Lachen dit. Medepresentator heeft kritiek op een aanvalster.quote:

Maar ze winnen dus vrijwel altijd met een nulletje of 5 en hebben dan nog wat te klagenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lachen dit. Medepresentator heeft kritiek op een aanvalster.
Die aanvalster geeft haar meteen gelijk.
Mevrouw Lammers (medepresentator) heeft 200 interland, meerdere OS goud, etc

Als regerend Olympisch, Wereld en Europees kampioen moet je natuurlijk wel doelen stellen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ze winnen dus vrijwel altijd met een nulletje of 5 en hebben dan nog wat te klagen

Precies wat er staatquote:

quote:
Aan het bijkomen van zijn zware werkquote:

Oh ja hij heeft weer treinen ontworpen zekerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Aan het bijkomen van zijn zware werk

quote:

Treinen koppen op CS Den Haagquote:

quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja hij heeft weer treinen ontworpen zeker

Tussen de andere asielzoekers en criminelen?quote:

Tja wat zal ik kwaken? Tja soms vind ik het leuk om even debiel te zijn. Beetje dollen en geinen of stoken met degenen waarvan ik weet dat ze er net zo hard om kunnen lachen als ik. Het kon ook want we hadden een lang lontje. Een schunnige opmerking van mij? Daar werd simpelweg om gelachen vooral door degene naar wie ik het deed.quote:

Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef Prisha het volgende:
Multikwooten vind ik lastig op m’n mobiel.
Ik zit nu in Valkenburg op het Midsummer prog festival. Morgen ook.
Heerlijke verjaardag zo 😊

Niet lang meer, ik ga slapenquote:

I didnt kill youquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja wat zal ik kwaken? Tja soms vind ik het leuk om even debiel te zijn. Beetje dollen en geinen of stoken met degenen waarvan ik weet dat ze er net zo hard om kunnen lachen als ik. Het kon ook want we hadden een lang lontje. Een schunnige opmerking van mij? Daar werd simpelweg om gelachen vooral door degene naar wie ik het deed.
En nu? Stoppen met 40+ omdat de lol voor mij ondertussen ver te zoeken is. Ik heb er vaker over gedacht om met Fok te kappen. Maar een moment later denk ik, laat je niet klein krijgen door een paar debielen, er zijn teveel mensen die tof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |