie kan zijn, maar ga mijn best doen.quote:
Zij timmeren niet meerquote:
Het gaat goed, hij lijkt steeds meer op de anderquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je voet? Is alle pijn nu weg?
Mijn film was intussen afgelopen, dus ben toen wel naar bed gegaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dus je blijft nog even? NailQueen heeft vast net een nieuw wijntje gepakt
Hoeveel wijn had je wel niet al op dat je ruzie weet te krijgen met een object wat niet eens terug kan praten?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 01:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht nog aan je toen ik ruzie had met mijn bag-in-box-wijn
Dan hoop ik dat je je andere voet niet gestoten hebt, waardoor ze op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Het gaat goed, hij lijkt steeds meer op de anderPijn is nog niet helemaal weg. Een groot deel van de tijd heb ik nergens last van, soms voel ik het weer wat erger. Het is sowieso nog te vroeg om de brace helemaal in de hoek te gooien ben ik achter. Ik zit sinds donderdag niet meer aan de pillen, maar ik heb nog wel pijnstillers als het ineens weer heftig wordt
Dat object begonquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoeveel wijn had je wel niet al op dat je ruzie weet te krijgen met een object wat niet eens terug kan praten?
Nog helemaal niks, daar ging die ruzie juist overquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoeveel wijn had je wel niet al op dat je ruzie weet te krijgen met een object wat niet eens terug kan praten?
Oh, was het zo'n blauwe knoop doos?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog helemaal niks, daar ging die ruzie juist over
Brace en pijnstillers doen een hoop goedquote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je je andere voet niet gestoten hebt, waardoor ze op elkaar lijken![]()
Het blijft knap dat je gewoon met zo'n pijn naar huis bent gaan rijden. Goed dat er vooruitgang in zit!
Wat was er met je voet? Dat klinkt niet bestquote:Op zaterdag 1 juli 2023 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Het gaat goed, hij lijkt steeds meer op de anderPijn is nog niet helemaal weg. Een groot deel van de tijd heb ik nergens last van, soms voel ik het weer wat erger. Het is sowieso nog te vroeg om de brace helemaal in de hoek te gooien ben ik achter. Ik zit sinds donderdag niet meer aan de pillen, maar ik heb nog wel pijnstillers als het ineens weer heftig wordt
Op vakantie werd ie ineens heel dik en pijnlijk en kon ik er niet op lopen. Na een tripje ziekenhuis ben ik voortijdig naar huis gegaan, omdat mijn vakantie afmaken zoals gepland er duidelijk niet in zatquote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat was er met je voet? Dat klinkt niet best
oh joh dat is niet fijnquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Op vakantie werd ie ineens heel dik en pijnlijk en kon ik er niet op lopen. Na een tripje ziekenhuis ben ik voortijdig naar huis gegaan, omdat mijn vakantie afmaken zoals gepland er duidelijk niet in zat
Als de Fransen het hebben gezegd heb ik het niet begrepenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh joh dat is niet fijn. Enig idee wat het dan was? Ontsteking?
Me! Me!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:58 schreef NailQueen het volgende:
Wie wil er straks zelfgemaakte koekjes? Er zitten M&M's en Oreo's in
Me Me Mequote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:58 schreef NailQueen het volgende:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 1 juli 2023 15:58 schreef NailQueen het volgende:
Zeker. Ook wel mooi dat de tweelingbroers het met elkaar uit moesten vechten voor de zegequote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:07 schreef Em31 het volgende:
Heb weleens een saaiere eerste etappe gezien
Dat zou wel genot zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:26 schreef Redefine het volgende:
De commentaren op HLN.be zullen wel een genot worden nu zeer zullen vinden dat Vingegaard voor Van Aert had moeten rijden.
Ik las in TdF al wat reacties van sociale media. Hele voorspelbare reactiesquote:
Ach ja. Roglic is er niet, dus nu zal de woede zich wel op Vingegaard gaan richten. De Belgen zijn nogal voorspelbaar, wat dat betreft. Als Van Aert niet wint ligt het altijd aan een ploegmaat.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las in TdF al wat reacties van sociale media. Hele voorspelbare reactiesMaar ja dat wordt al gevoerd door de Belgische commentatoren die het zelf al riepen.
Klopt. Roglic wordt gewoon omgewisseld voor Vingegaard in de reacties.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach ja. Roglic is er niet, dus nu zal de woede zich wel op Vingegaard gaan richten. De Belgen zijn nogal voorspelbaar, wat dat betreft. Als Van Aert niet wint ligt het altijd aan een ploegmaat.
Ik zie het ook bij Sporza staan nu. Beetje vreemd gedrag toch.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 17:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Roglic wordt gewoon omgewisseld voor Vingegaard in de reacties.
Muskerclassquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:11 schreef Em31 het volgende:
Wel knap dat Twitter het gewoon al uren niet meer doet.
Ja. Maar dat doen ze al een aantal jaar. Ze hebben daar meerdere commentatoren die hun eigen emotie meenemen bij het commentaar geven. Dat is prima als er een Belg wint. Maar erg vaak slaat het door.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie het ook bij Sporza staan nu. Beetje vreemd gedrag toch.
Weer een zware dag voor het Musk Webcare team op FOK!quote:
Hij doet in ieder geval wel z'n best!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:18 schreef Em31 het volgende:
Misschien moeten we maar hopen dat hij heel Twitter gewoon sloopt. Voor altijd.
Nee johquote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Hahahahahahaha, nee, dit kan niet
[..]
Hij doet in ieder geval wel z'n best!
Zijn grote project "hoe verbrand ik 40 miljard dollar" wordt steeds succesvoller, zie ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
[..]
Gisteravond lag ik heel knus om 21:15 in bed met de gordijnen dicht en mijn nachtlampje aanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:44 schreef Yesse het volgende:
Zijn er hier meer mensen die liever de gordijnen dichtdoen en de lampen aan dan alles open te laten want het is nog licht buiten?
Het voelt gezelliger zo op de een of andere manier..
Hoeveel nuttige dingen je wel zou kunnen doen met 40 miljard..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zijn grote project "hoe verbrand ik 40 miljard dollar" wordt steeds succesvoller, zie ik.
Kan ik net de wekelijkse boodschappen van betalen. Alles is zo duur geworden de laatste tijd.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoeveel nuttige dingen je wel zou kunnen doen met 40 miljard..
Ja je zou er bijvoorbeeld een zakje pijnboompitten van kunnen kopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kan ik net de wekelijkse boodschappen van betalen. Alles is zo duur geworden de laatste tijd.
Altruïsme, dat is niet de bedoeling. Dat is voor linkse mietjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoeveel nuttige dingen je wel zou kunnen doen met 40 miljard..
lol.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
Keti Koti in Harderwijk is waarschijnlijk de meest witte Keti Koti van het landZelfs de salsaband was wit.
Wij hébben hier geen Keti Kotiquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
Keti Koti in Harderwijk is waarschijnlijk de meest witte Keti Koti van het landZelfs de salsaband was wit.
Helemaal van het padje. Zo jammer, ik vind Twitter een practhtig medium voor nieuwsvergaring over allerlei onderwerpen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ja, ikkequote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:44 schreef Yesse het volgende:
Zijn er hier meer mensen die liever de gordijnen dichtdoen en de lampen aan dan alles open te laten want het is nog licht buiten?
Het voelt gezelliger zo op de een of andere manier..
Goed! Dit was bij m'n vriend dus deed niks af aan mijn voorraadquote:
Grote Graaiersquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kan ik net de wekelijkse boodschappen van betalen. Alles is zo duur geworden de laatste tijd.
Tijd om een schadevergoeding te eisen bij Van Heekquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hébben hier geen Keti Koti
Wij waren onze eigen slaven in de textielfabrieken
Ah, dus jouw kiloblikken hadden niets te vrezenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Goed! Dit was bij m'n vriend dus deed niks af aan mijn voorraad
Zeker nietquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dus jouw kiloblikken hadden niets te vrezen
Nee, ik wil nog niet.quote:
Dan ga je niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik wil nog niet.![]()
Beetje mensen vertellen dat ze naar bed moeten, tss, pff, sputter.![]()
Merci! Vandaag weer naar Les Misquote:
Supertofquote:Op zondag 2 juli 2023 08:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Merci! Vandaag weer naar Les Mis![]()
Als het goed is weer met René.
Tof! Veel plezier! Ik vind deze cast en productie echt geweldig.quote:Op zondag 2 juli 2023 08:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zondag 2 juli 2023 08:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |