Somsquote:
Gelukkig zijn de winkels redelijk op tijd open,, hier de AH al om 7 uurquote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:42 schreef pullup het volgende:
Ik heb geen ontbijt vanochtend, alles op.
Uitgebreide lunch dan maar zometeen
Het zijn gewoon koddige diertjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:54 schreef pullup het volgende:
En omdat panda's gewaardeerd worden las ik hiero![]()
[ twitter ]
Hey SwJquote:
quote:
Morguhquote:
Ah, is dat hier?quote:
Heyquote:
ohh shiiquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:32 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen iedereen.![]()
Gezellig zoveel blauw, maar ik moet er helaas weer vandoor.
Koffie is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:42 schreef SwJ het volgende:
Tijd voor overnight oats met blauwe bessen. En een kopje koffie.
Ik ben natuurlijk nog maar net 40+quote:
Heb jij geluk, mag je net mee postenquote:
Gezellig!quote:
Nog plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gezellig!
Bijna weekend
Vrijdag is hier vis-voor-lunch-dag.
Topdag voor de boeg.
Wat gezellig!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog plannen voor het weekend?
Bak je de vis zelf?
Ik ga vanmiddag met beide dochters winkelen, ze zijn allebei geslaagd. Eentje al in de corona tijd en had haar ook beloofd een keertje samen de stad in te gaan mocht ze wat uitzoeken en gingen wij een broodje eten
Nu is de andere dochter geslaagd en die beloofde ik hetzelfde
Dacht we kunnen het ook met zijn drieën doen en dat gaat dan vanmiddag gebeuren.
Hoop dat het niet al te warm gaat worden.
Thnxquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat gezellig!
En nog gefeliciteerd.
Man en ik gaan morgen samen op pad. Beetje shoppen, tentoonstelling, hapje eten en ‘s avonds naar een optreden.
Zondag vieren we verlaat Vaderdag.
Druk maar leuk weekend dus.
Drink jij geen koffie?quote:
Morguh Domnivoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar zijn wat twijfels over maar de meeste zijn 4+
Ik moet eerlijk bekennen dat dit toch al wel enige jaren geleden isquote:
Dank je 😘quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoi Dotteke![]()
Veel plezier met je dochters vandaag
Oké. Een glaasje water 💦 voor jou.quote:
Hé Drakin. Ook weer wakkerquote:
Ja heerlijk geslapen. Slaapkamer is weer wat koelerquote:
Het was wel weer koeler. Wat ik een beetje raar vond, was dat de temperatuur toen we gingen slapen 23,5 was en toen we opstonden 24 graden. Terwijl we in de nacht als het afkoelt de ramen open hebben staan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heerlijk geslapen. Slaapkamer is weer wat koeler
quote:
Dat is wel lekker hequote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heerlijk geslapen. Slaapkamer is weer wat koeler
Je bent zelf warm, daar komt het door.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het was wel weer koeler. Wat ik een beetje raar vond, was dat de temperatuur toen we gingen slapen 23,5 was en toen we opstonden 24 graden. Terwijl we in de nacht als het afkoelt de ramen open hebben staan.
Precies, ik ga nog even genieten van de koelte met een boek op schoot enquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker he
Had hier de slaapkamer nog wel warm, maar had gisterenavond een vergadering en het kwam hier met bakken de lucht uit, Moest daarom alles ramen helemaal dicht doen
Ik zou mezelf niet warm willen noemenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent zelf warm, daar komt het door.
Gelijk heb je, veel leesplezierquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies, ik ga nog even genieten van de koelte met een boek op schoot en
Kon beterquote:
Klotuh man kan je wel een dikke knuffel geven maar zal niet veel helpen denk ikquote:
Is altijd goedquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klotuh man kan je wel een dikke knuffel geven maar zal niet veel helpen denk ik
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:40 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Internetstoring, verwachte eindtijd 15.55![]()
Heb je mooi nog even de tijd om met pannen en pollepels op het binnenhof je onvrede te uitenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:40 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Internetstoring, verwachte eindtijd 15.55![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je mooi nog even de tijd om met pannen en pollepels op het binnenhof je onvrede te uiten
Zonder geinen, sterkte. Storingen zijn immers Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:
We hebben bv alleen een gewone radio in de autoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder geinen, sterkte. Storingen zijn immers Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Nicequote:
Dacht even dat ie nog niet kon zwemmen ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 06:59 schreef pullup het volgende:
Die knakker in de gele jackje had dit van mijlen ver moeten zien aankomen![]()
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |