Ik heb vroeger ook weleens een vogelspin op mijn hand gehad, dat lef heb ik nu ook niet meerquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet niet of ik hem op mijn hand zou laten
Het kan geen kwaad hoor. Ik heb ze ook wel eens in mijn handen gehad.quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet niet of ik hem op mijn hand zou laten
Oh nee weet ook niet of ik dat zou durvenquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook weleens een vogelspin op mijn hand gehad, dat lef heb ik nu ook niet meer
Ze zullen idd niks doenquote:Op woensdag 28 juni 2023 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad hoor. Ik heb ze ook wel eens in mijn handen gehad.
Een dwergslang?quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nee weet ook niet of ik dat zou durven
Heb jaren geleden bij een mini dierentuin toen wel een kleine slang om mijn nek gehad
Geen flauw idee wat voor een het was.. ieder geval geen grote gelukkigquote:
"Hij doet niks hoor mevrouw".quote:Op woensdag 28 juni 2023 12:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat voor een het was.. ieder geval geen grote gelukkig
Nou dat dus hahaquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hij doet niks hoor mevrouw".
Ja nee ja. Nee dank u.
Dat doet hij anders nooit.quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hij doet niks hoor mevrouw".
Ja nee ja. Nee dank u.
Ineens kringelt 'ie om iemands nek.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:36 schreef sly-nl het volgende:
Yooo Prisha, gefeliciteerd![]()
![]()
Beetje laat en ook nog per ongeluk in het verkeerde subforum eerder. Anyhow, hoop dat je een fijne dag had met allejezus veel kusjes en cadeaus!@!@
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Prisha
En jullie ook bedankt voor de verjaardagswensenquote:
Ja klopt! Openluchttheater. Mooie venue en heerlijk kleinschalig voor een festival. Echt genieten.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word dat nog altijd in het amfi theater gehouden?
Voor het geval ik het vergeten was; alsnog van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En jullie ook bedankt voor de verjaardagswensen![]()
![]()
Ik zag er eentje van jou al voorbijkomen en dat was de laatste waar ik een paar dagen geleden op gereageerd heb dus we zitten beiden goedquote:Op woensdag 28 juni 2023 13:49 schreef maily het volgende:
[..]
Voor het geval ik het vergeten was; alsnog van harte gefeliciteerd![]()
![]()
Ja mooi nummer is dat .quote:
En deze ookquote:
Is inderdaad een heel mooie locatiequote:Op woensdag 28 juni 2023 13:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja klopt! Openluchttheater. Mooie venue en heerlijk kleinschalig voor een festival. Echt genieten.
Hoe was je gesprek gisteren?quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemiddag
Gefeliciteerd
Rot voor je
Vervelend
Beterschap
Uhuh dat vind ik ook
quote:Op woensdag 28 juni 2023 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemiddag
Gefeliciteerd
Rot voor je
Vervelend
Beterschap
Uhuh dat vind ik ook
Dat was het gesprek.quote:
Goed. Was echt een hele enthousiaste vrouw die echt allemaal kansen zag voor mij. Voor de rest vond ze dat ik erg uniek was, dat ik een 6e zintuig heb voor hoe mensen zijn. Voor de rest moet ik gaan leidinggeven, ben ik erg zelfstandig (Autonoom) en ben ik een erg mensen-mens. Oh en ik houd van afwisseling, ben ik creatief en ben ik meer gericht op het proces en niet op het doel.quote:
Herken je jezelf hier ook in?quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed. Was echt een hele enthousiaste vrouw die echt allemaal kansen zag voor mij. Voor de rest vond ze dat ik erg uniek was, dat ik een 6e zintuig heb voor hoe mensen zijn. Voor de rest moet ik gaan leidinggeven, ben ik erg zelfstandig (Autonoom) en ben ik een erg mensen-mens. Oh en ik houd van afwisseling, ben ik creatief en ben ik meer gericht op het proces en niet op het doel.
Volgens haar was ik ultiem geschikt als teamleider. Maar na wat discussie kwamen we toch uit op projectleider.
Opeens weet je het, je wordt loopbaancoachquote:Op woensdag 28 juni 2023 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
En een sterke intuïtie
Oh en het was de eerste persoon in mijn hele mensenleven die zei dat ik emotioneel in balans ben
Ik doorgrond mensen vaak wel snel ja en ben ook wel een mensen-mens. Terwijl ik wel het liefst in een bos alleen zou gaan wonen. Ik vind organiseren en coördineren wel altijd heel leuk. Het probleem met leidinggeven ondanks dat ik van mezelf vind dat ik erg goed in ben, ben ik een zachte democratisch leidinggevende en moeten mensen het wel willen dat ik ze leid. Maar ik heb van een aantal mensen waar ik leiding aan gegeven heb, dat ik het moet gaan doen omdat ik het net iets anders doe.quote:
Okequote:Op woensdag 28 juni 2023 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doorgrond mensen vaak wel snel ja en ben ook wel een mensen-mens. Terwijl ik wel het liefst in een bos alleen zou gaan wonen. Ik vind organiseren en coördineren wel altijd heel leuk. Het probleem met leidinggeven ondanks dat ik van mezelf vind dat ik erg goed in ben, ben ik een zachte democratisch leidinggevende en moeten mensen het wel willen dat ik ze leid. Maar ik heb van een aantal mensen waar ik leiding aan gegeven heb, dat ik het moet gaan doen omdat ik het net iets anders doe.
En voor de rest ben ik natuurlijk stronteigenwijs en trek ik graag mijn eigen plan dus daar herkende ik mij direct in.
Ik heb serieus wel eens over nagedacht om studiebegeleiding / decaan achtig iets te gaan doen ja.quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opeens weet je het, je wordt loopbaancoach
Ben je er tevreden over?quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed. Was echt een hele enthousiaste vrouw die echt allemaal kansen zag voor mij. Voor de rest vond ze dat ik erg uniek was, dat ik een 6e zintuig heb voor hoe mensen zijn. Voor de rest moet ik gaan leidinggeven, ben ik erg zelfstandig (Autonoom) en ben ik een erg mensen-mens. Oh en ik houd van afwisseling, ben ik creatief en ben ik meer gericht op het proces en niet op het doel.
Volgens haar was ik ultiem geschikt als teamleider. Maar na wat discussie kwamen we toch uit op projectleider.
Eigenlijk wel ja, want ik heb wel het idee dat dit mij in de richting gaat pushen waar ik ook graag heen wil. En dat het nu mensen ook laat zien dat ik het wel in mij heb.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, want ik heb wel het idee dat dit mij in de richting gaat pushen waar ik ook graag heen wil. En dat het nu mensen ook laat zien dat ik het wel in mij heb.
Met welke argumenten dan? Volgens mij kan jij prima leiding geven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Met mijn laatste leidinggevende die zei dat ik geen leidinggevende capaciteiten zou hebben
Dat is dan al een verkeerde eigenschap van een leidinggevende. En dan bedoel ik zinloze kritiek geven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Met mijn laatste leidinggevende die zei dat ik geen leidinggevende capaciteiten zou hebben
Morgen de laatste dagquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog twee dagen of morgen de laatste werk dag?
Omdat het niet ging zoals hij dacht dat gegaan zou moeten.quote:Op woensdag 28 juni 2023 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met welke argumenten dan? Volgens mij kan jij prima leiding geven.
Hoezo? Er kan niks gebeuren hoor.quote:
Nee maar dat ze wel schrokken en dat het beest vast zitquote:
Er zijn meer tijgers in gevangenschap dan in het wild. Meestal zijn ze "verdoofd" en tandjes en nagels zijn eruit. Ik zou het filmpje leuker vinden als één van die gasten compleet vernageld werdquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar dat ze wel schrokken en dat het beest vast zit
Eigenlijk wel maarjaquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn meer tijgers in gevangenschap dan in het wild. Meestal zijn ze "verdoofd" en tandjes en nagels zijn eruit. Ik zou het filmpje leuker vinden als één van die gasten compleet vernageld werd
Maar ja wat?quote:
Dat zegt niks toch, als 6 nou gewoon 4 en 5 voorrang had gegevenquote:
Gewoon wat meer gas geven.quote:
Dat gaat toch niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zegt niks toch, als 6 nou gewoon 4 en 5 voorrang had gegeven
Ik hou er wel van...quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:30 schreef Shii het volgende:
Ik heb dat spel met die auto's, rush hour, erg leuk om te doen.
Heb spelletjes app er van wel geinig..quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:30 schreef Shii het volgende:
Spelletjesquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:30 schreef Shii het volgende:
Allemaal vrouwen achter het stuur.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
Alles wegslepen, want blijkbaar komen ze er zelf niet uit.
Knip instellen op straat en fietsen uitdelenquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:34 schreef Domnivoor het volgende:
Alles wegslepen, want blijkbaar komen ze er zelf niet uit.
Denkspelletje, ik vind ze erg leuk. Ik heb ook River Crossing en uitbreiding met een hondje. Het is wel voor één persoon.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SpelletjesIk ga even kijken wat dat is.
Heb jij je rijbewijs?quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allemaal vrouwen achter het stuur.
Is het deze?quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:30 schreef Shii het volgende:
Dan heb ik gelukkig de verkeerde gevonden, ik hou niet van race spelletjesquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Denkspelletje, ik vind ze erg leuk. Ik heb ook River Crossing en uitbreiding met een hondje. Het is wel voor één persoon.
Dat is heel wat anders, maar wel deze lijkt me wel een stuk leuker dan het spelletje dat ik had gevondenquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb het over de fysieke spelletjes.
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op woensdag 28 juni 2023 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
Een raadsel dat ik net tegenkwam:
Twee vrouwen zitten in een café. De eerste vrouw drinkt een glas ice tea. De tweede drinkt in dezelfde tijd vijf glazen ice tea. De eerste vrouw valt dood neer. De tweede is ongedeerd. Alle zes glazen waren vergiftigd. Hoe kan dit?
Mario Kart vond ik wel leukquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Heerlijk....gewoon keihard tegen het verkeer in rijden
Boek sowiesoquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met nadenken wat ik allemaal wil meenemen voor het lange weekend Terschelling
quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
Twee vrouwen zitten in een café. De eerste vrouw drinkt een glas ice tea. De tweede drinkt in dezelfde tijd vijf glazen ice tea. De eerste vrouw valt dood neer. De tweede is ongedeerd. Alle zes glazen waren vergiftigd. Hoe kan dit?
Drank, drugs, condooms en doekoequote:Op woensdag 28 juni 2023 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met nadenken wat ik allemaal wil meenemen voor het lange weekend Terschelling
Hoe oud zijn jouw kinderen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik speel het nog wel.
Kan helaas niet meer winnen van mijn kinderen
Ik ben m'n brein aan het breken. Maar moet weg. Ik denk er nog over na.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben er weer!
Milaan was mooi en leuk, maar bloedheet, normaal kan ik er prima tegen, maar 33-34 graden in een stad is zelfs mij teveel van het goede. Nog wel een dag een auto gehuurd en naar het Comomeer gereden, daar heerlijk gezwommen.
En Coldplay was uiteraard grandioos, en die Italianen, wat een publiek![]()
![]()
Maar het is heerlijk om weer thuis te zijn, ik kan weer normaal adem halen.
Als er ijsklontjes in de ice-tea zit dan zit het gif daar in.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben m'n brein aan het breken. Maar moet weg. Ik denk er nog over na.
Dan wacht ik nog even met de oplossing.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben m'n brein aan het breken. Maar moet weg. Ik denk er nog over na.
We zijn daar te oud voor, ons brein houdt dat niet bijquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:54 schreef aloa het volgende:
[..]
16 en 20.
Maar kan al jaren niet meer winnen
Maar hoe lang blijft Shii weg?quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even met de oplossing.
Zo werkt dat idd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zijn daar te oud voor, ons brein houdt dat niet bij
Nevermind. De oplossing is al gegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hoe lang blijft Shii weg?
Misschien is ze er morgen pas weer of overmorgen of volgende week.
Maar ook gewoon een nieuwe up to date versie van een goed liedjequote:
He, als jij nou binnenkort treintjes gaat tekenen. Teken dan eens wat fatsoenlijke bagage bovenrekken in die dubbeldekkersquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er ijsklontjes in de ice-tea zit dan zit het gif daar in.
Het niet meer proberen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo werkt dat idd.![]()
Wat doe je er ook aan
Levensgevaarlijk, die ijsklontjesquote:Op woensdag 28 juni 2023 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nevermind. De oplossing is al gegeven.
Zei ik ‘oplossing’?
Toevallig zag ik zo'n situatie in een detective serie een tijdje geleden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nevermind. De oplossing is al gegeven.
Zei ik ‘oplossing’?
Heb je er wel iets van onthoudenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toevallig zag ik zo'n situatie in een detective serie een tijdje geleden.
Dan ben ik de afgelopen dagen door eht oog van de naald gekropenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In reisgidsen word je er ook voor gewaarschuwd.
In Italië zal het tegenwoordig wel meevallen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ik de afgelopen dagen door eht oog van de naald gekropen
Een persoon overlijd op een feestje door vergiftiging. Het kon niet aan het drinken liggen want hij dronk uit het glas van iemand anders die er al uit gedronken had.quote:
Ah juist ja, wel leuke zulke series kan je zelf mee denken etcquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een persoon overlijd op een feestje door vergiftiging. Het kon niet aan het drinken liggen want hij dronk uit het glas van iemand anders die er al uit gedronken had.
Vroeger werd er inderdaad veel voor gewaarschuwd.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In Italië zal het tegenwoordig wel meevallen.
Volgens mij was dat Monk.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah juist ja, wel leuke zulke series kan je zelf mee denken etc
Welke was het trouwens?
Geen drinken zomaar aannemen en altijd je glas in de gaten houden.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroeger werd er inderdaad veel voor gewaarschuwd.
https://www.vkmag.com/mag(...)veiliging-verwijderdquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen drinken zomaar aannemen en altijd je glas in de gaten houden.
Ah ken ik idd wel. Jaren terug kwam dat op tvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je dood gaan aan een gemiddeld vergif is niet eens zo slecht.
Valt allemaal best mee.Neem er zelf ook éénSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dat sowieso, maar vroeger had het vooral te maken met de slechte kwaliteit van kraanwater in het buitenland.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen drinken zomaar aannemen en altijd je glas in de gaten houden.
Toen heb ik het nooit gezien maar nu is het op Paramount.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ken ik idd wel. Jaren terug kwam dat op tv
Was idd een leuke serie
Oh en een e-reader is wel een aanvulling. Zeker voor op reis kan je er honderden meenemenquote:
Als er al water uit de kraan komtquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar vroeger had het vooral te maken met de slechte kwaliteit van kraanwater in het buitenland.
Ah ok.. heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen heb ik het nooit gezien maar nu is het op Paramount.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en een e-reader is wel een aanvulling. Zeker voor op reis kan je er honderden meenemen
Zonder water geen ijsblokjesquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als er al water uit de kraan komt
Dit ja, ik vind het ideaal. Geen gesjouw met boeken en genoeg te lezen bij je.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en een e-reader is wel een aanvulling. Zeker voor op reis kan je er honderden meenemen
Ik heb het als als gemak ik kan niet alle boeken die ik wil lezen in mijn woning kwijt. Er zijn een aantal die ik wil hebben als boek maar ook een boel niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]wat zeg je nu? Da's vloeken in de kerk dit.
Never nooit een ereader tenzij ik echt maandenlang weg ga en het aandeel boeken mee nemen echt niet mogelijk is.
De camping waar wij naar toe gingen had zijn eigen waterzuivering. Gelukkig ook niet zo'n chloorsmaak.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar vroeger had het vooral te maken met de slechte kwaliteit van kraanwater in het buitenland.
Je kan je boeken ook op die e reader zetten voor vakantie dan hoef je niet te slepen. Ik denk dat je het wel snapt tochquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik blijf gewoon stapelen in huis. Er is nog ruimte.
Je moet het ook nog tillen...quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik blijf gewoon stapelen in huis. Er is nog ruimte.
Ja ik snap. Maar ik houd gewoon niet van e-readers en ik houd teveel van normale boeken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan je boeken ook op die e reader zetten voor vakantie dan hoef je niet te slepen. Ik denk dat je het wel snapt toch
Biertje?quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet het ook nog tillen...
Je kunt ook alle boeken op 1 e-reader zettenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het liefste met een handtekening.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik snap. Maar ik houd gewoon niet van e-readers en ik houd teveel van normale boeken.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook alle boeken op 1 e-reader zetten
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook alle boeken op 1 e-reader zetten
dat was en fenster met nederlandse beeldzoekquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het liefste net een handtekening.
Je kunt als je 1 boek uit hebt 'm ook wissen, en er dan een nieuwe op zettenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik maar denken dat ik voor elk boek een nieuw e-reader moet kopen
Wat? Mind blown ditquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt als je 1 boek uit hebt 'm ook wissen, en er dan een nieuwe op zetten
Proest.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik maar denken dat ik voor elk boek een nieuw e-reader moet kopen
Waar naar toe?quote:
Ik vind het echt een uitkomst.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:39 schreef Soury het volgende:
Nou ja voor de e reader tijd had ik een behoorlijk zware koffer
Ik wil je graag helpen maar snap het niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was en fenster met nederlandse beeldzoek
Hij zegt dat hij op vakantie gaat, maar ik geloof het niet.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil je graag helpen maar snap het niet.
Ik ben even de weg kwijtquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij op vakantie gaat, maar ik geloof het niet.
welke beeldzoek heeft nederland ?quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil je graag helpen maar snap het niet.
Wat zoek je dan?quote:
quote:
Zeg dat wat je wil gast.quote:
Dat gaat hij nog 15 keer herhalenquote:
Cultuur barbaar.quote:
D. zegt dat hij op vakantie gaat, ik vroeg wanneerquote:
Oh dan was je quote iets misquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. zegt dat hij op vakantie gaat, ik vroeg wanneer
Ienie helpdeskquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://googlethatforyou.com?q=foto%20strand%20nederland
Je moet even weer opstarten.quote:
Een van mijn kwaliteiten volgens de testquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://googlethatforyou.com?q=foto%20strand%20nederland
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een van mijn kwaliteiten volgens de test
Ik zat al te wachten op een rood vlakquote:
Moeilijk he?quote:
Ponykamp?quote:
Pornopark schaamharen.quote:
hoe heet de google option wat je link gegeven heeft?quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moeilijk he?
Je snapt dat je Oostenrijkse google ook werkt als je gewoon Foto Strand Niederlande in tikt he?
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:49 schreef D. het volgende:
Het spookt weer, ik zie Soury's post (de post die Deisyy zojuist quote) niet
quote:
Het heet gewoon google.comquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe heet de google option wat je link gegeven heeft?
en gaat dat ook vor skandinivise landen?
Gewoon in google landnaam en strand intikken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
Op het groene balkje van de melding klikken.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
vraag hoe kreg ik dm´s van dm´´s weer
naach rechts?
jawel google maar ik bedoel vor elke landquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het heet gewoon google.com![]()
Bent ge dom of doe je dom?
Waarom vraag je dat hier nu ook?? Als al antwoord gekregenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
vraag hoe kreg ik dm´s van dm´´s weer
naach rechts?
groeene balkje heb ik nietquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op het groene balkje van de melding klikken.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
Strand Zwedenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
jawel google maar ik bedoel vor elke land
separat zoeken, gaat dat ook?
Ja gewoon land in tikken waar je plaatjes voor zoekt. Zo moeilijk is google nietquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
jawel google maar ik bedoel vor elke land
separat zoeken, gaat dat ook?
dat helpte nietquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat hier nu ook?? Als al antwoord gekregen
quote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Dees je wel kan helpen
Ja mods hebben overal verstand van. Zeker vor skandinivise landenquote:Op woensdag 28 juni 2023 19:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Dees je wel kan helpen
Ik heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 28 juni 2023 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik rijd achter de rest aan, moet goed komen
Dat nou net niet, maar voor de rest heb je wel gelijk jaquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mods hebben overal verstand van. Zeker vor skandinivise landen
Dat was Fruitje zelf mutsquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij had ook over dat DMs ineens weg waren ofz
De meesten welquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mods hebben overal verstand van. Zeker vor skandinivise landen
Kloptquote:
Wie wil er geen zelfreinigende dm-boxquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij had ook over dat DMs ineens weg waren ofz
Je bent ook niet het scherpste he?quote:
Zou wel handig zijnquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie wil er geen zelfreinigende dm-box
Waar kan ik deze aanrvagen?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie wil er geen zelfreinigende dm-box
Waarom?quote:
Je hoeft het niet te lezen. Je kan het waarschijnlijk ook zelf uitzetten. Geen idééquote:
Bijnaquote:
Bij mij,stort even 100 euro.quote:
Ik heb nog nooit een dm verwijderd. PM wel die loopt volquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoef je ze zelf niet te verwijderen bijv
Klinkt als een beetje te overpricedquote:
Ik welquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dm verwijderd. PM wel die loopt vol
Nee, dat was de ns waar ik lag te slapenquote:
Picaso is in het Duits het zelfde als in de rest van de wereld Picasoquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:07 schreef mario390 het volgende:
iik bedoel maar strandbeelden ook met mensen
zo als picasa was
Ja...eh....nou....eh....gewoon, dat weet iedereen tochquote:
Ik aim high.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klinkt als een beetje te overpriced
Ben je dan niet bang dat je je halte voorbij rijdt?quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat was de ns waar ik lag te slapen
quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja...eh....nou....eh....gewoon, dat weet iedereen toch![]()
Die kans is 0 aangezien het de laatste halte isquote:Op woensdag 28 juni 2023 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je je halte voorbij rijdt?
Je zou er een vestje erbij doen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie nog dat ik weken geleden een groen halterjurk postte? Nou die had ik zondag aangehad in de winkel. Conclusie was wel dat halterjurken niet mijn ding zijn.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kans is 0 aangezien het de laatste halte is
Maar vroeger wel gebeurd. Ben 1 keer in Duitsland pas wakker geworden ipv Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |