Jij blijquote:
Amstelveenquote:
Niet echtquote:
Dit was een heel (klein wel) stadion dat er niet zo goed in wasquote:
Oh wat gebeurd er in stadion ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Amstelveen
[..]
Niet echt
[..]
Dit was een heel (klein wel) stadion dat er niet zo goed in was
Hockeymeisjes zijn bezig nuquote:
Ahaquote:
Erger nog, de heren spelen ook dit weekend. Geloof dat ze tot dinsdag bezig zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha
Beter doen ze dat de rest van het weekeinde even niet want er is al roeien
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erger nog, de heren spelen ook dit weekend. Geloof dat ze tot dinsdag bezig zijn.
1-0
Ja, ze proppen even de hele pro-league in een paar wekenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Was een paar weken geleden ook al zo. Dan staan er lui bij de ingang de twee soorten publiek naar de goede kant op te leiden
Wat voor toernooi hebben ze nu dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erger nog, de heren spelen ook dit weekend. Geloof dat ze tot dinsdag bezig zijn.
1-0
Pro-league. Top 9 landen van de wereld spelen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor toernooi hebben ze nu dan?
Ahah, beetje zoals de nations league in voetbal maar dan wereldwijd?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pro-league. Top 9 landen van de wereld spelen tegen elkaar.
En dan op wisselende plekken. NL (dames) speelt nu 2 keer tegen De
Afgelopen weekend 2 keer tegen de VS in Londen
etc
https://fihproleague.nl/wedstrijden/
Jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, beetje zoals de nations league in voetbal maar dan wereldwijd?
Ik kom er aan! Over 1,5 weekquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef Prisha het volgende:
Multikwooten vind ik lastig op m’n mobiel.
Ik zit nu in Valkenburg op het Midsummer prog festival. Morgen ook.
Heerlijke verjaardag zo 😊
Niet degene waar jij je vaseline voor nodig hebtquote:
@Rob @DJMOquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:27 schreef D. het volgende:
Oja, even mijn favoriete restaurant (in Valkenburg) spammen
https://valkenhof.nu/menukaart/
Word dat nog altijd in het amfi theater gehouden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef Prisha het volgende:
Multikwooten vind ik lastig op m’n mobiel.
Ik zit nu in Valkenburg op het Midsummer prog festival. Morgen ook.
Heerlijke verjaardag zo 😊
Ik ben daar zeker 200 keer langs gelopen, maar ben er nog nooit binnen geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:27 schreef D. het volgende:
Oja, even mijn favoriete restaurant (in Valkenburg) spammen
https://valkenhof.nu/menukaart/
Je hoeft niet naar binnen, je kunt gewoon op het terras zittenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben daar zeker 200 keer langs gelopen, maar ben er nog nooit binnen geweest
Vroegah ging ik vaker stappen in Valkenburg en dan waren ze vaak niet open of lieten ze half dronken tieners niet op het terras zittenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar binnen, je kunt gewoon op het terras zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |