Somsquote:
Gelukkig zijn de winkels redelijk op tijd open,, hier de AH al om 7 uurquote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:42 schreef pullup het volgende:
Ik heb geen ontbijt vanochtend, alles op.
Uitgebreide lunch dan maar zometeen
Het zijn gewoon koddige diertjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:54 schreef pullup het volgende:
En omdat panda's gewaardeerd worden las ik hiero![]()
[ twitter ]
Hey SwJquote:
quote:
Morguhquote:
Ah, is dat hier?quote:
Heyquote:
ohh shiiquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:32 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen iedereen.![]()
Gezellig zoveel blauw, maar ik moet er helaas weer vandoor.
Koffie is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:42 schreef SwJ het volgende:
Tijd voor overnight oats met blauwe bessen. En een kopje koffie.
Ik ben natuurlijk nog maar net 40+quote:
Heb jij geluk, mag je net mee postenquote:
Gezellig!quote:
Nog plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gezellig!
Bijna weekend
Vrijdag is hier vis-voor-lunch-dag.
Topdag voor de boeg.
Wat gezellig!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog plannen voor het weekend?
Bak je de vis zelf?
Ik ga vanmiddag met beide dochters winkelen, ze zijn allebei geslaagd. Eentje al in de corona tijd en had haar ook beloofd een keertje samen de stad in te gaan mocht ze wat uitzoeken en gingen wij een broodje eten
Nu is de andere dochter geslaagd en die beloofde ik hetzelfde
Dacht we kunnen het ook met zijn drieën doen en dat gaat dan vanmiddag gebeuren.
Hoop dat het niet al te warm gaat worden.
Thnxquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat gezellig!
En nog gefeliciteerd.
Man en ik gaan morgen samen op pad. Beetje shoppen, tentoonstelling, hapje eten en ‘s avonds naar een optreden.
Zondag vieren we verlaat Vaderdag.
Druk maar leuk weekend dus.
Drink jij geen koffie?quote:
Morguh Domnivoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar zijn wat twijfels over maar de meeste zijn 4+
Ik moet eerlijk bekennen dat dit toch al wel enige jaren geleden isquote:
Dank je 😘quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoi Dotteke![]()
Veel plezier met je dochters vandaag
Oké. Een glaasje water 💦 voor jou.quote:
Hé Drakin. Ook weer wakkerquote:
Ja heerlijk geslapen. Slaapkamer is weer wat koelerquote:
Het was wel weer koeler. Wat ik een beetje raar vond, was dat de temperatuur toen we gingen slapen 23,5 was en toen we opstonden 24 graden. Terwijl we in de nacht als het afkoelt de ramen open hebben staan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heerlijk geslapen. Slaapkamer is weer wat koeler
quote:
Dat is wel lekker hequote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heerlijk geslapen. Slaapkamer is weer wat koeler
Je bent zelf warm, daar komt het door.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het was wel weer koeler. Wat ik een beetje raar vond, was dat de temperatuur toen we gingen slapen 23,5 was en toen we opstonden 24 graden. Terwijl we in de nacht als het afkoelt de ramen open hebben staan.
Precies, ik ga nog even genieten van de koelte met een boek op schoot enquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker he
Had hier de slaapkamer nog wel warm, maar had gisterenavond een vergadering en het kwam hier met bakken de lucht uit, Moest daarom alles ramen helemaal dicht doen
Ik zou mezelf niet warm willen noemenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent zelf warm, daar komt het door.
Gelijk heb je, veel leesplezierquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies, ik ga nog even genieten van de koelte met een boek op schoot en
Kon beterquote:
Klotuh man kan je wel een dikke knuffel geven maar zal niet veel helpen denk ikquote:
Is altijd goedquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klotuh man kan je wel een dikke knuffel geven maar zal niet veel helpen denk ik
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:40 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Internetstoring, verwachte eindtijd 15.55![]()
Heb je mooi nog even de tijd om met pannen en pollepels op het binnenhof je onvrede te uitenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:40 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Internetstoring, verwachte eindtijd 15.55![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je mooi nog even de tijd om met pannen en pollepels op het binnenhof je onvrede te uiten
Zonder geinen, sterkte. Storingen zijn immers Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:
We hebben bv alleen een gewone radio in de autoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder geinen, sterkte. Storingen zijn immers Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Nicequote:
Dacht even dat ie nog niet kon zwemmen ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:59 schreef pullup het volgende:
Die knakker in de gele jackje had dit van mijlen ver moeten zien aankomen![]()
[ twitter ]
Mooie slidingquote:
Ben gelukkig niet bang voor spinnen, maar deze kom ik liever niet tegen wat een valsert zegquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
Voor alle spinnenliefhebbers hier, sterkte
https://www.ad.nl/wagenin(...)r-maar-aan~aaa2f590/
Waarom is dat?quote:
Ik heb vandaag al 2x Jolene gehoord, dus ging maar even Googlenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dat?
Was de verwachting anders oid
Die van haar of van Miley?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 2x Jolene gehoord, dus ging maar even Googlen
Kan die niet lezen helaasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ze is zelfs heel populair weer de laatste tijdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Deze:quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik Miley gehoord had ging haar wel Googlen
Een paywall ookquote:
Gaat ze nog in de Playboy?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is zelfs heel populair weer de laatste tijd
Lijkt me niet veel cash meer op te leverenquote:
Misschien juist wel heel veelquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me niet veel cash meer op te leveren
DIe zijn zo voorbijquote:
4 weken...en dan?quote:
quote:
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ze hadden anders makkelijk gewonnen dus zo slecht zijn ze nietquote:
Ohja, daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
langggggggggggggggg
Als ze goed waren hadden ze gewonnen. Nu falen ze door hun eigen incompetentie. Dus ja, slecht.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hadden anders makkelijk gewonnen dus zo slecht zijn ze niet
Een kleine schrobbering zou op zijn plaats zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze goed waren hadden ze gewonnen. Nu falen ze door hun eigen incompetentie. Dus ja, slecht.
Hoe boos ga jij zijn als dit er 1 van jou is?
dat doe je niet om het geld, maar om de eerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Lijkt me niet veel cash meer op te leveren
De tijd vliegt tochquote:
Volgens mij heb jij vakantiequote:
Lekker, heb je nog plannen?quote:
Kan niet lezen maar zag plaatjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik las "shit leader"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:55 schreef engine het volgende:
Promotie gemaakt.....ik ben ineens shift leader
quote:
Je lichaamstemperatuur ligt toch hoger dan 23,5 mag ik hopenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet warm willen noemen
En daarna ging ik sporten, werd er wel een beetje erg warm vanquote:
Ik kende alleen dezequote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Cultuurbarbaarquote:
Nee, dit is de eerste Jolene die ik ooit hoorde, zelfs voor Dolly Parton kende ik deze versiequote:
Ah, inmiddels ken je haar wel dusquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, dit is de eerste Jolene die ik ooit hoorde, zelfs voor Dolly Parton kende ik deze versie
Ja hoor, leuk mensquote:
vertelquote:
teleurgesteldquote:
Niks mis mee toch,als je last hebt van droge handenquote:
Haha die kende ik ookquote:
Het was nodigquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks mis mee toch,als je last hebt van droge handen
Heb gelukkig nu sinds een paar weken zachte handen..quote:
Vaseline telt niet echt meequote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:34 schreef D. het volgende:
[..]
Zalfjes en crèmetjes is niet heel mannelijk, toch?
Wel als je ruwe handen hebt van al het zware werkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:34 schreef D. het volgende:
[..]
Is hij geparfumeerd?quote:
Nou, dat was dus zoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:36 schreef engine het volgende:
[..]
Wel als je ruwe handen hebt van al het zware werk
Van het handen wassen met die schuurzeep krijg je ook droge handen van.quote:
Ziet er toch wel heel metro uitquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
D'n deze
https://www.drogist.nl/va(...)rQEDYpRoCuCUQAvD_BwE
Ik had de nieuwe bbq/grill grondig gepoetst, denk dat het idd van het schuurmiddel kwamquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Van het handen wassen met die schuurzeep krijg je ook droge handen van.
Nieuwe grill..mannelijker wordt het nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had de nieuwe bbq/grill grondig gepoetst, denk dat het idd van het schuurmiddel kwam
Als man neem je dan ook natuurlijk deze:quote:
Leer hier van D.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als man neem je dan ook natuurlijk deze:
[ afbeelding ]
Zo houd ik de boel een beetje in evenwichtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Nieuwe grill..mannelijker wordt het niet
Thanks!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
@:Prisha van harte gefeliciteerd!
Die is 10 euroquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als man neem je dan ook natuurlijk deze:
[ afbeelding ]
Of naar Old Spicequote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:42 schreef pullup het volgende:
Ik stel me zo voor dat ie naar tabak ruikt stiekem
Feliquote:
Site niet veilig, welke willem?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:34 schreef pullup het volgende:
Awww dat is weer treurig![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)wetse-acteurs-acteur
RIP Willem
Dat is geen handcremequote:
Vast in je stereotype?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jonguh!quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
D'n deze
https://www.drogist.nl/va(...)rQEDYpRoCuCUQAvD_BwE
mevrouw drakin voor jouquote:
1983quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:32 schreef pullup het volgende:
Aparte foto overigensDaar waren ze nog wel heel jong
Ga jij eens die creme smeren, je handen typen rare dingenquote:
Da's toch niet heel anders dan anders?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga jij eens die creme smeren, je handen typen rare dingen
NOS site niet veilig ?quote:
+1quote:
zegt mijn pcquote:
Denk je datquote:
quote:
quote:
quote:
Thanksquote:
Thanks!!quote:
Thankee saiquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef Prisha het volgende:
Multikwooten vind ik lastig op m’n mobiel.
Ik zit nu in Valkenburg op het Midsummer prog festival. Morgen ook.
Heerlijke verjaardag zo 😊
Je zit hier gewoon vlakbijquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef Prisha het volgende:
Kan je ook mooi nog naar dat festivalquote:
Vond dat toch al nooit te vreten maar nu al helemaal niet meerquote:
Waar?quote:
Jij blijquote:
Amstelveenquote:
Niet echtquote:
Dit was een heel (klein wel) stadion dat er niet zo goed in wasquote:
Oh wat gebeurd er in stadion ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Amstelveen
[..]
Niet echt
[..]
Dit was een heel (klein wel) stadion dat er niet zo goed in was
Ahaquote:
Erger nog, de heren spelen ook dit weekend. Geloof dat ze tot dinsdag bezig zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha
Beter doen ze dat de rest van het weekeinde even niet want er is al roeien
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erger nog, de heren spelen ook dit weekend. Geloof dat ze tot dinsdag bezig zijn.
1-0
Ja, ze proppen even de hele pro-league in een paar wekenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Was een paar weken geleden ook al zo. Dan staan er lui bij de ingang de twee soorten publiek naar de goede kant op te leiden
Wat voor toernooi hebben ze nu dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erger nog, de heren spelen ook dit weekend. Geloof dat ze tot dinsdag bezig zijn.
1-0
Pro-league. Top 9 landen van de wereld spelen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor toernooi hebben ze nu dan?
Ahah, beetje zoals de nations league in voetbal maar dan wereldwijd?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pro-league. Top 9 landen van de wereld spelen tegen elkaar.
En dan op wisselende plekken. NL (dames) speelt nu 2 keer tegen De
Afgelopen weekend 2 keer tegen de VS in Londen
etc
https://fihproleague.nl/wedstrijden/
Jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, beetje zoals de nations league in voetbal maar dan wereldwijd?
Ik kom er aan! Over 1,5 weekquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef Prisha het volgende:
Niet degene waar jij je vaseline voor nodig hebtquote:
@Rob @DJMOquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:27 schreef D. het volgende:
Oja, even mijn favoriete restaurant (in Valkenburg) spammen
https://valkenhof.nu/menukaart/
Word dat nog altijd in het amfi theater gehouden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef Prisha het volgende:
Ik ben daar zeker 200 keer langs gelopen, maar ben er nog nooit binnen geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:27 schreef D. het volgende:
Oja, even mijn favoriete restaurant (in Valkenburg) spammen
https://valkenhof.nu/menukaart/
Je hoeft niet naar binnen, je kunt gewoon op het terras zittenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben daar zeker 200 keer langs gelopen, maar ben er nog nooit binnen geweest
Vroegah ging ik vaker stappen in Valkenburg en dan waren ze vaak niet open of lieten ze half dronken tieners niet op het terras zittenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar binnen, je kunt gewoon op het terras zitten
Groot gelijk hebben zequote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vroegah ging ik vaker stappen in Valkenburg en dan waren ze vaak niet open of lieten ze half dronken tieners niet op het terras zitten
Gaan jullie ieder jaar op vakantie in de buurt daar? Ik dacht me te herinneren dat jij niet in die regio woonde.quote:
Er is ieder jaar een grote 2-daagse automeeting waar we met een grote groep 2 extra dagen aan vast plakken om te toeren door de regio, en 's avonds biertjes te proevenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaan jullie ieder jaar op vakantie in de buurt daar? Ik dacht me te herinneren dat jij niet in die regio woonde.
Ahah, vandaarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Er is ieder jaar een grote 2-daagse automeeting waar we met een grote groep 2 extra dagen aan vast plakken om te toeren door de regio, en 's avonds biertjes te proeven
Dat kan, ik ben een paar dagen heel druk met voorbij rijden daarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, vandaar
Misschien heb ik je dan ooit wel eens voorbij zien rijden![]()
![]()
Echt leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Er is ieder jaar een grote 2-daagse automeeting waar we met een grote groep 2 extra dagen aan vast plakken om te toeren door de regio, en 's avonds biertjes te proeven
Ik ben voor werk 1 tot 2 dagen per maand ook in die regio, en ik krijg er altijd een vakantiegevoel vanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt leuk
Als het goed is opent zo langzamerhand het nationale wielermuseum daar in de buurt, dan ga ik erook weer eens langs
Preciesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben voor werk 1 tot 2 dagen per maand ook in die regio, en ik krijg er altijd een vakantiegevoel van
Als ik in de buurt van Valkenburg kom is het voornamelijk om te wielrennen. Voor de horeca ben ik er al 10 jaar niet meer geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan, ik ben een paar dagen heel druk met voorbij rijden daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik in de buurt van Valkenburg kom is het voornamelijk om te wielrennen. Voor de horeca ben ik er al 10 jaar niet meer geweest
Nou ja, terroristenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Ik scheer alles wel over een kam, maar je hebt mensen ertussen zittenquote:
Koppen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Hockeymeisjes blijven maar dingen koppen.
Zijn er alleen niet goed in, dus de blauwe plekken en 'eien' op hoofden zijn redelijk aanwezig
Net zoals Verstappen geen volle Nederlander is maar wel een volbloed Limburgerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:04 schreef D. het volgende:
Maar ik ben dan ook Nederlander, geen Hollander
Misschien dat ze er daarom zo slecht in zijn, hoort ook niet bij het hockey.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Koppen?
Ik wist niet dat dat ook bij hockey hoorde
Dan is dat helemaal niet ergquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien dat ze er daarom zo slecht in zijn, hoort ook niet bij het hockey.
Man3quote:
Dat had niet gespeeld hoeven wordenquote:
De dames hebben van hun nieuwe coach een ietwat arrogante 'opdracht' meegekregen. Ze moeten iedere wedstrijd 'minimaal' 5 keer scoren.quote:
Lachen dit. Medepresentator heeft kritiek op een aanvalster.quote:
Maar ze winnen dus vrijwel altijd met een nulletje of 5 en hebben dan nog wat te klagenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lachen dit. Medepresentator heeft kritiek op een aanvalster.
Die aanvalster geeft haar meteen gelijk.
Mevrouw Lammers (medepresentator) heeft 200 interland, meerdere OS goud, etc
Als regerend Olympisch, Wereld en Europees kampioen moet je natuurlijk wel doelen stellen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar ze winnen dus vrijwel altijd met een nulletje of 5 en hebben dan nog wat te klagen
Precies wat er staatquote:
quote:
Aan het bijkomen van zijn zware werkquote:
Oh ja hij heeft weer treinen ontworpen zekerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Aan het bijkomen van zijn zware werk
quote:
Treinen koppen op CS Den Haagquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja hij heeft weer treinen ontworpen zeker
Tussen de andere asielzoekers en criminelen?quote:
Tja wat zal ik kwaken? Tja soms vind ik het leuk om even debiel te zijn. Beetje dollen en geinen of stoken met degenen waarvan ik weet dat ze er net zo hard om kunnen lachen als ik. Het kon ook want we hadden een lang lontje. Een schunnige opmerking van mij? Daar werd simpelweg om gelachen vooral door degene naar wie ik het deed.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef Prisha het volgende:
Niet lang meer, ik ga slapenquote:
I didnt kill youquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja wat zal ik kwaken? Tja soms vind ik het leuk om even debiel te zijn. Beetje dollen en geinen of stoken met degenen waarvan ik weet dat ze er net zo hard om kunnen lachen als ik. Het kon ook want we hadden een lang lontje. Een schunnige opmerking van mij? Daar werd simpelweg om gelachen vooral door degene naar wie ik het deed.
En nu? Stoppen met 40+ omdat de lol voor mij ondertussen ver te zoeken is. Ik heb er vaker over gedacht om met Fok te kappen. Maar een moment later denk ik, laat je niet klein krijgen door een paar debielen, er zijn teveel mensen die tof zijn.
Ja maar daar bedoel ik jou niet mee.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja wat zal ik kwaken? Tja soms vind ik het leuk om even debiel te zijn. Beetje dollen en geinen of stoken met degenen waarvan ik weet dat ze er net zo hard om kunnen lachen als ik. Het kon ook want we hadden een lang lontje. Een schunnige opmerking van mij? Daar werd simpelweg om gelachen vooral door degene naar wie ik het deed.
En nu? Stoppen met 40+ omdat de lol voor mij ondertussen ver te zoeken is. Ik heb er vaker over gedacht om met Fok te kappen. Maar een moment later denk ik, laat je niet klein krijgen door een paar debielen, er zijn teveel mensen die tof zijn.
Nee nee geen kusje. Lief doen wordt verkeerd gezien.quote:
Ja maar...quote:
Namen en rugnummersquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar daar bedoel ik jou niet mee.
Nu wel weekend?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:54 schreef engine het volgende:
Te lang blijven hangen na het uit eten. Defqon stream is al afgelopen
Ik ben nog 4 minuten aan het werkquote:
En als ik nou eens zeg dat ik je wel mag. Wat ook zo is dan is het fout?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:53 schreef engine het volgende:
En @:superbadeendje het is je ondertussen wel duidelijk dat niet iedereen die opmerkingen even leuk vindt. Dan is het aan jouw om dat te veranderen of te accepteren dat mensen er ook commentaar op mogen geven.
De rest was naar huis gegaan zei je vanmiddag ja. Handig wel zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:58 schreef engine het volgende:
Ik kwam vandaag dus en toen bleek dat ik inderdaad alleen was voor de late dienst. Alleen mag je gewoon simpelweg niet werken. Dat werd nog even aan mij gevraagd maar toen heb ik wel gezegd, dat ga ik niet doen.
Dan gebeurd er wat en heb ik zelf een probleem achteraf. Niet mijn probleem. Ik ben er om te werken. Dan zorg maar dat er gewerkt kan worden.
Dat is het helemaal niet. Ik geloof niet dat wij een probleem met elkaar hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als ik nou eens zeg dat ik je wel mag. Wat ook zo is dan is het fout?
Ik ben 1,5 uur op het werk geweest en het was één groot theater. Ik heb dat gisteravond van me af kunnen zetten gelukkig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De rest was naar huis gegaan zei je vanmiddag ja. Handig wel zo.
Die 4 minuten ga je wel overleven gok ik
Zal alleen zonde van je tijd voelen? Ondanks dat je ervoor betaald krijgt?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben 1,5 uur op het werk geweest en het was één groot theater. Ik heb dat gisteravond van me af kunnen zetten gelukkig.
En dit is niet hoe ik het graag wil maar ik krijg wel betaald voor een volle dienst dus uiteindelijk moet ik mij er ook niet te druk over maken.
Ja dat is het vooral. En dan zeker als het vooruitzicht is dat het nog dagen zo gaat zijn en ik dan een verjaardag waar ik mij op verheugd had moet missen. Daar kon ik ook even slecht tegen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal alleen zonde van je tijd voelen? Ondanks dat je ervoor betaald krijgt?
Maar als je alleen bent kan je net zo goed ook naar huis gaan. Als je toch niet werken mag.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is het vooral. En dan zeker als het vooruitzicht is dat het nog dagen zo gaat zijn en ik dan een verjaardag waar ik mij op verheugd had moet missen. Daar kon ik ook even slecht tegen.
Mijn manager stuurt morgen twee nieuwe mensen dus dan kan ik wel weer werkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als je alleen bent kan je net zo goed ook naar huis gaan. Als je toch niet werken mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |